SunShine Публикувано 25 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 Ако има сняг тая зима ще ходя на тренировки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 25 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 Аз за сега макар и без блокаж с огромно нетърпение го чакам снега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 25 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2012 Ако има сняг тая зима ще ходя на тренировки.088525472 - Пешо тракториста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Това не значи че не трябва да има лопата в багажника,като се окопаеш,да има да копаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
androalex Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Колеги при всички случаи е най-важно задкормилното устройство . Пък аз съм много доволен от ЕДЛ ,и в движение и от място си върши работата , но след зверско закъсване -60-70 см кал в една нива спрях с експериментите колко ми е проходима колата. Със старата кола имам и едно удавяне в близо метър вода така че........... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 27 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2012 (Редактирано) При промяна на стъпката само на единият мост какво става със завиването реално?В случая визирам предния мост, почва да презавива поради по голямата площ или не?Нямам къде (няма сняг) да тествам за това ми е интересно на хартия какво става.п.с и друго как влияе центъра на тежестта преден заден мост за завиването?В случая ниска предница и леко по висока задница. Редактирано 27 Ноември 2012 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 27 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2012 Ето нещо за торсена , Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 (Редактирано) Защо при б4 куатро задният мост е с по голяма стъпка от предният.Какво се цели с това изнасяне? Редактирано 10 Декември 2012 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 Задницата е по лека и мощността отива към задните колела,тъй като по малко е натоварени-така си го обяснявам.Винаги в завой с повече газ на сух мокър и снежен път ми се унася задницата,все едно карам кола със задно,хубавото обаче е, че след второто мятане като махало на стенен часовник, си взила в пътя,защото предните гуми издърпват,ако беше само със задно,щеше да се мята наляво-надясно , докато се завърти на 180 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 Искаш да кажеш, че с празна кола имам повече "сила" в задния мост?И като натоваря багаж силата ще се уеднакви, нещо не вдявам.Коя система решава какъв процент от въртящият момент да ходи назад и напред, има ли изобщо такова нещо?Аз все съм си мислел, че предаването на силата е еднакво преден/заден мост при Б4.Знам за новия модел куатро където се предава различен процент преден/заден мост, но там мисля доста електроника има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 Според мен всичко е механика,незнам каква електроника може да контролира ТОРСЕН-а,може би фантастичните зъбчатки в него решават къде да отиде въртящия момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 Странна технология е това куатро, работи ама как точно не ми е ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 На много хлъзгав и заледен път няма управляема кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 Друг въпрос, ако се окантаря по продължение на колата и увиснат предна дясна и задна дясна какво става?Колата върти тези със сцеплението или не?И ако се пусне на помощ и заключването отзад то би ли спомогнало по някакъв начин или не?Питам това защото вчера ми направи впечатление следната ситуация.Почти легнал върху снега, колата не мърда на никъде.Пускам блокажа на задния мост, задните вкупом почват да копаят + предна дясна.Прозореца ми отворен гледам шофьорската не понечва да върти.Без значение дали съм на първа или на задна.При съвсем леко навиване на волана тръгна, ама другата предна спря да мята сняг из въздуха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislavg Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 Ще започнат да въртят само десните две, защото нямат сцепление това не идва от торсена, ами от обикновените отворени диференциали отпред и отзад. Като обяче пуснеш блокажа отзад би трябвало да въртят и двете задни колела и дясно предно, точно както си установил, определено блокажа трябва да помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 Ако едната предна е въз въздуха най-много още някоя от гумите БЕЗ спепление да върти, но общо взето спираш, предния диф си е отворен. Единствения пък когато съм закъсвал беше точно така, един уж малък коловоз и предната гума се окантари нещо. Моето има ел блокаж, който обаче нищо не прави и се наложи да поразчистя тъй като опитите със спирачки застрашаваха колите около мен.По въпроса с товара отзад, тия дъртите торсени са абсолютно механични и се активират от раликата в скоростите на преден заден мост, което става абсолютно директно и тухлите в багажника единствено могат да променят поведението на колата при загуба на сцепление и преди това, т.е. влияе се индиректно на торсена. При нормално каране много ясно че няма как да се преразпредели усилието по друг начин от 50:50. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 А какъв е замисъла при първата версия с блокаж и на средния диференциал?С какво помага в повече и в какви ситуации е нужно заключването му? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 (Редактирано) Ако въртят само задните,дърпаш ръчната и те издърпват предните.Не е проблем да имаш лопата в багажника,защото остане ли ти еднага тума във въздуха си наникъде.Това не са коли пригодени за сняг,а за стъбилност на всякакъв път,но доста по добре от автомобил с един задвижващ мост.Аз дори имам едно видео,как ми се въртят само задните гуми на сняг, а предните не помръдват-въртя я на място-опитах се да нарисувам емблемата на Ауди 1:40 минута http://vbox7.com/play:8b083a26ec моля без коментари по клипа,има друг атема за тях,просто показвам нагледно какво се получаваОще нещо да споделя,задната скорост е синхронизирана и на сняг или лед дори с 40 км/ч може да превключиш на нея и много газззззззз-изпитано,че една жена май искаше да се самоубие,защото като ме видя нарочно изкочи пред колата и се спря пред мен.Ошашках се и незнам откъде ми хрумна да го направя.Изпотих се за секунди Редактирано 10 Декември 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 (Редактирано) Това с ръчната не е ли противопоказно, по време на движение да се ползва?п.с относно това да не се въртят предните нямам обяснение как се получава, все едно няма преден диференциал . Редактирано 10 Декември 2012 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 (Редактирано) При куаттро с блокаж на средния диф. доколкото знам той не е торсен,а е отворен диф. и като го заключиш става парт тайм 4x4,50%преден и 50% заден мост,докато торсен-а се води самоблокиращ той преценява на коя ос колко % да прехвърли...п.п Има ситуации в които да кажем торсен-а се "бъгва" и не прехвърля мощност на някоя ос.Ако пак испаднеш в такава ситуация примерно си застана и предната ос не върти нито 1 колело а въртят само задните почваш на дърпаш ръчната зъб по зъб за да имитираш сцепление един вид и тогава ще прехвърли на предната...И ако стане обратното докато даваш леко газ пипаш и леко спирачката да тръгне задния мост,но това само в такива ситуации на окопаване... Редактирано 10 Декември 2012 от Gnaks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 При куаттро с блокаж на средния диф. доколкото знам той не е торсен,В2-ките са били така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 (Редактирано) В крайна сметка торсена има ли възможност да променя процентно колко да пуска на осите.Нали уж е 50:50.п.с е това "бъгване" ми е странното в случая Редактирано 10 Декември 2012 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 Ами то това му е недостатък на торсена,ако разликата в сцеплението между преден/заден мост е твърде голяма се получава този "бъг",затова се проваля на ролките(защото не правят това със спирачката или ръчната)...Иначе има възможност да прехвърля 25%-75% между осите в зависимост от сцеплението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2012 (Редактирано) Няма възможност,каквото решат фантастичните зъбчатки,това става-което колело е най малко натоварено.Съотношението сигурно е 25:25:25:25-4-те се въртят едновременно; 00:00:25:25 - само две странични или предни/задни; 00:00:00:25-само едната гума да се върти,която си е направила легло в снега,когато другите 3 са стъпили на добра настилка. Редактирано 10 Декември 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване