Jump to content

Ауди 100.. или пък не?


Recommended Posts

При мен е имало периоди с 800- 900 на месец, и то няколко поредни месеца, имало е и почти никакви разходи- последните 12 месеца съм похарчил 300 лв за ремонти, от които 120 маркуч между помпите на съединителя, останалите са за спирачна течност, масло, филтри, нова пробка и дифтунга към нея (за сметка на това съм дал 600 за такси като данък, ГО, винетка, преглед и 600 за охраняем паркинг :hilezh: ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При мен е имало периоди с 800- 900 на месец, и то няколко поредни месеца, имало е и почти никакви разходи- последните 12 месеца съм похарчил 300 лв за ремонти, от които 120 маркуч между помпите на съединителя, останалите са за спирачна течност, масло, филтри, нова пробка и дифтунга към нея (за сметка на това съм дал 600 за такси като данък, ГО, винетка, преглед и 600 за охраняем паркинг :hilezh: ).

Човече, ти ме отказваш бързо и сигурно :D След тези неща да не стане така, че да си взема 80-ца :hilezh: На мен ако ми се наложи да давам няколко месеца подред по 800 лв то Аудито, ще ми е останало само като къща и на това отгоре няма да върви :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, не казвам, че ще се разпадне, но това е стара кола, трябва да си подготвен- например ми протече радиатора- бам нов радиатор и антифриз. След седмица започна да излиза дим- реших, че съм се запалил, но се оакза една клапа на климатроника, регулираща положението си в зависимост от температура на антифриза. Заподозряхме и радиатор на парното- нови и двете. Сглобихме, тествахме- всичко като от магазина. След седмица протече разширителния съд, който си беше 'пътник' от преди това. После жила на ръчна, лагери на предни главини, малко пари за доабвяне на екстри, после датчик АБС, после амортисьори, ампони макферон, тампони кутия, генерация и филма няма край :rolleyes:

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стара кола си е и винаги има възможност за разходи.

Но ако си мислиш,че 80-та е безплатна,грешиш.

Този филм с "качваш се и караш" е достижим само, ако си дебил,който тотално не му дреме за колата.

Но ако дори малко си обичаш колата,то забрави да няма разходи.

Ако искаш дърта кола без да правиш нищо сe откажи веднага - невъзможно е.

Относно двигателя аз имам 2.6 мотор и от всички мотори в Ц4 според мен,а и според майсторът ми това е най-добрият избор,

дори и от 2.8,който върви повече,но е по-сложен.АБЦ-то е създаден за вечна употреба.

Потърси си кола с този мотор,но с ръчни скорости и приготви 1000-1200 лева за газ ,и мисля,че ще получиш добър компромис.

------------------------------------------------------------------------------------

Както един колега написа в друга тема - най-големият проблем на тези коли,е че не можеш да си ги купиш нови от магазина. :flehan:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз познавам хора каращи подобни автоНобили и за 5-6 г са дали под 1000лв за ремонти, но след тяхната експлоатация колите не стават и за морга hilezh.gif

При мен сметката за колата без горивото отдавна мина 6-7к за година и половина, но съм подменил све що е тръгнало да се ебава със стария hilezh.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз познавам хора каращи подобни автоНобили и за 5-6 г са дали под 1000лв за ремонти, но след тяхната експлоатация колите не стават и за морга hilezh.gif

Toчно така е! На тия години няма как да е иначе. А между другото същото важи и за "по-евтините" за подръжка мотори, ако искаш всичко да е наред се плаща колкото трябва. Дали ще вземеш 2.0 литра мотор или 2,6 за мен е все тая - ако в момента на покупката и двата са наред шанса шестака да те изненада с нещо е далеч по-малък и го има и за двата мотора. Тук въпроса не е на кой подръжката е по-скъпа, ами на какво ще случиш, което е сигурно 80% от уравнението. Аз съм твърдо за 2,6 или 2,8 в този ред на мисли, освен всичко друго са в пъти по-класни мотори каквито прилягат на висок клас кола макар и на годинки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно налях над 300 лева за смяна на ангренажа който се скъса в движение поради превъртялата ролка, пак че оцеляха клапаните,а и съвпадна със времето за смяна на маслото, иначе сменени амортисьори и тампони на макферсона,двете външни карета,носачи,накрайници и шарнири,абе почти нова предница, свещи,гарнитура на клапаните,нов пистов ремък и нов ремък на климатроника и,и...стара кола не знаеш никога с какво може да те изненада.2.6 и 2.8 наистина са супер,ама и данъка и гражданската скачат и за двете,ама ако са читави може да се компенсира с по малкото ремонти,не че няма и читави АЦЕ-та,друг е въпроса,че нарядко се срещат.Кола и жена са си на късмет.:)

Редактирано от BAVARECA83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно.. явно, ще си играя на руска рулетка.. ако случа на хубаво добре.. ама иначе :D

Стара кола си е и винаги има възможност за разходи.

Но ако си мислиш,че 80-та е безплатна,грешиш.

Този филм с "качваш се и караш" е достижим само, ако си дебил,който тотално не му дреме за колата.

Но ако дори малко си обичаш колата,то забрави да няма разходи.

Ако искаш дърта кола без да правиш нищо сe откажи веднага - невъзможно е.

Относно двигателя аз имам 2.6 мотор и от всички мотори в Ц4 според мен,а и според майсторът ми това е най-добрият избор,

дори и от 2.8,който върви повече,но е по-сложен.АБЦ-то е създаден за вечна употреба.

Потърси си кола с този мотор,но с ръчни скорости и приготви 1000-1200 лева за газ ,и мисля,че ще получиш добър компромис.

------------------------------------------------------------------------------------

Както един колега написа в друга тема - най-големият проблем на тези коли,е че не можеш да си ги купиш нови от магазина. :flehan:

Не съм казал, че 80 е безплатна... но съм сигурен, че има по-приемлива поддръжка... или се лъжа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни една анкета в 80/90 и питай кой иска Ц4 ..

Недей - всички искаме :respekt::flehan:

И то само заради една тропкаща предница ..

Да има и такива които са малко по-тихи, но не и безшумни !

Б4 си е тясно в сравнение с Ц4, и малко по-красиво ! :rolleyes:

Моля те още веднъж - купи си V6, забии чесъна и си карай !

Не си мисли че Щом е V6 е олеле !

Да, имаш две свещи повече, и толкова кабела, но определено ако имах такава кола през онова ще ми е за 10+ лева за свещи и още малко за кабели !

А читаво Б4 се доближава като цена до читаво Ц4, а ако случайно се зачудиш в тази дилема, по-добре не си купувай Ауди !

С двете ръце за Ц4+V6+LPG !

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.6 и 2.8 наистина са супер,ама и данъка и гражданската скачат и за двете

Разликата в данъка на Ц4 2.0 ААД и Ц4 2.6 АБЦ при мен е 11 лв, а гражданската със 100 лв hilezh.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е признавам това си е малко плашещо :hilezh: Но предполагам, че повечето неща като се сменят и след това няма да е през месец, през месец същите компоненти нали?! :blink: Ако повечето показатели клонят към безпаричие за мен.. лоша работа :unsure: Но ми се иска да е Ауди все пак...

А по принцип.. да питам аз, защото си нямам хал хабер чупят ли се много 100-тачките? Максимално мога да дам 4500 лв за кола, но както казах.. тази си ми е мечта :)

Ами недей се отчайва. Ако тръгнеш с идеята да си купиш кола и само да караш,да ти кажа че такова животно няма.

Единствената кола която не се чупи и харчи 4.5 литра газ на магистралата е само на комшията :hilezh: :hilezh:

Но това е една от последните ЗДРАВИ КОЛИ. окачването е бетон.Едни къси накрайници има само за смяна и тампони по магарето на предния мост . Колата е тежка със невероятна возия,на дълъг път почти не омаря.

Както ти кажа колегата:намери си нещо здраво+куатро+газ и скачай смело :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в данъка на Ц4 2.0 ААД и Ц4 2.6 АБЦ при мен е 11 лв, а гражданската със 100 лв hilezh.gif

Цецо не го вярвам това за данъка :blink:

за 115 коня би трябвало да е около 110-120 лева а за 150 коня трябва да е 150+ лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ААД-то 92г беше 97лв а за 2.6 АБЦ 96г е 109 лв за Враца

Редактирано от cvetan83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но за София нещата са друга бира.

115 коня излиза 117 лева а за 150 около 170 лева.

Във Враца голема тънкана бе, в Плевен ли режеха глави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся като си мисля по темата се сещам, че данъка го платих в началото на годината и ми направиха отстъпка която не вярвам да е повече от 10%, но може и да бъркам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се плаши колега от Ц4-то....за парите дето си нагласил ще си вземеш и стегнеш прилична кола. Както казаха и други колеги, наблегни най-вече на цялостното състояние на колата при огледа. Колкото по-запазена, толкова по- малко пари за ремонти после....Ако имаш късмет за 2.6 екстра, ако не и АСЕ да е пак става....газифицирането му вече не е голяма трагедия, пък има теми и за него във форума :zustimm:

Аз скоро попаднах на тема за газта при АБК, но от 2006 или 2007г....тогава "експертите" изкараха този мотор, ебаси белята и проблем за АГУ....чети сега от последните 2-3г. теми да видиш, че не е така.....единствено има като проблем потрошен дебитомер при тотално сбъркан монтаж и необслужвана запалителна система.....ма то това е в сила за всяка кола пълна инжекция :stupid:

Аз за 67 000 км. с обикновено АГУ на такъв мотор имах само веднъж по-сериозен гърмеж и крива клапа на дебитомер и то по моя вина...Добре, че Ради ми ремонтира джаджата и си бръмча пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся като си мисля по темата се сещам, че данъка го платих в началото на годината и ми направиха отстъпка която не вярвам да е повече от 10%, но може и да бъркам.

отстъпката за данък е 5%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се плаши колега от Ц4-то....за парите дето си нагласил ще си вземеш и стегнеш прилична кола. Както казаха и други колеги, наблегни най-вече на цялостното състояние на колата при огледа. Колкото по-запазена, толкова по- малко пари за ремонти после....Ако имаш късмет за 2.6 екстра, ако не и АСЕ да е пак става....газифицирането му вече не е голяма трагедия, пък има теми и за него във форума :zustimm:

Аз скоро попаднах на тема за газта при АБК, но от 2006 или 2007г....тогава "експертите" изкараха този мотор, ебаси белята и проблем за АГУ....чети сега от последните 2-3г. теми да видиш, че не е така.....единствено има като проблем потрошен дебитомер при тотално сбъркан монтаж и необслужвана запалителна система.....ма то това е в сила за всяка кола пълна инжекция :stupid:

Аз за 67 000 км. с обикновено АГУ на такъв мотор имах само веднъж по-сериозен гърмеж и крива клапа на дебитомер и то по моя вина...Добре, че Ради ми ремонтира джаджата и си бръмча пак.

Благодаря за насърчаването, колега! Въпреки, че сега имам малко ограничено време другата седмица тръгвам да обикалям сериозно... стискайте палци :) Но и ще изчета форума относно газифицирането :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, прави ми впечатление, че основно се говори за бензинови двигател. Интересно ми е какви са ви вижданията относно дизеловите двигатели в Ауди 100 и по конкретно 2.5ТДИ 116 коня със 6скорости? Запланувал съм в близко бъдеще и аз да се качвам на таква кола и силно ме интересуват 2 покозателя. Първия го разбрах, кой е най надежния двигател 2.6 но е и малко лаком, а при тези цени на бензина, става малко хард. Та в този ред на мисли, кой е двигателия с най-икономични показатели за това купе?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кой е двигателия с най-икономични показатели за това купе?

Бензин или дизел ?

Иначе икономичност от ферибот с 1.5 тона :hilezh: няма как да има.

Има А6-ци с 1.8 мотор,но съм сигурен,че разхода му е почти колкото на моя 2.6 :gruebel: .

Но най-вероятно ще караш на газ и мисля,че 20 лева на 100км градско става :zustimm: .

За дизелите нищо не мога да кажа,освен че съм чувал ,че са надежни .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензин или дизел ?

Иначе икономичност от ферибот с 1.5 тона :hilezh: няма как да има.

Има А6-ци с 1.8 мотор,но съм сигурен,че разхода му е почти колкото на моя 2.6 :gruebel: .

Но най-вероятно ще караш на газ и мисля,че 20 лева на 100км градско става :zustimm: .

За дизелите нищо не мога да кажа,освен че съм чувал ,че са надежни .

Няма нищо общо с 2.6. Имам познат с 2.6 и казва че под 13 газ извънграда не може да го свали,но неговата е куатро. Моята(1.8-125 к.с) гори 10-10.5 газ при 120 км,със климатроника. А съм я свалял на 8 газ,при 80 км извънрада. Но това се случи в Турция,със тяхната газ и на участък от 250 км ,на който караш само с 80 км/час без да имаш възможност за изпреварване.Естествено разхода се качва чуствително над 140 км/час- 12-13,5 газ. Иначе 2.6 мотора върви много повече ,но не мисля че може да се очаква толкова икономичност.

Мисля че най-добрия избор е: 1.8 Т -куатро :zustimm: но са много трудна находка.Има ги само в немското мобиле,но и цените .....

А за дизела:имах един приятел който имаше 2.5/116 коня и беше доволен от колата,но и там разхода е мин-8 нафта извънграда.Иначе страдат от някаква шайба на коляновия вал,но като цяло е добър мотор. Ама с тези цени на нафтата :steinigung: но вече зависи колко караш на година,понеже газовото се избива от многото километри.

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Одеве гледах в cars.bg едно червено комби А6 Ц4....1.8 с куатро :respekt: към 4000 лв. е обявено, мисля от Германия....Проходимост на танк, с динамика на Жигула :hilezh: Хвърли там едно очо :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...