svoenraven Публикувано 16 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2019 17-ки 7.5J-ЕТ 45 18 8J -ЕТ47 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 16 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2019 Just now, svoenraven said: 17-ки 7.5J-ЕТ 45 18 8J -ЕТ47 Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Джанти от А5 са съвместими с А4. 17-ките от А5 са с ЕТ28. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 https://www.wheel-size.com/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Здравейте, Както бях писал преди дни имах проблем с ръчната и не можех да тръгна. Успях да раздвижа колата и вчера бях на сервиз да ми изчистят грешките. Тъй като нямах време се разбрахме допълнително да докарам колата да махнат колелото и да погледнат ръчната с уговорката да не я пускам. Питането ми е дали за скоростната кутия е вредно ако съм спрял на наклон без да има ръчна Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Навий волана към бордюра и така ще намалиш напрежението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 6 hours ago, Minkar said: Питането ми е дали за скоростната кутия е вредно ако .... За ръчна кутия не е вредно. За типтроник също не е голям проблем - трябва P режимът да се освобождава с натисната спирачка. За с-троник не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fasko Публикувано 18 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2019 Здравейте, най-вероятно не е тук мястото за това, но искам да попитам , да ми препоръчате добър козметичен сервиз в София, по възможност в Източните квартали. Става въпрос за смяна/поправка на пластмасова лайсна на шофьорската врата. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 20 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2019 (Редактирано) On 1/5/2019 at 5:06 PM, Ц Е Ц О said: Нулираш си всичко с цифра на борда 1 до показанието и като стигнеш гледаш: Средна скорост Среден разход Време Изминати километри Благодаря ти за отговора @Ц Е Ц О При мен обаче като нулурам километрите останалите данни си седят непроменени. Както се вижда на снимката след рестарт на км средни разход ми седи на 15.1 Spoiler Предполагам че става въпрос за среден разход от последно палене на автомобила или последно палене след продължителен покой на автомобила. Редактирано 20 Януари 2019 от Minkar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 20 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2019 Колата ти работи в момента, а и не е нужно да нулираш показания 1. Като тръгнеш ти занулява автоматично и почва с новите данни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Минев Антон Публикувано 21 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2019 (Редактирано) здравейте , можете ли да ми препоръчате сервиз в стара загора , където да си сменя маслото ( да работят с качествени масла и филтри ) , или някой колега от форума да продава? колата е 2009г , 1.8 т с ръчни скорости Редактирано 21 Януари 2019 от Минев Антон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 22 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2019 Пичове, има ли начин да се вдигне лимита на усилване на MMI 2G? Слабичко ми свири на макс, а колоните имат още на къде, преди да почнат да кривят. Някъде през зеленото меню, или през Ваг-Ком, дали няма опция да се увеличи, или направо да се премахне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lizard Публикувано 24 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 On 1/16/2019 at 8:06 PM, svoenraven said: Някой сменял или да знае,въпросния волан А4 Б8 2010г. Дали може да се замени с този от А4 Б8 2015г. Може, при мен даже сложих скосения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 Да ви питам - с тези пера на волана присветвате ли с дългите ? Аз редовно - ако не съм карал дълго в ръчен режим и реша бързо да сваля предавка, почти винаги първо уцелвам дългите светлини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kdl Публикувано 26 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2019 Не, имах перца и на предните коли и съм свикнал да ги ползвам. Най-удобни ми бяха на Е90-ката, но това е друга тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 27 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2019 На 24.01.2019 г. at 16:25, Lizard написа: Може, при мен даже сложих скосения. Ясно,значи буксите са еднакви за аербега и бутоните,и се включват без преправяне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro_81 Публикувано 27 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2019 Здравейте, има ли някой който успешно е преминал от 1N1 към 1N3(от обикновена хидравлична рейка към сервотроник) монтирах рейката пуснах кабели до J519 но незнзм какво трябва да се кодира. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 30 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2019 Колеги при вас дали остатъка на километрите на компютъра се държи странно. Имам предвид от 200 изведнъж да падне на примерно 140, а да съм минал 10 км. примерно. Като си направя сметката имам около 1200 км с около 127 литра дизел (колата ми е Ауди а4 2.0 TDI 143 кс 2010) и сметката излиза, но съгласно остатъка на километрите ми излиза че колата ми харчи доста повече. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2019 Това става когато средния ти разход за последните няколко километра се вдигне, например когато минеш на градско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 3 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2019 На 24.01.2019 г. at 18:19, robobug написа: Да ви питам - с тези пера на волана присветвате ли с дългите ? Аз редовно - ако не съм карал дълго в ръчен режим и реша бързо да сваля предавка, почти винаги първо уцелвам дългите светлини. Тяна, сложих адаптори и цъкам по-долу и съм ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 3 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2019 Здравейте колеги, Дали можете да ме ориентирате приблизително какви пари трябва да приготвя за Смяна на масло на двигател Смяна на масло на скоростна кутия (Работа и самото масло като консуматив) Колата ми е AUDI A4 2.0 TDI 143 hp Multitronic 2010 180 000 км Както и каква марка масло да избера. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 3 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2019 По спомен до към 700 лв според цената на маслата, мисля не повече... А какви да са, ами да отговарят на спесификациите на агрегатите. Избор огромен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 3 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2019 Сериозна цифра! Прочетох във форума че смяната на маслото на мултитроника е към 400 лв. При това положение за смяна на маслото на двигателя по твоята цифра ще отидат към 300 лв, което ми се струва доста. Може ли малко разяснение защото ми се струва доста, а трябва да се готвя на пролет да го сменям. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 4 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 (Редактирано) Не знам кой е дал 400 лв. да смени маслото на Мултитроник, но са го минали със сигурност. Даже и да е направил двойна смяна с цел да изкара над 85% от старото масло, пак няма да е толква. Маслото за Мултитроник е около 20-25 лв. на литър. Смяната не е по-трудна и не изисква повече време от тази на двигателя, така че да кажем 30-40 лв. за труда в добър сервиз. Значи общо около 130, най-много 160 лева. Даже и ако си от тези хора които си мислят че Ауди-щампованото масло е по-добро, което е 40 лв. на литър заради щампа, пак няма как да ти излезе повече от 250 лева. Аз сменям моето на Б7-цата за 140 лв. в София. Освен при Б8 да има някаква разлика в количествата, но не мисля че има. И двете са с по 7 литра масло, от които изтичат 4,5 литра през пробката. Редактирано 4 Февруари 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2019 Какви са тези цени, не знам...?! Надали някой би си правил експеримент да сложи не оригинално масло. То е актуална цена 66лв./л. ( G052516A2 ) и филтърът за Б8 е 91.20лв. (0AW301516H). Това е без отстъпки, цени в Порше. Трябва ти 7л. и си и влизат толкова. Отделно трудът не съм чувал от години да е някъде под 100лв., даже това е ниска цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване