Emo Nikolov Публикувано 8 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 Здравейте колеги и аз имах проблема с гадното маншонче от машинката. Смених го с друго от капки за очи ,което беше препоръчано от друг колега. ЕВАЛА НА ЧОВЕКА Капките струваха 3.20 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 НЕ знам как сте успяли с такова от капки, пробвах и не е добре - не държи свитото положение и се връща. Както и да е, мога да ви кажа от каква кола става.Проверенео - от пасат 4 - последните с вакуум заключване, от капачката на резервоара. Такова си сложих аз и е малко по-късо и не стига до мястото си на лостчето, но това не пречи. Може би и от багажника ще е такова. Освен това не е гумено, а силиконово или нещо подобно и мисля, че няма да се къса като гуменото, макар, че е на същите години.Проучванията ми показаха, че и от голф 3 от багажника и резервоара са такива. Иначе става и от А8 Д2 до 2003, но по моргите искат 40лв за цялото апаратче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nikolov Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Ами аз успях от капки.ОБЪРНАХ гуменото на опъки,после като го поставих на мястото сложих в краищата свински опашки от най-малките.До кога ще върши работа не знам,но за сега работи перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Не мога да си го представя това.Толкова е твърд. Успява ли да стои в свито положение - при мен основния проблем беше не, че изпуска, а че като се свие и не остава така, а се връща, което отключва вратата. Тази гумичка всъщност определя 2-те положения на механизъма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Монк Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Обръща се доста трудно , като се обърне върши перфектно работата си ... но издържа при мен 1 месец лятото и се скъса - просто материала не е за тая работа . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Монк Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 Днес го смених въпросното чорапче . Цялата работа е за 10 минути и 10 лева - поне в Бургас по моргите толкова се харчат целите машинки , без значение на голф , ауди или сеат . В моя случай си взех от Seat Ibiza 96 - задна врата . На 4-5 мм се разминах да поставя цялата машинка - затова използвах само маншончето . Както казва колегата при останалите марки това маншонче е силиконово и изглежда здраво . Така че няма смисъл да побългаряваме и изобретяваме нищо - не си заслужава нервите , труда и цената ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Ако не цяла машинка, то поне маншонче (чорапче ,гумичка и т.н.) може да се ползва от цялата VAG група ,както и от всеки автомобил с пневматична система за централно заключване (пример - мерцедес бенц).10лв. е съвсем нормална цена за употребявана машинка и няма никакъв смисъл да се правят каквито и да било опити за побългаряване с неясен резултат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikolaG Публикувано 7 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2014 Някой може ли да ми даде съвет къде се намира въпросната вакуум-помпа за централното заключване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2014 Под задната седалка.Ще я намериш по маркучите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 (Редактирано) И аз си локализирах проблема-маншончето на машинката за багажника.Как сваляте старото маншонче?Приплъзвате по металния шиш докато излезе ли?? Този маншон ли се сменя с такъв от капките?? п.п.сега намерих и другата тема-това се сменя. Но не ми стана ясно как се "откопчава" другата връзка,тази с маркуча,от машинката???Малко помощ!! Редактирано 3 Май 2015 от dafil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 Това е щуцер - побутваш го с отвертка отдолу и излиза.Не се вади самия маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 Но не ми стана ясно как се "откопчава" другата връзка,тази с маркуча,от машинката???Малко помощ!!С завъртане на около 90 градуса не става ли? Беше отдавна и нямам спомен вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 Не мисля, но може и да имаше някакъв чалъм, та не напъвай много, ако не става, а огледай добре. Във всеки случай аз като го вадих не се зачудих как става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 Уж огледах,но не видях като завъртам на 90 градуса да има някакви шлици по които да излиза.В близката аптека днес нямаха от капките,така че утре ще помъча по-сериозно да разглобя.Не може ли с нещо да залепя парче от презерватив бърху скъсаното.Силикон едва ли ще хване,а не се сещам за друго достатъчно еластично за това място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 Капките мисля, че няма да ти свършат работа, защото вече са без този маншон. Някой беше писал в някаква тема, че от нещо друго ставал маншона. Аз имам едни капки за нос с такъв. Но ти по-добре ходи по моргите и търси такова от фолксваген на резервоара са същите, но силиконови и изкарват повече.Пасат от 1993-1995 - тия преди масовия пасат с афн, където започва поевтиняването и вече са ел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 Всъщност май първо ще пробвам с кутре от силиконови ръкавици- от домашните потреби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 (Редактирано) Толкова ли е трудно да се сдобиеш с упетрябвана здрава? Редактирано 4 Май 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 (Редактирано) Скоро гледах в Мегапртс цялата машинка за 6-7лв,аз вече си закупих такава защото с какво ли не пробвах не става.http://www.megaparts.bg/uploads/productgalleryfile/images/960x635/Ауди%20100%20комби%2021422786223.JPG Редактирано 4 Май 2015 от krassi_110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 А каква е гаранцията,че на " новата" машинка маншона няма да й иде още утре.Тука си трябва нов и жилав материалКакто и да е -днес купих 6 ръкавици от аптеката за колосалната сума от 0,6лв Без да свалям стария маншон нахлузих кутрето от една ръкавица и пристегнах с малки свински опашки .Само един кат от тези ръкавици идва тънък и с първото заключване го наду и пръсна Махнах парчетата и нахлузих два пръста- един върху друг,за да стане с два слоя.При заключване ги издува,но минимално и без да ги пука.Сега ще видя колко ще издържи,а при следващо пукане ще мина на по-дебели ръкавици Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Ако нямериш от силиконовите ще издържат още много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nikolov Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 Аз още карам с маншончето от капките за очи до кога не знам , но мина вече година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 12 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2015 При мен днес се появи проблем със задна дясна.Когато запаля алармата заключва вратите и ги отключва при гасене на мотора. Днес жената избърза да дръпне ръчката преди да съм загасил и ключалката сякаш блокира. Не ще да се отключи с дърпане, палчето не може да се вдигне. Успях да я отворя, като напънах палчето с клещи и едновременно дръпнах ръчката, но като я затворих отново си е заключена . Дали проблема е от прословутата помпа на петата врата или е механичен на задна дясна ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2015 Ако е само отвътре може да е от копчето отстрани. Ако и отвън не се отваря нешо има с механизмите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 13 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2015 И отвътре и отвън е. Просто не мога да издърпам палчето в отключено положение ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2015 Сваляй кората и гледай къде е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване