kostov82 Публикувано 7 Май 2013 Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 (Редактирано) eic-idimitrov :1.8Т е оптималният, като разход- динамика за купето на А4 И да си дойдем на думата,каде си да ти стисна ръката/>като поддръжка 1.8Т ли?!,Ми за една година съм дал максимум 200лв (Ламбда Сонда,Гарнитура на Маслен Охладител и още разни дреболиики) нищо по ходовата част Редактирано 7 Май 2013 от kostov82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 7 Май 2013 Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 Ми за една година съм дал максимум 200лв .... нищо по ходовата частКилометри кажи,те са важни. И къде я караш таз кола. По темата за 1.6л. Най-лесния за обслужване двигател. Много здрав и със спокоен ход. Учудващо добре върви на бензин за 1.6л. Но извън граско със скорост над 100км/ч. с таз къса скороста кутия, гори много. Под 10л. бензин не пада за А4. За газ нямам наблюдения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 7 Май 2013 Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 (Редактирано) 14000км предимно Софийско градско,разход на гориво 12.5-13,а извънградско събота ходихме до Рилския Манастир 5 човека в колата със 160 по магистралата 10.5 разход Редактирано 10 Май 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 9 Май 2013 Доклад Share Публикувано 9 Май 2013 Най-добре бензин 1,6 на газ. По принцип, който си е купил 1,6 е знаел, че не трябва да му яде душата, защото е само 1,6. А както се знае в чужбина се купува бензин, ако се знае, че няма да се кара много. Т.е това говори от една страна за по запазен двигател, а от там и по добра ходова част и по малко външни забележки и т.н. Докато дизела е смазан от каране и колкото и да е прави сметка окачването му как е, пък нека е с турбинка и да бяга повече от атмосферката 1,6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seriozen Публикувано 9 Май 2013 Доклад Share Публикувано 9 Май 2013 С риск да ми се скарате, ще кажа на колегата, че икономично БЕНЗИНОВО Ауди и икономично БЕНЗИНОВО БМВ няма. И за да не каже някой, че си измислям притежавал съм над 3 години всяка от следните коли: Ауди 80 1.8 карбуратор, БМВ 316и, БМВ 520и. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Май 2013 Доклад Share Публикувано 9 Май 2013 (Редактирано) С риск...............Не само каране, ако те докопат станиолените мармоти направо ще те линчуват за твърдението/>.КАК МОЖА да го кажеш!!!Така не се намери кой да развенчае тоооооолкова погрешно озаглавената тема/>, всеки трае и чака някой като теб да изока с горчивата истина/>. Редактирано 9 Май 2013 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 9 Май 2013 Доклад Share Публикувано 9 Май 2013 С риск да ми се скарате, ще кажа на колегата, че икономично БЕНЗИНОВО Ауди и икономично БЕНЗИНОВО БМВ няма. И за да не каже някой, че си измислям притежавал съм над 3 години всяка от следните коли: Ауди 80 1.8 карбуратор, БМВ 316и, БМВ 520и.За икономично БМВ си прав, че няма особено 316-ката на БМВ наистина гори повече от 1,6 на а4-ката и не върви колкото нея . Всеки човек има различна представа явно за икономична кола. И все пак тук говорим за най-икономичният вариант от дадения модел. А не за корса 1,0 на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 9 Май 2013 Доклад Share Публикувано 9 Май 2013 Вземай АДР и забрави за грижите от към двигател, разход, ускорение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Май 2013 Доклад Share Публикувано 9 Май 2013 ..........................разход, ускорение.Така е, когато нещо липсва за същото няма и грижи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 9 Май 2013 Доклад Share Публикувано 9 Май 2013 винаги много ме е кефело, как собствената кола не харчи, върви и не се троши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 (Редактирано) За газта има и допълнителен преглед на бутилката. Заема част от багажника и не ми харесва. Икономия може и да има при бедна смес, но вървеж едва ли. Каране само в най-дясната лента.Евтина поддръжка и Ауди май не са съвместими понятия! Редактирано 10 Май 2013 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 Две страници излишни коментари според мен,А4 и икономия в едно изречение.....няма как да стане.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 няма как да стане....1.6 е сложен на Ауди от кумова срама....не е за икономиявиж някой авенсис от първите или хонда с 1.4/1.5 мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EdnaGolqmaVodka Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 карам 1.6 бензин ама много криви сметки си си направел за разхода.11 газ в никъв случей на мен ми дава повече бензин градско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 направо темата стана страшна, та рекох и аз да се запиша. Значи на 1.6 разхода не го знам как е защото не съм карал достатъчно дълго за да го разбера. Карал съм 2 коли с този двигател . Пасат б5 1998г. 1.6 бензин и Голф 4 също 1.6 бензин. И направо останах очуден как изобщо може да е сложен този двигател там. Пасата го карах цяла седмица и направо ми скъса нервите в Града. няма такъв спънат кон. на всеки светофар преди да тръгна се налагаше да изключвам климатика, защото иначе няма дерман горкото добиче. Не искам сега да ме почнете, просто това е мое мнение, преди това карах 4 години Хюндай купе 1.6 114коня. и нямаше нищо общо. Голфа го карах само един ден, и може би защото вече бях подготвен, че трябва да добутвам с краката като изпреварвам, или защото е по-лек, но сякаш беше малко по-добре от Пасата. Но пак си е мъка да го караш.Според мен този двигател изобщо не трябва да се коментира. и съм сигурен че разхода няма да е по-малък от на 1.8 125 коня. Най-малкото защото през цялото време двигателя се мъчи и трябва да е в обороти, за да има някаква еластичност.За 1.9 тди 110 коня вече мога да кажа и за разхода. карам а6 която е доста по тежка от а4.още в началото като я взех и и сложих чип. като и без чипа изобщо няма база за сравнение с тези вензинови мотори, като при тях слагам и 1.8 125. Разхода извън града е до 5 - 5.5 като това е със скорости до 140 км. по-нагоре не карам. Даже рядко вдига над 5 извънградско.В града зимния и летния разход се различава доста. Когато температурите са под 0 та. спокойно си го прави 10 на сто. това е сигурно защото в нашия малък град изобщо не успява да стигне 70гр. антифриза.през другото време на годината разхода е около 6- 6.5 в редки случей 7. Пак казвам това не е София и няма задръстванияи да си дойдем на думата Евтинииката. Ето го за мен най-евтиния вариянт. Аз вече 3та година карам така и нямам грижи.Купуваш а4 1.9 110коня, после даваш още 900лв на фирма Сасолио за система за работа на двигателя с отработено олио. И започваш да караш без пари, даже и на метан е по-скъпо. а да не говорим че караш кола, която с чипа е към 140-145 коня и има турбина и върви колкото си искаш.Ето и математиката. Цената на литър олио е 0.7ст. Нужно му е само прецеждане през едни стари дънки. Наливаш 10 л. и на другия ден ги наливаш в колата. Та след прецеждането от 10 л. остават 9. тоест цената му става 0.80ст. Разхода на олио се дига с 1 литър, като мощонст не се губи никаква, за разлика от газта и метана.Да речем че си състезател и караш със 140-160 извън града и колата харчи 7-8 на сто. което е малко преувеличено. то тогава излиза 6.4 лв на 100 км.А ако караш в София и има задръствания и градско прави 9 пак излиза 7.2лв на 100 км. Като този разход е доста над истинския, но да предположим че харчи толкова. дори зимно време да е разхода 11 на сто.първите 3-4 минути двигателя работи на нафта и после сам прехвърля на олио. пак разхода на олио е под 10 лв на 100 км като това е заедно с нафтата която харчи докато загрее.Аз миналата година отидох до Варна 500км за 24 лв. До София от Пазарджик са 110км отивам за 6-7лв и за толкова се връщам. Вече километрите който съм минал са доста над 15 000 и нищо не съм правил по-двигателя. само редовните дебитомер и вакуми, но това няма общо с горивото с което карам. Вярно зад мен мирише на банички, на скара, на пиле, и често като спра някое куче почва да ми лиже Ауспуха, но кой не обича да му лижат ауспуха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Djibri55 Публикувано 10 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 (Редактирано) Колега би ли обяснил каква е тази система за преработено олио ? И не прецаква ли мотора това олио ? Меша ли го с нафта или караш само на олио ?Май ще търся 1.9 ТДИ 110 коня Редактирано 10 Май 2013 от Djibri55 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 ....................система за работа на двигателя с отработено олио. И започваш да караш без пари, .................Любопитно е колко "храна" може да отнесе човек и пак да е "гладен" за още........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 ... Голф 4 също 1.6 бензин... Голфа го карах само един ден, и може би защото вече бях подготвен, че трябва да добутвам с краката като изпреварвам, ... пак си е мъка да го караш.Тука нещо не съм съгласен. 1.6л. 8 клапанов мотор в купето на Голф 4 се представя добре. Даже учудващо добре.По темата за олиото ... е тука стана страшно. Във форума има шефове в Макдоналдс, може да се намерят количества. Макар, че там, може и олиото да е изкуствено. Зима, отработено олио и каране на къси разстояния, за мен са несъвместими. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT_power Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 Не, неее ... не издържам повече - само на олио не ... Не искам да чета това в този форум, имайте милост Ама това с какво олио, "Калиакра" ли? А със зехтин става ли, ако го прецедя от дъното на купата със салата? Или прегоряло от макдоналдс, прецедено през чорап? Знам, че така карат голфове 1-чки ... Но като за Ауди, ще го прецедим през дънки, да е по-афиф ... УжасТ ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 че откъде олио ,като никой не сменя само долива?от домашния фритюрник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 Това с Олиото е супер аз го бях гледал по БТВ Новините. То във системата си има филтър, а и аз съм почитател на Алтернативните горива. И какво като си е сложил системата на 14 годишно Ауди? Да няма да го жали и да го кара само когато е взел заплата и на празници, а през другото време да го мие пред блока и да си го гледа от терасата и да си мисли " Трябва да ида до магазина с колелото".Хаха :respekt: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 Евтина поддръжка и Ауди май не са съвместими понятия!....ба...сетете се тогава за 80- ките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 Олиото се е екстра, но все си мисля че нямя много балъци дето да го продават на 0.7 лв/л вместо да си го спият в собствените коли. Иначе сто пъти предпочитам всякаквите саждоппроизводители над 8 год да карат само с олио защото от омразната смрад изпадам в астматичен пристъп. Но като за Ауди, ще го прецедим през дънки, да е по-афиф ... УжасТ ... :blink:/>Е като е Ауди не може да е кенеф ли? Или щото някога тоя навес е бил "премиум" докато стигне до Надин някой ден само с V-Power diesel да го караме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 (Редактирано) Тука некви страшни надлъгвания :hilezh:/> интересно ми е само кви са тия състезатели, дето със 1.6 изпреварват по 1 км тировете? Дори с тоя пиклив мотор, ако малко от малко имаш хабер как се кара кола, не би трябвало да са ти проблем никакви изпреварвания, ама свят широк, неможещи хора колкото искаш :hilezh:/> Редактирано 10 Май 2013 от mityo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecata_stamboliev Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 Бахахааа, как уБаво им го казА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts