Jump to content

Audi a4 b8 2.0tfsi vs a4 b8 3.0tdi


Recommended Posts

В американския и английския форум има по една мноого дълга тема за този мотор и проблема с него и да ти кажа въобще не става въпрос за коли на много километри.

До сега не съм чел и чувал със смяна на гумички да се е оправил проблема - или сегменти или блок или и двете.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Спокойно аз си търся вече над 1 година кола която да ми хареса.Изпуснах няколко коли поради една или друга причина,но вече не ми дреме когато стане тогава.

Днес един колега гледал Сеат 2010г. на 115к, който се оказало, че през септември 2013 е бил на 215к.

И аз онзи ден гледах една кола 11.2011г. на 245 000к.Къде ги минават тези километри не знам :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Инголщад са повече. Има по-голям избор. Само на паркинга до завода да видиш колко са. От там минах един път преди 7-8 години и само аудита. Една различна кола не видях. Бяха сигурно 1000 аудита на едно място. Българин, който е работил там (вече на над 80 години), ни предложи право да закупим ново ауди с отстъпка. Не помня процента намаление, но мисля че беше 35% от крайната цена. Тогава В7 бяха като летящи чинии - нови и съответно атрактивни като ги мернеш някъде по пътищата.

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно аз си търся вече над 1 година кола която да ми хареса.Изпуснах няколко коли поради една или друга причина,но вече не ми дреме когато стане тогава.

И аз онзи ден гледах една кола 11.2011г. на 245 000к.Къде ги минават тези километри не знам :))

Аз като работих в Германия живях на 80Км от работа :)

Нали вече сметна колко Км стават за една година и това само за да ходя на работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми на мен ми излизат по 340-50км. на ден,и то всеки ден 2 години :)Луда работа е това.А ние си караме в Бг. 15 годишни коли на по 100-120к км. :)А и доста народ вярва в това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В американския и английския форум има по една мноого дълга тема за този мотор и проблема с него и да ти кажа въобще не става въпрос за коли на много километри.

До сега не съм чел и чувал със смяна на гумички да се е оправил проблема - или сегменти или блок или и двете.

Прегледах какво пишат хората за 2.0тфси. Наистина има фрапиращи случаи с по 700-800мл на 1000км. Има и с по 0.5л за 10к мили.

По различните форуми имат различни версии - примерно от нагара на клапаните на ФСИ моторите, който се лекувал с водна инжекция, системата за картерна вентилация, която подлежала на сервизна акция, до .... дефектни бутала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е ама аз не се имам за голям късметлия.А и как можеш да разбереш дали колата която си харесал няма да си гори масло колкото бензин :)За мен лично дилемата между 2.0ТФСИ 211коня и 3.0ТДИ 239 коня приключи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2л. е добре, нагоре вече е гадно.

Аз не мога да разбера как се случва това един такъв огромен автомобилен производител да успее да обърка технолохиите или незнам какво и да направи мотор с проблем в блока примерно ??? Разбирам да е нещо по електроника, някаква новост някъде която е вложена, а то .... ?

Приемаме, че са се изложили... ами да изтеглят всички коли за ремонт !

Не говоря само за Ауди, на БМВ .25i и .30i моторите около 2007-2009г. са същата работа. И в Камор викаха докато бяха гаранционни, че било нормално, после започнаха да обясняват, че с нов блок и бутала се решавал проблема.Ужас.

БМВ поне нямат чупливи кутии...

Вече имам чувството, че човек не може да си купи кола, която да ползва нормално без да членува в поне 3 форум и да чете, да чете и чак тогава да си купи кола. И чисто нова да е, какво от това, даже мъката е по-голяма, хем си дал много пари, хем си без кола, а и те убеждават как е перфектна и само си въобразяваш, че нещо й има.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е при С3 265 коня дали го има проблема,въпреки че той е от старото поколение ТФСИ.

Колега Raino ти какво ще кажеш за 3.0ТДИ 239к. доволен ли си?Изчистени ли са проблемите от предходния модел?Кажи си впечатлението от мотора като цяло,ако ти се пише :)

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз много неща не мога да разбера, като това как бмв-та на 60к км ядат гуми отзад, как новите мотори са по-шумни от старите и т.н. Модернизация явно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз не случайно заложих на него. Тя моята е на 60 000км., добре се държи, на 40 000км. й е сменян ляв колектор и това е( да чукна на дърво :) )Разтече й се водната помпа, но това е при всички 6 цилиндрови.

В сравнение с предишното поколение 3.0ТДИ са променени дюзите, по-надежни са, колата звучи по друг начин и е по малко харчеща. Бях се приготвил за 2-3 литра отгоре, много приятно съм изненадан. Върви добре, според мен тази мощност е чудесна за това купе, не е самолет, просто не се мъчи и е ОК като динамика.

Лично аз вече смятам, че S4ката е най-оптимална като всичко, просто усещането там е несравнимо . Другия вариант, които страшно уважавам е Б8 с 3.2. Аз от както е излезнал модела имам пряк досег до Б8 и съм карал и возил във всички конфигурации, та или 3.0ТДИ или 3.2, ако искаш да постигнеш абсолютния максимум - S4.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Райно, драсни моля те едно лично какви са твоите впечатления от отношение на звука и вибрациите на 1,8Т, 2.0Т, 3.0тди и 3,2 на Б8. Аз потествах разни коли в последно време и ми е останало едно такова чувство на разочарование като цяло...дотолкова не ми се вярва, че искам потвърждение от някой друг...какво става с производителите в последните години вече не знам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз 3.2ФСИ нещо хич не го гледам заради прочетеното тук във форума.Въпреки,че тук се пише предимно за 3.2 на Б7.Не знам дали има някакви разлики с този в Б8.Не вървял много,горял като 4.2 и някакви такива.А и с това ФСИ не знам вече.Какви са ти впечатленията от 3.2 в Б8?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2л. е добре, нагоре вече е гадно.

 

Аз не мога да разбера как се случва това един такъв огромен автомобилен производител да успее да обърка технолохиите или незнам какво и да направи мотор с проблем в блока примерно ???

2л е добре, особено ако е на 15-18к мили:)

 

Единственото разумно обяснение, което намирам, е изискването на последните еконорми. Заради тях са всички усложнения на мотори и стремеж към нисък разход на всяка цена.

Което в никакъв слуачай не е екологично - какво като е екологична колата, докато работи, но трябва няколко пъти по често да се ремонтира, а производството на части и ремонтът са в пъти по-енергоемки и замърсяващи.

 

А от досега ми с 3.0Д, мога да каже, че фейслифтовия мотор е друго поколение. По-рафиниран, по-малко "дизелов" като усещане, субективно е много по-мощен, с по-малко вибрации в купето......но  3,0Д на БМВ ми е по-приятен:).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз 3.2ФСИ нещо хич не го гледам заради прочетеното тук във форума.Въпреки,че тук се пише предимно за 3.2 на Б7.Не знам дали има някакви разлики с този в Б8.Не вървял много,горял като 4.2 и някакви такива.А и с това ФСИ не знам вече.Какви са ти впечатленията от 3.2 в Б8?

 

Звучи много добре, според мен, защото е мислен за продажби отвъд океана, а това за тях е фактор, както и разхода там не е . Но не харчи много повече от 3.0 и изобщо за А4/5 не е никак лош избор. Готиното е, че с хубави гуми и поддръжка можеш да докараш много приличен разход. С 4.2 мотора можем да го сравняваме в S4/5, който мачка по динамика и звук, но като е доста отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен 3.0тди на б8 върви много и мисля,че единствено си заслужава да се замене с с4. 3.2мотора е като 3.0тди само дет гори 2 пъти пове4е(съвсем малко по бърз е,но не си заслужава заради това да ръгаш толково бензин:))А и дизела се усеща пове4е като го настъпиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за звука в купето ли става дума? За сравнение б7-цата с 1,8Т как е?  За съжаление почнаха да стават странни неща с тия по-новите мотори, последно като разхождахме едно чисто ново бензиново 535 не можех да повярвам как звучи по-остро и шумно от 20 годишно ауди с V6 мотор. Същата работа е и 1,4Т и моторите от този тип, нещата отиват надолу по някаква причина...

 

По-шумен от 1.8Т определено. Нямам представа защо , мисля бях чел че "чукали" бензиновите дюзи но може и да греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е логиката да е от дюзите? Като се затвориш в купето не се чуват тези неща, но в момента в който вдигнеш малко обороти и мотора звучи остро и неприятно. При ускорение 1,4Т най-новите примерно е изключително шумен за мен, точно двойно на 1,8Т и звука определено не гали ухото. Останах доста разочарован и от шестаците на бмв в това отношение, кола като танк, викаш си изолация това онова и вътре на 5к оборота същия порязваш звук. Античния ААН ги няма тези неща след 20години здрава експлоатация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...