Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

карам а4 б6 авант 1.9 мапнато на 163 коня,имам един приятел с фиат стило 1.9 115 мапнато на около 140 коня какъв би бил резултата 0-200 ? 

Опъна ли му шошоните на тоя италиански кош? :hilezh:

 

И едно питане-генератора на колата зарежда при работещ двигател 14.2 V.

Да му правя ли ревизия на тоя генератор/алтернатор/?

Или да не го пипам,че на доста Аудита забелязвам показанията все около това напрежение да се въртят при изправни коли.

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от време на време се случва следнато: паля, никакви индикации на дисплея, и в момента, в който включа фаровете светва "Brake" и удивителна! Това се случва от дъжд на вятър т.е. не винаги и като изгася и пак запаля изчезва. Какво иска да ми каже? (1.9, 131, Б6)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А случайно да ти набива и грешка в ABS-a за Terminal 30! Ако е така, провери си алтернатор/масите/акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, тъкмо ще съчетая ремонта с другите залъгалки дето ме чакат за монтаж.Живот и здраве остана един темпомат да ми изпадне на сносна цена и разглобяването ще е пълно :).

П.С.Малиии........жената, ако ми надуши склада с ретрофит добавките, ще стане страшно в къщи, дано се постопли по-скоро и да ги монтирам. :)

Моята не знае кое ни е мазето даже. Което е голям плюс. :hilezh:

Някой знае ли къде се пипа с ВАГ-КОМ, за да се активира автоматичното заключване на вратите след 15км/ч?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А случайно да ти набива и грешка в ABS-a за Terminal 30! Ако е така, провери си алтернатор/масите/акумулатора.

Като се замисля - присветва и ABS, но не съм проверявал грешките още. Но защо само като включа фаровете е интересното...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предишна моя кола(като твоя модел) ми е правила това и беше от слаб акумулатор. Поне при мен това беше причината.

 

Колеги, от време на време се случва следнато: паля, никакви индикации на дисплея, и в момента, в който включа фаровете светва "Brake" и удивителна! Това се случва от дъжд на вятър т.е. не винаги и като изгася и пак запаля изчезва. Какво иска да ми каже? (1.9, 131, Б6)

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........................................................

Някой знае ли къде се пипа с ВАГ-КОМ, за да се активира автоматичното заключване на вратите след 15км/ч?

Audi A3 8P - VCDS

При мен 8РА e 46-Cent. Conv. ==> Long Coding Helper ==> Byte 0 ==> Bit 4.

Имайки предвид колко близки са колите ни, търси го някъде там.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята не знае кое ни е мазето даже. Което е голям плюс. :hilezh:

Някой знае ли къде се пипа с ВАГ-КОМ, за да се активира автоматичното заключване на вратите след 15км/ч?

46-Cent. Conv

добавяш 32 към числото, съответно за да я деактивираш вадиш 32 ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опъна ли му шошоните на тоя италиански кош? :hilezh:

 

да, просто се бях филмирал защото преди аз да си ремапна колата се возих в неговата и сме давали газ и беше осезаемо по пъргава все пак е 140 коня и доста по лека (двуврата е), но сега просто нЕма смисъл  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги едно бързо въпросЧе.

Изпадна ми добър акумулатор на 3 месеца, и смятам да го взема. Същите стойности е като сегашния ми. Просто моя е вече на над 6+ години, нямам проблеми, но ми се иска да сложа по-пресния от двата.

Та въпроса ми е, има ли някаква 'по-специална' процедура при смяната?

Благодаря.

Редактирано от Joro Irl
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та въпроса ми е, има ли някаква 'по-специална' процедура при смяната?

Също добре е да не оставяш колата без захранване,без това няма да набие и грешки-това ако имаш под ръка друга батерия.

Закачаш допълнителен акумулатор/12V./-минуса да е към корпуса,плюса към плюсовата клема на твоя акумулатор.

Вадиш стария,слагаш новия акумулатор,разкачаш дoпълнителния и готово.

Може да напръскаш клемите с контактен спрей,аз ползвам на Вюрт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги я дайте малко акъл че ровя из нета ма не успявам да открия какво ми трябва.

Днес покарахме в снега и счупих една кора от долу на Б6-цата, кората е бая дълга и е под шофьорската част, почва от подкалника и продължава почти до пасажерското място, от къде да я поръчам ? Като материал е нещо като фибростъкло. 

 

Кората под двигателя и тя е провиснала но мисля че нея ще я спасим. 

 

 

Ето това е, тази с червеният Х-икс, в нет-а намирам само тая под двигателя. Няква идея тая как се води и от къде да я купя, не ми се правят цигански номера да я лепя а и най-вероятно няма да се получи понеже е счупена по средата и парчето го откърших че стържеше. Частта която е отзад и тази към подкалника е здрава.

 

 

aB8zTNx.jpg

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, снимката която качи не е от твойта кола нали. На нея, колата е с къстъм генерация за една торба пари. От известно време ми се върти в главата да си сложа такава.

 

a_B8z_TNx.jpg

 

или уникалното при нея е това:

 

a_B8z_TNx_T.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата работа и при мен. Днес пристигнах във Влнгрд и в града счупих моята пасажерската, пак така по стедата и понеже стържеше отчупих оарчето.

Каското дали покрива?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, снимката която качи не е от твойта кола нали. На нея, колата е с къстъм генерация за една торба пари. От известно време ми се върти в главата да си сложа такава.

не е моята, а и чесно казано не разбирам много от генерации :)

иначе моята е с такава от с4 но липсва v8-то отпред :hilezh:

ps: загледах под колата, тая под двигателя и тя е пълна със сняг и е виснала до долу ама май не се е счупила....ше гледаме в понеделник на канала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Възможно ли е vcds-a да се направи рестарт или някаква адаптация на клапите на парното ? Подочух нещо такова , а от средните духалки на таблото не изкарва никаква струя въздух. Нито при рециркулация , нито при вкарването на въздих отвън...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...