Jump to content

газов инжекцион...проблем


Recommended Posts

здравеите колеги....от скоро си сложих ГИ на аудито А3 1.8 125 коня но сега започна да ми прави малко проблеми,тоест.....като стартирам колата е на бензин след като направи 25 градуса прехвърля на газ и започва едно притрисане в ниските обороти между 1000 и 2000 сякаш работи на 3 цилиндъра и тези дюзи работя мн шумно....някои може ли да сподели някакво мнение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако докато работи на бензин не ти прави проблеми - отиди там където са слагали газовата да я настроят, най-вероятно количеството подавано гориво е или прекалено много или малко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти е, както казва колегата от предния пост, че колата прехвърля при прекалено ниска температура.

Лятото може би няма да имаш проблем, но сега в студовете едно рано прехвърляне на газ води точно до претрисания и гаснене на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай да позная,ти ли ги накара да я направят на 25гр.да гори по-малко бензинче нали.

Не виждам какъв е проблема да прехвърля на тази температура. При мен е направена на 30 градуса и нямам проблеми. Естествено, че ще иска да му гори по-малко бензин, нали за това е сложил газ човека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята на 20 прехвърля. Вярно е малко по-неравномерен празния ход докато не докара 50-60 ама драми чак като на 3 цилиндъра няма. Свещите нови ли са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам какъв е проблема да прехвърля на тази температура. При мен е направена на 30 градуса и нямам проблеми. Естествено, че ще иска да му гори по-малко бензин, нали за това е сложил газ човека.

Ми ще кара на 3 цилиндъра тогава,хем още по-малко ще гори,далавера да има пък маторя кучета го яли.Те дюзите докато спекат тя ще стане за продаване нал тъй :(:(:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата от самото начало е направена на 25 градуса са си прехвърля но преди неправеше така ....и мн по без шумно си работеха дюзите...всичко общо до сега 5000 км съм минал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягай в сервиза, там знаят какво да правят, ако рейката трака значи не е наред, оттам идват всички проблеми. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ще кара на 3 цилиндъра тогава,хем още по-малко ще гори,далавера да има пък маторя кучета го яли.Те дюзите докато спекат тя ще стане за продаване нал тъй :(/> :(/> :(/>

Нищо му няма на матора. Предишната ми кола се палеше само на газ (на бензин не работеше добре), и така 125 хил. км. съм и минал аз без да се промени нищо във вървежа или работата на мотора. Вярно че по една кола само не може да се съди, но както казах при мен сега прехвърля на 30 градуса и грам не се усеща, когато прехвърля на газ, дори и при студено време.

Искам да кажа, че колегата трябва да си провери свещи, кабели, въздушен филтър и настройка на ГИ-то. Незнам дали му пуска дюзите една по една на газ, но ако е така не би трябвало нищо да се усеща.

Някои майстори го правят да прехвърля на 50 или 60 градуса, но пак от същите знам, че по този начин пазят изпарителя, а не двигателя. Даже на един приятел му казаха, че ако иска да му намалят тази темепратура няма да му важи гаранцията на ГИ-то. При мен не ми направиха проблем по този въпрос.

Относно дюзите - ако не я караш на бензин чат пат няма как да не спекат. Това, че сутрин ще работи на бензин 5 минути, вместо 3 (ако ти прехвърля на по-висока температура) няма да спре запичането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята я направих на 10 градуса щот по-малко няма.при мен тресене няма за сега (само 1 път от кофти газ на ОМВ)основно си мисля че тресенето при колегата е не толкова от студения изпарител, а от студената рейка.един път докато бях закачил лаптопа температурата на редуктора беше вече 75 градуса а на рейката 7-8 градуса.има ли варианти за подгрев и на рейката с топлообменник и гореща вода от малкия кръг?

Редактирано от samsung
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги ми е било много смешно като се започнат тези пазарлъци, ако приемем че един средностатистически автомобил каран на газ, при всеки 10000км пробег дава икономия от почти 1000 лева, какво толкова го мислите кога ще премине на газ.....аман от габровщини, важно е преминаването да е стабилно и без сътресения, всички други напъни са напълно излишни !!! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, много е важно, но не зависи от температурата, а от изправността на двигателя и ГИ-то. Освен това самото слагане на газова уредба си е габровщина само по себе си, така че няма как да се очаква друго. Газаджии на всеки ъгъл вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес ходих в сервиза и излезе че дюзата на 3-ти цилиндър впръсква в пъти повече газ......и наистина си тракаше тази дюза имаше износена гумичка или побита.....маистора смени на всички дюзи гумичките и всичко е в час.тоест проблема е решен :)/>

Редактирано от rado_83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

важно е преминаването да е стабилно :zustimm:/>/>

то най стабилно е на 87 градуса ,ама трябва ли да обръща тогава :hilezh:/> всичко си зависи от уредбата и настройките

Редактирано от samsung
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес ходих в сервиза и излезе че дюзата на 3-ти цилиндър впръсква в пъти повече газ......и наистина си тракаше тази дюза имаше износена гумичка или побита.....маистора смени на всички дюзи гумичките и всичко е в час.тоест проблема е решен :)/>/>

Дюзите имаш впредвид буталцата в самата дюза или заедно с цялата с бобината.Питам понеже и мойте щракат и прекъсва като е студена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменят се само буталцата, защото се износва гумичката в основата на буталцето от екстра качеството на българските горива. Някой колеги сменят само въпросните гумички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги ми е било много смешно като се започнат тези пазарлъци, ако приемем че един средностатистически автомобил каран на газ, при всеки 10000км пробег дава икономия от почти 1000 лева, какво толкова го мислите кога ще премине на газ.....аман от габровщини, важно е преминаването да е стабилно и без сътресения, всички други напъни са напълно излишни !!! :zustimm:/>

Да ти кажа че и е така и не съвсем. При мен например е нагласена на 35-45 не помня. На нормалната си за Фобос но когато карам студения въздух кара датчика да показва по-малко. Компа на ГИто си мисли 35 градуса а борд копма на колата показва вече 65+ градуса (това с еполучава при температури на въздуха под 0 градуса и в движение). На място е по-добре на около 45 по борд комп прехвърля. А на мен това са си 2+ км. преди да прехвърли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменят се само буталцата, защото се износва гумичката в основата на буталцето от екстра качеството на българските горива. Някой колеги сменят само въпросните гумички.

И после задължително да се закачи за настройка или не ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...