герги Публикувано 17 Март 2015 Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 А какъв проблем е това,малко по-високите обороти.При мен на АВФ са над 900 винаги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 17 Март 2015 Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 То не е такъв проблем че са по-високи, а защо. Причината е важна. При проблеми с алтернатора/масите и т.н. страда цялата електроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eimas Публикувано 17 Март 2015 Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 Трябва да изкараш пин кода на мотора от старото си табло,и да го сложиш на новото,обучаваш ключовете и готово.Но това при положение,че таблата са 1:1еднакви.RB4 доколкото знам означава крипто табло и го пише на всички етикети на А4 Б6,версията ти е на малкия етикет Index D-36,D-42,D-22 и т.нОборотомера тръгва ли ти?Най добре смени таблата при запалена кола,и виж какво се случва.да всичко върви само като запаля и изгасва това е и не приема обучение на ключ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 17 Март 2015 Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 Ампулата смени ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eimas Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Да с нова ампула съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Някъде из други теми бях дал таблица с точните модели имобилайзери и ампулите. Ти сверил ли си дали ампулата ни отговаря с точност на имобилаюзера. При съвпадение, VCDS трябва да може да напълни и ампулата. CAN ампулите на IMMO ID-48 бяха 2-вида по спамен, а K-line ампулите на IMMO ID-48 пък бяха 2 вида май, ще изровя табличката и ще я постня.В Пловдив нямате ли добър ключар? За 30-40 кинта мах ще ти сложи нова, точната ампула и ще я обучи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klos Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Колеги, една питанка Волан с еърбег и лентов кабел за Ауди а4/в5;а6/ц5 2000г може ли да стане на а4/б6 2004 г Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Колеги, каква е разликата в носачите за А6 С5 и А4 В6? Освен диаметъра на шарнира на долния прав носач! Мога ли да ползвам останалите ми от С5? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 19 Март 2015 Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 Имам обаче друг въпрос, изтичаше ми водата за чистачките от към шофьорското място, днес имах малко повече време и свалих фара да видя какво става, оказа се че тече от към помпата за фаровете (беше се скъсала там където влиза в казанчето)....залепих я но сега не ми работят пръскачките на фаровете, проверих маркучи и т.н. и ми се стори че всичко е наред, дали в помпичката е проблема или да го търся някъде другаде ? Днес смених помпата....обаче пак не работи, кабели, маркучи всичко е свързано, бушон номер 33 е здрав..... не ми вади грешка, дайте малко акъл къде да търся ? Не че е болка за умиране че не работят но ме дразни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 19 Март 2015 Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 ами първо трявбаше да провериш идва ли ток до помпата ако не идва-търсиш прекъснати кабели, бушони, лостче и тнако идва- търсиш запекли пръскалки или някъде водата да не успява да премине Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 19 Март 2015 Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 Колеги, каква е разликата в носачите за А6 С5 и А4 В6? Освен диаметъра на шарнира на долния прав носач! Мога ли да ползвам останалите ми от С5? Можеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 19 Март 2015 Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 19 Март 2015 Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 Мисля да мина на 2-din като взема металното скеле,рамка и съответно нави или някакъв плеър. Въпросът ми е само със скеле и рамка ще стане ли? Ще паснат ли визитника,бутона за аварийните и прочее? Разяснете,моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 19 Март 2015 Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 Да И дабъл дин климатроник ти трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 и пепелника долу е различен + цялото барче ... някой някъде беше написал че го режеш и ставало но ме съмнява ... ако имаш подлакътник не е проблем но ако нямаш търсиш конзола от кола без такъв за да нямаш дупка ! Рамката вътре се хваща с болтове за барчето и ако мислиш да режеш тези болтове ще ги хванеш за .... http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A4-B7-Centre-Console-Blue-For-Double-Din-Audio-8E0863241F-/191453154470?pt=LH_DefaultDomain_3&fits=Car+Make%3AAudi%7CModel%3AA4&hash=item2c937f4ca6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sohk Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 (Редактирано) Здравейте колеги, От няколко дни и аз вече съм част от собствениците на Audi - B6 Avant 1.9TDI quattro Имам два въпроса:1. Единият ми страничен мигач не работи. Целият ли се сменя или може и само крушката. 2. За колко време би трябвало да се вдига работната температура на към 90 градуса. Карал съм два пъти за около час градско и винаги на таблото стигаше до втората чертичка (между 50 и 90). Като пусна климатроника си духа топло. Мерси предварително. Редактирано 20 Март 2015 от sohk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 150 лв. централна конзола60 лв. скеле30 лв. рамка150-200 лв климатроник 500 лв плеър май засега ще си стоя мирен, това е най-добрия начин,но засега ми идва скъпо ,а си мислех ,че е лесно благодаря ви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Здравейте колеги, От няколко дни и аз вече съм част от собствениците на Audi - B6 Avant 1.9TDI quattro Имам два въпроса:1. Единият ми страничен мигач не работи. Целият ли се сменя или може и само крушката. 2. За колко време би трябвало да се вдига работната температура на към 90 градуса. Карал съм два пъти за около час градско и винаги на таблото стигаше до втората чертичка (между 50 и 90). Като пусна климатроника си духа топло. Мерси предварително.Сменя се само крушката. Подпъхва се с тънко нещо под мигача откъм вратата, сложи парцалче за да не нараниш боята.Може би си за термостат-вземи ди wahler/behr или оем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Какво ви е мнението за "Continental premium contact 5" ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sohk Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Сменя се само крушката. Подпъхва се с тънко нещо под мигача откъм вратата, сложи парцалче за да не нараниш боята.Може би си за термостат-вземи ди wahler/behr или оем Мерси много ... а някаква идея каква е крушката? Към 20тина лева ли са тези термостати или съм гледал нещо друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goshevv Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Здравейте колеги,Снабдих се с дискове и накладки, които трябва да сменя, но бих бил благодарен, ако препоръчате място, където да извърша ремонта, тъй като не съм запознат много, много, а и със собствени части не знам къде биха били склонни да ме приемат. За София става дума, колата е б7 2.0 tdi. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Във всеки сервиз елементарна процедура е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gafcata Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 150 лв. централна конзола60 лв. скеле30 лв. рамка150-200 лв климатроник 500 лв плеър май засега ще си стоя мирен, това е най-добрия начин,но засега ми идва скъпо ,а си мислех ,че е лесно благодаря ви На мен съшо ми се въртят подобни мисли...Ето ти един малко по-бюджетен вариант ..http://www.audizine.com/forum/showthread.php/641544-DIY-RNS-E-retrofit-amp-double-DIN-conversion-%28picture-heavy%29 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 връщам си думите назад че не става с рязане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts