bsdnikolov Публикувано 30 Април 2015 Доклад Share Публикувано 30 Април 2015 (Редактирано) Това обаче не е вярно. Разбира се, че има реглаж. По абсолютно аналогичен начин на предните.Това е добре. Като си взема колата ще погледна. Не ме кефи, че горната струя не е толкова висока, колкото я искам. Редактирано 30 Април 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 30 Април 2015 Доклад Share Публикувано 30 Април 2015 Иначе лесно ли се местят пръскалките ? Предполагам с игла? Има ли схема и за предни пръскачки с 3 струи ?Да.Да.Да. Скоро ще се появи и тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanin Публикувано 30 Април 2015 Доклад Share Публикувано 30 Април 2015 Имай предвид само, че ако повдигнеш горната струя на задната пръскалка когато е в хоризонтално положение е възможно да пръска над прозореца. Аз имах кофти случка с колега на светофар, бях я повдигнал и когато беше вертикално пръскаше много добре на стъклото, но в хоризонтално положение - изплакнах очите на колегата който чакаше вдясно от мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Април 2015 Доклад Share Публикувано 30 Април 2015 Моята пръскалка явно не е регулирана както трябва. Двете струи пръскат много близо една до друга.Извадих схемата за регулиране на задните пръскалки. Скоро ще регулирам и моите . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 30 Април 2015 Доклад Share Публикувано 30 Април 2015 (Редактирано) Може би причината е в моя умствен багаж, но аз тая схема нещо не я схващам. Виждам само една пръскалка, която трябва да пръска (в положение 0) непосредствено до самото рамо на чистачката. Това е ок. А другата? Редактирано 30 Април 2015 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Април 2015 Доклад Share Публикувано 30 Април 2015 (Редактирано) Ти ме изумяваш?!? Къде ти е пространственото мислене? Нали са една над друга, погледнато от страната на схемата. Редактирано 30 Април 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 30 Април 2015 Доклад Share Публикувано 30 Април 2015 (Редактирано) Аха ок. Значи двете трябва да образуват посоченото? Втората ми сега е доста нагоре и нищо не прави Редактирано 30 Април 2015 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Април 2015 Доклад Share Публикувано 30 Април 2015 Точно така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Април 2015 Доклад Share Публикувано 30 Април 2015 Има ли схема и за предни пръскачки с 3 струи ? Ето я и нея. Тя е за А3 след МГ2008 (фейслифт) или за колегите, които са си retrofit-нали пръскалките : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 30 Април 2015 Доклад Share Публикувано 30 Април 2015 В представителствата ги настройват със специален инструмент,наподобяваш разтегателна антена.Ти как смяташ да го направиш,имаш ли нещо подобно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 2 Май 2015 Доклад Share Публикувано 2 Май 2015 http://audi.snapon.com/SpecialToolsDetail.aspx?itemid=16110046 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_Ch Публикувано 2 Май 2015 Доклад Share Публикувано 2 Май 2015 С игла също става.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 2 Май 2015 Доклад Share Публикувано 2 Май 2015 А тези , които са тип мъгла имат ли някаква настройка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 2 Май 2015 Доклад Share Публикувано 2 Май 2015 С игла също става..И с игла става но е голяма игра... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 2 Май 2015 Доклад Share Публикувано 2 Май 2015 А тези , които са тип мъгла имат ли някаква настройка?Имат. Предполагам си забелязал отвора от страни. От там е. Предполагам е с торкс или шестограм, но това ти ще ни кажеш.А може и е за "игла" и без въртете, само слайд на горе и на долу. Нямам идея. Още нямам такива пръскалки. Когато си ги намеря на прилична цена с подгрев, тогава ще ги изучавам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 2 Май 2015 Доклад Share Публикувано 2 Май 2015 Аз ще си търся без подгрев. Какъв им е номера да питам в понеделник в представителството на Фолксваген? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 2 Май 2015 Доклад Share Публикувано 2 Май 2015 Поне два пъти съм го давал. Дали ти ще го търсиш с търсачката из модификациите или ние, не е все тая. Моля, потърси го. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 Колеги, моля ви да си припомните замисъла и целта на тази тема и да се придържате към тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jivko Gochev Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Здравейте А3 2004 Има ли начин да сменям режимите на климатроника или става само с кабел за диагностика. В смисал като взех колата въртейки лявото копче се променяха и двете температури след диагностика на климатика и проверка на фреон и тем подобни започнаха да се променят поотделно. Знам че климатика е двузонен и трябва да е така но видях че може и иначе и сега това ме дразни. п.п. Не можах да намеря инфо в друга тема Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Задръж бутона auto за няколко секунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 И на мен понякога ми липсва тази функция-имаш в предвид ако лявата зона на шофьора е с температура различна от дясната,задържайки ауто дясната се изравнява с лявата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Toчно така. Изравнява се и остава "привързана" към лявата до следващата промяна на дясната, т.е. до следващото и "отклоняване" от лявата.Ако искате винаги еднаква темепература в двете зони просто ползвате единствено лявата врътка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Интересно...защото на други коли например голф 5,6 има копче DUAL,което изпълнява тази функция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Е, тук има копче Auto което изпълнява и тази функция, вместо отделно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Най вероятно в упътването го пише но не съм обръщал внимание... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване