Jump to content

Отново тема за спирачните дискове


turbogti

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Отговори 103
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това че са БОШ не е никва гаранция..Те бош кви излагаций имат с електроники каде ужким са силни,та тука с дисковете нема да се наакат :lol:

Абе сладура! Кво общо има електрониката с дисковете? Да е би колите да спират с хард-дискове бре! :lol: Да не говорим, че Бош само опаковат дискове и накладки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получих информация от няколко човека пробвали браздатите брембота и са крайно недоволни - на три накладки фърляли диска, и диска чупел накладките. При каране на писта унищожавали накладките.

тука съм супер съгласен с оямата

мойто брембо е за боклука, с едни накладки и след 25 000 км

баси ментака

баси ташака

БРЕМБО С БРАЗДИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

брембо на сапун !

моите ги метнах у кофата на 7000км като се кривнаха още на 2000км

имайки предвид че карам като пенцолер на 5-та с 50км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Явно говорите за нашумелите напоследък"Brembo MAX". И аз така, подучул от тук, от там намерих къде ги продават в София и викам ше ги купувам.М/у другото цената не беше много по-различна от един друг марков диск(ненарязан,щото те са нарязани). Стори ми се ефтин поне за името"Brembo" и разпитах по-задълбочено кой си ги е купил и намерих поне двама (от тримата които намерих) които не бяха недоволни-изкривили се доста бързо.Нищо,викам отивам да ги купувам.А там момчето беше много любезно,заприказвахме се и той самия ме убеди да не ги вземам щото се изкривявали.И си взех пак от там на същата цена "ATE POWER",пак са нарязани, даже по-красиви и уж са по-издържливи пък ще видим.Все пак са немски.И м/у другото цялата спирачна система ми е АТЕ. Ето линковете на "Brembo MAX" http://www.bremboshop.co.uk/c2918_192_7576.htm и на "ATE POWER" http://www.contiteves-am.com/generator/www...h/flash_en.html

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 диска(Феродо) + нови накладки(задни Феродо, предни неква куча марка коити не спряха да стържат и до днес, за което не съм спрял да съжалявам)

след сваляне на предните накладки за смяна(още октомври) се оказа че м/у тях и дискът има една песъчинка и през цялото време тя е скърцала, беше направила лек канал на 1/4 от 2-те допиращи повърхности, а накладките си бяха доволно, та пак съм с тях и оттогава не е мъцнало...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
брембо на сапун !

моите ги метнах у кофата на 7000км като се кривнаха още на 2000км

имайки предвид че карам като пенцолер на 5-та с 50км/ч

Е значи не съм само аз....мойте се изкривиха на има няма 1500 км...пак Брембо....като се опитах да ги върна /уж имаха някаква гаранция/ ми излязоха с номера че били системно прегрявани и за това така било станало <_<:) Както и да е....повече Брембо не!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ном.1 по бързо изкривяване ли? (като чета колко са доволните).

Но пък името е много звучно и напомня за формула1.

Понякога това е важно ;) .

И както по-нагоре писах момчето от Манимпекс (след като се разговорихме),също ми каза, че се кривели и ми предложи АТЕ. Ако на това му викаш Ном.1

И м/у другото не са хич скъпи и според мен не си заслужават.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Явно има много ментаци това БРЕМБО.

Като чета на 1,5 на 2 К км. и на боклука. Мойте също са БРЕМБО ,вече към 15 К ги търкалям и

съм много доволен (тфу ,тфу). Доста ситуации на екстремно спиране съм имал и по доста стръмни

наклони съм бил и макар че не съм със скъпи накладки в момента ,не са ме подвеждали досега и

не са криви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4-ри чисто нови диска АТЕ с накладки АТЕ.Това в момента е най-добрата кобинация.

Предните са АТЕ Power Disk на някои колеги вече им дадох такива и са много доволни :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4-ри чисто нови диска АТЕ с накладки АТЕ.Това в момента е най-добрата кобинация.

Предните са АТЕ Power Disk на някои колеги вече им дадох такива и са много доволни :bia:

Може ли цена ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Аз си купих накладки PAJID-дисковете си изглеждат добре, но сега живо ме интересува има ли нещо специфично при смяната им на Б4 с ABS, защото смятам да си ги сменя сам. Още нещо някой има ли представа как се разглобява задният апарат с дискови спирачки. Проблема с блокиралата ръчна съществува и при мен....

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Макар и бегло се споменава за марката дискове Zimmermann и Ви уверявам, че това са най-добрите дискове внасяни в България.

Произвеждат се само в Германия.

За съжаление фирмата не се занимава с рекламни кампании, както Брембо.

Относно накладки - Pagid и Textar с качество "първо вграждане". Също така Ferodo от серията FDB и ATE.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
Макар и бегло се споменава за марката дискове Zimmermann и Ви уверявам, че това са най-добрите дискове внасяни в България.

Произвеждат се само в Германия.

За съжаление фирмата не се занимава с рекламни кампании, както Брембо.

Относно накладки - Pagid и Textar с качество "първо вграждане". Също така Ferodo от серията FDB и ATE.

За което и аз мога да гарантирам :flipoff: Още 1 път благодаря, Кокич :steinigung:

Смених 4те диска и предни и задни накладки и мога да кажа единствено, че Zimmermann + Pagid = ултра добра комбинация (перфектен спирачен път и абсолютно тихи при спиране)

Малко инфо и от сайта на TDM Friction, което едва ли правят всички. Аз и този път не пропуснах и съответно никакви проблеми (а и ми беше забавно да си разработвам 1вите новите накладки на хубавицата от както е в моите ръце):

BRAKE PAD BEDDING IN PROCEDURE

To ensure maximum performance and customer satisfaction, new brake pads must be bedded in upon installation. Correct bedding guarantees that new brake pads and new rotors work flawlessly together. In order to function optimally, organic brake pads must develop friction coal on its surface. This friction coal develops at a temperature of approximately 280°C (537°F). It is very important that this temperature is reached continuously and slowly. This gradual process generates temperatures that not only penetrate the surface of the brake discs and pads, but also distribute evenly through the whole disc and pad material. This is essential when using new brake discs, since the disc often shows signs of stress (due to the casting process and fast cooling) in the materials. A steady and careful warming and cooling process guarantees a good release of both materials.

The bedding in/break in procedure should be done as follows:

* Drive at approx. 35 mph (60 kmh) for about 500 yards (solid front discs) to 800 yards (vented front discs) while slightly dragging the brakes (i.e. light brake pedal pressure). This process allows the brake temperature to slowly and evenly build up to 300°C (572°F).

* Now, if possible, drive about 2200 yards maintaining the same speed without braking. This will allow the pads and discs to cool down evenly. After this cool-down, perform a normal brake application from 35 mph to 0. No panic stops!

* Now, the friction surface has evenly developed friction coal, the pads have bonded with the disc surface, and tensions in the disc materials will have disappeared.

* Only trained master mechanics should perform this procedure before delivering the vehicle to its owner. Do not expect your customer to properly finish your brake job!

* This bedding process is only suitable for the front axle - not the rear. This is due to the brake force distribution of front and rear axles. In order to reach 300°C (527°F) on the rear pads you would have to drive several miles with dragging brakes. However, in that time the front brakes will be glowing red, overheating and thus destroying the front brakes.

* Final note – don’t forget to clean hubs and check the wheel bearings. Also, the brake fluid should be replaced at least every 2 years.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата седмица ни пристига машина за "ремонтиране" на дискове.Във Варна няма такава до колкото знам.В София мисля,че е само 1. По характеристиките,които имам и информацията от първа ръка точноста е до 1/10 от ММ. Изправя изкривени и дори не е нужно да се сваля диска от гавината.Просто се повдига на подемника и се намества самата машина на колелото.Правени са опити с машината и диск изкривен с чук.Балансира ги точно както са били балансирани и в завода.Ако някой колега от Варна иска да ми звънне като дойде машината да я пробваме!Ще мине промоция.Мойте дискове умишлено не ги сменям за да видя какъв ще е ефекта.В момента малко бият при рязко спиране с висока скорост,което е показателно за кривини!Ще пиша повече като пробвам няколко комплекта!!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

Предни дискове-криви!Волана и педала вибрираха-ужас!Задните дискове бяха нацепени,сменихме и дискове и накладки,отпред и отзад с марката FERODO-220 левчета с отстъпка от магазин AutoStar в Ловеч!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога повече дискове ЦИМЕРМАН ........възмутен съм . За 10к км два шлайфа без никакво агресивно каране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странно - аз карам Цимерман спорт над 30 000 вече и съм много доволен. Спират отлично и не се изкривиха като "Брембо" - то което пробвах преди това.

Да не би да са ти кофти накладките или да имаш проблеми със спирачна помпа / апарати ?

Доста народ кара Цимерман тук (благодарско на КОКО) и не съм чул за друг случай като твоя..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога повече дискове ЦИМЕРМАН ........възмутен съм . За 10к км два шлайфа без никакво агресивно каране

Откъде ги взе?

Няма да скрия, че и при мен след около 15 хил. км сега има едно леко тупане при по-силно натискане на спирачката и скорост над 60 км/ч. Не бие, но е неприятно. Понеже за качеството на дисковете съм абсолютно сигурен търся възможната причина в мен. :hilezh:

Волан и педал въобще не вибрират.

Редактирано от KOKO 100 C4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече една година търкалям отпред с "Цимерман" благодарение на Koko :hilezh: и нямам никаква забележка към тях , а доста често се случва да скоча на спирачките :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех ги от АУТО+ ,след като купих колата смених старите с които карах към 20к без проблем , сложих и нови накладки АТЕ - не мн. твърди но това което ме изненада бе отговора на стругара (човек с много дълъг опит ) "За пръв път виждам диск да вибрира " Мнението му бе че това е възможно ако в диска има сили на напрежение породени при или след отливката . Не разбирам много от метали но съм със 145 лв назад (колкото струваха и дисковете )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...