Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега благодаря ти за бързия отговор. Искам да добавя и при ускорението чувам едно съскане от страната на шофьора. Това също ли води към това вътрешно каре?

Цитиране на предходно мнение!

 

Съскането не е от полуоска.....провери турбо и всмукателните  пътища.

 

 

А как се хваща ляво или дясно

 

Ако не се усеща при самото вибриране от коя страна е,на подемник се проверява луфта на карето в чашката с ръце....

Редактирано от nikif1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съскането не е от полуоска.....провери турбо и всмукателните пътища.

Ако не се усеща при самото вибриране от коя страна е,на подемник се проверява луфта на карето в чашката с ръце....

Да попитам още. Това вътрешно каре отделно ли е или се сменя заедно с полуоска?

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,как сте?Имам питанка(пак).Отнася се за 2.0tfsi -някой има ли логове на boost и engine speed за сравнение.Днес си направих лог,но искам да сравня с някой друг.Колата си върви , но VCDS Scope като го следя ми се струва , че е нисък и много краткотраен.Мога да пратя на ЛС моя лог ако някой иска да погледне и съм готов да получа нечий друг за да мога да погледна и аз ако на не ви се занимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо полезно, което намерих докато търсих как да фиксна гърба на шофьорската седалка. Оказа се, че на повечето б6 с лумбална функция първо се чупи тя и после и задния капак на седалката и стои отворен в долната си част - има ремонтен комплект в ауди и то не много скъп - 37 лева без никакви отстъпки.

ОЕМ номерът му е - 8E0898035.

Подробни указания как се прави - тук: https://www.drive2.ru/l/3796064/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам един въпрос някой може ли да ми каже моя двигател дали е помпа дюза или команрейл колата е ауди а4 б6 2.5тди 155к.с AYM код 2004г. И какви добавки за нафтата са подходящи против замръзване почистване на горивната система и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за тази ГНП е силно желателно да се подбира горивото, като добавянето на двутактово масло към дизела удължава живота и значително.

За 2.5V6TDI пък е желателно да се ползват само добри масла, щото иначе проблемите с валовете са гарантирани, въпреки подобрената конструкция в новите версии на мотора. Виждал съм лично издълбани кобилици от модела с ролките, ама снимките си отидоха със стария телефон...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ремонтен комплект в ауди и то не много скъп - 37 лева без никакви отстъпки.

ОЕМ номерът му е - 8E0898035.

Подробни указания как се прави - тук: https://www.drive2.ru/l/3796064/

Колега, добре ли се получи (надеждно) с този ремонтен комплект?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа при мен не го направих с този комплект, но по снимки ми изглежда много добро и със сигурност ще бъде даже по-добре от оригиналното. При мен бе счупена само едната щипка  - ползвах идеи от интернет и го направих с подръчни материали. Използвах една доста дебела планка, която огънах и вкарах в пластмасовия улей. Отгоре я застопорих с едно ъгълче, което пак завих със самонавиващ винт към черната пластмаска. Стана здраво. Проблемът беше че при поставянето, тъй като не мога да докарам точния ъгъл на огъване пак стоеше леко отворено от страната на счупеното. Затова направих следното - тези неща влизат в едни ламаринки - максимум 0,2-0,.3 дебели. Сложих една свинска опашка на едната, като ключалката и  остана от вътрешната страна ( има дупка в самите ламаринки, където може да се прихване ). останалото изрязах. Така вече се застопори здраво и капака се прибра. Стана доста добре и аз спестих 37 лева. :hilezh:

Редактирано от digunan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето подробни снимки, от където черпих идеи. http://www.audiforums.com/forum/diy-do-yourself-55/drivers-rear-seat-panel-lumbar-support-fix-under-$20-196726/

 

Ламаринките, които ползвах са същите. Обаче аз запазих счупеното пластмасово гнездо на мястото му, които той маха както се вижда на снимките. Ламаринката я изрязах с мм по-широка от вътрешната ширина на пластмасовите държачи и я набих вътре, като както съм писал по-горе използвах едно желязно ъгълче за да я застопоря да не излиза.

Редактирано от digunan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , проблемът ми е че колата ми е отзад с ЛЕД светлини(всичко) и компа ми постоянно при вкл. фарове отчита несветеща крушка.Как мога да го излъжа?

 

Между другото си смених спортните пружини - червени H&R с нормални

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за тази ГНП е силно желателно да се подбира горивото, като добавянето на двутактово масло към дизела удължава живота и значително.

За 2.5V6TDI пък е желателно да се ползват само добри масла, щото иначе проблемите с валовете са гарантирани, въпреки подобрената конструкция в новите версии на мотора. Виждал съм лично издълбани кобилици от модела с ролките, ама снимките си отидоха със стария телефон...

Какво двутактово масло да слагам и по колко на литър гориво? Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.5TDI с AYM мотор няма в производство през 2004 г.

При А4/Б6/ се монтира от 4/2001 до 6/2002.

Помпата е VP-44.

Ами колега на талона пише 02.2004 ако са го манипулирали по някакъв начин не знам.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Товарни съпротивления. Колата следи за изгоряла крушка чрез вграден амперметър в модула Central electrics. Когато сложиш LED крушка, тя примерно консумира 60-70 mA, а колата търси обикновена крушка, която консумира  350 mA. Начинът да се излъже колата е да се добавят товарни съпротивления, които да повишат консумацията. По този начин са устроени и готовите CAN-BUS-FREE крушки. Товарните съпротивления се изчисляват елементарно по закона на Ом.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво двутактово масло да слагам и по колко на литър гориво?

 

превод на статия от немски благодарение на колегите от бмв клуб бг

2-тактово масло и дизел

Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на смазка при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел.

Изследователскте центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател.

Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите!

НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .

Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.

С други думи, 2-тактовото масло е смного по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.

Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.

Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.

Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.

Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.

До всички:

Попълнете 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства.

2-тактово масло мога да препоръчвам от моя собствен опит (стойност за цена) е Лики Моли , полу-синтетично. 1052 (синя пластмасова бутилка). Използването на 2-тактово масло се препоръчва също така и за дизелови двигатели без DPF. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.

Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.

Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.

Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия..

Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това).

Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ?

Редактирано от svoenraven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега на талона пише 02.2004 ако са го манипулирали по някакъв начин не знам.

Да не да е с първа регистрация през 2004 година?

От 7/2002 година вече e 163 к.с./120kw./ тоя мотор до 11/2004 година-това е за 2.5TDI V6 на предно задвижване при А4/В6/.

 

AYM имах 3 години и съм поръчвал доста части и консумативи,та затова писах. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Товарни съпротивления. Колата следи за изгоряла крушка чрез вграден амперметър в модула Central electrics. Когато сложиш LED крушка, тя примерно консумира 60-70 mA, а колата търси обикновена крушка, която консумира  350 mA. Начинът да се излъже колата е да се добавят товарни съпротивления, които да повишат консумацията. По този начин са устроени и готовите CAN-BUS-FREE крушки. Товарните съпротивления се изчисляват елементарно по закона на Ом.

А каква е консумацията на фаровете,къде мога да разбера това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...