Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

Олроуд 2.5 ТДИ 
Не ми харесва колата последно време и не знам вече къде да ровичкам,мудна в ниските и при върната газ вобще не се спира-все едно няма компресия а преди време не бе така,направо забиваше муцуната след 2300 оборота си дърпа доволно,разхода също е нормален.

1-во Не ми харесваха стойностите на дюзите и реших да ги сменя-имах проверени.След отваряне на главите се оказа,както и се очакваше че има паднали кубилици-само 2,но всичко останало бе износено-смених валове,повдигачи и кубилици-имах комлект.
Умната дюза дава 120ома ,турбото е перфектно,грешки няма,карам редовно с Бардал БДЦ в нафтата.

След интервенцията колата доста успокои звука на мотора,много по гладък стана НО пак не ми харесва вървежа,но сега след 3000 оборота,сякаш малее и стигне ли 4000 пропушва черно,а до сега пушек от тая кола не съм видял.

Давайте идеи,преди време тази кола летеше и ме радваше,не и пестя нищо и я искам пак такава.


Ето показанията със старите дюзи.
13775431_1144930985547935_20291324313291

Ето как са сега.
13866772_1148604435180590_1208838391_n.j


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Валовете са зацепвани с планки и всичко си е на белег.
13900694_1149325915108442_142099448_n.jp

13874781_1149325981775102_913468907_n.jp

13900727_1149317581775942_36473945_n.jpg

Редактирано от tseco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К

На 26.07.2016 г. at 16:37, Lambozo написа:

Цък, неще да прави адаптацията. В момента в който се помъчи да слиза изписва wait за около минута и после дава error. Вчера се оправи сама за около два часа и после пак същото, сега поне стой на ниво 3. Ще я видим като се прибера.

Колега,пробвай да извадиш буксата на комп. отзад в багажника,след като я поставиш трябва да изпише ниво 2 и да се смъкне,ако искаш имам компютър мога да ти го пратя да видиш дане би да е там проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, пичове. Моята сага с окачването продължава, неможах да откача буксата на компютъра и я оставих засега. Странното в случая ми е, че днес когато времето при нас захладня колата се оправи сама, както се случи и предните два пъти. Сега компресора се включва нормално и колата си се нивелира както е редно, грешки също няма. Проблемът определено е свързан с температурата, но къде е точно не се знае, ако на някой му идва нещо наум да свирка. Поздрави.



П.С. Колега, kaycata благодаря за предложението с компютъра. [emoji106]
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.07.2016 г. at 21:04, loshdancho написа:

Ако не е тайна къде я прави.  авансаторното бутало го смених, ама прословутият транзистор все още не. Та да знам за в бъдеще, че на "страшен дизел" не ми се ходи.

Ти ли си сменя авансаторното бутало ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.07.2016 г. at 21:04, loshdancho написа:

Ако не е тайна къде я прави.  авансаторното бутало го смених, ама прословутият транзистор все още не. Та да знам за в бъдеще, че на "страшен дизел" не ми се ходи.

Ти ли си сменя ава

 

преди 2 минути, loshdancho написа:

Не разбира се...Да се чете: авансаторното бутало го платих.:hilezh:

нсаторното бутало ???Да де но кои ти го сменя че и аз съм за там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта помпа умира и е за смяна на авансаторното бутало и за тва питам.Май в пловдив ще я пращам.Дано да е само тва ама като я качат на стенда ще стане ясно.Но от сега чувам думите на майстора :така и така е свалена дай сега гумички да сменим ма и елемента може и ала бала е време да се смени и ....... Накрая пак ще се извадя и тва си е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За авансаторното бутало пробвай с двутактово \или такова за моторна резачка\ масло примерно 1 л на 30-40 нафта ако има подобрение си знаеш, че си за бутало..\което е смешни пари но пък се сваля помпата\ относно пушека при обороти виж си хубаво маркучите на турбото  егр малко да не са баш и така става..Може  дебитомера да не е в настроение  и да отваряш електрониката на работеща помпа уж профилактично по-добре недей  или напиши ремонт на vp 44 и гледай поне на бира ако не на нещо по-твърдо :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата я хвърлих за ремонт вече.По грешките който даваше 100 пр. е тя.Някой имали идея как вземат че мойта за авансатор гумички стенд датчик за обороти (май тва е)отива към 900 лв ремонта.Много ли е малко ли ?Частите ще са нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея къде се намира зумера за задния парктроник,че ми е за смяна(някъде отзаде в багажника се чува)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тая колица й ходи 'дигнатата стойка и я прави съвсем различна. Понякога съжалявам, че за 3-те месеца чакане и търсене не изчаках за свестно роудче (уродче), ама такива са вече кът, спрямо някоя по-запазена а6, (става дума за последните години на ц5 - 2004-2005).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Nikolaykia написа:

Цитиране на предходно мнение!

Те са чара на джантите,не проблем.
Като боядисам джантите сив металик капачките ще са AMG

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.08.2016 г. at 12:38, Nikolaykia написа:

Помпата я хвърлих за ремонт вече.По грешките който даваше 100 пр. е тя.Някой имали идея как вземат че мойта за авансатор гумички стенд датчик за обороти (май тва е)отива към 900 лв ремонта.Много ли е малко ли ?Частите ще са нови.

Колега,имам майстор в Троян който прави помпите и до колкото знам не е скъпчия ,ако искаш мога да му потърся телефона да се чуете и да му обясниш,може да ти каже по добра цена

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/23/2016 at 6:52, kaycata написа:

 

Цитиране на предходно мнение! 

За кой става въпрос,че имам един приятел със сервиз там?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Здравейте Колеги,

След 6 френски коли, изпотрошени по черни пътища около язовири, реших да сменя последния си Ситроен с Ауди Олроуд 2001-ва година 2,5 ТДИ. Обслужих го, както трябва, възглавниците са рециклирани, смених 1 носач и накрайници, направих реглаж, но остана една малко глухо причукване по колата и не знам от къде може да е. Чува се на много леки неравности и като цяло е много тихо, но все пак ме дразни. Имате ли представа от какво може да е ?
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...