SunShine Публикувано 5 Април 2013 Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 Аз също съм с -40мм и жълти амортисьори и няма толкова голямо повдигане, може би 10мм така на око.От друга страна пък очаквам малко да се смачка в последствие и да се върне в изходна позиция обаче без тропането . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Au(90)di Публикувано 5 Април 2013 Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 (Редактирано) Е... тоо така и така ако сложа нови тампони ше се повдигне :hilezh:/> Редактирано 6 Април 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 5 Април 2013 Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 Ама за кратко, ако са стандартните и тропането съпроводено с тях . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 6 Април 2013 Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 Няма видимо повдигане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 6 Април 2013 Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 От преминаването б4 стандартен смачкан тампон на седем месеца към нов от голф - има покачване в клиренса.Не съм толкова кьорав, че да не забележа разликата.Преди смяната разстоянието между гумата и калника беше един пръст, сега е два пръста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NAIS IDIOT Публикувано 7 Април 2013 Доклад Share Публикувано 7 Април 2013 300км.пробег!Тая кола е друга.Много прецизно управление,много съм доволен.Павета:супер,големи неравности: стегнато преминаване,легнал полицай:супер.Инерция без още да е минала на реглаш:невероятно дълга.Дори Шурека който кара Рено спорт RS 200к.с. бе крайно изненадан от поведението на автомобила.По негови думи резултата е много добър.Вярно,че и при мен се повдигна височината но на фона на всички други екстри това хич не ме интересува,само трябва да се регулират фаровете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterburner Публикувано 18 Април 2013 Доклад Share Публикувано 18 Април 2013 Някой пробвал ли е с полиуретанови тампони за голф 4, например тези от Стара Загора? Колата ми е с доста твърдо окачване, повдигнато с преработени по-високи горни чашки на пружините, често се скача/лети с нея, както и се кара бързо по неравни терени, така че издирвам нещо здраво като макферсон тампон, но не искам изцяло алуминиеви такива, за това се ориентирам към полиуретанови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 11 Май 2013 Доклад Share Публикувано 11 Май 2013 Днес покарах за сефте с новите тампони. Няма тропане, само скърцане от интериора! Колата е малко по-директна, по-стегната и предвидима.Доволен съм как се получиха нещата, остана ми само да замеря, колко да подложа под чашката и в понеделник отлитам за реглаж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 Поръчах и получих следното изделие произведено от бранда SinisteR Перфектен ,и тампони и всичко,клиента е очарован,помисли че така се произвеждат http://media.snimka.bg/s1/2080/030404494-big.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/2080/030404495-big.jpg?r=0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Те немците са се правили с проблема - имат хубави пътища, по които дори и Б3-Б4 не хлопат. Един вид за тях не имало проблем въобще. Важното е, че с доработката и по нашите пътища проблема отпада! п.п. "бранда SinisteR" е сериозна марка, която не прави никакви компромиси с технологията и качеството на изработка на изделията си! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Някой пробвал ли е с полиуретанови тампони за голф 4, например тези от Стара Загора? Колата ми е с доста твърдо окачване, повдигнато с преработени по-високи горни чашки на пружините, често се скача/лети с нея, както и се кара бързо по неравни терени, така че издирвам нещо здраво като макферсон тампон, но не искам изцяло алуминиеви такива, за това се ориентирам към полиуретанови.Погледни когато завъртиш волана как амортесьора се накланя леко а с полиуретановите този ход може да го няма и да не стане беля в последствие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Погледни когато завъртиш волана как амортесьора се накланя леко .................Споменатото "накланяне" няма нищо общо с амортисьора и с тампона му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 16 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Я помисли пак! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Помислих.Въпросното "накланяне" няма нищо общо с тампона за който се говори в темата.Не тампона "накланя" амортисьора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 То е ясно, че не го накланя тампона, но ако тампона не му позволи да се наклони тогава какво се получава?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 16 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 (Редактирано) Когато завиваш се накланя амортисьора и той огъва тампона, това много добре е обяснено в темата. Горната вложка на тампона не мърда в бомбето, а долната вложка на която лежи лагера се изкривява спрямо горната при завой. Когато е твърд тампона се деформира трудно.Ето един цитат от темата:Тампона има две вградени в гумата втулки - горна и долна. Горната се вижда след изпиляването. Долната втулка чрез добре оформено гумено легло ляга върху лагера. Горната част на тампона ляга добре в бомбето, и ако не го изпилите прекомерно, той никога няма да мръдне оттам, дори колата да излети във въздуха, просто защото чашката над бомбето ще опре и няма да му позволи да тръгне надолу. Затова казваме, че луфта на чашката отгоре до бомбето трябва да е 3-4 мм, този луфт е необходим, защото при завой, ако го няма, чашката ще опре в бомбето с единия си край и ще пречи на свободното накланяне на макферсона. Можете да завиете волана докрай и да слезете да погледнете чашките как са наклонени. Между двете втулки на тампона има доста гума, която обира вибрациите, и не им позволява да се предадат към купето. Горната втулка в бомбето е винаги неподвижна, при движение на колата мърда само долната - нагоре/надолу и настрани, а при завой долната се изкривява спрямо горната чрез гумата между тях, защото макферсона се накланя. Редактирано 16 Май 2013 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Няма как въросното "накланяне" да не се осъществи, независимо от вида на тампона, който се явява една опорна точка в кинематиката на движението.Друг е въпроса ако материала е прекалено твърд, тогава най-много да се изкриви стержена, но едва ли, градуса е малък.Твърдението че тампона участва в "накланянето" дотолкова, доколкото да промени опасно градуса и траекторията е невярно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 (Редактирано) Е точно си го написал че може да се изкриви стержена а полеуретана си е твърдичък материал и белята е въпрос на време.Кой твърди че тампона накланя макферсона Редактирано 16 Май 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Е нужно ли е някой да го твърди. Важното е да се пише за кинематика и да не дава господ, статика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Погледни когато завъртиш волана как амортесьора се накланя леко а с полиуретановите този ход може да го няма и да не стане беля в последствие Е точно си го написал че може да се изкриви стержена а полеуретана си е твърдичък материал и белята е въпрос на време.Кой твърди че тампона накланя макферсона Ти го твърдиш, в прав текст и то. Синистър, не те знам що за коректив си, но не ме впечатляваш с безмислените си подмятания. Ако имаш лично и конкретно отношение към мен, постовете ми и изобщо там каквото имаш, ще ти дам координати и ще разискваме на дълго и широко кво и как. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Ти го твърдиш, в прав текст и то. Интересно ти в прав текст знаеш ли какво е.Написах че амортесьора се накланя а не че тампона го накланя и в следствие на усилените тампони този ход може да се ограничи.Ти явно по друг начин разбираш нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Кинематично погледнато не ми е особено важно, питай синистъра и той ще те обясни какво съм нямал предвид.Нищо лично, тампоните си вършат работата, къде пречат, къде не на "накланянето", то ще си покаже по нататъка.Лека нощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Кво сте се ангажирали всички да му обяснявате на батката,той много добре разбира от кинематика на материална точка,въртеливо движение,равнинен механизъм и всичко свързано с нея И по темата - Недко колко време отнема изработването на комплекта,горе долу да знам в кой период да си заявя един Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Ами и за ден става но завиди от това с какво време и иструменти разполагаш Абе ти се реши пък ще го измислим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 На мен ми отне два да си ги изработя с по 30 мин. на ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts