Jump to content

Смяна масло на диференциал 3.0TDI quattro


Kris4o.g

Recommended Posts

Така е това в мола е заради гумите, влизал съм в The mall с полу сликове още като го отвориха и в началото се чудих кво се прееба.. После видях къде е проблема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия ефект го има и на асвалт, колкото са по-широки гумите, толкова повече "насичат" като въртиш на място. Нищо притеснително.

Но няма общо с "проблем в диференциала", най-малкото защото диференциала няма връзка с предните гуми :-D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги! Имах същият проблем при потегляне на пълен ляв и пълен десен. Пуснал съм и тема даже " Проблем със торсен дефериянцияла". Трябва да се смени маслото на торсен дефериянцияла а не маслото на дефериянцияла на задният мост. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Моя проблем е, че като карам дори на право усещам вибрации в цялата кола..това е само на 4та, 5та и 6та скорост..  като и давам повече газ от ниски обороти (от 1800rpm). Става въпрос за 4F 3.0 TDI quattro Преглеждаха я в сервиз за същото нещо, но ми казаха, че всичко отдолу е перфектно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, маслото в ръчната скоростна кутия е хубаво да се сменя на 100тина хиляди километра изминати. Лесно става и не е много скъпо. Като я направиш тая операция почват много по-мазно и безшумно да се случват нещата при смяна на скорости. Иначе това тропане, наистина е от маховика най-вероятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ако е позасилен мотора софтуерно да му идват в повече нютоните на съединителя и да приплъзва, особено ако не е първа младост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има софтуерна намеса..дали може тя да е причината?? А относно съединителя, той е сменяван в началото на годината.. и със старият и с новият все така си тресе като и давам повече газ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за мене има голяма вероятност да е от софтуера, защото имах преди време Пасат тди и той след чипването започна да тресе, по описания от тебе начин колега. Другия вариант е щом си сменил съединителя, маховика да се е поразбил, но не е задължително, защото бях чел едно време във фолксваген форума тема, където имаше описани случаи при здрави маховици пак да тресе след чипване. Може да се консултираш с някой тунер за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да попитам.. на какви километри е добре да се сменят маслата на скоростите и диференциалите ? Моята е на 120 000 и като гледам фактурите от сервизи не са сменяни... четох бая за ZF скоростните кутий .. не намерих подобно инфо.

Редактирано от sharper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Q7 знам че такъв проблем се получава от разтеглена верига към предното предаване (чел съм го из форума), но дали е такъв принципа и при А6?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

постът е на колега в тема за q7

В Порше Запад ми казаха че страдат от разтягане на веригите (заради "малкото" килограми), но се продават ремонтни комплекти и за около 1000 лв се оправят. Проблема в централния диф се усеща като вибрации при пълен завой и газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам никъде при торсена да има верига по схемата. И аз усещам леки вибраций или по - скоро шум при завой и газ, след като съм бил спрял преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И на моето Ауди усещам същите вибраций, но за разлика от загрижения колега аз му се кефя и като тръгвам на завой давам повечко газ че да заръмжи яко и да се разтресе цялата кола.

(Бивш DJ) какво да се прави  :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте колеги,

Изпаднах в едни размисли дали проявилите се симптоми може да е от дифовете и маслото.

Та ситуацията е следната.Не винаги,засичам че,когато има по-голямо усилие на предните гуми понякога го прави,а именно:

Когато е на място или потеглям с ниска скорост и завъртам надясно,на ляво почти е недоловимо волана извибрирва,и се чува това,все едно джойстика от плейстешъна ми е в ръцете или като захождам да паркирам :D

Последно го напрваи в една пряспа позавъртях десен,силно изразено вибриране,на ляво съвсем леко доловимо няколко пъти и вибрираше кормилото,след това спря,явно гумите утъпкаха снега и триенето намаля.От какво може да е?

3.0тди ASB мотор.

Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...