Jump to content

проблем с ауди 80 б4 1,9 тди


outofcontrol0778

Recommended Posts

Хора, моля някой да помогне, колата се повреди. Както вървеше се спъна изведнъш, разтрака се двигателя и започна да пуши. Закарах я на сервис и казаха, че е компютъра и. Обаче се оказа, че не той и нищо. Майстора каза, че е нещо по инсталацията. Какво може да е станало???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

повече детайли за тресенето и пушека за по адекватна помщ

ами тя по принцип си работеше твърдо но тогава се появи силно "чукане" или "дрънчене" а отзад пушека е бял мирише на недоизгоряля нафта, а платката за газта сякаш дава на късо(тази която е на помпата)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами тя по принцип си работеше твърдо но тогава се появи силно "чукане" или "дрънчене" а отзад пушека е бял мирише на недоизгоряля нафта, а платката за газта сякаш дава на късо(тази която е на помпата)

Колега преди време имах същия проблем.Решението при мен беше почистване на електрония блок на нафтовата помпа и регулиране след това

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виждал съм наживо тази случка само че комби двигателя същия на светофарите на бул.Цар Борис III (горнобанското кръстовище) изумен останах като видях изведнъж отзаде белия пушек .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, забравих да спомена, че загуби мощност и не откъсва да върви, а и загрява бързо

А някакви признаци преди да стане белята?Трябва да се закачи на ВАГ ,иначе другото си е хвърляне на боб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

качиха я казаха че е от компютъра давал грешки взех друг и същата работа даже сега светна лампата"да се провери двигателя"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си блока дето управлява ГНПто,по тия симптоми дето описваш ми се струва , че работи на много бедна смес. Намери някои колега с VAG-COM да видите порцията на празен ход колко е. Имай в предвид, че е голям *** да се нагласи тая порция с мърдането на главата, аз бая го псувах докато си дойде всичко на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно се гласят даже милиграмите, но ако ти е за първи път... отделно, че на зависят само от местенето на плочката. Аз съм виждал подобен проблем, но се оказа проблема в авансатора на помпата, механичен проблем... щом грее и не върви има голяма вероятност да е това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,при мен имаше подобен проблем.проблема се появи изведнъж,форсирах колата на място до към 4000об и изведнъж изпуши черен дим ама много черен.изгасих колата пак я запалих и при подаване на газ до 3500 от зад пушеше сиво-бял дим,мирешеше на неизгоряла нафта,като я подкарах колата не вървеше едва стигаше 110кмч.при форсиране към 3500об. двигателя прекъсваше,все едно не работи един цилиндър.след диагностика се оказа,че авансатора е заял.смених ГНП-то и колата се оправи.

за да решиш проблема ти трябва човек който разбира от диагностика(не просто човек с ваг-ком)а човек който умее да работи с него.

пожелавам ти успех и да оправш по-бързо и ефтино колицата :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз съм с АФН двигател, и зимно време, когато е студен двигателя, при форсиране до 3500-4000 оборота, колата се разтраква, разтриса, пуши в бяло, смърди на нафта и наистина все едно работи на 3 цилиндъра. Но след около десетина секунди се оправя и си работи много добре. Грешки не ми набива в компютъра след този симптом, мислех, че е от кофти нафта или филтър, или от турбината, но след последното мнение се замислих дали не е проблемът от помпата и заяждащ авансатор? Вие как мислите? Последно ми го е правила януари месец, от тогава, колко и да съм я напъвал не е имало проблем, но не е било и толко студено навън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз съм с АФН двигател, и зимно време, когато е студен двигателя, при форсиране до 3500-4000 оборота, колата се разтраква, разтриса, пуши в бяло, смърди на нафта и наистина все едно работи на 3 цилиндъра. Но след около десетина секунди се оправя и си работи много добре. Грешки не ми набива в компютъра след този симптом, мислех, че е от кофти нафта или филтър, или от турбината, но след последното мнение се замислих дали не е проблемът от помпата и заяждащ авансатор? Вие как мислите? Последно ми го е правила януари месец, от тогава, колко и да съм я напъвал не е имало проблем, но не е било и толко студено навън.

Колега ти форсирай още студен дизел до 4000 оборота и не ще се разтрака и разпуши ами може и да се покаже някое бутало да те пита какви ги вършиш :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз топла не я форсирам така,камо ли студена :rotcol:.Тея дизели сте ги обърнали на ралиджийки.При студено време и сгъстено гориво,да не казвам и понякога замръзнало такова ,такъв мармалад става в ГНП-то ,че .......... ,Друг е въпроса за самия мотор,мазането и тнт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай тогава да ги караме всички до 2000 оборота с масло в нафтата, да се задръстват със сажди - геометрия,егр, да прави на нагар по клапани и бутала да трошим маховици и т.н. Щото не било хубаво, да се форсира дизел. Не казвам че е хубаво да се натоварва колата като е студена, даже лично аз избягвам да я настъпвам докато не опре стрелката на водата на 90 градуса, освен ако не е наложително. :hilezh: Ама двигател не страда от настъпване, а от кофти подръжка.

Редактирано от spitfire924
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги по-принцип колата не я настъпвам, когато е студена с повече от 2500 об. Случвало се е 2 или 3 пъти миналата зима, при което се получи проблемът и следователно спрях да се правя на изпитател. Колата за момента се държи и работи повече от чудесно, нямам никакви проблеми и оплаквания. А в пътите в които съм я настъпвал е било след прочита на темите "Как се кара дизелова кола", в която е писано, че ТДИ се кара като бензинова кола, с не високи, а средни обороти, дори студена, но както и да е, вече не си правя експерименти, но просто ми беше интересно, какво причинява този вид работа на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TDI, както всеки съвременен дизел се кара, така че да "разхождаш" лопатките на геометрията, за да не трупат нагар, понеже повечето турбини с променлива геометрия нямат Wastegate,а за да разтоварват геометрията се отваря до край, а запече ли се започват да пренадуват което е проблем,т.е се кара 2000-3500,3700 оборота.

Иначе тия номера може да ги прави от кофти нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай тогава да ги караме всички до 2000 оборота с масло в нафтата, да се задръстват със сажди - геометрия,егр, да прави на нагар по клапани и бутала да трошим маховици и т.н. Щото не било хубаво, да се форсира дизел. Не казвам че е хубаво да се натоварва колата като е студена, даже лично аз избягвам да я настъпвам докато не опре стрелката на водата на 90 градуса, освен ако не е наложително. :hilezh: Ама двигател не страда от настъпване, а от кофти подръжка.

е ти сам си противоречиш,след колко време ти опира стрелката на 90 гр.при 0гр.външна температура,май към 10 та мин.До тогава с 3-4000 оборота ли я юркаш.

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а така,провеждаме уроци КАК се кара дизел,на студено и топло а колегата повдигнал темата не получава никакви полезни съвети. :help:

по темата.

колега направи ли диагностика?добре е да провериш ангранажния ремък,за прехвърлил зъб(евентуално)ако е разбита ролката на коляновия вал,колата мени центровка и неработи добре.започва да пали по-трудно от обикновенно,няма динамика пушляви все едно гори галоши :hilezh: ,повишава се разхода, мотора е много шумен,и след известно време ремъка се къса и става :steinigung:

Редактирано от kraskko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е ти сам си противоречиш,след колко време ти опира стрелката на 90 гр.при 0гр.външна температура,май към 10 та мин.До тогава с 3-4000 оборота ли я юркаш.

Със 34 000 оборота, колега. Не си противореча, просто казвам, че като колата е загряла нищо няма да и стане да я пилиш от време на време до 3500-4000 оборота,напротив даже по-добре. Бавното каране до 2000 оборота на колкото може по-висока предавка е по-пагубно ако ускоряваш, сменяш и държиш между 1800 и 3000 оборота.

Колата ми загрява за 10км с нормално каране в града, извън градско може би по-бързо,обикновено докато изляза от София вече е топла.

П.С.

Преставам с ОФФтопика , всеки си кара колата както си иска ;)

Редактирано от spitfire924
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Със 34 000 оборота, колега.

Що не каза по рано,пробвах и наистина ги прави 34000 оборота,невероятно :flehan:/>/>/>

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, просто казвам, че като колата е загряла нищо няма да и стане

Абсолютно съм съгласен с това,явно обаче съм останал неразбран.Имах навпредвид форсирането на студен мотор на место до 3-4К .Ставал съм свидетел на такива.

Относно автора на темата , дали има някакво развитие по темата или ........?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...