Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

Аз съм си намерил само долната част с трите решетки. Ако дадеш инфо ще съм ти благодарен. :zustimm:

Между другото гледам това:http://autoparts.bg/%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B9%D0%BB%D0%B5%D1%80-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%BD%D1%8F-s-line-%D0%B7%D0%B0-audi-a4-01-05-1017362

Но е съмнително евтино, предполагам става въпрос за реплика, която дори няма да прилича и малко на оригинала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, кажете как да сваля задната седалка /без облегалката/?  Болтове ли я държат или е на някакви щипки? Просто искам да я изпера....      А4 Б6 Авант :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От края дето е към предните седалки(хващаш в частта зад средата на облегалката на предната сефалка)дърпаш рязко нагоре към тавана

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес запалих колата и се появи проблем.До 2000 оборота колата няма мощност като чист дизел е и щом стигне 2000 оборота тръгва да дърпа изведнъж.Вчера я карах беше си супер нямаше никакъв проблем.Колата е А4 Б6 1.9ТДИ AVF quattro.Някакви идеи.Единственото което ми минава през акъла е запекла геометрия, но не съм сигурен.Някакви идеи???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомер? Чекни един ВАГ за грешки....

Геометрията много вероятно да вакумчета маркучета провери всичко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги досега не ми е правило проблеми ама от днес много гадно тропане в кората отзад където е буфера (Б7 седан) Имам Босе и днес като пуснах малко повече ... и се чува много гадно тропане (като едно време номерата на колите) а това е 100% от баса .... намаля ли го го няма ! Нормално е опцията ми е на 1/2 така че не съм го издънил просто кората тропа някой подобен да има ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, след като колата е седяла по дълго от няколко часа, особено сутрин, педала на спирачките е твърд и просто ги няма. След като запаля омеква и става нормален. Някой да има идея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомер? Чекни един ВАГ за грешки....

Геометрията много вероятно да вакумчета маркучета провери всичко

Колега днес я закачих и няма никакви записани грешки двигателя.търсих за спукани вакумчетс но и такива не открих

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да е твърд и да не може да се натисне. Всшчки коли с хидравлика са така. Едно напомпване и се втвърдява. Това първа кола с хидравлика ли ти е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега днес я закачих и няма никакви записани грешки двигателя.търсих за спукани вакумчетс но и такива не открих

Значи залагам на зацапана геометрия!

Що не пробваш с почистване или добавка но тя е много скъпа....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как точно се почистваа геометрията? В момента съм оставил колата да ми сменят меката връзка и да ми махнат катализатора. След като в взема ще я разглабям да видим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Геометрията на турбината се чисти механично,след сваляне и разглобяване.

Ако не си го правил-не пипай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да е твърд и да не може да се натисне. Всшчки коли с хидравлика са така. Едно напомпване и се втвърдява. Това първа кола с хидравлика ли ти е?

 

Ок, мерси. Уж карах преди това ксантия, но човек се учи докато е жив...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не знам какво става с тази кола , проблем след проблем , та днеска като си карам известно време по магистралата и когато подадох газ малко повече колата се изфорсира и от 2 хил. оборота скочи на 4 и колата не върви и като отпусна газта и подам плавно си набира лекичко , но натисна ли го малко повече пак се изфорсирва , на всички скорости е така , но на 4,5 най - много се усеща ... някакви идеи на какво се дължи? преди време пак ми го беше направило , но не обърнах внимание, защото се оправи , а днеска няма оправяне ... изгасих я и пак така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и сега ще се оправи .... поизстине ли малко колата няма да го усещаш в началото но после пак ще стане така ... сменяш съединител и ще си 6 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какви са симптоми на заминал дебитомер ? Днеска на диагностиката искара дебитомер и мап сензор.Човека каза че едното можело да излъже другото и сега ми е интересно кое от двете е за смяна ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, на Б7-цата спря зумера за забравени фарове и колан. По-назад в темата прочетох, че е запоен за самото табло. Излиза ли грешка ако се прочете с ВагКом? Днес се прибрах от морето и още не съм я закачал да видя. Искам да съм сигурен преди да сваля таблото. В интерес на истината досега не съм го свалял - всякакви напътствия ще са от полза :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.audiworld.com/tech/int64.shtml давай смело. Може да набие грешка в имобилайзера, ще пали но ще трябва да де изчисти. На снимките се вижда и как се отваря таблото за достъп до зумера.

Лесно начинание е.

Не знам дали излиза грешка за зоомера на вагком, предполагам че да.

Sent from my iPhone using Tapataplk

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ми направи впечатление, че колата тресе леко и само при ускорение в диапазона 150_160км./ч., на газ и на бензин.Тампоните са ми сменени с оригинални, грешки няма.Скоро сменях външно каре, че пукаше при завиване.Насочвам се към проблем с вътрешни карета.Мога ли да разбера кое от двете е тръгнало да заминава?

Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...