Jump to content

Покупка на S4 B6 4.2


Recommended Posts

12 hours ago, nichirenshu said:

 Шестака като го купиш трябва да му направиш някои подобрения само за да можеш да го караш нормално, не да го засилваш. Трябва да разкараш катализаторите, че иначе турбините яко се напичат. Трябва да оправиш стоково разположение на кулерите, иначе лятото като дадеш един път газ междъ светофарите и после вече няма половината коне. Фабрично са набутани в кучи гъз. Само се споменава, че има възможност за засилване но се пропуска колко струва това занимание. За осмака са ясно недостатъците, по висок разход, като искаш засилване купчина пари за компресор. Но пък изсипваш една шапка пари и знаеш предварително какъв е резултата. За няколко дена всичко е готово. При шестака с години може да се проточи "засилването" и не е ясен резултата. Като пари дали ще е по малко или повече пак зависи колко качествени части купуваш.

Ето една страшна тъпотия, изсрана само и само да се напише нещо. Единственото вярно е това, което пише за катализаторите. Как се променя/оправя стоковото разположение на страничните кулери не ми стана ясно, на този мотор са там където са и на всички други ваг коли, които са със странични кулери. Нито са на кучето в гъза, нито на котката.Шестака само с чип върви повече от 4.2-то, такаче до тик за вървежа. За шестака има много точно и ясно написано  какви турбини като се сложат какво става, човек като се разтърси може да намери и цени. Ако визираш моя проект, да проточва се с години, защото така е положението при мен, междувременно мои познати закупили коли след мен сложиха турбини, изкараха коне и се возят и двамата на прилични коли. Едната 440коня и 660 нютона лимит на турбините, другата 460коня и 680 нютона лимит на генерацията(турбините могат повече, генерацията тапи), и двете са мапвани при келеша и двете се направиха за по няколко месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 110
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И понеже си заговорихме за проточили се проекти, сега прегледах един стар 

Гледам, че тук за година и половина на най-масовият мотор на ауди, с най-много информация, развитието се състоя в това да се сложи кулер, колектор, турбо и да се мапне без да се прави нищо друго, с краен резултат по спомен 230-40коня на предно май на колелата. Все ми се струва, че ако за три години направя 2.7Т-то както аз искам ще е в пъти по-голямо постижение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка всеки прави това за което му стигат парите. И в крайна сметка коша е малък за тия двигатели и ако искаш бързо и сравнително лесно/евтино да се отстраняват бъдещи проблеми забравяш за v6 и v8. Аз избрах 2.7 не щото е мега бегачка, а защото ми се стори най-балансиран вариант. Челен кулер ти ляга към 400лв сложи още толкова за пътища, силиконови изгъзици... За 800лв си решил проблема с кулерите и то с нови части. Ако и така ти се вижда слаба колата (310-320кс с чип), то определено ти трябва повече лев за големи турбини, генерации, карантия... едва ли си нормален водач на мпс. Бе знам как им умират колите след една светофарна дръпка, но вчера установих, че там където има кулер/радиатор си исква почистване от време на време, че се задръстват питите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, nichirenshu said:

 

Да ве страшна тъпотия. Айде да погледнем вашата любима тема. Със стоковите кулери даже налягане не държат тия турбини, направо си имат дизелов работен диапазон:

А кво въобще говоря за даване на газ градско, то и извънградско не може да се дава газ:

Кой оригинален кулер на ваг от тези години не сгрява с К03 изцедена на макс?

8 hours ago, nichirenshu said:

Страхотно постижение ще е, направо се записвай за драговете 2020. Аз поне съм дал динота преди и след. Твоите динота се губят някъде по пътя.

Поне ще мога да участвам за разлика от други.

8 hours ago, nichirenshu said:

Вижда се готиния двигател. Да не почвам да вадя циганиите за ЕГТ-тата от тази тъй любима тема.

Защо си мислиш, че при 1.8Т EGT-тата са ниски или седят в норма, ако е с чип, то и без чип е тежко? Това, че VAG не са сложили датчик да ги следи не значи нищо. В последните S3 1.8Т има датчик за EGT, нормалните мотроници пък си ги смятат по таблица.

2.7Т има EGT, 4.2T има EGT, новите 2.0Т имат май EGT... и никъде не е евтин компонент за замяна.

Пишеш тъпотии само да спамиш. То бива, бива хейт, но чак толкова....

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо местите фокуса от темата. Преимството на S4 B6/B7 е че има по-малко неща за чупене поне според мен от S4 B5 и в сток вариант върви осезаемо повече предвид близо 80-те коня отгоре. В крайна сметка човек като купи една гола гледа и да разчита на нея освен ако не е някой проект. Вие за засилвания изместихте фокуса.

 

При 4.2 V8 с веригите има една дилема. Понеже проблема с веригите и обтегачите идва от две места: 1 маслената помпа, която според мен и според много хора е малка за този мотор и бавно качва догоре и 2 има две клапи при двете глави, които при гасене на двигателя се затварят и задържат масло в горната част на двигателя, за да може при палене по-бързо да се качи маслото при обтегачите. С времето и при ненавременна смяна на маслото тези клапички започват да задират и не се затварят напълно, съответно маслото слиза долу. Именно затова при палене на някои 4.2 дори и току що обслужени със сменени вериги и обтегачи има притракване докато маслото се качи обратно горе. Не е фатално, ама не е и особено приятно. По парт номер дори излизат тия клапи като резервна част за Lamborghini. Мисля, че всичко беше около 160-200лв ремонт да се сменят тия клапички.

 

Та понеже тук в БГ има доста малко писано и малко инфо за 4.2 V8 с веригите, в щатите дилемата е следната: да се сложи ли компресор или вместо компресор над двигателя на мястото на компресора да се сложи допълнителен съд за масло, който при подаване на контакт преди паленето да напълни горната част на двигателя с масло. Изглежда ето така:

 

accusump_5_.jpg

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, ghostdog said:

Едната 440коня и 660 нютона лимит на турбините, другата 460коня и 680 нютона лимит на генерацията(турбините могат повече, генерацията тапи), и двете са мапвани при келеша и двете се направиха за по няколко месеца.

 

имаш ли представа колко пари са наляти за да се постигнат тези резултати - общо всичко части и труд? Дали са ок колите и как им е надеждността при магистрално каране - примерно софия-бургас: ако се кара на пълна газ, издържат ли на натоварването?

 

Любопитно ми е да сравня цените с PEC компресори за 4.2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам представа и за двете, и двете коли си разделиха частите от предишния сетъп, който бях планирал за моя проект. Отделно знам и какво е накупено. Движат си се всеки ден, едната имаше проблеми няколко месеца след мапването, но това е изчистено като се сложиха правилни свещи. Парите инвестирани са по-малко отколкото струва самият PES без доставката му до България, мито, ддс.... Аз правя нещо доста по-скъпо и кантаря цената не PES-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

В8 оунърите се засегнАха

 

Хансоло, имам идея да. За 420-440кс ти трябват к04ки. Те идват от същия мотор. Кулери, маслен радятор, дюзи, евент помпа, генерация и си ти. Можеш да изсипеш мн и не толко много пари. Изпадат от проекти или коли на части. За 5-8к си готов.

Като гледам как в8ка в с6 изостава от мен в 2 различни коли и колко МНОГО припадна А6 в8 c5, се сещам след +150нм и долу горе толкова коне колко повече ще върви тая кола.

Чарджъра ... толкова лесно се слага и веднага пауър гейн че хората вадят осмак и набождат правен тръц в6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже за 4.2-ката се споменава всичко. Двама казахте, че намирате оригинален кит обтегачи, вериги и бананиза 1500лв, при положение, че в Ауди такава цена няма. Ок приемаме го за вярно...........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що се чоплите за глупости? За всяка болежка си има и ляк. Кво се захапахте за тия egt-та? Моите правеха проблеми, оказа се студена спойка и след като ги презапоих нямам никакви ядове. Междувременно обаче си поръчах бях поръчал две платки от Sid motirsport за 150лв с доставката. Та 75лв много пари ли са? Иначе оригиналбия датчик го намерих на 200$ но предполагам, че и на 4.2 ползвате автърмаркети. Та бе е важно какво ще си вземеш да караш, важно е да те радва като го караш, а радостта е индувидуална. И стига сте говорили за компресори струващи колкото колата, че никой от вас няма да набие толкова пара. Друг е въпроса дали си заслужава.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо местите фокуса от темата. Преимството на S4 B6/B7 е че има по-малко неща за чупене поне според мен от S4 B5 и в сток вариант върви осезаемо повече предвид близо 80-те коня отгоре. В крайна сметка човек като купи една гола гледа и да разчита на нея освен ако не е някой проект. Вие за засилвания изместихте фокуса.

 

При 4.2 V8 с веригите има една дилема. Понеже проблема с веригите и обтегачите идва от две места: 1 маслената помпа, която според мен и според много хора е малка за този мотор и бавно качва догоре и 2 има две клапи при двете глави, които при гасене на двигателя се затварят и задържат масло в горната част на двигателя, за да може при палене по-бъ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

57 minutes ago, nichirenshu said:

В 4.2 няма оригинален кулер, не виждам за кво го пишеш това. Кво общо имат другите мотори със странични кулери? Понеже и другите са зле дай да си затворим очите колко е зле 2.7т? Баси гкупостите. Навряни са в кучи гъз и няма никво охлаждане за тях. Даване на газ градско лятото е мисия невъзможна.

Участвай ве, това понеже е големо геройство. Баси логиката.

Ето пак сравняваме 4.2 с 2.7Т какви 1.8Т-та те гонят сериозни комплекси май имаш от тръца. Ти верно май по едно време щеше да насаждаш тръц, толкова беше довоелн от 2.7Т и безкрайните проблеми по него. Не кара ли 1-2 години с грешки и орязано налягане?

Сравнявам, защото ти ги даваш като пример, аз коментирам писанията ти и се обосновавам. Мястото на страничните кулери е едни и също за всички ваг модели, независимо дали са с един или два странични кулера. Много ясно, че 4.2 няма странични кулери, за какво са му? Не знам кой има комплекси тук, карах на 0.5, вместо на 0.6 няколко месеца, да и какво. Колата ми пак вървеше прилично и е доказано в не малко стартове.

И понеже си баро, си поиграх да ти извадя списък с цените за вериги, обтегачи и банани само оригинални, добавил съм и парт номера.

Парт номерата са извадени от интернет.
четирите вериги:
1) верига 079109229D - 162лв
2) верига 079109229K - 169лв
3) верига 079109229L - 169лв
4) верига 079109229 - 169лв
обтегачи и банани
1) при валовете дясна глава 079109204L - 1530лв
2) при валовете лява глава 079109210L -  1530лв
3) някакакъв стабилизатор долен 079109467AE - 118лв
4) водач за верига 079109507G - 157лв
5) стабилизатор горен 079109218D - 280лв
6) водач за верига 079109217J - 280лв
7) водач за верига 079109469AA - 41лв
8) водач за верига  079109510E - 58лв
9) водач за верига 079109513C - 28лв
10) водач за верига 079109510M - 90лв
11) водач за верига 079109514B - 28лв
12) водач за верига  079109469AD - 41лв

Можеш ли да смяташ?

зъбните колела за газоразпределението, има износване в реглажа и е масов проблем, хайде тях може и да не ги сменяме, но съм ги дал като цена
079109087N - 1110лв х2

С колко отстъпка пазаруваш при оригиналните части, че този списък ти излиза 1500лв? Тук не са включени болтчета, гарнитурки и семеринги. Или лекинко сме спестили половината части по смяната, за да си повдигаме егото у форума. Кой по-точно е с комплекси, не разбрах?

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1500лв може да са частите, без "електрическите" обтегачи и без вариаторите и допълнителните семеринги, уплътнения и болтове, които трябва да се сменят.

А искам да видя, кой ще си свали мотора и ще спести от уплътнения:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора тия обтегачи защо са такава драма на тия мотори? На един от бившите ми тръцове свалих обтегача на 270к, които се оказаха реални и имаше съвзем лека белези по обтегача, съответно никакви шумове или разлика после с чисто нови части. Тия осмаци или има конструктивна недомислица или са на прекалено много път вече...

Един познат сподели, че е сменял за 2700лв преди 2-3 месеца.

Редактирано от DLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук има една доста информативна тема, която касае обслужването на веригите  >http://audirevolution.net/forum/index.php?topic=2746.0

Иначе, ако се ориентирам правилно, за 1500-2000лв се взима кита от снимката по-долу, който не включва някои (най-скъпите) компоненти, от списъка на @ghostdog. Какъв е ресурса на двете зъбни колела и на двата (хидравлични ??) обтегача, и дали е разумно да се пропусне смяната им,когато сменяш веригите,  предполагам е отделна тема.

 

 

timing-chain-kit-s4-a6-allroad-4-2l-v8.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, nichirenshu said:

Никой не ти пречи да поискаш една оферта от някой от търговците във форума. Можеш и да ги питаш на какви отстъпки си взимат частите. Явно доста те интересува, да не си решил да сменяш мотора този път вместо с тръц с 4.2? Само последно уточнение, 1500 лева са веригите, обтегачите, плъзгачите за 4.2 в а6 4ф, за с4-ката са 1900 лева. Нали го написах 1-2 страници напред. Далече е от 6000 лева. Само ми е интересно защо си пазаруваш платките за егт-тата и другите части за колата втора употреба и от незнайни сайтове. Що не си ги взимаш по тия дебели цени от дето даваш за 4.2-ката?

Нали говорихме за оригинални части, това са крайноклиентските цени за оригинални части, всеки може да провери Райно и хората като него каква отстъпка дават от КК цените. Ще си много далече от 1900лв. Списъкът е с абсолютно всички части, които трябва и е препоръчително да се сменят, ако ти на твоята кола би ги спестил, за да сваляш после мотор втори път, това си е твой проблем. Цената е ясна и е видима за всички, всеки може да я сравни. Тоталът, който аз споменах беше към мен с допълнителни гарнитури, болтове, семеринги и т.н., които няма как да се пропуснат при смяната. Възможно е аз да не мога да взема достатъчна отстъпка, но нямам търпение ти да ми кажеш точна цена, с парт номера и финален тотал на частите, които за теб струват само 1500/1900лв.

В линка на valioj, в part 3, демек втори отговор в темата има описано специално за ролките на валовете, какво, защо и как. Който иска да ги сменя, който иска да не ги сменя. Аз лично не мога да си позволя и да се изциганя като не ги сменя. С обтегачите е същото положение, но пак казвам всеки си решава, аз лично такива компоненти винаги сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт е, че на малко хора им се наливат пари за ремонти в 15 годишни бараки, на които винаги има какво да се прави. Но също е факт, че евтиното и спестяването винаги излизат скъпо :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тъй като и аз наскоро смених обтегачи, вериги, гарнитури и пр, при мен оригиналните бяха към три хиляди и нещо. Китайските са 1500 лв. Но при Ските частите са по-скъпи, според мен по не особено добре обосновани причини :(

 

А относно PES-а никога не се знае какво ще стане. Наистина 10000$ са много пари, но колата става 500 коня и много Nm (сигурно към 550-600), a като гледам как вървят такива мотори с компресор ми потичат лигите. Атмосферката е малко флегматична над 200 км/ч. С компресор обаче до 260-270 км/ч си върви както е в момента при мен до 170-180 :) Не мисля че може да се направи надеждна модификация на 2.7т, която да върви колкото 4.2 с компресор и на подобни пари ... или греша? За това ми е много чудно колко пари излизат тези коне в 2.7т??

 

@нервака сигурен ли си че 4.2ките са давали газ? По ютуб гледам по-скоро как 4.2ки ядат 2.7т (може би и двете сток) Може да се резнем някой ден :D:D:D

 

Според мен много хора подценяват 4.2 като двигател, защото има много мъртъвци и си мислят че са бавни, но всъщност това е много пъргав двигател. все пак 6 сек от 0-100 и 20 сек 0-200 не се характеризират като бавен или пр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, DLS said:

Абе хора тия обтегачи защо са такава драма на тия мотори? На един от бившите ми тръцове свалих обтегача на 270к, които се оказаха реални и имаше съвзем лека белези по обтегача, съответно никакви шумове или разлика после с чисто нови части. Тия осмаци или има конструктивна недомислица или са на прекалено много път вече...

Един познат сподели, че е сменял за 2700лв преди 2-3 месеца.

защото се оказа, че електронните и хидравлични обтегачи са гениално решение от Ауди, изпълнено по нескопосан начин, което е техния специалитет :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, HannoSLM написа:

... Не мисля че може да се направи надеждна модификация на 2.7т, която да върви колкото 4.2 с компресор и на подобни пари ... или греша? За това ми е много чудно колко пари излизат тези коне в 2.7т??

Разгледай този дневник https://www.drive2.ru/l/8595967/

Човекът се ъпгрейднал с това https://www.drive2.ru/r/mercedes/1532414/

Плашещо брутални са и двете .....

Преди 2 часа, HannoSLM написа:

..  хидравлични обтегачи са гениално решение от Ауди, изпълнено по нескопосан начин, което е техния специалитет :(

Германско п***о, но като всяко такова си има чар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

30 minutes ago, HannoSLM said:

А относно PES-а никога не се знае какво ще стане. Наистина 10000$ са много пари, но колата става 500 коня и много Nm (сигурно към 550-600), a като гледам как вървят такива мотори с компресор ми потичат лигите.

Виж после какво става когато някое 4.2 с PES го хване 4.2 с компресорът на JHM и ще ти е още по-интересно.

 

30 minutes ago, HannoSLM said:

Не мисля че може да се направи надеждна модификация на 2.7т, която да върви колкото 4.2 с компресор и на подобни пари ... или греша? За това ми е много чудно колко пари излизат тези коне в 2.7т??

На теория може и има доста такива коли, които се движат, на практика ще мога да ти кажа след няколко месеца като направя и покарам моята.  440 коньовата S4-ка в коментарът ми по-рано е с абсолютно стоков мотор, глави.... Свалиха мотора, сложиха турбините, даунпайпи, генерация, бензинова помпа, кулери, дюзи и съединител.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 minutes ago, nichirenshu said:

За кои обтегачи говориш на тръца? Тея отзад на разпределителните валове ли? Или тоя на агренажния ремък?

Не разбирам кое е драмата на обтегачите в 4.2. Някои сменят на 400 000км, някои на 50 000 км. Най вероятно зависи от поддръжката. Или фабрични дефекти.

За валовете говоря разбира се. А каква подръжка реално? Сипваш читаво масло и караш, нищо друго не зависи от теб. Не ми се вярва точно тоя проблем да е от лоши масла или примерно да няма никаква повтаряемост между параметрите на частите от завода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дет се вика според парата е и бегачката. С нова карантия ще си над 5-6к лева, имаш изжор и от стара карантия. Хайде намери си пес за 10 000лв. Друг е въпроса, че компресора си е постоянно работещ консуматор, следователно има както и плюсове така и минуси спрямо турбините. Та няма смисъл да се чоплите, а кой каквото може да прави и да се радва. Аз като бивш собственик на б5.5 свалям шапка на тоя пич... По спомен колата е станала над 450к.с http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=363810&start=15

 

Едит: само не разбрах какво имаше в предвид за егт-тата? Нови афтърмаркет платки две много под цената на един оригинален датчик... Кое му е лошото в случая като е доказано работещ вариант.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

59 minutes ago, МММ1 said:

Разгледай този дневник https://www.drive2.ru/l/8595967/

Човекът се ъпгрейднал с това https://www.drive2.ru/r/mercedes/1532414/

Плашещо брутални са и двете .....

брутални са и цените ... несравними са в нашия случай :) 

 

36 minutes ago, ghostdog said:

Виж после какво става когато някое 4.2 с PES го хване 4.2 с компресорът на JHM и ще ти е още по-интересно.

ще разгледам, на пръв погледа изглежда ... уау

 

37 minutes ago, ghostdog said:

На теория може и има доста такива коли, които се движат, на практика ще мога да ти кажа след няколко месеца като направя и покарам моята.  440 коньовата S4-ка в коментарът ми по-рано е с абсолютно стоков мотор, глави.... Свалиха мотора, сложиха турбините, даунпайпи, генерация, бензинова помпа, кулери, дюзи и съединител.

стискам палци да стане резачка :) Все ми се струва, че един компресор в 4.2 е доста по-лесен ъпгрейд, отколкото толкова много преправяне в 2.7т и би трябвало съотношението цена-коне да е аналогично между двете. Stage 1 май е към 3-4К $ и хич не е за пренебрагване, най-вече заради увеличението на Nm. Предимството на 2.7 е че може по-малко да се кътка - първо чипче, после генерация и стъпка по-стъпка става звяр. При 4.2ката или се наливат директно една торба пари или нищо :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, HannoSLM написа:

тъй като и аз наскоро смених обтегачи, вериги, гарнитури и пр, при мен оригиналните бяха към три хиляди и нещо. Китайските са 1500 лв. Но при Ските частите са по-скъпи, според мен по не особено добре обосновани причини :(

 

А относно PES-а никога не се знае какво ще стане. Наистина 10000$ са много пари, но колата става 500 коня и много Nm (сигурно към 550-600), a като гледам как вървят такива мотори с компресор ми потичат лигите. Атмосферката е малко флегматична над 200 км/ч. С компресор обаче до 260-270 км/ч си върви както е в момента при мен до 170-180 :) Не мисля че може да се направи надеждна модификация на 2.7т, която да върви колкото 4.2 с компресор и на подобни пари ... или греша? За това ми е много чудно колко пари излизат тези коне в 2.7т??

 

@нервака сигурен ли си че 4.2ките са давали газ? По ютуб гледам по-скоро как 4.2ки ядат 2.7т (може би и двете сток) Може да се резнем някой ден :D:D:D

 

Според мен много хора подценяват 4.2 като двигател, защото има много мъртъвци и си мислят че са бавни, но всъщност това е много пъргав двигател. все пак 6 сек от 0-100 и 20 сек 0-200 не се характеризират като бавен или пр.

Ще цитирам само това мнение,твое и ще се опитам да изразя моето мнение по въпроса ,базирано на малко опит.

Има много направени коли ,които могат да се движат по улиците надеждно и нормално,вярвам че на Боби ще е такава,защото знам какво е сложил в колата!

Въпроса е друг.

Повчето собственици като мен например не ги слуша главата,а и тия кола са за даване на газ и като се развиват скорости от 300+ е нормално да стават и сечове.

Иначе 4.2 навремето е било нещо в С6 ,но моят дизел в4ф е 320кс и е 6сек до 100 и 19сек до 200 мерено на писта с Рейслоджик и повече от 10 старта 0-200!Та ,бавно си е .....

Минал съм с 1.8/2.0т през 150/180/212/330/400/500/600кс и съм постигал 3.2-3.5 до 100 и 7сек 100-200.

Убивал съм я бой таз кола,а едно цяло лято на сетъп 500кс я карах като служебна лятото в Бургас и Слънчев Бряг и за 5месеца й направих 20 000км в жегите.

С единия мотор направих около 30 магистрали Бургас - София - Бургас и в повечето случаи за под 2часа и убиване от бой.

Няма как да стане да се кара тая кола на всичката газ ,защото бързо отива на 300+,иначе на 260-280 си върви нормално и спокойно.

Счупил съм точно два мотора,като първия беше заводския с мощностите до около 400кс и след убиване се предаде ,Втория изкара много,ама много бой по драгове и магистрали и се предаде след повече от 40000км.

Преди 2-3 седмици стопих бутало ,заради простотията си ,а не заради това,че колата не е надеждна или няма ресурс.....Реших да видя колко носи мотора на максимална скорост и стана очакваното - заварка около минута с 310+ и бум:hilezh:.

Просто не смятам ,че 4.2 му слагаш кита и забравяш после .

Всичко си има ресурс и никой не е застрахован ,то заводски коли с по 500+ коне показват слабости и проблеми,какво остава за направени!

При правените гъдела е друг,да не говорим ,че при РС6 2008 само за цената на Данъци/Каско/ГО/1 смяна на масло за година ,мога да си правя всяка година нов мотор или да ъпгрейдвам друго агрегати.

Отделно от това 600кс ми горят на магистрала със 140-150 около 10-11 ,което си е ОК.

Всеки сам си преценя

за мен китовете за 4.2 са си скъпи и то доста,а колко са надеждни и ефективни не мога да кажа!

Идеята ми е ,че се иска малко разум и тия правеняци ще си вървят доволно и дълго време.

преди 4 минути, HannoSLM написа:

брутални са и цените ... несравними са в нашия случай :) 

 

ще разгледам, на пръв погледа изглежда ... уау

 

стискам палци да стане резачка :) Все ми се струва, че един компресор в 4.2 е доста по-лесен ъпгрейд, отколкото толкова много преправяне в 2.7т и би трябвало съотношението цена-коне да е аналогично между двете. Stage 1 май е към 3-4К $ и хич не е за пренебрагване, най-вече заради увеличението на Nm. Предимството на 2.7 е че може по-малко да се кътка - първо чипче, после генерация и стъпка по-стъпка става звяр. При 4.2ката или се наливат директно една торба пари или нищо :) 

 

Брутални са ,защото доооста повече пари изисква от 500-600кс да стане 800-900.

Иначе за 500-600кс турбинирането е по-евтино и по-добре от компресора

лично мнение 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...