Rampage Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Здравейте избрал съм си ве4е,4е колата искам да ми бъде ауди а4 б8 куатро,но не мога да избера между тези два мотора.Бих искал мнението ви ,като ще добавя 4е изминавам на година около 15-20к км(като градско и извънградско е 50/50).Искам също да разбера кой от двата двигателя е по динами4ен и по не4уплув така да се каже.Разхода на гориво градско и извънградско ме интересува.Като градското ми каране не е 4ак толкова натоварено.Също ме интересува дали безнина гори много масло,понеже при б7 това е факт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 3,0 тди. Допитай се до Райно мисля че той кара такава. Доколкото четох тук 2,0ТФСИ на Б8 е по маслояд и от Б7. А и Незнам дали има форумна такава изпратено от Жисием Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Аз карам 3.0тди на А6, а колегата на В8.Доста му е пъргава, проблема с дюзите там е решен, само с кутията не знам как е.Масло не гори!Драмата с дроселите е има, но вече се продават ремонтни комплекти и не е нужно да купуваш нови за по 700лв бройката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1147031 - тук е дискутирано, но за А5, тоест ти върши работа.Аз съм фен на бензинови коли, но изпрах 3.0 ТДИ-то. Нямаше нито една 2.0Т с екстри, които исках, а и не крия че проблема с маслото ме плаши и дразни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rampage Публикувано 26 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Сега разбирам,защо има толкова много 2тфси на по 50-80к км,а дизелака е трудно да намериш под 150к до 30 бона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 На B8 с 3.0 TDI какви букви е мотора, BMK или друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 На Б8 моторите са с 4ри букви.3.0 ТДИ са с CCWA и CAPA. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seriozen Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Аз бих избрал бензина. Не виждам проблем в това да ти гори 4-5 литра от смяна до смяна. Това са макс 200 лева, а караш тиха и пъргава кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 2.0Т не е особено тих, работи отчетливо и дори леко остро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Това за звука в купето ли става дума? За сравнение б7-цата с 1,8Т как е? За съжаление почнаха да стават странни неща с тия по-новите мотори, последно като разхождахме едно чисто ново бензиново 535 не можех да повярвам как звучи по-остро и шумно от 20 годишно ауди с V6 мотор. Същата работа е и 1,4Т и моторите от този тип, нещата отиват надолу по някаква причина... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rampage Публикувано 27 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Колега тук не става на въпрос за 200 лева масло,което колата ще изгори,а за това 4е трябва през ден да отварям капака и да гледам нивото на маслото.Това е отвратително.В момента съм в такова положение.Карам ауди А4 2.8 бензин(на 10к км ми гори между 3-4 литра).Живея на централно място и секи ден дигам капака да следя маслото,Ве4е взе да ми става неудобно даже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Споко, в B8 няма пръчка и се гледа през MMI няма да се налага да слизаш и да отваряш капака и да се излагаш пред хората Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbsh Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Карам A4B7 2Tq типтроник от 3 месеца и за 6000км. маслото не е мръднало.Доволен съм много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rampage Публикувано 27 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 (Редактирано) Ве4е по4нах да се объркавам много.Съжалявам колега,но мисля 4е твоята кола си гори много масло.Не го казвам затова ,4е съм до4ул от тук там ами от това, 4е един приятел си купи на 140к км и си му гори доста.Дано твоята да си остане така.А как я караш колата?Понеже аз така да се каже крака ми е тежък .А това да ли ще следя нивота на ММI и ще слизам да доливам пак през 2 дена си е същия шит(малко по малък ) Редактирано 27 Февруари 2014 от Rampage Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbsh Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Незнам колега колата я имам от скоро и нямам още миродавно мнение , като мина 15000км. ще знам и ще мога да кажа колко масло гори, но за сега това е положението.Може би ще гори ако я гониш по магистрала дълго време с висока скорост при горещо време- старото ми 1,8Т тогава гореше.Иначе карам нормално , някой път я настъпвам към Пампорово с доста кикдауни при задминаване и се държи много добре.Може би, че е типтроник оказва влиание -около 2000об/мин е на 120км/ч-не дава де се форсира на D, а това според мен има значене за горенето на масло.Може да тече от гарнитурата на капака на клапаните , моята беше така и след смяна всичко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 (Редактирано) Според мен не е проблема само в 200лв. и доливането,ами и от последиците от това горене на масло.Защото след 50-100к. км.всичко в мотора ще е като не изчистена тоалетна.А и никога не бих си взел кола която гори 5л. масло до смяна.Гледам по чужди форуми как хората им сменят двигатели на гаранционни коли по на 50-60к. км.Аз също се оглеждах за 2.0 ТФСИ,но след като разбрах за този проблем се оглеждам вече само за 3.0ТДИ.Тази ФСИ технология нещо не ме кефи. Редактирано 27 Февруари 2014 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rampage Публикувано 27 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 И аз натам съм се запътил.Лошото е 4е са на много километри ,ако се вземе от България.Не виждам кола под 170к ,което мен ли4но не ми харесва(говоря за цената която мога аз да предложа -30к).Тази кола ще я взема и след 200к ще по4нат да се обаждат нещата които са си консуматив за тези километри.А да не говорим и за някой други които няма да са и цените им са от 3 бона нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Е до колко км. е препоръчително според теб да е една кола с 3.0ТДИ.Аз все си мисля,че 130-140к. е границата за мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 130/170 хиляди Км от търгаш в България!Потресен съм, Вие сте големи оптимисти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Нормално е за 5г кола 140к. На година прави -30хиляди. изпратено от Жисием Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Днес един колега гледал Сеат 2010г. на 115к, който се оказало, че през септември 2013 е бил на 215к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rampage Публикувано 27 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Ами аз съм си сложил граница до 150к км и да не е от италия.Също така да има сервизна книжка водена до последно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 130/170 хиляди Км от търгаш в България! Потресен съм, Вие сте големи оптимисти. Аз говоря за реални километри,а не български,немски или каквито и да било. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 .Аз също се оглеждах за 2.0 ТФСИ,но след като разбрах за този проблемА откъде разбра за проблема и на какво се дължи това (евентуално) горене на масло?Потърсих във форума - просто се споменава на няколко места за мотори на неясни километри и неясно състояние, на които не е правен опит за ремонт.А ремонта може да се състои в една смяна на "гумички" на клапани. Може да са прегрявани и да са им повредени сегментите (което може да се случи на абсолютно всеки мотор)....Питам, защото ми предлагат една А5-ца на 80к км (при нея няма такъв проблем), която ме интересува основно с цел препродажба (малка ми е, а е прекалено скъпа за втора кола). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rampage Публикувано 28 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 Добре колеги ве4е може да приклю4им с темата.Колата е ясно ,4е ще бъде А4 3.0TDI quattro автомат дали комби или не ,не ме бърка.Задължително кожен салон или обърната кожа.Да е със сервизна книжка до последно и естествено една проверка в сервиза за да се докажат километрите.Благодаря на вси4ки за мненията ви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване