Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Супер! Много ти благодаря!

 

Направо поръчвам една. :)

 

Иначе тия капаци за спирачните апарати мисля да си ги спестя, щото малко излишни ми се струват 300лв и отгоре за 2 пластмаси с надпис.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не е за тия пари. Тя и сега си спира добре и е с нови дискове и накладки. Иначе в момента има за 500 600 паунда от RS4, но без да се засили колата няма никакъв смисъл.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за глупавите въпроси, но доста се споменава за този клапан N75, може ли някой да ми обясни, къде се намира и каква му е функцията?

И какъв му е каталожния номер на клапана?

Благодаря. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги едно въпрос че,задната чистачка се пуска когато си иска без да я пипам.Някой може ли да каже на какво може да се дължи,колата е б7 2005г.

 

Моторчето на задната чистачка е заминало.

 

Втора ръка 70 лева, ново 140 лева.

 

Работата - 30 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, изгоря ми зумера в таблото и реших да го сменя със същия. Тук: https://www.buerklin.com/en/catalog/Miniature-speakers-type-Digisound-FE36100PC-W-FR3-MG3-HT-M647300.html го намерих за 2.54 евро + доставка 7.90 евро, общо 10.44. Ако има и други желаещи може да поръчаме повече и да разделим доставката. Пишете ми на лично. Поръчвам на 29 септември.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално ли е като карам на включен econ на климатика да ми се запотяват стъклата? Това естествено е в лошото време, което е сега. Като го изключа всичко се избистря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ECON не трябва да свети-вчера беше 14 градуса и валеше дъжд,та така се запотяват,отначало,като запалиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми да нормално е ... При мен в Англия понеже не ехич влажно ... Влезна ли енколата и пусна да духа на стъклото първите 3-5 секунди се запотява всичко и след това го издухва ! Така че да споко вс ти е наред

Sended from Iphone 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не вземеш от бушон?

Лесно можеш да провериш кой е

Sent from my ST25i

Редактирано от stodi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр-те колеги да не отварям нова тема та да питам тук.Задните плафони на рег. номер ми отказаха 1-во на работещия му се отчупи половината болт вътре и сега не държи, а на 2-рия вобще не светва явно е влезнала вода през уплатненията,та въпроса ми е как да сваля плафоните защото номера пречи а не мога да го сваля заради скапания нит на КАТ има ли вариант през багажника по някакъв начин и как? Колата е а4 Б6 2002г. СЕДАН

 

П.С. Търсих доста дали няма някъде обяснение как се свалаят обаче и чичо гугъл не помогна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и без да се чупят,разпробиваш с малка дрелка само главата на болта,след това махаш плафона,така вече се вижда болтчето без глава което стърчи малко,колкото за да може да се хване с едни малки клещи секачи,като преди това напръскваш с някакъв спрей,против окисляване(ръжда) и изчакваш 5-10 минути,след това хващаш болтчето здраво с клещите и развиваш.При мен стана много лесно така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То няма кво да се чупи той плафона е свален болта се счупи на 2 главата падна и плафона падна с нея сега само остана вътре парче от него ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем с плафоните.Махнах кората на багажнка, откачих целия модул с плафоните, за да мога с дрелката да пробия главата, на болтовете.Без сваляне на номера няма оправия.Сложих новите плафони и ги залепих със силикон.Болтовете не успях да ги развия, пръсках им какво ли не и неще.Половин година нямам драми все още.

Ако свалиш номера и целия детаил, вече е лесно.С тънка бургия се разпробива болта от задната страна.

Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не вземеш от бушон?

Лесно можеш да провериш кой е

Sent from my ST25i

хванах всичко и ги вързах обаче имам друг проблем, не мога да намеря + при пуснати фарове който да намаля DRL-a на 30% като пусна фаровете, прерових цялата букса но има само 1 постоянен + и при пуснати и при спрени фарове. като ги вържа към габарита DRL-a почва да премигва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем с плафоните.Махнах кората на багажнка, откачих целия модул с плафоните, за да мога с дрелката да пробия главата, на болтовете.Без сваляне на номера няма оправия.Сложих новите плафони и ги залепих със силикон.Болтовете не успях да ги развия, пръсках им какво ли не и неще.Половин година нямам драми все още.

Ако свалиш номера и целия детаил, вече е лесно.С тънка бургия се разпробива болта от задната страна.

Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk

С седан ли си? Кората само на щипки ли е и лесно ли се сваля мене ме притеснява да не заминат щипките ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хванах всичко и ги вързах обаче имам друг проблем, не мога да намеря + при пуснати фарове който да намаля DRL-a на 30% като пусна фаровете, прерових цялата букса но има само 1 постоянен + и при пуснати и при спрени фарове. като ги вържа към габарита DRL-a почва да премигва.

Да не е проблема в модула... Имам такъв модул мога да ти го подаря :-)

Sent from my ST25i

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами модула работи, като му пусна напрежение на 3-ят кабел който трябва да намаля на 30% при пуснати фарове наистина ги намалява. обаче като му пусна + от габарита започва да премига, най интересното е че при мерене на габарита напрежението играе на уреда.....което е доста странно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...