asenovb Публикувано 24 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 А можеш ли да снимаш захващането отзадSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 (Редактирано) Супер! Много ти благодаря! Направо поръчвам една. Иначе тия капаци за спирачните апарати мисля да си ги спестя, щото малко излишни ми се струват 300лв и отгоре за 2 пластмаси с надпис. Редактирано 24 Септември 2014 от ShoxXx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 за тия пари купи едни 6 буталки Брембо ...не точно за тия пари но.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 (Редактирано) Хич не е за тия пари. Тя и сега си спира добре и е с нови дискове и накладки. Иначе в момента има за 500 600 паунда от RS4, но без да се засили колата няма никакъв смисъл. Редактирано 24 Септември 2014 от ShoxXx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Irl Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Извинявам се за глупавите въпроси, но доста се споменава за този клапан N75, може ли някой да ми обясни, къде се намира и каква му е функцията?И какъв му е каталожния номер на клапана?Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Колеги едно въпрос че,задната чистачка се пуска когато си иска без да я пипам.Някой може ли да каже на какво може да се дължи,колата е б7 2005г. Моторчето на задната чистачка е заминало. Втора ръка 70 лева, ново 140 лева. Работата - 30 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Колеги, изгоря ми зумера в таблото и реших да го сменя със същия. Тук: https://www.buerklin.com/en/catalog/Miniature-speakers-type-Digisound-FE36100PC-W-FR3-MG3-HT-M647300.html го намерих за 2.54 евро + доставка 7.90 евро, общо 10.44. Ако има и други желаещи може да поръчаме повече и да разделим доставката. Пишете ми на лично. Поръчвам на 29 септември. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirkata821 Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Мерси колега за сега проблема е оправен,беше влязло вода в буксата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Нормално ли е като карам на включен econ на климатика да ми се запотяват стъклата? Това естествено е в лошото време, което е сега. Като го изключа всичко се избистря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Според мен да, защото така изключваш компресора на климатика и въздуха не се изсушава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 ECON не трябва да свети-вчера беше 14 градуса и валеше дъжд,та така се запотяват,отначало,като запалиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Знам, но просто питах дали е нормално да се потят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 OK! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 27 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2014 Еми да нормално е ... При мен в Англия понеже не ехич влажно ... Влезна ли енколата и пусна да духа на стъклото първите 3-5 секунди се запотява всичко и след това го издухва ! Така че да споко вс ти е наред Sended from Iphone 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 Колеги къде има + (плюс) при даден контакт някъде в двигателният отсек ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 (Редактирано) Защо не вземеш от бушон? Лесно можеш да провериш кой е Sent from my ST25i Редактирано 28 Септември 2014 от stodi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denislavpk Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 Здр-те колеги да не отварям нова тема та да питам тук.Задните плафони на рег. номер ми отказаха 1-во на работещия му се отчупи половината болт вътре и сега не държи, а на 2-рия вобще не светва явно е влезнала вода през уплатненията,та въпроса ми е как да сваля плафоните защото номера пречи а не мога да го сваля заради скапания нит на КАТ има ли вариант през багажника по някакъв начин и как? Колата е а4 Б6 2002г. СЕДАН П.С. Търсих доста дали няма някъде обяснение как се свалаят обаче и чичо гугъл не помогна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 (Редактирано) Чупиш ги, разпробиваш болтовете и тн. Детски проблем на 8е Редактирано 28 Септември 2014 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 може и без да се чупят,разпробиваш с малка дрелка само главата на болта,след това махаш плафона,така вече се вижда болтчето без глава което стърчи малко,колкото за да може да се хване с едни малки клещи секачи,като преди това напръскваш с някакъв спрей,против окисляване(ръжда) и изчакваш 5-10 минути,след това хващаш болтчето здраво с клещите и развиваш.При мен стана много лесно така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denislavpk Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 То няма кво да се чупи той плафона е свален болта се счупи на 2 главата падна и плафона падна с нея сега само остана вътре парче от него .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 (Редактирано) Имах същия проблем с плафоните.Махнах кората на багажнка, откачих целия модул с плафоните, за да мога с дрелката да пробия главата, на болтовете.Без сваляне на номера няма оправия.Сложих новите плафони и ги залепих със силикон.Болтовете не успях да ги развия, пръсках им какво ли не и неще.Половин година нямам драми все още.Ако свалиш номера и целия детаил, вече е лесно.С тънка бургия се разпробива болта от задната страна.Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk Редактирано 28 Септември 2014 от bobitovn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 Защо не вземеш от бушон? Лесно можеш да провериш кой е Sent from my ST25iхванах всичко и ги вързах обаче имам друг проблем, не мога да намеря + при пуснати фарове който да намаля DRL-a на 30% като пусна фаровете, прерових цялата букса но има само 1 постоянен + и при пуснати и при спрени фарове. като ги вържа към габарита DRL-a почва да премигва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denislavpk Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 Имах същия проблем с плафоните.Махнах кората на багажнка, откачих целия модул с плафоните, за да мога с дрелката да пробия главата, на болтовете.Без сваляне на номера няма оправия.Сложих новите плафони и ги залепих със силикон.Болтовете не успях да ги развия, пръсках им какво ли не и неще.Половин година нямам драми все още.Ако свалиш номера и целия детаил, вече е лесно.С тънка бургия се разпробива болта от задната страна.Sent from my IdeaTab A3000-H using TapatalkС седан ли си? Кората само на щипки ли е и лесно ли се сваля мене ме притеснява да не заминат щипките ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 хванах всичко и ги вързах обаче имам друг проблем, не мога да намеря + при пуснати фарове който да намаля DRL-a на 30% като пусна фаровете, прерових цялата букса но има само 1 постоянен + и при пуснати и при спрени фарове. като ги вържа към габарита DRL-a почва да премигва.Да не е проблема в модула... Имам такъв модул мога да ти го подаря :-)Sent from my ST25i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 ами модула работи, като му пусна напрежение на 3-ят кабел който трябва да намаля на 30% при пуснати фарове наистина ги намалява. обаче като му пусна + от габарита започва да премига, най интересното е че при мерене на габарита напрежението играе на уреда.....което е доста странно.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts