mshbul Публикувано 24 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2013 Стига сте се разправяли. Всички научихме полезни неща. Ако не беше станало така нямаше да ги научим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
омегаджията Публикувано 24 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2013 Само че при осмака буталото, което извършва работен такт не е "самотно" като при четирицилиндровия, а вече му "помага" друго бутало от осемте, започнало и то работния си такт. Иначе, действително броя ходове ще е еднакъв на брой и при двата мотора за един оборот на вала, но при доста по-разтоварен режим. Така си мисля аз, де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 24 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2013 (Редактирано) А за 6-цилиндровия V-образен как се движат буталцата? Относно теорията за повече цилиндри = повече надеждност - според мен зависи и от още две работи, за които мога да се сетя:1. обороти2. размерите на частите - бутала, биели, валове, клапани, сегменти и тн Едно е бутало в онези двигателчета по 5-6 куб. см. за самолетчета и лодки, които самозапалват горивото си и пищят като папатаци и друго е бутало от двигател на трансатлантически лайнер. Е, ама едното е с 1 бутало, пък другото с много... едното се връцка с 30 и дори 40 000 оборота, а другото ... де да знам .... и едното е голямо колкото нокътя на палеца ми, а при другото стъблото на смукателния клапан е колкото предмишницата ми. Добре, ами турбодвигателите при F1? Онези 12-цилиндрови с работен обем 1500 куб. см., които на квалификация са били с настройки за 1100-1200 конски сили, а на състезание - около 850-900? Не е като да не са изпълвали телевизорите с бял пушек. Значи натовареността на двигателя (или литровата му мощност) също е много важна. Ъъ, не мисля че при V8, V10, V12 две от буталата правят работен ход едновременно. Те не би трябвало да се движат заедно (както е при 4 цил.), а се "гонят", тоест няма момент, в който две от буталата да са в ГМТ или ДМТ и много си помагат При V6 60 градуса сега го видях - нещо като V8. Редактирано 24 Юли 2013 от Andy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 24 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2013 Божеее колко мъка има по тая земя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spitfire924 Публикувано 29 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2013 После що всички производители на "бели" автомобили , не искат да припарят в бг , камо ли да произвеждат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril_bulgaria Публикувано 29 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2013 Почна се. Бургас -София за 2 часа.http://www.hotnovini.com/?p=1405 Той изчисли, че шофьорът е карал средно със 180 километра в час, за да може да вземе разстоянието за толкова време.Сега ще започнат нови басове и нови гонки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 29 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2013 ТОва е старо видео от преди доста време не е от сега,забележете че е качено 2011,магистралата я пуснаха преди 15 дни :Д:Д:Д ! Правят си просто реклама на сайта тия... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 30 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2013 Ако държи 300 през цялото време ще го мине и по-бързо! Ама оборотите на двигателя ще са към червеното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spitfire924 Публикувано 8 Август 2013 Доклад Share Публикувано 8 Август 2013 (Редактирано) Ако държи 300 през цялото време ще го мине и по-бързо! Ама оборотите на двигателя ще са към червеното.мда , 300 трябва , задкрилки и помощни колела широки до мантинелите да му сложат и за всеки случай централно място в Бакърена фабрика, да му пазят, че в Централните май свършиха от такива. Редактирано 8 Август 2013 от spitfire924 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 12 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2013 Ако един ТДИ двигател се кара на дълги разстония средно с 2200-2500обр. спрямо същият двг, който обаче се кара средно с 3200-3500обр. след пробег от 100 000км. Кой от двата ще е по амортизиран? Или разликата няма да е голмя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2013 Не може да се каже. Зависи от натоварването на мотора, маслото, температурата.... Ниските обороти и голям товар са пагубни за биелите и лагерите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 15 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2013 При еднакви условия на натоварване и консумативи. Въпроса ми е дали един гален двигател, който рядко минава 3000 оборота (евентуално при изпреварване, ще има по голям пробег и запази някакъв ресурс, от колкото ако редовно се кара на 3200-3500? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2013 (Редактирано) Ами навлизаме в леко "теоретична" област, тип "чесане на езиците":), но все пак - за да има еднакво натоварване при различин обороти трябва да се закачи ремарке (примерно) или постоянно се катери баира....В такъв случай при каране на 1.9 аз бих избрал по-високите обороти. При каране на 2.5 - евентуално по-ниските......зависи как е проектиран мотора и с каква турбина е.А ако говорим дали просто да се кара по-бавно или по-бързо - категорично по-ниската скорост (респективно обороти) биха запазили повече мотора. Но пък 1.9 е пословично здрав и едва ли би имало съществена разлика за 100000км. По-скоро употребата на некачествено масло и студените стартове биха го амортизирали повече.... Редактирано 15 Октомври 2013 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 Благодаря за информацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 19 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2013 Тази тема мислех, че е приключена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 20 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 По-скоро употребата на некачествено масло и студените стартове биха го амортизирали повече.... Значи тайната е хубаво масло и, ПЕЧКА П.П. Много искам такава екстра, ама много проблеми давали и трудно се монтират , казват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване