Jump to content

AFN + чип. Много пуши, защо?


Alexanderi

Recommended Posts

Здравейте. Имам приятел, който кара 1.9 TDI (AFN) мотор, на Пасат. Колата е обслужена, с рециклирано турбо + чип. Оплаква се, че пуши много. Защо така? Обмисля вариант за поставяне на спортен K&N филтър, в същата кутия + по - голям кулер. Дали ще започне да "диша" колата по - добре? Ще има ли ефект? Ако според Вас това няма да помогне, кажете друга идея. Чипа увеличава горивото, но по въпроса с въздуха всичко си е сток. Нищо не е променяно. Мерси, предварително :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако има смяна в софтуера трябва да е увеличен и въздуха и горивото и да не изпушва освен при рязко подаване на глас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди чипа, мисля не се оплакваше, че пуши толкова. Изпушва при подаване на газ, но според мен си нормално. Вероятно щом има чип, е променено освен горивото и въздуха. Но дали ще започне по - добре "да диша", при идеята горе. Друг филтър + кулер. Има ли някой, който е правил подобно нещо? Заслужава ли си инвестицията? Мерси за светкавичната намеса :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Neotrace е прав, но ако има пробив говорим за солидно количество дим!!! Надали ще кара с такава чернилка след себе си. Аз имам същият мотор + чип и нямам никакви проблеми без допълнителните кулер и филтър, който твоя човек е решил да слага. Регулирано ми е горивото и въздуха и всичко си е ОК. Изпушва повечко при рязко подаване на газ, което е неизбежно дори и да няма чип...... все пак са сажди и по-добре да ги изкара.

Да провери при човека сложил чипа дали е направил всичко както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чипа мисля, че е слаган във Враца, Монтана или региона. Нямам представа. По турбо пътищата няма проблем. Здрави са. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен допълнителното подаване на гориво трябва да се повиши и налягането на турбината.

Иначе сместта се обогатява и пуши черно.

Май чипа не е като хората...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чипа мисля, че е слаган във Враца, Монтана или региона. Нямам представа. По турбо пътищата няма проблем. Здрави са. 

 

В него регион има един чипер където им слага по няколко чипа :huh: ,ако е попаднал на него,трудно ще познаем какво и има на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В него регион има един чипер където им слага по няколко чипа :huh: ,ако е попаднал на него,трудно ще познаем какво и има на колата.

Няколко ? Стиииига Ве. Силно се надявам да не е на него. Ще говорим по - късно тази вечер и ще дам пълно инфо на това, което ми каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С по-голям кулер няма да има ефект ако не се промени налягането което турбото съсдава,а и за пушилката несъм съгласен,ако всичко е настроето да работи както трябва няма да има никакви пушаци,моята кола е доказателство,до червено изфорсирваш резко и няма грам пушек....

Тук я форсирам до към 3500 об.,мога да запиша и клип до червено...

 

Редактирано от w0r7h
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега поставянето на челен кулер и спортен филтър няма как да не подобри нещата с пушенето. Аз също съм карал чипосан АФН от Дани от Монтана, за когато предполагам, че говорите и мойта пропушваше и със спортния филтър нещата са по-добре определено.При мене много голямо влияние оказваше как работи геометрията на турбото, при запекла геометрия много пушеше, при почистена няма проблеми. Някои след чипосване настройват и актуатора, също така влияние може да оказва и качеството на горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дани от Монтана е "чипосал" колата, да. Турбото е с почистена геометрия. Благодаря за мненията, относно поставянето на кулер и филтър. Ще търсим друго решение. Като има развитие, ще пиша :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дани от Монтана е "чипосал" колата, да. Турбото е с почистена геометрия. Благодаря за мненията, относно поставянето на кулер и филтър. Ще търсим друго решение. Като има развитие, ще пиша :bia:

 

Аз съм Дани от Монтана... Искам да те попитам, защо постави думата чипосване в кавички???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белият-сив пушек е признак за богата смес (много гориво) или разцентрована помпа. Заводския кулер (кулерче) е крайно недостатъчен и ако има финанси момчето да слага челен. Спортния филтър не е задължителен, но е задължително да кара с чист въздушен филтър :) Проверете центровката на ВагКом-а и нещата може и да се оправят. Другия вариант е нови настройки на колата. Иначе всеки дизел пуши като му раздаваш газ и като е напомпан..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То по принцип няма ли пушек няма и вървеж (на бедна смес няма как да бяга) - естествено пушека само при педала до долу и в рамките на нормалното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбриам кво толкова го гадаем. Слага го на ВАГ и си гледа налягането на турбото - ако е по-ниско от исканото просто или турбото е заклинило или от някъде мъркучите изпускат. Кви били чиповете, та кулер да слага, че и спортен филтър да може да я омаже съвсем ..........

Редактирано от TDI_Fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм Дани от Монтана... Искам да те попитам, защо постави думата чипосване в кавички???

Здрасти колега. Нито те познавам, нито пък съм имал за цел да те обидя. Аз съм само посредник. Пиша това, което са ми казали. Чипосване, го сложих в кавички, защото ми звучи ... никакси. Поставяне на чип - ОК, чипосване... Нищо лично, нито пък общо с проблема :)

 

Аз не разбриам кво толкова го гадаем. Слага го на ВАГ и си гледа налягането на турбото - ако е по-ниско от исканото просто или турбото е заклинило или от някъде мъркучите изпускат. Кви били чиповете, та кулер да слага, че и спортен филтър да може да я омаже съвсем ..........

Гадаем, до толкова, че поисках мнение, дали ще има полза от по - голям кулер и друг тип филтър. Турбото не е заклинило. Колата е закачана на VAG COM и всичко е в норми. Данни са гледани и в движение.. :) 

До момента от всичко написано разбрах и му казах вече, че няма нужда от различни кулер и филтър. Когато има яснота, ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, прави ми впечатление че като се постопли и такива теми зачестиха :). И ри мен го има това с изпушването. Когато правихме колата беше февруари или март а температурите 7-8-9 градуса. Нито пушеше, нито ми е направило впечатление. Сега се стопли и ефекта е налице. Само да споделя, както и колегата Лазар е загатнал, карането с чист филтър е абсолютно задължително.След као смених филтъра има подобрение, леко понамаля, но до там. При подаване на повечко газчица си пропушва, което ме навежада само на една едничка мисъл а именно недостатъчно въздух и недостатъчно охладен по-точно. Мисля за варианти за монтиране на челен кулер, макар че не ми се искаше да променям тези неща май ще се наложи. а уточня мотора е АНН-90 к.с. сменил съм разпръсквачите с 0,205 и чип, всичко останало е сток състояние дори и карализатора е налице. Мисля че високите температури си казват думата, както и стоковия кулер.  Успешен ден на всички !

Редактирано от astrapower
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...