sskamen Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 А нещо по моя въпрос някой? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 (Редактирано) Благодаря на колегата TDI_Fan! А за колегата sskamen - на 95% ти стои клапана ли? Макар че имаш чип, нищо не пречи да опиташ една врътка да видиш как ще е. Имаш ли някакви логове или графики? TDI_Fan - можеш ли да ми кажеш на basic settings при теб какви са mbar? Редактирано 7 Април 2015 от coresnet Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 7 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 (Редактирано) 928, 938 - аз нали все си играя и не помня. Все не остава да направя лог на последното положение с което карам. sskamen - пробвай да я настроиш.95% е много - не излизат грешки защото на ниски предавки няма много време за пренадуване. Редактирано 7 Април 2015 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Ако случайно успееш, постни моля те лог да се ориентирам и сравня и с моите стойности Аз ще го оставя моя в това положение, щом казваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 На 4-та на 4300 , а на 5-та на 4000 влиза в авариен режим. Да се пробвам ли както е с чип да я настроя и при настройката само стойностите на актуатора ли да гледам? Ето и лога, който беше по-назад в темата. ssssss.xlsx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Определено трябва да пробваш 1-2 врътки на лоста, тъй като в момента N75 не смогва да свали налягането, за да се доближи до исканото. Качвам файла ти, като съм ти оцветил в червено (както си правя на моите файлове) там където искано-реално налягане се разминават с повече от 200 mbar. Това е условието за компютъра да отчете пренадуване (разлика >200 mbar за >4s), след което следва "отрязване" тотално на мощността (колата спира изобщо да върви). ssssss_updated.xlsx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Трябва да удължа лоста. Да отвия контра гайката и да отвия още за да се удължи нали? Вчера се мъчих. С какво ли не пръсках изибщо не помръдва тази гайка. Усуква се цялата ос към турбината. Как да я отвия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Отвиваш контра гайката и я закарваш в най-горно положение, за да не ти пречи. После удължаваш лоста като въртиш онова грапаво нещо (даже не знам как се нарича ) с помощта на клещи от тънките или ключе 10. Ако не се развива гайката, накисни я повече време с WD-40 например. По принцип и аз изпитах трудности с първончалното развиване, хубаво е някакси да държиш лоста с клещи, за да не се усуква (както си установил че става, и при мен беше така). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Не знам как ще вкарам клещи там. Няма никакво място. Даже не мога да видя нещо, добре че сложих едно огледалце да виждам поне малко. Колко оборота долу горе да удължа лоста? Финна ли е настройката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 Хмм, ти си с 1.9, а честно казано не знам там как е положението с турбото При нас на 2.5 е пльокнато удобно отгоре и може спокойно да се бърника по него Иначе настройката е фина, най-добре е да въртиш по 1 оборот и след това правиш лог. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 13 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 На 1.9 барането на турбината е приключение защото е на неудобно, но просто я разкисни като пръскаш няколко дена ВД40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 А аз да попитам тъй като мисля да я сваля и почистя моята,при майстор де,дали ще трябва да се настройва този лост след такава манипулация?Не знам дали е за почистване,но тъй като колата се кара предимно градско искам да обслужа турбинката,тъй като не знам предния собственик дали е правил такава манипулация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Не го регулирайте тоя лост без да има причина. Понякога е по-добре да се отрегулира PID контролера в самия софтуер. Примерно като пикваше турбината ми след чипа във високите, отрегулирах PID-а директно в програмата... След като премахнах ЕГР-а турбината в ниските почна да пренадува, и трябваше да отрегулирам така наречената Н75 таблица, сега ми дръжи с една идея по-ниско налягане от исканото и разхода малко падна, а и не фучи от ауспусите вече в ниските. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 А аз да попитам тъй като мисля да я сваля и почистя моята,при майстор де,дали ще трябва да се настройва този лост след такава манипулация?Не знам дали е за почистване,но тъй като колата се кара предимно градско искам да обслужа турбинката,тъй като не знам предния собственик дали е правил такава манипулация Направи си един лог профилактично и ще може да се види как работи N75 и дали всичко е ОК. Колега kpematop, как се регулира PID контролера в софтуера? Какво представлява реално и какво контролира тоя контролер? Какъв му е обекта на управление и как са настроени параметрите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 В wikipedia пише какво е PID контролер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Това е чисто теоретично понятие в случая и не виждам смисъл да се теоретизира. Става дума за промяна на стойностите, които ползва алгоритъма в компютъра на колата - всъщност той изпълнява функцията на теоретичен пид. Някога, когато е възникнал този термин са били самостоятелни устройства. То зависи от толкова параметри, че не виждам как ще си измислиш сам новите стойности за дебитомер, обороти, скорост, степен на натиснат педал, налягане и каквото още там следи, за да управлява налягането. Че и да го запишеш после в епрома. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Променя се само за високите обороти и милиграми...На мойта промених само D и нещата си легнаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Е тва примерно и да искам няма как да го направя. Даже нямам с какво. Макара че като каза свиренето от гърнетата и при мен го има до 1700 оборота или на място си свири постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Аз затова попитах, защото се зачудих и аз как се променя тоя PID контролер в софтуера. Както каза колегата mshbul зависи от доста параметри, не знам как да се настрои с подходящи Kp, Ti и Td (по-подходящи от заводските). Освен да отваряме учебниците по цифрови системи за управление и да си припомним Ziegler-Nichols, Cohen-Coon и т.н. може и някой simulink модел да спретнем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Април 2015 Доклад Share Публикувано 17 Април 2015 Много задълбахте...За да не свири на място като се затвори ЕГР се регулира Н75 картата/картите...Според мен и в ниските пренадува турбото без да е необходимо със затворен ЕГР и освен дигането на разхода, друго не виждам...Така или иначе сместа е супер бедна и няма нуджа от тоя надув. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankata__098 Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 (Редактирано) момчета смених турбина на моята А4-ка Б6 1.9тди 131к.с. и направих 2 лога на 11 канал на 3-та скорост, та въпроса ми е трябва ли да се пипа лоста да се дорегулира? Процентите на актуатора се държат от около 20 до 80%. Но малко ме притеснява че като я натисна пуши черен дим и я забелязах че почва да пуши като мине 120-130 км/ч все едно вкарва повече нафта а въздуха е по-малко. Ето и логовете: Редактирано 7 Юни 2015 от vankata__098 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Росен_77 Публикувано 14 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Здравейте колеги интересуваме тези настройки дали са валидни за 1,9тди AFN.Питам защото колата на един познат има едно замисляне точно от 1700-2000об .Прикачам лог файлове.logafn.xls Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 9 Май 2016 Доклад Share Публикувано 9 Май 2016 И аз като колегата отгоре се интересувам за 1.9 AFN, вече пуснах нова тема, но сега видях тази и иглежда по-развита, хубаво е да има информация и за AFN, че из нета не намирам за тоя мотор нищо. Това му е графиката на3-та и на 4-та със затапен EGR, струва ми се че трябва да има осезаем пик ку 1900-2000 оборота, които обаче липсва, иначе след 2400 регулира г/д добре 1950 милибара, има ли вероятност да е свързано с регулирането на лоста на актуатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 3 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2017 При 1.9 помпа дюза моторите, при искано 2450mbar, а получено 2850mbar, т.е. пренадуване и N75 работещ на 94%, трябва да удължа лоста на актуатора нали ? И трябва ли пипам ограничителния винт скъсявам/удължавам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Да,трябва да го удължиш.Стопера не го пипай,а провери на 11 канал в basic settings каква е разликата в налягането и ше се ориентираш дали е правилно настроен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване