AALEXANDROV Публикувано 22 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2016 Вабко, Лабко, Жабко... бели кахъри. Аз съм с диагноза едното от светата троица - ГНП, а сега чакам развръзката. Отдавна не бях се разписвал в темата и ето сега на точно с какво намерих. Хубавото е, че се случи в София на удобно за пътната помощ място. Като си помисля, че следващата седмица бях в Гърция, направо някакси съм облекчено-благодарен, че се счупи "навреме". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 22 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2016 Черния AllRoad при Цецо да не е твоя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 22 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2016 преди 44 минути, DJANO написа: Черния AllRoad при Цецо да не е твоя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex Kirilov Публикувано 29 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2016 Здравейте, може ли да си изкажете мнението за няколко типа Allroad, които съм загледал. Изчетох доста форуми и са пълни с различни мнения. Кой двигател е по-добрия вариант и горе долу колко е годишната поддръжка? 1. Ауди А6 AllRoad 2,5TDI 180hp 2002г. или Ауди А6 AllRoad 2,5TDI Quattro 180hp 2002г. 2. Ауди А6 AllRoad 2,7T 250hp 2003г. Приемам предложения и за други разновидности на Allroad Благодаря Ви за отделеното време! P.S. извинявам се, ако има вече такава тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitroff Публикувано 29 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2016 (Редактирано) На 29/06/2016 at 15:18, Alex Kirilov написа: Цитиране на предходно мнение! Всички ALLROAD са Quattro Аз лично карам 2,5 TDI 180hp facelift. Не се оплаквам от нищо,много си ми харесва,за сега не съм имал серозни изваждания за ремонти ! Колегите с бензиновите да дават мнение ! Редактирано 1 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 29 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2016 @Alex Kirilov Разгледай тази тема: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 5 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2016 На 22.06.2016 г. at 16:17, AALEXANDROV написа: Алекс, няма да се плашиш. За 100х.км. на моята слоница 2 пъти правих помпа, важното да е ремонтирана читаво. Със здраве. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 5 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2016 Боби, оправих помпата и даже има една година гаранция. Ама все пак не е приятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2016 Ако не е тайна къде я прави. авансаторното бутало го смених, ама прословутият транзистор все още не. Та да знам за в бъдеще, че на "страшен дизел" не ми се ходи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 5 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2016 Май където и ти (някъде четох) спомена - СДЦ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 5 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2016 Данчо, транзистора (MOS) няма износване, той гори вследствие от прегряване, примерно след блокирал управляван соленоид. Знам, че не си от тия, дето спазват златното правило да не се бара нещо, що работи, ама там не бърникай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2016 Слушам!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Пичуе, Днес продадох Олроуда. Терсене ми е, но трябва да се продъжава напред - имам си вече нова колица и се надявам да ми доставя също такова удоволствие като тази. Дано новия собственик Калоян (нов във форума) оцени разкошотийката. Дет се вика, завещавам Ви темата и обещавам да помагам с опита си по обекта на темата. Поздрави на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lambozo Публикувано 24 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 Привет, момци. Проблем с олроуда имам аз. Вдигна се по време на движение на ниво 4 и неще да слиза, нито с копчетата нито мога да му задам ниво с ваг кома. Накъде да насоча вниманието си? Грешката която дава е, че си е преминал нивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 25 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 Най-вероятно една адаптация на системата ще свърши работа. Иначе съм чувал да не може да достигне ниво, но за пръв път чувам да се натопорчи и да не може да падне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 25 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 я аз да питам ,че не видях в темата - на кое ниво е най-добре да се шофира в градска среда и да се паркира ? 2-ро или 3-то . кое е по-щадящо за носачите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 26 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 Преди 15 часа, CheFolino написа: я аз да питам ,че не видях в темата - на кое ниво е най-добре да се шофира в градска среда и да се паркира ? 2-ро или 3-то . кое е по-щадящо за носачите ? По възможност карай винаги на Normal Level, т.е. 2-ро ниво. Това от една страна щади компресора, а от друга предпазва тампоните на носачите от постоянно усукване. Аз лично дълго време карах на трето ниво и поради тази причина два пъти за четири години смених всички горни носачи. Диагнозата беше една и съща - скъсани в резултат на усукването тампони. Имаше мосачи и със заминали шарнири де, но основното са тампоните. преди 36 минути, bparvanov написа: честито. То уродите са като яхтите - най-щастлив си когато ги купиш и когато ги продадеш Може би си прав, но на мен по-скоро ми липсва машинката - с годините доста се привързах към нея, а и до последно ми доставяше удоволствие. Всичко по нея оправих "за следващия собственик", както беше приказката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lambozo Публикувано 26 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 Цък, неще да прави адаптацията. В момента в който се помъчи да слиза изписва wait за около минута и после дава error. Вчера се оправи сама за около два часа и после пак същото, сега поне стой на ниво 3. Ще я видим като се прибера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 26 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 Нивоматите проверихте ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko Dimitrov Публикувано 26 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 Извади ел. буксите от компресора и ги почисти тази която е към соленоида отговаря за обратното връщане на въздух и може да не прави хубаво връзка. Нивоматите би трябвало да дадът грешка ако са прецакани? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lambozo Публикувано 27 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2016 Ще пробвам с това. Не са нивомати, знае къде се намира. Днес няма проблеми, но нямам време за адаптация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIKING_WARRIOR Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 Пичуе, Днес продадох Олроуда. Терсене ми е, но трябва да се продъжава напред - имам си вече нова колица и се надявам да ми доставя също такова удоволствие като тази. Дано новия собственик Калоян (нов във форума) оцени разкошотийката. Дет се вика, завещавам Ви темата и обещавам да помагам с опита си по обекта на темата. Поздрави на всички! Честито за новата придобивка! Да си жив и здрав и да си я ползваш ефективно и с удоволствие! Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 Allroad 2.5TDI Периодично ми излиза тази грешка,светват бавните в червен фон и се чува хъркане,като превключване с не добре натиснат съединител. Получава се основно в градско каране когато се сменят предавки 2-ра към 3-та или обратно. Address 22: AWD Labels: NoneControl Module Part Number: 4Z7 927 755 Component and/or Version: PNS DS2.1E V6 TDI 0004 Software Coding: 0000001 Work Shop Code: WSC 02325 785 00200 VCID: 081F7EAB78C6E05EDC3-5000 1 Fault Found: 18211 - Planetary Overdrive / Low Range P1803 - 000 - Mechanical Malfunction - Intermittent - MIL ON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 (Редактирано) На 28/07/2016 at 9:52, tseco написа: Цитиране на предходно мнение! Като обикалях за олроуди, повечето ръчки с бавни скорости бяха с този проблем Редактирано 29 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 29 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 Този проблем се появи това лято,и се съмнявам да е от маслото в торсена,понеже земата сменях семеринг на кърдана,сложих оригинално масло,но се оказа че от некадърност ми бяха прецакали пробката за пълнене и бе изтекло доста,и за да не го смесвам го смених но налях това което имаше а то бе I.G.A.T Platin 75-90.http://igat.ag/wp-content/uploads/2013/09/25004_PLATIN-TG-LS-SAE-75W-90.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване