ShoxXx Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 с ибейските, дето имат ауто на копчето, ако се сложи на копче без ауто и се държи на ауто, това не е ли същото като да прекодираш страната и да ти пали фаровете още на контакт ? В ebay има и такива без ауто. На старата кола сложих такова и си бачкаше супер. Единствената разлика с новото е, че не е гумирано покритието. Да не говорим, че може да се махнат само пластмасата със символите и врътката и да се сложи на оригиналната платка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 (Редактирано) И аз съм с Ибейско - за 16 лири го взех от .co.uk. Гледах само ОЕМ номера да съвпадне напълно, като го поръчвах. Както каза колегата - разликата е в покритието, при мен също и символа за къси светлини свети зелено. Никакви проблеми нямам - колата ми е с прекодирана страна за да свети при контакт, без да въртя ключа. Редактирано 23 Януари 2014 от dimitrov788 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thaddeus Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 В ebay има и такива без ауто. На старата кола сложих такова и си бачкаше супер. Единствената разлика с новото е, че не е гумирано покритието. Да не говорим, че може да се махнат само пластмасата със символите и врътката и да се сложи на оригиналната платка.Пласмасат не е ли цяла или по някакъв начин "споена", защото ако е така като казваш, ще си оставя заводския ключ и ще му сменя само въпросната пластмаса. с ибейските, дето имат ауто на копчето, ако се сложи на копче без ауто и се държи на ауто, това не е ли същото като да прекодираш страната и да ти пали фаровете още на контакт ?И аз това се замислих, след като може да се прекодира региона, защо да не се прекодира за самия модул с АУТО и да става. Но това според мен трябва да го потвърди или отхвърли някой, който го е правил това упражнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 В ebay има и такива без ауто. На старата кола сложих такова и си бачкаше супер. Единствената разлика с новото е, че не е гумирано покритието. Да не говорим, че може да се махнат само пластмасата със символите и врътката и да се сложи на оригиналната платка.не съм казал че няма без ауто. казвам че, тези с ауто, според мен работят просто, все едно си прекодирал района. това е Пласмасат не е ли цяла или по някакъв начин "споена", защото ако е така като казваш, ще си оставя заводския ключ и ще му сменя само въпросната пластмаса. не е, разглабя се, стига да знаеш как Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thaddeus Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 не е, разглабя се, стига да знаеш как Чудесно, това прави работата много по-лесна от гледна точка на бъдещи главоболия със съвместимости!И докато търся из гуглето информация за АУТО-то, вижте какви чудеса прави един колега от Русия http://youtu.be/qqfqMujDuMQ (ако някой го е пускал, да ме извините) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Stoqnov Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 Да и аз ги загледах тези глезотийки вчера,и ми харесаха. Тъкмо за колегата balkanski_171 Ето, че има чек на стрелките, но не знам как се правят тези неща, и дали някъде в бг може да ти го направят . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thaddeus Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 Да и аз ги загледах тези глезотийки вчера,и ми харесаха. Тъкмо за колегатаbalkanski_171Ето, че има чек на стрелките, но не знам как се правят тези неща, и дали някъде в бг може да ти го направят . Цитат от коментарите под клипа, който постнах: It's not "open project" I added in instrument cluster additional board with ARM controller (LPC1857 with intergated LCD controller), also on board have 3 CAN-bus (Motor, Comfort, Infotainment), 64Mb SDRAM, 8Mb NorFlash, USB, some digital and analog input. Connect all to instrument cluster and write software for all this. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 Може ли някой да ми каже нещо за тези грешки: 17994 -двигателен соленоиден клапан:късо съединение с фазата -прекъсва17995 -зарядно налягане контрол:положително отклонение -прекъсва Първата,доколкото разбрах от нета е за тампоните на двигитела.Но не мога да разбера защо се водят клапани?/ 17994/P1586/005510 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus Втората ми се появи днес и я закачихме на AutoCom.По принцип както писах миналата седмица,като вдигне 3-3500 оборота нещо изключва и не иска да върви.Днес пак изключи и светна оранжевата лампа.Този път обаче дори и след повторното палене проблема не се оправи,докато не изгасна лампата./това стана след 20-на км и после се оправи/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tolkata Публикувано 24 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2014 Тази първата и при мен излиза.Доколкото четох тези тампони не са обикновени тампони, а ся някакъв вид хидравлични и гасят вибрациите на мотора.Може просто да ти е разкачена буксата, или просто наистина да си е заминал. Четох някъде и че се омасляват като изпуснат (не знам колко е вярно), при мен масло няма, но грешката колкото и да я чистя се появява отново.Не съм усетил мотора да е нестабилен и да клати и "подскача", но ми е интересно наистина дали ще има разлика ако се сменят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 И аз съм с Ибейско - за 16 лири го взех от .co.uk. Гледах само ОЕМ номера да съвпадне напълно, като го поръчвах. Както каза колегата - разликата е в покритието, при мен също и символа за къси светлини свети зелено. Никакви проблеми нямам - колата ми е с прекодирана страна за да свети при контакт, без да въртя ключа.Как точно се прекодира да светват автоматично при контакти ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borgbg Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 (Редактирано) колеги само едно бързо въпросче дойде ред на джантите и от няколко дни разглеждам......за сега харесах ето тези - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=155761 дали ще паснат на А4 Б7 без втулки и разни подобни.....? и какво да гледам по-принцип за напред да знам 7J 5х112 и ЕТ колко точно незнам? също и за цената да ме посъветвате..... гледам колегата продава доста гуми и джанти, на мен ми изглеждат добри неговите цени.....дали има някой който е работил с него?! Редактирано 25 Януари 2014 от borgbg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Eйтакива S-line не ги ли одобряваш?-http://gumi.cars.bg/f86346 или http://gumi.cars.bg/f36933 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borgbg Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! да, точно такива търсих първоначално, но смятам да взема и чисто нови гуми, а тези повечето се продават с гумите които няма какво да ги правя, а и гледам и джантите да са по-нови....тези черния мат доста ми харесват! 7.5J ЕТ43 ще влязат без проблем нали.... харесват ми също и този модел на снимката която качвам, обаче търся R17 , тези май са 18-ки - това се води джанта от RS или не.... Редактирано 25 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 7.5J са много малки колега .... Трябва ти широчина минимум 8j а ЕТ максимум 45... което значи от 45 НАДОЛУ !!! Такива джанти 7.5 ЕТ 54 ще седи като на свинче звънче... ще е прибрана в калника и ще ти се смеят и кучетата.... ЕТ45 макс и 8J ! а гумите 225/40/18 или 235/4018 а ако са 17 - 225/45/17Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 borgbg,мойта е с 17-ки 7.5J ET43 235/45/17 S-line и са идеални-за мене.Номер на джантата е-8E0601025AC. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borgbg Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 7.5J са много малки колега .... Трябва ти широчина минимум 8j а ЕТ максимум 45... което значи от 45 НАДОЛУ !!! Такива джанти 7.5 ЕТ 54 ще седи като на свинче звънче... ще е прибрана в калника и ще ти се смеят и кучетата.... ЕТ45 макс и 8J ! а гумите 225/40/18 или 235/4018 а ако са 17 - 225/45/17Поздравистава въпрос за 17-ки......по каталог дават гуми 235/45 R17, дори съм ги избрал вече.....сега се чудя какви джанти да търся....тези от allroad 4F са 7J ЕТ34 което ме устройва или не?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Тея-http://gumi.cars.bg/f80534 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borgbg Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! да, същите....обаче от друг продавач и по-запазени.... на същите пари! Редактирано 25 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 ааа ясно колега щом говориш за 17-ки ПАК 8J защото разликата е огромна ... но ако не държиш на красотата мяткай се на 7.5 ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Как точно се прекодира да светват автоматично при контакти ?дали ще е на аутоили дали ще се смени региона от вагком и пак ще светват автоматично е все едно.при това копче имам в предвид Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 (Редактирано) Не мога да сваля ключа на фаровете. Явно щипките, които го държат отвътре не искат да се приберат след завъртане. Някой знае ли ако го дръпна по-силно, за да ги счупя дали ще стане тотален гаф и да счупя нещо вътре и после да не мога да сложа друг ключ? Алтернативни методи на вадене има ли? Редактирано 25 Януари 2014 от dimitrov788 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Свали капака на бушоните, вижда се ключа и му помогни да прибере крачетата и да излезе. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Мерси, ще пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barbutko Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Здравейте колеги, не намерих информация никъде и за това да попитам.Днес си смених оригиналното СД в колата, която е Audi A4 B6, с оригиналното на FIS-a ми изписваше кое радио слушам, или коя песен, а с това не.Може ли да се направи нещо по въпроса, или както ми казаха това може да стане само с оригиналното? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Няма да ти изписва най-горе на FIS дисплея нищо-ще стои тъмно-щом си с ново CD,а си сменил оригинала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts