itolev Публикувано 14 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2013 Така е това в мола е заради гумите, влизал съм в The mall с полу сликове още като го отвориха и в началото се чудих кво се прееба.. После видях къде е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 14 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2013 Същия ефект го има и на асвалт, колкото са по-широки гумите, толкова повече "насичат" като въртиш на място. Нищо притеснително.Но няма общо с "проблем в диференциала", най-малкото защото диференциала няма връзка с предните гуми :-D Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
desislav donev Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 Здравейте колеги! Имах същият проблем при потегляне на пълен ляв и пълен десен. Пуснал съм и тема даже " Проблем със торсен дефериянцияла". Трябва да се смени маслото на торсен дефериянцияла а не маслото на дефериянцияла на задният мост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobsata Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 Здравейте колеги! Моя проблем е, че като карам дори на право усещам вибрации в цялата кола..това е само на 4та, 5та и 6та скорост.. като и давам повече газ от ниски обороти (от 1800rpm). Става въпрос за 4F 3.0 TDI quattro Преглеждаха я в сервиз за същото нещо, но ми казаха, че всичко отдолу е перфектно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 Скорости? В ръчен режим (от перата или от лоста) пак ли прави така ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobsata Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 Извинявам се, забравих да кажа.. С ръчни скорости е.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 a дали не може да е маховика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 Колега, маслото в ръчната скоростна кутия е хубаво да се сменя на 100тина хиляди километра изминати. Лесно става и не е много скъпо. Като я направиш тая операция почват много по-мазно и безшумно да се случват нещата при смяна на скорости. Иначе това тропане, наистина е от маховика най-вероятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 Може ако е позасилен мотора софтуерно да му идват в повече нютоните на съединителя и да приплъзва, особено ако не е първа младост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobsata Публикувано 10 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2013 Има софтуерна намеса..дали може тя да е причината?? А относно съединителя, той е сменяван в началото на годината.. и със старият и с новият все така си тресе като и давам повече газ.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2013 Ами за мене има голяма вероятност да е от софтуера, защото имах преди време Пасат тди и той след чипването започна да тресе, по описания от тебе начин колега. Другия вариант е щом си сменил съединителя, маховика да се е поразбил, но не е задължително, защото бях чел едно време във фолксваген форума тема, където имаше описани случаи при здрави маховици пак да тресе след чипване. Може да се консултираш с някой тунер за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 10 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2013 Маховика е заминал, най вероятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 10 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2013 Я кажи кой ти е правил чипа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 Стоиле мислиш че са му наляли много нютони ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 (Редактирано) И аз да попитам.. на какви километри е добре да се сменят маслата на скоростите и диференциалите ? Моята е на 120 000 и като гледам фактурите от сервизи не са сменяни... четох бая за ZF скоростните кутий .. не намерих подобно инфо. Редактирано 11 Ноември 2013 от sharper Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veso 101 Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 За Q7 знам че такъв проблем се получава от разтеглена верига към предното предаване (чел съм го из форума), но дали е такъв принципа и при А6? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 При торсена ли има верига или .. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veso 101 Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 постът е на колега в тема за q7В Порше Запад ми казаха че страдат от разтягане на веригите (заради "малкото" килограми), но се продават ремонтни комплекти и за около 1000 лв се оправят. Проблема в централния диф се усеща като вибрации при пълен завой и газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Не виждам никъде при торсена да има верига по схемата. И аз усещам леки вибраций или по - скоро шум при завой и газ, след като съм бил спрял преди това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Кви вериги кви 5лв Стига с тези мултитрошляци! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veso 101 Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Q7 има верига, както казах за А6 не знам дали е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Има да, даже са 3. Двете се сменят на около 200к, а третата може и да не ти се наложи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_1970 Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 И на моето Ауди усещам същите вибраций, но за разлика от загрижения колега аз му се кефя и като тръгвам на завой давам повечко газ че да заръмжи яко и да се разтресе цялата кола.(Бивш DJ) какво да се прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 20 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2017 Здравейте колеги, Изпаднах в едни размисли дали проявилите се симптоми може да е от дифовете и маслото. Та ситуацията е следната.Не винаги,засичам че,когато има по-голямо усилие на предните гуми понякога го прави,а именно: Когато е на място или потеглям с ниска скорост и завъртам надясно,на ляво почти е недоловимо волана извибрирва,и се чува това,все едно джойстика от плейстешъна ми е в ръцете или като захождам да паркирам Последно го напрваи в една пряспа позавъртях десен,силно изразено вибриране,на ляво съвсем леко доловимо няколко пъти и вибрираше кормилото,след това спря,явно гумите утъпкаха снега и триенето намаля.От какво може да е? 3.0тди ASB мотор. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване