Jump to content

Дойде края на досадното тропане по предницата на Б3, Б4 и купе!!!


koko60

Recommended Posts

Благодаря на колегата koko60 за изчерпателния отговор :flehan:.Още веднъж ви пожелавам успех. Сещам се да попитам и още един въпрос: Неможе ли оригиналната горна упора на пружината да се разпробие с по-голям отвор за да се наниже свободно на стержена на амортисьора /долната подсигурителна шайба ще отпадне както и при вас/ ще има ли достатъчна периферия по този начин да легне на голфовия лагер с цел да се избегне заварката на голфовата горна упора на пружината. :zustimm:

Вече девет месеца карам с разпробити до 22мм оригинални горни тарелки без никави проблеми.След разпробиването остава достатъчно равна периферия за контактуване с лагера .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 535
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

От скоро също мога да споделя радостта си от монтирането на голфовите тампони. Вече се чуват гумите как тупкат по дупките. Много стегнато и плавно преминаване по неравности. Старите тампони бяха Мейле HD на 35000 км. и макар самият тампон да не беше размазан, лагерчетата на Ина бяха почти пред разпад.

Мога да дам съвет новите тампони да не ги пилите докато влязат напълно в бомбето, а да са на около 5 мм преди дъното на бомбето. След като се пусне колата металният пръстен на тампона леко се свива от товара и натяга гумата в тампона. Аз ги направих така и съвсем тъничко намазах леглото на тампона с молибденова смазка(за карета) и като пуснах колата веднага се напъхаха докрай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колега здравей.Страхотно си се справил с проблема с тропането и замяната на тампоните.Аз имам същият проблем,само че моята Б 4-ка е Avant c ABK мотор.

Въпросът ми е следният:

При разговор с друг колега тук от София разбрах,че някъде в Търново преправят такава компилация между тампони на Голф 4 и Б 4.

Дали това си ти и ако не дали знаеш координати на този човек.Според моята информация готовите тампони могат да бъдят изпратени и по куриер.

Предварително благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имформацията ти е вярна. Пиши на koko60. Можеш да погледнеш и 1-вия пост на темата за повече информация по проекта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да се похваля ,че от два дена и аз съм с комплект тампони който си поръчах от колегата koko60.. Всичко беше точно, заспаха на колата като по учебник. Разликата от преди и сега няма смисъл да я коментирам и да се повтарям. Радвам се че ги сложих :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Някой пробвал ли е това легло за пружина: 1H0412341

 

Ляга върху същия лагер, но е за по-голям диаметър пружини. Ползва се например при Passat B3, като по-късно е заменено с легло като това от Голф МК4.

 

Има по-голям диаметър от голфовото и има шанс да пасне директно на пружина от Ауди, за жалост идват празници и няма кога да поръчам такова, че да тествам.

 

Може да видите негови снимки в интернет. Ако стане ще улесни доста монтирането на тези тампони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Безкрайни благодарности :flehan: на коко60,от днес и мойта Б4 е от нетропащите,съжалявам,че чак сега ги слагам,коментара просто е излишен,трябва да го усетиш за да разбереш огромната разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Коко ,всичко е перфектно.Управлението е по-стегнато ,без каквито и да е тропания и шумове.Моята задница е малко повдигната и поради това не  се забелязва предницата да стои по-нависоко от преди.(ако правилно съм измерил -около 6-7мм)Благодаря ти за съпорта ,а майстора ми остана заинтригуван от тампоните.Утре ще кача снимка . :zustimm::respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

колеги аз на моето б4 сложих по едно парче транспортна лента под чашката на бомбето отгоре и спря гадното тропане което имаше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля и аз,днес си монтирах тампоните от колегата koko60.Просто друга кола,мисля че стана и малко по висока около 2-3см.Цял следобяд я тествах по "хубавите" шуменски улици и нямам забележка.Благодаря на колегата за доброто изпълнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Да се похваля и аз,най-накрая преминах на този тип тампон и нещата наистина са доста добре.Всяка година сменях оригиналните с какви ли не ,но до сега не ми се беше случвало това усещане и удоволствие от карането на Б4 по дупки,бабуни и паркинг плочките с големите отвори.Интересното е ,че преди имах едно гадно подбутване на волана,когато карам по силно нагънат път или с дупки,самите неравности бутаха волана ляво-дясно ......сега то изчезна :stumm:

Моето заключение е:АГУ и такива тампони ,колкото по рано толкова по добре!!!!!! :bia:

Поздрави за екипа от Търново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Да впиша и аз в темата едно положително мнение за тампоните , които ми прати Ники. Всичко пасва перфектно и няма нужда от никакво допълнително преправяне. Тропането и хлопането изчезнаха завинаги .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Заради повдигането на предницата ,с съдействието на бранда Sinister,тарелките вече ще са свалени максимално надолу

 

032234211-big.jpg?r=0

По този начин по добре ли е, в смисъл с колко е по надолу от другия вариант?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата зависи от това как точно ще се изработят и двата варианта, но по спомен може да е повече от 10мм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Все се каня да се похваля, че и аз вече повече от 2000 км. съм с тампоните на колегата koko60. Имах възможността да се запозная лично с него във Велико Търново и той да ги монтира на колата. Изключително доволен съм - няма тропане, няма хлопане.

Благодаря му много за отзивчивото и коректно отношение и за отлично свършената работа! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Всяка зима при мен се появява това скърцане,след като се стопли времето изчезва,но тъй като мен ме дразни почне ли да скърца сменям окачването и съм ОК.

А по темата ще може ли едно ЛС с някаква оринтировъчна цена за тези тарелки?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сложа тези тампони ,никога не е скърцала във студа...това ми е идеята,всяка година всичко сменям по предницата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

колеги,понеже мисля скоро и аз да минавам на новите тампони,искам да попитам,понеже съм със спортни пружини 30/40,този метод със смъкването максимално на тарелките,дали ще "убие" допълнителното повдигане на предницата? И евентуално ако не помогне,дали ще има ефект ако съвсем малко "резна" от пружините?? 

Ако може и една ценичка за комплекта :)

Благодаря

Редактирано от Au(90)di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...