dimitrov788 Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 Аз съм си намерил само долната част с трите решетки. Ако дадеш инфо ще съм ти благодарен. Между другото гледам това:http://autoparts.bg/%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B9%D0%BB%D0%B5%D1%80-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%BD%D1%8F-s-line-%D0%B7%D0%B0-audi-a4-01-05-1017362Но е съмнително евтино, предполагам става въпрос за реплика, която дори няма да прилича и малко на оригинала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 Айде заигравай се http://www.audizine.com/forum/showthread.php/189138-DIY-B6-A4-Ultrasport-Lower-Front-Bumper-with-Stock-Upper http://www.audizine.com/forum/showthread.php/522701-2003-a4-b6-ultra-sport-s-line-upgradeSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 Мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 СтАва идеално без забележкаSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 Момчета, кажете как да сваля задната седалка /без облегалката/? Болтове ли я държат или е на някакви щипки? Просто искам да я изпера.... А4 Б6 Авант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 От края дето е към предните седалки(хващаш в частта зад средата на облегалката на предната сефалка)дърпаш рязко нагоре към таванаSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demoncho1987 Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 Колеги днес запалих колата и се появи проблем.До 2000 оборота колата няма мощност като чист дизел е и щом стигне 2000 оборота тръгва да дърпа изведнъж.Вчера я карах беше си супер нямаше никакъв проблем.Колата е А4 Б6 1.9ТДИ AVF quattro.Някакви идеи.Единственото което ми минава през акъла е запекла геометрия, но не съм сигурен.Някакви идеи??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 Дебитомер? Чекни един ВАГ за грешки....Геометрията много вероятно да вакумчета маркучета провери всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 колеги досега не ми е правило проблеми ама от днес много гадно тропане в кората отзад където е буфера (Б7 седан) Имам Босе и днес като пуснах малко повече ... и се чува много гадно тропане (като едно време номерата на колите) а това е 100% от баса .... намаля ли го го няма ! Нормално е опцията ми е на 1/2 така че не съм го издънил просто кората тропа някой подобен да има ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nytro Публикувано 16 Август 2014 Доклад Share Публикувано 16 Август 2014 Колеги, след като колата е седяла по дълго от няколко часа, особено сутрин, педала на спирачките е твърд и просто ги няма. След като запаля омеква и става нормален. Някой да има идея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demoncho1987 Публикувано 16 Август 2014 Доклад Share Публикувано 16 Август 2014 Дебитомер? Чекни един ВАГ за грешки....Геометрията много вероятно да вакумчета маркучета провери всичкоКолега днес я закачих и няма никакви записани грешки двигателя.търсих за спукани вакумчетс но и такива не открих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 16 Август 2014 Доклад Share Публикувано 16 Август 2014 Нормално е да е твърд и да не може да се натисне. Всшчки коли с хидравлика са така. Едно напомпване и се втвърдява. Това първа кола с хидравлика ли ти е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 16 Август 2014 Доклад Share Публикувано 16 Август 2014 Колега днес я закачих и няма никакви записани грешки двигателя.търсих за спукани вакумчетс но и такива не открихЗначи залагам на зацапана геометрия!Що не пробваш с почистване или добавка но тя е много скъпа.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demoncho1987 Публикувано 16 Август 2014 Доклад Share Публикувано 16 Август 2014 А как точно се почистваа геометрията? В момента съм оставил колата да ми сменят меката връзка и да ми махнат катализатора. След като в взема ще я разглабям да видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 16 Август 2014 Доклад Share Публикувано 16 Август 2014 Геометрията на турбината се чисти механично,след сваляне и разглобяване.Ако не си го правил-не пипай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nytro Публикувано 16 Август 2014 Доклад Share Публикувано 16 Август 2014 Нормално е да е твърд и да не може да се натисне. Всшчки коли с хидравлика са така. Едно напомпване и се втвърдява. Това първа кола с хидравлика ли ти е? Ок, мерси. Уж карах преди това ксантия, но човек се учи докато е жив... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edeseu Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Колеги не знам какво става с тази кола , проблем след проблем , та днеска като си карам известно време по магистралата и когато подадох газ малко повече колата се изфорсира и от 2 хил. оборота скочи на 4 и колата не върви и като отпусна газта и подам плавно си набира лекичко , но натисна ли го малко повече пак се изфорсирва , на всички скорости е така , но на 4,5 най - много се усеща ... някакви идеи на какво се дължи? преди време пак ми го беше направило , но не обърнах внимание, защото се оправи , а днеска няма оправяне ... изгасих я и пак така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Съединителят ти е заминал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 и сега ще се оправи .... поизстине ли малко колата няма да го усещаш в началото но после пак ще стане така ... сменяш съединител и ще си 6 ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edeseu Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 И аз бях за съединител , защото в началото предърпваше колата , благодаря ви много колеги ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Със сигурност съединител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi13121 Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Колеги какви са симптоми на заминал дебитомер ? Днеска на диагностиката искара дебитомер и мап сензор.Човека каза че едното можело да излъже другото и сега ми е интересно кое от двете е за смяна .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Здравейте колеги, на Б7-цата спря зумера за забравени фарове и колан. По-назад в темата прочетох, че е запоен за самото табло. Излиза ли грешка ако се прочете с ВагКом? Днес се прибрах от морето и още не съм я закачал да видя. Искам да съм сигурен преди да сваля таблото. В интерес на истината досега не съм го свалял - всякакви напътствия ще са от полза . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 (Редактирано) http://www.audiworld.com/tech/int64.shtml давай смело. Може да набие грешка в имобилайзера, ще пали но ще трябва да де изчисти. На снимките се вижда и как се отваря таблото за достъп до зумера.Лесно начинание е.Не знам дали излиза грешка за зоомера на вагком, предполагам че да.Sent from my iPhone using Tapataplk Редактирано 18 Август 2014 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Вчера ми направи впечатление, че колата тресе леко и само при ускорение в диапазона 150_160км./ч., на газ и на бензин.Тампоните са ми сменени с оригинални, грешки няма.Скоро сменях външно каре, че пукаше при завиване.Насочвам се към проблем с вътрешни карета.Мога ли да разбера кое от двете е тръгнало да заминава?Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts