v1ppers0n Публикувано 29 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2013 (Редактирано) Някой слагъл ли е чип на този двигател? Къде могът да ми го сложат? Кои са най-добрите? Какви са предимствата и недостатъците?Благодарим, малко съм индианец за това питам Редактирано 29 Септември 2013 от v1ppers0n Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ssssl Публикувано 29 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2013 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=147827&hl= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0n Публикувано 29 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2013 това е А4... не А3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2013 Тъй като гледам си от Сливен-ела в събота и неделя/5 и 6 октомври 2013г./ на летище Бършен у твоят град за да видиш кои са най-добрите хора за дизелов тунинг в България.Ако си ходил април пак там,сигурно знаеш за какво става на въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangsta88 Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Не знам много за колата,понеже и аз от скоро имам такава но на мен лично ми казаха да не и слагам чип понеже пукат глави!Относно поставяне на качествен чип тунинг в бг аз сам от Варна и най добрия е Келеша TST RACING! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Това ми прозвуча малко като, "казаха ми да не ходя е гората защото имало мечки"!За Тони Келеша имаш право, но има и други хора които се справят със софтуера...а и не само с него! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Има един човек казва се Самуил "Самито" по форумите "bega4kata" е това е човека за 2.0 TDI мотора вярвай ми! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0n Публикувано 1 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 а мнение? какви са последствията ако го сложа.. кое е добре, кое е зле? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 http://autobild.bg/%D0%A7%D0%B8%D0%BF%D1%82%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3:-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%87%D0%B5-%D0%BC%D0%BE%D1%89%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82,-%D0%BF%D0%BE-%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%BC-%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BA-%D0%B7%D0%B0-%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0/a5844?photo=6&_t=300 С тази статия съм съгласен на 95%. Последният параграф преди извода е много точен. "Чипосана" кола без дино стенд, никога не може да е сигурно, че са и дигнали 30- те коня. По скоро около 10% не повече. А тези които им дигат 30- те, със сигурност са подложени на повече натоварване, без някои от частите да са направени за такова. Знам, че има много които ще кажат, че нямат проблеми след чип, но има и много които не си казват, че са се набутали и са си потрошили мотора. Но не ми се влиза в спора за и против чип. Всеки сам си решава. Аз може би бих сложил на много доказал се мотор, ако ми липсва мощност, но по- скоро бих си взел стоков с достатъчно мощност, без излишна намеса после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Браво baha!Подкрепям горното мнение на 100% Но едновременно с това всеки сам се грижи и решава съдбата на автомобила си, така че всякакви спорове са излишни, стига човек да е наясно какво (може да) го зове. А в БГ се носят какви ли не легенди, подсилени от хората имащи интерес от потрошени коли... Успех на автора и да помисли и проучи добре ако въпреки всичко се реши да го прави!P.s. Статията е много кратка извадка-резюме от много по-подробна статия в немския аутобилд, описваща и много други случаи и последици и подкрепена от изследване на ADAC. P.p.s. Според мен 2.0TDI със 140 коня на относително лекото и компактно А3 купе предлага напълно достатъчна мощност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Как точно блокира двумасов маховик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Колега baha-това което си постнал е точното и правилно нещо.Ама тука у нас искат за два лева,тъй да се каже чип тунинг,а пък после върви им обяснявай.Такива съм ги виждал и знам много добре-и колите им няма да вдигнат 300 де.Преди няколко поста в тази тема посочих на колегата,ако реши да си променя автомобила кои са най-добрите за дизелов тунинг в България-това са хората от Варна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangsta88 Публикувано 7 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 Добре нека пишат и хора който карат този мотор с чип,за да кажат реално наблюдения и евентуални проблеми ако има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1ppers0n Публикувано 7 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 и аз чакам, но явно няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 8 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2013 Аз продавам едно устройство на Steinbauer (т.нар. Power box), което е със сертификат какво точно прави върху мощността на автомобил 2.0tdi pd140. Аз лично бих го монтирал ако имам такъв автомобил, защото доколкото четох може да се включва и изключва от допълнително копче в купето (караш според настроението ии състоянието на автомобила си). Нямам преки наблюдения върху конкретния мотор на vw/audi. НО.. карам 1.9тди, което според мен е доказал се и много издръжлив мотор. Карам го 4та година с т.нар.чип (променени софтуерни настройки), за които настройки имам графики.. Мисълта ми е, че никой не дава гаранция колко ще ти издържи мотора (това зависи от много други фактори), затова е хубаво ако се правят подобни промени да имаш поне черно на бяло какви са. Т.е. Да си наясно какво се променя в поведението и работата на мотора за да прецениш дали може да го понесе. Важен и определящ е и избора на човека който ще ти бъзика по софтуера.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 15 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2013 проблеми след чип тунинга няма. ако колата е била ок преди него, ще е ок и след него. просто трябва да се мисли, като се кара леко засилен автомобил и да се поддържа редовно и навреме. така че няма значение дали чипната 2.0 ТДИ, 1.9 ТДИ или 4.2 ТДИ или каквото и да е било. естествено е важен и самия софтуер.доверявайте се на правили вече подобна интервенция мапери.наличието на диностенд е задължително. иначе как ще знаете за какво си давате парите! на усещане?! малко хора осъзнават, че за малко повечето пари, който дават на фирма за софтуер на автомобила получават и пълна диагностика на същия.спестените 100, 150 лева за "чип пред блока" после може да излязат в пъти повече от даване по ремонти като цяло, чипа на не е лошо нещо, стига да сте го направили там където трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 15 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2013 Над 50k км с чип вече карам и все още я чакам да роди белким отида и я думна на Келеша у главата, ама на, не ще бре!П.п. Пичове не се излагайте, чипа бил кофти работа?!!! Кофти е като ти го правят некадърници и колата е последен сезон потдръжка...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangsta88 Публикувано 15 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2013 Още чакаме някой колега да се включи с 2.0 16в ТДИ (чипосано) да кажи наблюдения! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eraser87 Публикувано 16 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2013 2.0 TDI 16v на А4 обаче. Ремапнато в Madness Motorsport, със затапен и софтуерно изключен ЕГР. Много съм доволен!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangsta88 Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 Ок Венци е добър,от колко време го караш,как е разхода на гориво,колко се повиши мощноста(предполагам имаш дино графика) Кажи повече наблюдения.Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 Моят пример за чип е малко друг,но все пак...става въпрос за Опел Виваро,още при покупката в Опел ни предложиха да се направи чип,мотора беше 140 коня дизел след чипа стана 170 цената беше около 1600лв по спомени все пак говоря за преди 5-6 години,гаранцията не пада и ти го правят още в Опел,преди да си го взел!Ние естествено първо го взехме,покарахме го около 2000км и след това му направихме операцията,ами какво да ви кажа,друга бира си е това,но все пак го правят в оторизирания сервиз,дават си гаранция и т.н,да цената е много,но представете си отида при някой"тунингар" дам му 500лв и след 6 месеца колата роди....така че това е.Като дойде време да продавам колата може да отида в Годеч гледам че момчетата слагат за 300лв с дино преди и след ще и се порадвам и в мобиле.Нз за вас,но аз чипната кола не бих си купил... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eraser87 Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 (Редактирано) Ок Венци е добър,от колко време го караш,как е разхода на гориво,колко се повиши мощноста(предполагам имаш дино графика) Кажи повече наблюдения.Благодаря. От края на декември 2012 съм с ремап. Разхода на гориво можеш да го видиш в подписа ми, въпреки, че го водя от януари (среден 6.33 за около 12 300 км). Като отидох да ме "тунинговат" имах проблем с катализатора - беше леко запушен и затова преди ремапа показа 133 к.с. и 321 Nm, след ремапа 165 к.с. и 355 Nm. На другия ден си махнах катализатора, но чак началото на юли имах път към Пловдив и отидох да ме замерят пак и показа 173 к.с и 380 Nm. Разликата от преди и след се усеща доволно. Можеше и още да се надуе, но целта ми не беше да се изцеди максимално. Редактирано 18 Октомври 2013 от eraser87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangsta88 Публикувано 19 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2013 Благодаря ти колега А някакви проблеми да си имал с главата случайно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eraser87 Публикувано 19 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2013 За сега никакви проблеми. Дано и занапред е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 19 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2013 Ако колата ви е ок няма проблеми! Стига с това има ли проблеми след? Няма как да има заради чипа, ако има то те не са заради него( говоря за доказани хора, не разни самозванци)! Аз в официален сервиз не бих давал да ми барат колата от гледна точка чипове и т.н. щото там са такива хал хаберници, че няма на къде повече! В опел са ми обяснявали че чипа се слага на дюзите......кво повече да говорим! Наскоро пратих един познат в маднес, направиха му колата. На връщане сцепил колектори от даване на газ, после му я оправиха в официалния сервиз и ми наду главата как се бил минал с тоя чип не знам си кво и след още едно известно време се оказа че са му я оакали тотално в сервиза и има още не знам си кви драми! След като я оправиха без да е пипана откъм софтуер колата е самолет и човека се съсипа да ми благодари и да кълне официалния сервиз! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване