Jump to content

замръзване на предното стъкло от вътре


ranzel

Recommended Posts

Здравейте колеги. На някои друг случвало ли му се е да му замръзва стъклото от вътре с доста лед.

И на брат ми колата е от вънка но на него не му замръзва от вътре.Приемам всякакви съвети

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само веднъж, онзи ден вечерта. Сутринта беше -11, паркирах на работа при надуто парно и поне +15 градуса в колата и през деня изгря едно слънце и всичко започна да се топи и към 16:00 изведнъж се скри и температурите паднаха рязко и то не само стъклото ми беше замръзнало отвътре ами и мозъка и всичко ми се смръзна от тия ненормални промени в температурите само за 8-9 часа време. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се получи снощи така,просто предния ден явно е останало малкоконденз е от студа е замръзнал.Беше заскрежено точно над таблото в моята част,точно пред очите ми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, с какви стелки сте? Ако сте с текстилни стелки, по всяка вероятност това е причиниата да ви замръзват стъклата от вътре - мокрят се от снега, който вкарвате с обувките си и като следствие от влагата, която се натрупва в купето, се образува този слой скреж от вътрешната страна на стъклото. Пробвайте да си изсушите стелките :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите са гумени и пак се е случвало да има малко скреж. Дори и да се опитвам да не вкарвам сняг, пак се събира вода.

Редактирано от stanislav85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирайте си парното 5 минути преди да стигнете там за където сте тръгнали да се охлади купето и няма да има лед

И две-три минути на отворени врати или прозорци, като паркирате и готовооо ! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отнякъде е влязло влага в купето и като я напече слънцето кондензира по стъклото след това замръзва.Случвало ми се е на старата б3 когато ми бяха запушени каналите на люка и по страничната колона водата отиваше под мокета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мене ми се е случвало. А на старата кола пък ми беше спукано радиаторчето на купето и ми изпаряваше антифриз от вътрешната страна на стъклото, което е още по голема кошия ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен се получава доста често! От както сложих гумени стелки и почнах да оставям отворено за 2-3 минути, когато паркирам, значително по-малко замръзва джама.... Всичко е от влагата, като няма, няма и да замръзва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a пък на мен никога не ми се е случвало...стелките са ми текстилни и не спирам парното по от рано и не проветрявам.........да не би проблема да е във филтъра на купето...знам че като се задръсти се потят стъклата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше същата тема преди няколко седмици. Там един колега беше дал едно предложение, което аз направих и наистина от тогава не е замръзвало. Първо филтъра трябва да е сух и що годе чист. Да няма източник на влага в купето и стелките да са сухи, аз ги качих в нас и на парното за една вечер ги подсуших. И ако няма течове на антифриз от радиаторчето, след всичките тези процедури, взимате чист спирт и на един памук, или памучен парцал, намазвате стъклото от вътрешната страна, остава се да се изпари и проблема е решен. При мен се получи и от тогава не е замръзвало, даже и трудно се поти, а до преди това, нямаше сутрин в която да не е замръзнало и то стабилно от вътре. Пробвайте, може и да се получи при вас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да кажа.

Без да съм карал 2-3 дни ми замръзна отвътре и си изчезна, защото продължавах да не карам.

Обяснението - все пак има влага по пода, колкото и да беше малко при мен. През деня слънцето загрява колата и всичко се изпарява. Като не отваряш врати си остава във въздуха вътре в купето. Като се скрие слънцето и се застуди първо се охлаждат стъклата и започва да кондензира по тях отвътре и после замръзва.

Няма спасение. Обърнете внимание, че става след като е имало слънце и после ниски температури.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a пък на мен никога не ми се е случвало...стелките са ми текстилни и не спирам парното по от рано и не проветрявам.........да не би проблема да е във филтъра на купето...знам че като се задръсти се потят стъклата....

Имаме участник, познал верния отговор!

Колегата да не си играе със спирта, предназначението му е друго :hilezh:/>

Не, че няма да помогне, но влагата пак ще си остане в купето.

Сменяш филтъра, надуваш парното на макс, за да изсуши хубаво въздуха.

За 6 г. с тази кола, само два пъти ми е замръзвало малко стъклото.

(Защото преди това ме е валял зверски дъжд и съм влизал в колата като мокра кокошка.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също се поти от вътре стъклото ,НО само когато е на вътрешна циркулация. Като прехвърля на външен въздух се оправя, обаче пък тогава си пълня дробовете със дизелови сажди. Ама то и без това сутрин като си покажа главата през прозореца въздуха е дизелиран целия. Пробвайте малко преди да пристигнете до крайната точка да ви вкарва външен въздух, един вид да диша купето, а не да се задушава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти да не караш постоянно на затворена клапа за свеж въздух

...ако е така дълбоко грешиш....като затвориш клапата(зад жабката) след 10 мин.кислорода е наполовина в салона,и меко казано атмосфрата започва да става токсична.....само от дишането на пасажерите(нали се сещаш вдишваш кислород издишваш СО2...а в салона няма кой знае колко литра О2...Тази рециркулационна клапа се пуска в три случая.....

1-во когато минаваш през тунел,за да не ти вкарва въздух богат на диоксиди..

2-ро когато караш зад силно пушещ автомобил...Варбург или АЕЛ с проблем ,например

3-то,лятото в голяма жега, при стояла кола на слънце,и се е напекла като сауна,за да ти охлади по бързо вътре....

Мани не прави така съкращаваш си живота....

CA

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяш филтъра, надуваш парното на макс, за да изсуши хубаво въздуха...

Всъщност парното може да изсуши стелките, но не и въздуха :wink:

Въздуха се суши с климатика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам обяснение защо, но може да го изсуши.

Ще дам пример - в апартамент с парно е много по-сух въздуха, в такъв с по-рехаво отопление е по-влажен. Не знам къде отива влагата.

Съдя по наелектризирането на дрехите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При по-сух въздух се наелектризират повече.

Освен това не става конденз по прозорците.

А у нас, където няма парно има конденз като стане по-студено вън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес разбрах, че изпотяването отвътре на предното стъкло не е от замърсен филтър на купето. Сутринта ,след като четох тази тема реших да си сменя филтъра. Махнах стария ,сглобих корите и отидох да си търся нов. Колата беше на слънце. След около 4 часа се върнах и гледам целото предно стъкло изпотено отвътре - при положение ,че бях свалил филтъра.Стелките ми са гумени и бяха мокри. Сега сложих новия и ще чакам за скреж.....:)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да имаш вода отпред между коша и предното стъкло и парното да вкарва влагата вътре :nixweiss:. Изчисти си дренажните отвори - може да са запушени и да е "аквариум" отпред. До сега на никое ауди не ми е замръзвало стъклото отвътре, при положение, че карам с гумени стелки и винаги има вода вътре. Даже сутрин водата в стелките е замръзнала. Така, че търси проблема другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...