Papi123 Публикувано 21 Март 2021 Доклад Share Публикувано 21 Март 2021 На 3.03.2021 г. at 15:44, baba написа: 3.0тди вади звук с цялостна промяна на изпускателната система. След турбината тръква на 63, след меката връзка на 72. После се разделя и влиза в крайни гърнета от S6 4f И започвааа да мърка. С правена турбина къде държи до 2.1 ще изкараш 320кс без да мъчиш нищо. Трябва да спреш egr и вихрови клапи. Ако дюзите ти са ок няма да пуши. Ползваш дебелостенни тръби за да е по-тиха от към двигателя и да не дудне в купето. С такава генерация при 40гр лятото на пълна газ egt пада за секунда от 900 на 600гр. Вървя по тези стъпки, намерих гърнета от s6, пича иска 400 кинта за двете, предполагам с накрайниците. Като цена как ви се струва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 21 Март 2021 Доклад Share Публикувано 21 Март 2021 Фейс или префейс си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 (Редактирано) Префейс, по снимките гледам и С6-цата е пре... Питах го, дава ги с накрайниците, което допълнително ме улеснява. Редактирано 22 Март 2021 от Papi123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 Трябва ти и престилката с отворите на задната броня. Ако нещо се обърка и няма да ги слагаш, пиши. Може пък аз да се възползвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 Как тъй без накрайници, те на ес6 няма как да са без! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 (Редактирано) С оригинални накрайници са си гърнетата . Утре може би ще дойдат и в тоя ред на мисли да питам аз: Има ли някакъв отличителен белег, че са от ес6-ца. Щото реално погледнато съм бос по темата ама още по-реално погледнато, що па не ми бодне евтини накрайници на гърнета от 3.0тди и да ми ги прати за 400 кинта, да го ева. Това, че са с по голям отвор може би на 72 ??? Редактирано 22 Март 2021 от Papi123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 Е трябва да имат парт номер, по който вече проверяваш какво е. Ама пак да питам, задната ти броня готова ли е за минаване на двуцевка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 (Редактирано) Взел съм дифузьор тип двуцефка, който пасва на обикновена броня, от стъклопласт мисля. По спомен беше около 100 кинта. Редактирано 22 Март 2021 от Papi123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 И как е като качество? Добре ли пасва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 Абе тия от които го купих ме уверяваха,че уж пасва изцяло. Гледах и снимки на вече сложено, изглежда става,но докато не сваля моя и пробвам, нищо със сигурност не мога да кажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 22 Март 2021 Доклад Share Публикувано 22 Март 2021 @Papi123 ако си го взел от сливенлий пасва идеално. Аз съм с такъв и още един мой приятел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 18 hours ago, Papi123 said: С оригинални накрайници са си гърнетата . Утре може би ще дойдат и в тоя ред на мисли да питам аз: Има ли някакъв отличителен белег, че са от ес6-ца. Щото реално погледнато съм бос по темата ама още по-реално погледнато, що па не ми бодне евтини накрайници на гърнета от 3.0тди и да ми ги прати за 400 кинта, да го ева. Това, че са с по голям отвор може би на 72 ??? Тва ако е оригинално наистина ще има логото на ауди и парт номер, както Евгени каза. Аз на моите, стоковите, си виждам логото на гърнето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 @marinnik ти с такива гърнета ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 (Редактирано) Не, аз съм си с обикновени/стокови. Така си я купих колата. За съжаление нямам достъп до колата в момента, за да споделя парт номер-а. Определено ми е любопитно как би звучала колата с такива от на S6. Редактирано 23 Март 2021 от marinnik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 S6 е със 2х2 накрайника както на S4 няма как да ги сбъркаш . Ако са слагани допълнително или преправяни значи няма да са оригинални . Аз мислех на моята да и слагам по -големи накрайници ама като видях каква разправия е и се отказах , понеже те са под лек диагонал и трябва много прецизно да се режат и заварят после новите. Ще е хубаво и дифузьора да си смениш да стане по-хубаво иначе няма да ги на паснеш много добре Успех качи после някоя снимка да се порадваме и ние . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 Добре че пазя архиви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 Моите на S4 са различни , и двете ми бурии са директно хванати на гърнето . Въпросът е от кое S6 са V8 или V10 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 Моите на S4 са различни , и двете ми бурии са директно хванати на гърнето . Въпросът е от кое S6 са V8 или V10 .4fНали за него говорим!Ето Ви и графика след оправянето на цялата изпускателна система. Диното е на Тони, а колата е с 19” джанти при външна температура 25гр. Още няма налят ремап и други хардуерни промени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 На оригинално ми прилича . Моето е S4 B8 и е с различно захващане на накрайниците . Мислех си че и на по-големите събратя ще са така за по бързо излизане на газовете . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 23 Март 2021 Доклад Share Публикувано 23 Март 2021 13 hours ago, marinnik said: Не, аз съм си с обикновени/стокови. Така си я купих колата. За съжаление нямам достъп до колата в момента, за да споделя парт номер-а. Определено ми е любопитно как би звучала колата с такива от на S6. Прекрасно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 На 3.03.2021 г. at 15:44, baba написа: 3.0тди вади звук с цялостна промяна на изпускателната система. След турбината тръква на 63, след меката връзка на 72. После се разделя и влиза в крайни гърнета от S6 4f И започвааа да мърка. С правена турбина къде държи до 2.1 ще изкараш 320кс без да мъчиш нищо. Трябва да спреш egr и вихрови клапи. Ако дюзите ти са ок няма да пуши. Ползваш дебелостенни тръби за да е по-тиха от към двигателя и да не дудне в купето. С такава генерация при 40гр лятото на пълна газ egt пада за секунда от 900 на 600гр. Сорка, че за пореден път те цитирам ама да питам аз. Тия размери на тръбите на външно Ф ли са ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 Външен трябва да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 Нямам вече спомен, преди повече от 7/8г го правих. Тръбите са някви стандартни, може би продавачите ще са на ясно. Първо намери заварчик, къде ще се навие да ти конструира тръбата. Трудоемко е, всяка кривка се изгражда от малки изрязани под ъгъл парчета и след заварка се махат “сополите” от вътрешната стръна . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 От Бургас съм, на ул.Индустриална има сервизче, добри отзиви получих. Това им е сайта Начало - Auspusi.bg Ако някой има впечатления/наблюдения да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 2 Април 2021 Доклад Share Публикувано 2 Април 2021 На 22.03.2021 г. at 20:41, Vasil82 написа: @Papi123 ако си го взел от сливенлий пасва идеално. Аз съм с такъв и още един мой приятел Колега, ако е удобно пусни ми някоя снимка да видя как стои вече сложен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване