Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Да,забелязах че лека кото ги бутна и се прибират сами.Трябва да се види дали не им пречи нещо :(

А може и от пребоядисване да е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми вкарах си я от Франкфурт преди една седмица.Има почти всички екстри за модела.Пълна кожа,рекаро салон,ел седалки,ел огледала с прибиране,двузонов климатроник,би ксенон,люк,навигация,парктроник (само заден обаче),автопилот,с цветния дисплай пред шьофиора,трилъчевия мулти волан,блутут за телефон-а.Колата направо е като нова не знам тея немци как ги карат тея коли.Колата е на 180 000 километра реални (от човек я взех) със сервизна книжка обслужвана само в VW/Audi сервиз,с валиден TUV до 09.2014.Много съм доволен от покупката.Търсих такава в продължение на 6 месец-а в БГ,но или бяха супер зле и постни( почти без екстри ).Хубавите има и в БГ ама са много скъпи.И така се реших,че ще е от Германия.И не съжалявам.

Трябва да упдейтна ММИ и картите ,че са от 2008 :(

Някой да може да ми помогне с това ?

Редактирано от stanislavvi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересна тема ми изкочи на дневен ред и реших да я обсъдя с вас.

Тъй като съм страшен фен на quattro-то, а все не мога да попадна на такава кола сега усилено ги заглеждам. При Б8 съм чел и чувал, че през 2008. има екземпляри с quattro, които са изтеглени от производство заради фабричен дефект в диференциалите.Има такива сменени по сервизна акция, има и не сменени.През тази година от Ауди сменят доставчика и поверяват производството на словенска фирма, която явно не се справя с качеството. Номерата в ЕТКА са два, по-стар и по-нов.

Има ли някой с Б8ца, която е 2008г. и е quattro и имал ли е проблем с диференциала ? Чета доста чужди форуми и не срещнах подобно оплакване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори,че отклонявам малко темата,но ме интересува дали гуми с ширина 225 могат да се сложат на джанти 8J(Примерно: 225/45/18 на 18" 8J джанта)?

Редактирано от stanislavvi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте,

Да попитам за един проблем,ако на някой му се е случвал и/или знае какво се прави.

Вчера докато си карах в града и ми светна лампата за DPF филтер-а.

Днес сутринт-а отново светна.

От познати знам,че при много каране в града се случва това и трябва да се покара малко с висока скорост за да се оправи.

Така и направих.На околовръстното карах около 5-10 км с 100-120 и лампата изчезна.

Дайте някакъв съвет.Трябва ли да я закарам в сервиз за това .. ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е нужно, просто давай газ където има възможност. Ако продължи да свети тогава можеш да помислиш. Да знаеш, че на тези коли много честно им заминава датчика за налягане във филтъра, но тогава светваше чека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно автоматичната скоростна кутия - мултитроник.

Намерих това в един сайт за интервал и количесво за смяна на масло:

http://m-auto.blogspot.com/2012/03/technical-data.html

Гледам А4 Б8 2.7 ТДИ

Та интересното тук е,че пише за мултитроник-а при смяна на маслото 5 литра, а за пълна подмяна 8 литра.

При обслужването/подмяната което се прави на 60 000км как е по-добре да се смени (5литра или всичко) ?

Да не да има някакво условие да не се подменя всичкото при обслужване ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.


Не знам дали е правилната тема,но искам да попитам дали някой може да помогне с един проблем.


Та днес като запалих колата engine check лампата остана да свети.Колата си работи нормално и не виждам някакви признаци да има проблем.Лампата не изчезва,което ме кара да си мисля,че все пак трябва да и обърна внимание.


Дали може да е от подгревните свещи ?


Има ли начин сам да разбера ?


В противен случей къде препоръчвате да отида да ми направят диагностика (Колата е А4 Б8 2.7 ТДИ 2008) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да видиш какви са ти грешките с ВагКом... но от подгревни свещи CheckEngine не свети

Някаква друга е драмата - моторче на смукателен колектор или турбо, дросел... нещо от тоя род

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се фара, откачайки го и развивайки трите държащи болта. След това се маха гумената кръгла тапа, от там се вади крушката на дневните, а мигача трябва да се издърпа отстрани, прилича на удължен щепсел, на края на който е крушката на мигача.

 

* След махане на акумолатора ми се получи много странен проблем - загубиха ми се някои от настройките, направени през ваг, други останаха. По важното е, че се прецака стъклоповдигача на шофиорската врата. Или по точно - копчето е с две функции - вдигане със задържане и втората го вдига/ пуска до края. И двете работят като първата. Някакви идеи? Вратите на А5 са най- малоумното нещо с което съм се сблъсквал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taka наречената "Kомфорт функция" се възстановява, като се вдигне или свали стъклото и се задържи бутона за няколко секунди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...