Jump to content

Изпускателна система... (размисли и .т.н)


itolev

Recommended Posts

На 3.03.2021 г. at 15:44, baba написа:

3.0тди вади звук с цялостна промяна на изпускателната система.
След турбината тръква на 63, след меката връзка на 72. После се разделя и влиза в крайни гърнета от S6 4f
И започвааа да мърка.
С правена турбина къде държи до 2.1 ще изкараш 320кс без да мъчиш нищо.
Трябва да спреш egr и вихрови клапи.
Ако дюзите ти са ок няма да пуши.
Ползваш дебелостенни тръби за да е по-тиха от към двигателя и да не дудне в купето.
С такава генерация при 40гр лятото на пълна газ egt пада за секунда от 900 на 600гр.

 

 

Вървя по тези стъпки, намерих гърнета от s6, пича иска 400 кинта за двете, предполагам с накрайниците. Като цена как ви се струва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 224
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Префейс, по снимките гледам и С6-цата е пре... Питах го, дава ги с накрайниците, което допълнително ме улеснява. :)

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти и престилката с отворите на задната броня. Ако нещо се обърка и няма да ги слагаш, пиши. Може пък аз да се възползвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С оригинални накрайници са си гърнетата . Утре може би ще дойдат и в тоя ред на мисли да питам аз:

 

Има ли някакъв отличителен белег, че са от ес6-ца. Щото реално погледнато съм бос по темата ама още по-реално погледнато, що па не ми бодне евтини накрайници на гърнета от 3.0тди и да ми ги прати за 400 кинта, да го ева. Това, че са с по голям отвор може би на 72 ??? 

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е трябва да имат парт номер, по който вече проверяваш какво е. Ама пак да питам, задната ти броня готова ли е за минаване на двуцевка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взел съм дифузьор тип двуцефка, който пасва на обикновена броня, от стъклопласт мисля.

 

По спомен беше около 100 кинта.

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тия от които го купих ме уверяваха,че уж пасва изцяло. Гледах и снимки на вече сложено, изглежда става,но докато не сваля моя и пробвам, нищо със сигурност не мога да кажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, Papi123 said:

С оригинални накрайници са си гърнетата . Утре може би ще дойдат и в тоя ред на мисли да питам аз:

 

Има ли някакъв отличителен белег, че са от ес6-ца. Щото реално погледнато съм бос по темата ама още по-реално погледнато, що па не ми бодне евтини накрайници на гърнета от 3.0тди и да ми ги прати за 400 кинта, да го ева. Това, че са с по голям отвор може би на 72 ??? 

Тва ако е оригинално наистина ще има логото на ауди и парт номер, както Евгени каза. Аз на моите, стоковите, си виждам логото на гърнето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, аз съм си с обикновени/стокови. Така си я купих колата. За съжаление нямам достъп до колата в момента, за да споделя парт номер-а.

Определено ми е любопитно как би звучала колата с такива от на S6.

Редактирано от marinnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S6  е със 2х2 накрайника както на S4  няма как да ги сбъркаш . Ако са слагани допълнително или преправяни значи няма да са оригинални . Аз мислех на моята да и слагам по -големи накрайници ама като видях каква разправия е и се отказах , понеже те са под лек диагонал и трябва много прецизно да се режат и заварят после новите. Ще е хубаво и дифузьора да си смениш да стане по-хубаво иначе няма да ги на паснеш много добре :) Успех :) качи после някоя снимка да се порадваме и ние .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

556b550fd419da4fa8369ddb01f891c1.jpg

Моите на S4  са различни , и двете ми бурии са директно хванати на гърнето . Въпросът е от кое S6 са V8 или V10 .

4f
Нали за него говорим!

Ето Ви и графика след оправянето на цялата изпускателна система. Диното е на Тони, а колата е с 19” джанти при външна температура 25гр.

76dd57b9b4ea04322c6df86d8c37213f.jpg

Още няма налят ремап и други хардуерни промени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На оригинално ми прилича . Моето е S4 B8 и е с различно захващане на накрайниците . Мислех си че и на по-големите събратя ще са така за по бързо излизане на газовете . s-l640.jpg.6a2ace58f37b1f01e047c319e683e322.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, marinnik said:

Не, аз съм си с обикновени/стокови. Така си я купих колата. За съжаление нямам достъп до колата в момента, за да споделя парт номер-а.

Определено ми е любопитно как би звучала колата с такива от на S6.

Прекрасно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.03.2021 г. at 15:44, baba написа:

3.0тди вади звук с цялостна промяна на изпускателната система.
След турбината тръква на 63, след меката връзка на 72. После се разделя и влиза в крайни гърнета от S6 4f
И започвааа да мърка.
С правена турбина къде държи до 2.1 ще изкараш 320кс без да мъчиш нищо.
Трябва да спреш egr и вихрови клапи.
Ако дюзите ти са ок няма да пуши.
Ползваш дебелостенни тръби за да е по-тиха от към двигателя и да не дудне в купето.
С такава генерация при 40гр лятото на пълна газ egt пада за секунда от 900 на 600гр.

 

Сорка, че за пореден път те цитирам ама да питам аз. Тия размери на тръбите на външно Ф ли са ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам вече спомен, преди повече от 7/8г го правих.
Тръбите са някви стандартни, може би продавачите ще са на ясно.
Първо намери заварчик, къде ще се навие да ти конструира тръбата. Трудоемко е, всяка кривка се изгражда от малки изрязани под ъгъл парчета и след заварка се махат “сополите” от вътрешната стръна :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Бургас съм, на ул.Индустриална има сервизче, добри отзиви получих. Това им е сайта Начало - Auspusi.bg

 

Ако някой има впечатления/наблюдения да сподели. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.03.2021 г. at 20:41, Vasil82 написа:

@Papi123 ако си го взел от сливенлий пасва идеално.  Аз съм с такъв и още един мой приятел 

Колега, ако е удобно пусни ми някоя снимка да видя как стои вече сложен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...