tseco Публикувано 2 Август 2016 Доклад Share Публикувано 2 Август 2016 Олроуд 2.5 ТДИ Не ми харесва колата последно време и не знам вече къде да ровичкам,мудна в ниските и при върната газ вобще не се спира-все едно няма компресия а преди време не бе така,направо забиваше муцуната след 2300 оборота си дърпа доволно,разхода също е нормален. 1-во Не ми харесваха стойностите на дюзите и реших да ги сменя-имах проверени.След отваряне на главите се оказа,както и се очакваше че има паднали кубилици-само 2,но всичко останало бе износено-смених валове,повдигачи и кубилици-имах комлект. Умната дюза дава 120ома ,турбото е перфектно,грешки няма,карам редовно с Бардал БДЦ в нафтата. След интервенцията колата доста успокои звука на мотора,много по гладък стана НО пак не ми харесва вървежа,но сега след 3000 оборота,сякаш малее и стигне ли 4000 пропушва черно,а до сега пушек от тая кола не съм видял.Давайте идеи,преди време тази кола летеше и ме радваше,не и пестя нищо и я искам пак такава. Ето показанията със старите дюзи. Ето как са сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 2 Август 2016 Доклад Share Публикувано 2 Август 2016 Незацепени правилно валове? Центровка на ГНП? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 2 Август 2016 Доклад Share Публикувано 2 Август 2016 (Редактирано) Валовете са зацепвани с планки и всичко си е на белег. Редактирано 2 Август 2016 от tseco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 9 Август 2016 Доклад Share Публикувано 9 Август 2016 К На 26.07.2016 г. at 16:37, Lambozo написа: Цък, неще да прави адаптацията. В момента в който се помъчи да слиза изписва wait за около минута и после дава error. Вчера се оправи сама за около два часа и после пак същото, сега поне стой на ниво 3. Ще я видим като се прибера. Колега,пробвай да извадиш буксата на комп. отзад в багажника,след като я поставиш трябва да изпише ниво 2 и да се смъкне,ако искаш имам компютър мога да ти го пратя да видиш дане би да е там проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lambozo Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Ще опитам и това, приблема не е в ел. връзките около компресора. Само трябва да намеря компа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lambozo Публикувано 12 Август 2016 Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 Привет, пичове. Моята сага с окачването продължава, неможах да откача буксата на компютъра и я оставих засега. Странното в случая ми е, че днес когато времето при нас захладня колата се оправи сама, както се случи и предните два пъти. Сега компресора се включва нормално и колата си се нивелира както е редно, грешки също няма. Проблемът определено е свързан с температурата, но къде е точно не се знае, ако на някой му идва нещо наум да свирка. Поздрави. П.С. Колега, kaycata благодаря за предложението с компютъра. [emoji106] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolaykia Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 На 5.07.2016 г. at 21:04, loshdancho написа: Ако не е тайна къде я прави. авансаторното бутало го смених, ама прословутият транзистор все още не. Та да знам за в бъдеще, че на "страшен дизел" не ми се ходи. Ти ли си сменя авансаторното бутало ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 Не разбира се...Да се чете: авансаторното бутало го платих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolaykia Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 На 5.07.2016 г. at 21:04, loshdancho написа: Ако не е тайна къде я прави. авансаторното бутало го смених, ама прословутият транзистор все още не. Та да знам за в бъдеще, че на "страшен дизел" не ми се ходи. Ти ли си сменя ава преди 2 минути, loshdancho написа: Не разбира се...Да се чете: авансаторното бутало го платих. нсаторното бутало ???Да де но кои ти го сменя че и аз съм за там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 В София на околовръстното, супердизел...ама не ги препоръчвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolaykia Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 Мойта помпа умира и е за смяна на авансаторното бутало и за тва питам.Май в пловдив ще я пращам.Дано да е само тва ама като я качат на стенда ще стане ясно.Но от сега чувам думите на майстора :така и така е свалена дай сега гумички да сменим ма и елемента може и ала бала е време да се смени и ....... Накрая пак ще се извадя и тва си е :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arbiter Публикувано 15 Август 2016 Доклад Share Публикувано 15 Август 2016 За авансаторното бутало пробвай с двутактово \или такова за моторна резачка\ масло примерно 1 л на 30-40 нафта ако има подобрение си знаеш, че си за бутало..\което е смешни пари но пък се сваля помпата\ относно пушека при обороти виж си хубаво маркучите на турбото егр малко да не са баш и така става..Може дебитомера да не е в настроение и да отваряш електрониката на работеща помпа уж профилактично по-добре недей или напиши ремонт на vp 44 и гледай поне на бира ако не на нещо по-твърдо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolaykia Публикувано 16 Август 2016 Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 Помпата я хвърлих за ремонт вече.По грешките който даваше 100 пр. е тя.Някой имали идея как вземат че мойта за авансатор гумички стенд датчик за обороти (май тва е)отива към 900 лв ремонта.Много ли е малко ли ?Частите ще са нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolaykia Публикувано 16 Август 2016 Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 Някой има ли идея къде се намира зумера за задния парктроник,че ми е за смяна(някъде отзаде в багажника се чува)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 16 Август 2016 Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 Айде малко проблемите на страна--- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 16 Август 2016 Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 На тая колица й ходи 'дигнатата стойка и я прави съвсем различна. Понякога съжалявам, че за 3-те месеца чакане и търсене не изчаках за свестно роудче (уродче), ама такива са вече кът, спрямо някоя по-запазена а6, (става дума за последните години на ц5 - 2004-2005). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolaykia Публикувано 16 Август 2016 Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 Да капачките на джантите са проблем :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 (Редактирано) Преди 11 часа, Nikolaykia написа: Цитиране на предходно мнение! Те са чара на джантите,не проблем. Като боядисам джантите сив металик капачките ще са AMG Редактирано 17 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 AMG не тунинговат ли Мерцедес, а не Ауди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 Не знаех, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 На 16.08.2016 г. at 12:38, Nikolaykia написа: Помпата я хвърлих за ремонт вече.По грешките който даваше 100 пр. е тя.Някой имали идея как вземат че мойта за авансатор гумички стенд датчик за обороти (май тва е)отива към 900 лв ремонта.Много ли е малко ли ?Частите ще са нови. Колега,имам майстор в Троян който прави помпите и до колкото знам не е скъпчия ,ако искаш мога да му потърся телефона да се чуете и да му обясниш,може да ти каже по добра цена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 (Редактирано) На 8/23/2016 at 6:52, kaycata написа: Цитиране на предходно мнение! За кой става въпрос,че имам един приятел със сервиз там? Редактирано 29 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 не знам как се казва,но мога да му издиря телефонът,но до колкото знам май само с помпи се занимава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolaykia Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 Вече я ремонтирах и я върнах втори път да си я доремонтират.Така че вече е късно за други майстори :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Petkov Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Здравейте Колеги, След 6 френски коли, изпотрошени по черни пътища около язовири, реших да сменя последния си Ситроен с Ауди Олроуд 2001-ва година 2,5 ТДИ. Обслужих го, както трябва, възглавниците са рециклирани, смених 1 носач и накрайници, направих реглаж, но остана една малко глухо причукване по колата и не знам от къде може да е. Чува се на много леки неравности и като цяло е много тихо, но все пак ме дразни. Имате ли представа от какво може да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване