Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Здравейте,

Както бях писал преди дни имах проблем с ръчната и не можех да тръгна. Успях да раздвижа колата и вчера бях на сервиз да ми изчистят грешките. Тъй като нямах време се разбрахме допълнително да докарам колата да махнат колелото и да погледнат ръчната с уговорката да не я пускам.

Питането ми е дали за скоростната кутия е вредно ако съм спрял на наклон без да има ръчна

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, Minkar said:

Питането ми е дали за скоростната кутия е вредно ако ....

За ръчна кутия не е вредно.

За типтроник също не е голям проблем - трябва P режимът да се освобождава с натисната спирачка.

За с-троник не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, най-вероятно не е тук мястото за това, но искам да попитам , да ми препоръчате добър козметичен сервиз в София, по възможност в Източните квартали. Става въпрос за смяна/поправка на пластмасова лайсна на шофьорската врата. 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/5/2019 at 5:06 PM, Ц Е Ц О said:

Нулираш си всичко с цифра на борда 1 до показанието и като стигнеш гледаш:

 

Средна скорост

Среден разход

Време

Изминати километри

Благодаря ти за отговора @Ц Е Ц О

При мен обаче като нулурам километрите останалите данни си седят непроменени.

Както се вижда на снимката след рестарт на км средни разход ми седи на 15.1

Spoiler

TMlkUGK.jpg

Предполагам че става въпрос за среден разход от последно палене на автомобила или последно палене след продължителен покой на автомобила. 

Редактирано от Minkar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ти работи в момента, а и не е нужно да нулираш показания 1.

Като тръгнеш ти занулява автоматично и почва с новите данни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте , можете ли да ми препоръчате сервиз в стара загора , където да си сменя маслото ( да работят с качествени масла и филтри ) , или някой колега от форума да продава? колата е 2009г , 1.8 т  с ръчни скорости

Редактирано от Минев Антон
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, има ли начин да се вдигне лимита на усилване на MMI 2G? Слабичко ми свири на макс, а колоните имат още на къде, преди да почнат да кривят. Някъде през зеленото меню, или през Ваг-Ком, дали няма опция да се увеличи, или направо да се премахне :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/16/2019 at 8:06 PM, svoenraven said:

Някой сменял или да знае,въпросния волан А4 Б8 2010г.

087f9a488717c752746c63c10eb4a597.jpg

Дали може да се замени с този от А4 Б8 2015г.volan-sport-s-line-audi-a4-b8-8k-a5-8t-q5-8r-d7240efa5d34050786-0-0-0-0-0.jpg

 

 

Може, при мен даже сложих скосения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви питам - с тези пера на волана присветвате ли с дългите ?

Аз редовно - ако не съм карал дълго в ръчен режим и реша бързо да сваля предавка, почти винаги първо уцелвам дългите светлини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.01.2019 г. at 16:25, Lizard написа:

 

 

Може, при мен даже сложих скосения.

Ясно,значи буксите са еднакви за аербега и бутоните,и се включват без преправяне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, има ли някой който успешно е преминал от 1N1 към 1N3(от обикновена хидравлична рейка към сервотроник) монтирах рейката пуснах кабели до J519 но незнзм какво трябва да се кодира. Благодаря предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при вас дали остатъка на километрите на компютъра се държи странно. Имам предвид от 200 изведнъж да падне на примерно 140, а да съм минал 10 км. примерно.

Като си направя сметката имам около 1200 км с около 127 литра дизел (колата ми е Ауди а4 2.0 TDI 143 кс 2010) и сметката излиза, но съгласно остатъка на километрите ми излиза че колата ми харчи доста повече.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това става когато средния ти разход за последните няколко километра се вдигне, например когато минеш на градско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.01.2019 г. at 18:19, robobug написа:

Да ви питам - с тези пера на волана присветвате ли с дългите ?

Аз редовно - ако не съм карал дълго в ръчен режим и реша бързо да сваля предавка, почти винаги първо уцелвам дългите светлини.

Тяна,

сложих адаптори и цъкам по-долу и съм ОК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Дали можете да ме ориентирате приблизително какви пари трябва да приготвя за

Смяна на масло на двигател

Смяна на масло на скоростна кутия

(Работа и самото масло като консуматив)

Колата ми е AUDI A4 2.0 TDI 143 hp Multitronic 2010 180 000 км

Както и каква марка масло да избера.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен до към 700 лв според цената на маслата, мисля не повече... А какви да са, ами да отговарят на спесификациите на агрегатите. Избор огромен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозна цифра! Прочетох във форума че смяната на маслото на мултитроника е към 400 лв. При това положение за смяна на маслото на двигателя по твоята цифра ще отидат към 300 лв, което ми се струва доста. Може ли малко разяснение защото ми се струва доста, а трябва да се готвя на пролет да го сменям.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой е дал 400 лв. да смени маслото на Мултитроник, но са го минали със сигурност. Даже и да е направил двойна смяна с цел да изкара над 85% от старото масло, пак няма да е толква.

 

Маслото за Мултитроник е около 20-25 лв. на литър. Смяната не е по-трудна и не изисква повече време от тази на двигателя, така че да кажем 30-40 лв. за труда в добър сервиз. Значи общо около 130, най-много 160 лева. Даже и ако си от тези хора които си мислят че Ауди-щампованото масло е по-добро, което е 40 лв. на литър заради щампа, пак няма как да ти излезе повече от 250 лева.

 

Аз сменям моето на Б7-цата за 140 лв. в София. Освен при Б8 да има някаква разлика в количествата, но не мисля че има. И двете са с по 7 литра масло, от които изтичат 4,5 литра през пробката.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тези цени, не знам...?!

Надали някой би си правил експеримент да сложи не оригинално масло. То е актуална цена 66лв./л. ( G052516A2 ) и филтърът за Б8 е 91.20лв. (0AW301516H). Това е без отстъпки, цени в Порше. Трябва ти 7л. и си и влизат толкова. Отделно трудът не съм чувал от години да е някъде под 100лв., даже това е ниска цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...