Камен Кънев Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Когато потеглям от място в момента на зацепване на съединителя докато зацепи нацяло и пусна педала на съединиятеля колата тресе и имам чувството че цялата предница направо подскача. Това се получава когато съм я карал дълго време. Например при пътуване от Стара Загора - Пловдив и като пристигнах в пловдив по светофарите при тръгване беше голямо тресене. Когато я карам само в града без да съм имал продължително пътуване с колата го няма проблема. Всичко е ОК. Немога да си обясня от какво може да бъде. Ако е нещо по окачаване или съедините би трябвало да го прави постоянно. Имате ли идеи колеги? Колата е А4 Б8 2.0TDI 143к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Според мен е съединител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Маховика се е споминал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 +1 за маховика,аз го имам същото на моя АФН. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 По -вероятно да е само притискателния диск,щом го прави при продължително каране.Ако е маховик си тресе винаги при тръгване ,а и на празен ход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Съединителите на Б8 са си проблемни и твояпроблем е точно там. Сменя се всичко, като трябва да си купиш и едни компоненти, които се подменят за да не се появи проблема пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Камен Кънев Публикувано 13 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!И колко струва цялото удоволствие и кой е този компонент? Редактирано 13 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 Според мен 2к+ не ти мърдат, като се има в предвид, че и аз минах през това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 Около 2000лв. излиза всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Камен Кънев Публикувано 15 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!благодаря колега. Кои са компонентите които трябва да си купя да се подменят и те за да няма проблеми? Редактирано 15 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Звънни на Райно да ти обясни по телефона по-подробно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpaceBo Публикувано 7 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2014 (Редактирано) Колега, имам абсолютно същия проблем. Едно към едно! Б8 Авант, 1.8 TFSI, 120 коня.Проблемът се появява сравнително рядко, след продължително каране, т.е. при добре загряла кола. Според моя механик става въпрос за дефектни пружини на притискателния диск, които "поомекват" от продължителната висока температура и при зацепване на съединителя се получава своеобразно "подскачане" между елементите му. От там и това притрисане. Докато не започне да приплъзва, не те съветвам да пипаш там и да даваш луди пари. От друга страна, от около година, в Порше Запад имат промоция за коли над 4 години, където смяната на комплект съединител е доста под 2000 лева. Провери го, ако искаш. Редактирано 7 Юли 2014 от SpaceBo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 7 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2014 Комплект съединител не включва маховик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpaceBo Публикувано 7 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2014 По-горе, някой беше написал, че не е от маховик, защото ще друса постоянно.По-скоро подкрепям това мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 7 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2014 Ако пружините в маховика само са "омекнали" а не счупени ще тресе точно като загрее колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpaceBo Публикувано 7 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2014 Може, и това е вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Камен Кънев Публикувано 10 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 В Авто Хит, Стара Загора (сервиза на Audi е това) я гледаха, караха и казаха че не е съединител и маховик. Съмнявали се за тампони на двигателя, но не е сигурно а смяната е 800лв. Предложиха ми ако реша да пробваме. Аз мисля да я покарам още докато стане по-сериозен проблема за да разберат от какво е, защото 800лв за дай да пробваме не ми се дават. Другото което пропуснах да спомена е, че при преминаване през гърбица или по големи неравности имам едно прелашкване на купето все едно нещо се клати. Прилашква един два - два пъти докато се успокои. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpaceBo Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 (Редактирано) Според мен категорично не са тампони на двигател, защото проблемът е само на топъл двигател. Ако са тампони, ще тресе и на студен.Освен това съм имал кола със скъсан тампон на двигател и друсането е съвсем различно. Тук става въпрос за проблем или със съединител или, по-малко вероятно, с маховик. Моята друса при зацепване на съединителя само на първа и то когато е карана дълго време. Този проблем го имам поне от две години (окол 30К км.)В момента съм на 90К км. и не смятам да пипам нищо, докато не започне да сдава окончателно багажа. Грешни пари, а ни не се знае кой "специалист" ще си остави ръцете. Заводското не го пипам, докато не стане наистина нужда. Да седиме и да си правиме проби и екперименти с тия коли не си заслужава. Недей да харчиш пари направзно. Карай смело. Тракането или по-скоро потракването при гърбици и неравности при мен също го има. Само да уточня, че и аз съм с ръчни скорости. При натиснат и задържан съединител, нещо по превключвателните лостчета на скоростите явно е в охлабено положение и почуква при клатене. Когато отпусна педала на съединителя го няма. Поне при мен е това и го имам от първия ден (колата е купена чисто нова от магазин на Ауди в Германия). Ако не е такъв случаят, може да е биалетка. За друго в момента не се сещам. Редактирано 10 Юли 2014 от SpaceBo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Няма как да са тампони, сменяй съединителя ако не чука маховика не го пипай. Колкото повече се забавиш, толкова по-голям е шанса да смениш и маховик защото постоянно го товариш с винрации от прецакания притискател.Задължи закупи компонентите с подобрения лагер и вилка, предодвратяват същия проблем след време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Demertsel Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Темата е стара, но проблема е все така акатуален. Симптомите са ми че тресе между първа и втора предавка. Имам усещането че гумите направо превъртат, което за модел с quattro, направо ми се струва нереално Освен това, на полусъединител, на голям наклон, не мога да я държа стационарна. Което за първи път ми се случва с кола... Колата е модел: Б8 TDI, 170hp, 2009г. Въпросът ми е - колко време може да изкара така, преди цялата система да се повреди? Кои са съставните части, които трябва да се сменят? Също така, ще съм благодарен, ако ми препоръчате място, което ще го отремонтират качествено, без да се налага да се връщам още 5 пъти, защото някой си е "оставил" ръцете. Не съм обръщал внимание кога точно го прави - дали когато е загряла или не е. Ако е от съществено значение, тези дни ще следя внимателно и ще пиша пак. Мерси на отзовалите се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
multi Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 При мен се получава при наклон,когато потеглям.Колата е автоматик B8.Някой знае ли за добър майстор на автоматици в Стара Загора или областа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir_932 Публикувано 10 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2018 Същия проблем и при мен се появи от няколко седмици.Когато карам колата продължително време над един час или в задръстване се появява едно тресене в купето и се едно гумите ще превъртят и винаги се случва когато от първа скорост превключвам на втора и е доста дразнещо Решил съм да сменя съединителя и евентуално маховика към него който обаче си е цифра и отивам към 1500лв.Бах това ауди не знам дали всички са така ,но определено това Б8 почва да ме дразни.Колкото е красиво толкова е трошливо еби му майката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 17 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2018 И аз бях с този проблем ,от маховик е дори и съединител да е добре като покараш и загрее почва да тресе при тръгване колкото и плавно да потегляш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 17 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2018 (Редактирано) На 10.11.2018 г. at 20:22, lubomir_932 написа: Бах това ауди не знам дали всички са така ,но определено това Б8 почва да ме дразни.Колкото е красиво толкова е трошливо еби му майката. Ти ли му свали найлоните? Ако не, вероятния милионник дето си взел, си има като всеки милионник лимитите на чарковете и възлите, скоро чакай скоростна кОтия, мотор, ЕСU. И т.н. и т.н..... Майка ти не ти ли е казвала, че не е "приятно" да се псува на майка? Редактирано 17 Ноември 2018 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 27 Май 2020 Доклад Share Публикувано 27 Май 2020 (Редактирано) Малко стара тема , но сходен проблем . Колеги имам леко притрисване при потегляне , това загряла и с много градско . С ръчна скоростна е колата, 2.0тди надлъжен мотор 150к.с., на под 50 хил.км, 2016-та година . Прави го леко (засега) . При по-високи обороти от 1500 до към 2000 - не. Не притрисва . На по-малки под 1500 - притрисва . На задна- категорично не , без значение обороти . Малко странно ми се вижда ако наистина е от съединител проблема. По време на движение и на скорост - никакви симптоми на разбит маховик . както е на 4 примерно , смъквам я на около 1000 оборота, подавам един път леко газ до 2500 оборота , никакво притрисване. Същото упражнение и с по-яка газ. Пак не. Ниските обороти на празен ход са като заковани 830 ако не се бъркам . Мисля да се пробвам със смяна на съединител ( без маховика, ще го огледам добре на място и преценя ) . Доколкото разбрах , се предлага и променена вилка + подобрен акс. лагер, или се бъркам ? Нещо друго включва ли ревизирането? Но ми се видя малко странно , че на задна го няма тоя проблем. Тампон по мотор/скорости ? Нямам така усещане за проблем там,но ще ги огледам разбира се и тях. Вашето мнение колеги? Пуснал съм и питане за частите на лс на Райно . Някой нещо правил ли е в тази насока и как са нещата ? Примерно смених еди какво си , но продължава това тресене или драстично се подобриха нещата? Предпочитам отзиви от колеги, сблъскали се лично с този проблем и намерили трайно решение Редактирано 27 Май 2020 от samo_pechka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване