Jump to content

Дойде края на досадното тропане по предницата на Б3, Б4 и купе!!!


koko60

Recommended Posts

Аз също съм с -40мм и жълти амортисьори и няма толкова голямо повдигане, може би 10мм така на око.

От друга страна пък очаквам малко да се смачка в последствие и да се върне в изходна позиция обаче без тропането :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 535
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Е... тоо така и така ако сложа нови тампони ше се повдигне :hilezh:/>

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От преминаването б4 стандартен смачкан тампон на седем месеца към нов от голф - има покачване в клиренса.

Не съм толкова кьорав, че да не забележа разликата.

Преди смяната разстоянието между гумата и калника беше един пръст, сега е два пръста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

300км.пробег!Тая кола е друга.Много прецизно управление,много съм доволен.Павета:супер,големи неравности: стегнато преминаване,легнал полицай:супер.Инерция без още да е минала на реглаш:невероятно дълга.Дори Шурека който кара Рено спорт RS 200к.с. бе крайно изненадан от поведението на автомобила.По негови думи резултата е много добър.Вярно,че и при мен се повдигна височината но на фона на всички други екстри това хич не ме интересува,само трябва да се регулират фаровете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Някой пробвал ли е с полиуретанови тампони за голф 4, например тези от Стара Загора? Колата ми е с доста твърдо окачване, повдигнато с преработени по-високи горни чашки на пружините, често се скача/лети с нея, както и се кара бързо по неравни терени, така че издирвам нещо здраво като макферсон тампон, но не искам изцяло алуминиеви такива, за това се ориентирам към полиуретанови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Днес покарах за сефте с новите тампони. Няма тропане, само скърцане от интериора! Колата е малко по-директна, по-стегната и предвидима.

Доволен съм как се получиха нещата, остана ми само да замеря, колко да подложа под чашката и в понеделник отлитам за реглаж :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах и получих  следното изделие

 

030463923-big.jpg?r=0

 

030463924-big.jpg?r=0

 

произведено от бранда SinisteR :respekt:

 

Перфектен ,и тампони и всичко,клиента е очарован,помисли че така се произвеждат :rock:

 

http://media.snimka.bg/s1/2080/030404494-big.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/2080/030404495-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те немците са се правили с проблема - имат хубави пътища, по които дори и Б3-Б4 не хлопат. Един вид за тях не имало проблем въобще. Важното е, че с доработката и по нашите пътища проблема отпада!

 

п.п. "бранда SinisteR" е сериозна марка, която не прави никакви компромиси с технологията и качеството на изработка на изделията си! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой пробвал ли е с полиуретанови тампони за голф 4, например тези от Стара Загора? Колата ми е с доста твърдо окачване, повдигнато с преработени по-високи горни чашки на пружините, често се скача/лети с нея, както и се кара бързо по неравни терени, така че издирвам нещо здраво като макферсон тампон, но не искам изцяло алуминиеви такива, за това се ориентирам към полиуретанови.

Погледни когато завъртиш волана как амортесьора се накланя леко а с полиуретановите този ход може да го няма и да не стане беля в последствие 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни когато завъртиш волана как амортесьора се накланя леко .................

Споменатото "накланяне" няма нищо общо с амортисьора и с тампона му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помислих.Въпросното "накланяне" няма нищо общо с тампона за който се говори в темата.Не тампона "накланя" амортисьора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно, че не го накланя тампона, но ако тампона не му позволи да се наклони тогава какво се получава?! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Когато завиваш се накланя амортисьора и той огъва тампона, това много добре е обяснено в темата. Горната вложка на тампона не мърда в бомбето, а долната вложка на която лежи лагера се изкривява спрямо горната при завой. Когато е твърд тампона се деформира трудно.



Ето един цитат от темата:

Тампона има две вградени в гумата втулки - горна и долна. Горната се вижда след изпиляването. Долната втулка чрез добре оформено гумено легло ляга върху лагера. Горната част на тампона ляга добре в бомбето, и ако не го изпилите прекомерно, той никога няма да мръдне оттам, дори колата да излети във въздуха, просто защото чашката над бомбето ще опре и няма да му позволи да тръгне надолу. Затова казваме, че луфта на чашката отгоре до бомбето трябва да е 3-4 мм, този луфт е необходим, защото при завой, ако го няма, чашката ще опре в бомбето с единия си край и ще пречи на свободното накланяне на макферсона. Можете да завиете волана докрай и да слезете да погледнете чашките как са наклонени. Между двете втулки на тампона има доста гума, която обира вибрациите, и не им позволява да се предадат към купето. Горната втулка в бомбето е винаги неподвижна, при движение на колата мърда само долната - нагоре/надолу и настрани, а при завой долната се изкривява спрямо горната чрез гумата между тях, защото макферсона се накланя.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как въросното "накланяне" да не се осъществи, независимо от вида на тампона, който се явява една опорна точка в кинематиката на движението.Друг е въпроса ако материала е прекалено твърд, тогава най-много да се изкриви стержена, но едва ли, градуса е малък.

Твърдението че тампона участва в "накланянето"  дотолкова, доколкото да промени опасно градуса и траекторията е невярно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно си го написал че може да се изкриви стержена а полеуретана си е твърдичък материал и белята е въпрос на време.Кой твърди че тампона накланя макферсона  :gruebel:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни когато завъртиш волана как амортесьора се накланя леко а с полиуретановите този ход може да го няма и да не стане беля в последствие 

 

 

Е точно си го написал че може да се изкриви стержена а полеуретана си е твърдичък материал и белята е въпрос на време.Кой твърди че тампона накланя макферсона  :gruebel:

Ти го твърдиш, в прав текст и то.

 

Синистър, не те знам що за коректив си, но не ме впечатляваш с безмислените си подмятания. Ако имаш лично и конкретно отношение към мен, постовете ми и изобщо там каквото имаш, ще ти дам координати и ще разискваме на дълго и широко кво и как.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти го твърдиш, в прав текст и то.

 

 

Интересно  :gruebel: ти в прав текст знаеш ли какво е.Написах че амортесьора се накланя а не че тампона го накланя и в следствие на усилените тампони този ход може да се ограничи.Ти явно по друг начин разбираш нещата 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кинематично погледнато :hilezh:  не ми е особено важно, питай синистъра и той ще те обясни какво съм нямал предвид.

Нищо лично, тампоните си вършат работата, къде пречат, къде не на "накланянето", то ще си покаже по нататъка.Лека нощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво сте се ангажирали всички да му обяснявате на батката,той много добре разбира от кинематика на материална точка,въртеливо движение,равнинен механизъм и всичко свързано с нея  :steinigung: 
 

И по темата - Недко колко време отнема изработването на комплекта,горе долу да знам в кой период да си заявя един  :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и за ден става но завиди от това с какво време и иструменти разполагаш  ;)  Абе ти се реши пък ще го измислим 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...