Jump to content

Търся икономично Ауди А4


Recommended Posts

eic-idimitrov :

1.8Т е оптималният, като разход- динамика за купето на А4

И да си дойдем на думата,каде си да ти стисна ръкатаzustimm.gif/>като поддръжка 1.8Т ли?!,Ми за една година съм дал максимум 200лв (Ламбда Сонда,Гарнитура на Маслен Охладител и още разни дреболиики) нищо по ходовата част

Редактирано от kostov82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ми за една година съм дал максимум 200лв .... нищо по ходовата част

Километри кажи,те са важни. И къде я караш таз кола.

По темата за 1.6л. Най-лесния за обслужване двигател. Много здрав и със спокоен ход. Учудващо добре върви на бензин за 1.6л. Но извън граско със скорост над 100км/ч. с таз къса скороста кутия, гори много. Под 10л. бензин не пада за А4. За газ нямам наблюдения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14000км предимно Софийско градско,разход на гориво 12.5-13,а извънградско събота ходихме до Рилския Манастир 5 човека в колата със 160 по магистралата 10.5 разход

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре бензин 1,6 на газ. По принцип, който си е купил 1,6 е знаел, че не трябва да му яде душата, защото е само 1,6. А както се знае в чужбина се купува бензин, ако се знае, че няма да се кара много. Т.е това говори от една страна за по запазен двигател, а от там и по добра ходова част и по малко външни забележки и т.н. Докато дизела е смазан от каране и колкото и да е прави сметка окачването му как е, пък нека е с турбинка и да бяга повече от атмосферката 1,6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да ми се скарате, ще кажа на колегата, че икономично БЕНЗИНОВО Ауди и икономично БЕНЗИНОВО БМВ няма. И за да не каже някой, че си измислям притежавал съм над 3 години всяка от следните коли: Ауди 80 1.8 карбуратор, БМВ 316и, БМВ 520и.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск...............

Не само каране, ако те докопат станиолените мармоти направо ще те линчуват за твърдениетоhilezh.gif/>.

КАК МОЖА да го кажеш!!!

Така не се намери кой да развенчае тоооооолкова погрешно озаглавената темаhilezh.gif/>, всеки трае и чака някой като теб да изока с горчивата истинаhilezh.gif/>.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да ми се скарате, ще кажа на колегата, че икономично БЕНЗИНОВО Ауди и икономично БЕНЗИНОВО БМВ няма. И за да не каже някой, че си измислям притежавал съм над 3 години всяка от следните коли: Ауди 80 1.8 карбуратор, БМВ 316и, БМВ 520и.

За икономично БМВ си прав, че няма особено 316-ката на БМВ наистина гори повече от 1,6 на а4-ката и не върви колкото нея :hilezh: . Всеки човек има различна представа явно за икономична кола. И все пак тук говорим за най-икономичният вариант от дадения модел. А не за корса 1,0 на газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За газта има и допълнителен преглед на бутилката. Заема част от багажника и не ми харесва. Икономия може и да има при бедна смес, но вървеж едва ли. Каране само в най-дясната лента.

Евтина поддръжка и Ауди май не са съвместими понятия!

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма как да стане....1.6 е сложен на Ауди от кумова срама....не е за икономия

виж някой авенсис от първите или хонда с 1.4/1.5 мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направо темата стана страшна, та рекох и аз да се запиша. Значи на 1.6 разхода не го знам как е защото не съм карал достатъчно дълго за да го разбера. Карал съм 2 коли с този двигател .

Пасат б5 1998г. 1.6 бензин и Голф 4 също 1.6 бензин. И направо останах очуден как изобщо може да е сложен този двигател там. Пасата го карах цяла седмица и направо ми скъса нервите в Града. няма такъв спънат кон. на всеки светофар преди да тръгна се налагаше да изключвам климатика, защото иначе няма дерман горкото добиче. Не искам сега да ме почнете, просто това е мое мнение, преди това карах 4 години Хюндай купе 1.6 114коня. и нямаше нищо общо.

Голфа го карах само един ден, и може би защото вече бях подготвен, че трябва да добутвам с краката като изпреварвам, или защото е по-лек, но сякаш беше малко по-добре от Пасата. Но пак си е мъка да го караш.

Според мен този двигател изобщо не трябва да се коментира. и съм сигурен че разхода няма да е по-малък от на 1.8 125 коня. Най-малкото защото през цялото време двигателя се мъчи и трябва да е в обороти, за да има някаква еластичност.

За 1.9 тди 110 коня вече мога да кажа и за разхода. карам а6 която е доста по тежка от а4.още в началото като я взех и и сложих чип. като и без чипа изобщо няма база за сравнение с тези вензинови мотори, като при тях слагам и 1.8 125.

Разхода извън града е до 5 - 5.5 като това е със скорости до 140 км. по-нагоре не карам. Даже рядко вдига над 5 извънградско.

В града зимния и летния разход се различава доста. Когато температурите са под 0 та. спокойно си го прави 10 на сто. това е сигурно защото в нашия малък град изобщо не успява да стигне 70гр. антифриза.

през другото време на годината разхода е около 6- 6.5 в редки случей 7. Пак казвам това не е София и няма задръствания

и да си дойдем на думата Евтинииката. Ето го за мен най-евтиния вариянт. Аз вече 3та година карам така и нямам грижи.

Купуваш а4 1.9 110коня, после даваш още 900лв на фирма Сасолио за система за работа на двигателя с отработено олио. И започваш да караш без пари, даже и на метан е по-скъпо. а да не говорим че караш кола, която с чипа е към 140-145 коня и има турбина и върви колкото си искаш.

Ето и математиката. Цената на литър олио е 0.7ст. Нужно му е само прецеждане през едни стари дънки. Наливаш 10 л. и на другия ден ги наливаш в колата. Та след прецеждането от 10 л. остават 9. тоест цената му става 0.80ст. Разхода на олио се дига с 1 литър, като мощонст не се губи никаква, за разлика от газта и метана.

Да речем че си състезател и караш със 140-160 извън града и колата харчи 7-8 на сто. което е малко преувеличено. то тогава излиза 6.4 лв на 100 км.

А ако караш в София и има задръствания и градско прави 9 пак излиза 7.2лв на 100 км. Като този разход е доста над истинския, но да предположим че харчи толкова. дори зимно време да е разхода 11 на сто.първите 3-4 минути двигателя работи на нафта и после сам прехвърля на олио. пак разхода на олио е под 10 лв на 100 км като това е заедно с нафтата която харчи докато загрее.

Аз миналата година отидох до Варна 500км за 24 лв. До София от Пазарджик са 110км отивам за 6-7лв и за толкова се връщам. Вече километрите който съм минал са доста над 15 000 и нищо не съм правил по-двигателя. само редовните дебитомер и вакуми, но това няма общо с горивото с което карам. Вярно зад мен мирише на банички, на скара, на пиле, и често като спра някое куче почва да ми лиже Ауспуха, но кой не обича да му лижат ауспуха hilezh.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колега би ли обяснил каква е тази система за преработено олио ? И не прецаква ли мотора това олио ? Меша ли го с нафта или караш само на олио ?

Май ще търся 1.9 ТДИ 110 коня :)

Редактирано от Djibri55
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....................система за работа на двигателя с отработено олио. И започваш да караш без пари, .................

Любопитно е колко "храна" може да отнесе човек и пак да е "гладен" за още........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Голф 4 също 1.6 бензин... Голфа го карах само един ден, и може би защото вече бях подготвен, че трябва да добутвам с краката като изпреварвам, ... пак си е мъка да го караш.

Тука нещо не съм съгласен. 1.6л. 8 клапанов мотор в купето на Голф 4 се представя добре. Даже учудващо добре.

По темата за олиото ... е тука стана страшно. Във форума има шефове в Макдоналдс, може да се намерят количества. Макар, че там, може и олиото да е изкуствено.

Зима, отработено олио и каране на къси разстояния, за мен са несъвместими. B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, неее ... не издържам повече - само на олио не ... :steinigung: Не искам да чета това в този форум, имайте милост :flehan: Ама това с какво олио, "Калиакра" ли? А със зехтин става ли, ако го прецедя от дъното на купата със салата? Или прегоряло от макдоналдс, прецедено през чорап? Знам, че така карат голфове 1-чки ... Но като за Ауди, ще го прецедим през дънки, да е по-афиф ... УжасТ ... :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с Олиото е супер аз го бях гледал по БТВ Новините. То във системата си има филтър, а и аз съм почитател на Алтернативните горива. И какво като си е сложил системата на 14 годишно Ауди? Да няма да го жали и да го кара само когато е взел заплата и на празници, а през другото време да го мие пред блока и да си го гледа от терасата и да си мисли " Трябва да ида до магазина с колелото".Хаха :respekt: :respekt: :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евтина поддръжка и Ауди май не са съвместими понятия!

....ба...сетете се тогава за 80- ките :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Олиото се е екстра, но все си мисля че нямя много балъци дето да го продават на 0.7 лв/л вместо да си го спият в собствените коли. Иначе сто пъти предпочитам всякаквите саждоппроизводители над 8 год да карат само с олио защото от омразната смрад изпадам в астматичен пристъп.

Но като за Ауди, ще го прецедим през дънки, да е по-афиф ... УжасТ ... :blink:/>

Е като е Ауди не може да е кенеф ли? Или щото някога тоя навес е бил "премиум" докато стигне до Надин някой ден само с V-Power diesel да го караме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука некви страшни надлъгвания :hilezh:/> интересно ми е само кви са тия състезатели, дето със 1.6 изпреварват по 1 км тировете? Дори с тоя пиклив мотор, ако малко от малко имаш хабер как се кара кола, не би трябвало да са ти проблем никакви изпреварвания, ама свят широк, неможещи хора колкото искаш :hilezh:/>

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...