Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

Вабко, Лабко, Жабко... бели кахъри.

Аз съм с диагноза едното от светата троица - ГНП, а сега чакам развръзката.

Отдавна не бях се разписвал в темата и ето сега на точно с какво намерих. Хубавото е, че се случи в София на удобно за пътната помощ място.

Като си помисля, че следващата седмица бях в Гърция, направо някакси съм облекчено-благодарен, че се счупи "навреме".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте,

може ли да си изкажете мнението за няколко типа Allroad, които съм загледал. Изчетох доста форуми и са пълни с различни мнения. Кой двигател е по-добрия вариант и горе долу колко е годишната поддръжка?

1. Ауди А6 AllRoad 2,5TDI 180hp 2002г. 
 или  Ауди А6 AllRoad 2,5TDI Quattro 180hp 2002г. 

2. Ауди А6 AllRoad 2,7T 250hp 2003г. 

Приемам предложения и за други разновидности на Allroad
Благодаря Ви за отделеното време!

P.S. извинявам се, ако има вече такава тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29/06/2016 at 15:18, Alex Kirilov написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Всички ALLROAD са Quattro 

Аз лично карам 2,5 TDI 180hp facelift. Не се оплаквам от нищо,много си ми харесва,за сега не съм имал серозни изваждания за ремонти !

Колегите с бензиновите да дават мнение ! 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.06.2016 г. at 16:17, AALEXANDROV написа:

:(

Алекс, няма да се плашиш. За 100х.км. на моята слоница 2 пъти правих помпа, важното да е ремонтирана читаво. 

Със здраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е тайна къде я прави.  авансаторното бутало го смених, ама прословутият транзистор все още не. Та да знам за в бъдеще, че на "страшен дизел" не ми се ходи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо, транзистора (MOS) няма износване, той гори вследствие от прегряване, примерно след блокирал управляван соленоид. Знам, че не си от тия, дето спазват златното правило да не се бара нещо, що работи, ама там не бърникай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Пичуе,

 

Днес продадох Олроуда.

Терсене ми е, но трябва да се продъжава напред - имам си вече нова колица и се надявам да ми доставя също такова удоволствие като тази. Дано новия собственик Калоян (нов във форума) оцени разкошотийката.

Дет се вика, завещавам Ви темата и обещавам да помагам с опита си по обекта на темата.

 

Поздрави на всички!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, момци. Проблем с олроуда имам аз. Вдигна се по време на движение на ниво 4 и неще да слиза, нито с копчетата нито мога да му задам ниво с ваг кома. Накъде да насоча вниманието си? Грешката която дава е, че си е преминал нивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно една адаптация на системата ще свърши работа.

Иначе съм чувал да не може да достигне ниво, но за пръв път чувам да се натопорчи и да не може да падне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я аз да питам ,че не видях в темата - на кое ниво е най-добре да се шофира в градска среда и да се паркира ? 2-ро или 3-то . кое е по-щадящо за носачите ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, CheFolino написа:

я аз да питам ,че не видях в темата - на кое ниво е най-добре да се шофира в градска среда и да се паркира ? 2-ро или 3-то . кое е по-щадящо за носачите ?

 

По възможност карай винаги на Normal Level, т.е. 2-ро ниво.

Това от една страна щади компресора, а от друга предпазва тампоните на носачите от постоянно усукване. Аз лично дълго време карах на трето ниво и поради тази причина два пъти за четири години смених всички горни носачи. Диагнозата беше една и съща - скъсани в резултат на усукването тампони. Имаше мосачи и със заминали шарнири де, но основното са тампоните.

преди 36 минути, bparvanov написа:

:) честито.

То уродите са като яхтите - най-щастлив си когато ги купиш и когато ги продадеш ;)

 

 

Може би си прав, но на мен по-скоро ми липсва машинката - с годините доста се привързах към нея, а и до последно ми доставяше удоволствие. Всичко по нея оправих "за следващия собственик", както беше приказката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цък, неще да прави адаптацията. В момента в който се помъчи да слиза изписва wait за около минута и после дава error. Вчера се оправи сама за около два часа и после пак същото, сега поне стой на ниво 3. Ще я видим като се прибера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади ел. буксите от компресора и ги почисти тази която е към соленоида отговаря за обратното връщане на въздух и може да не прави хубаво връзка. Нивоматите би трябвало да дадът грешка ако са прецакани?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичуе,

 

Днес продадох Олроуда.

Терсене ми е, но трябва да се продъжава напред - имам си вече нова колица и се надявам да ми доставя също такова удоволствие като тази. Дано новия собственик Калоян (нов във форума) оцени разкошотийката.

Дет се вика, завещавам Ви темата и обещавам да помагам с опита си по обекта на темата.

 

Поздрави на всички!

 

 

Честито за новата придобивка! Да си жив и здрав и да си я ползваш ефективно и с удоволствие!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Allroad 2.5TDI
Периодично ми излиза тази грешка,светват бавните в червен фон и се чува хъркане,като превключване с не добре натиснат съединител.
Получава се основно в градско каране когато се сменят предавки 2-ра към 3-та или обратно.

Address 22: AWD Labels: None
Control Module Part Number: 4Z7 927 755 
Component and/or Version: PNS DS2.1E V6 TDI 0004
Software Coding: 0000001
Work Shop Code: WSC 02325 785 00200
VCID: 081F7EAB78C6E05EDC3-5000
1 Fault Found:

18211 - Planetary Overdrive / Low Range 
P1803 - 000 - Mechanical Malfunction - Intermittent - MIL ON

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28/07/2016 at 9:52, tseco написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Като обикалях за олроуди, повечето ръчки с бавни скорости бяха с този проблем :(

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем се появи това лято,и се съмнявам да е от маслото в торсена,понеже земата сменях семеринг на кърдана,сложих оригинално масло,но се оказа че от некадърност ми бяха прецакали пробката за пълнене и бе изтекло доста,и за да не го смесвам го смених но налях това което имаше а то бе I.G.A.T Platin 75-90.
http://igat.ag/wp-content/uploads/2013/09/25004_PLATIN-TG-LS-SAE-75W-90.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...