baba Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Ако не го караш над 3000об едвам ще го пипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Impreza STi за 10к км хапва 2x1л шишета без малко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Аз съм с 2,8 FSI -165 KW -220 КС.След 15 000 км маслото си е на макс и не е мръднало.Зимата прави проблем при студен старт и къси разстояния.Вкарва конденз от бензиновите пари в маслото, поради богата бензинова смес.С това се покачва леко нивото на маслото, но не е болка за умиране.Иначе мотора е много икономичен.При 120 км/час дава 7/100 разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Ако е безпроблемен мотор.. Нищо страшно ще е да си поливаш периодично масълце. Все пак е по добре от това да виси по сервизи за други проблеми. Sent from my ST25i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubblebee Публикувано 19 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 2.8 fsi ми идва вече повече.... а иначе ще го умувам, но май ще е към нафта... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubblebee Публикувано 19 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 (Редактирано) Странна работа.... но все пак не бих рискувал .... Редактирано 19 Май 2014 от bubblebee Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Ти май пусна темата да се самоубедиш да не си купуваш кола с твоя двигател. Ето казвам ти го в прав текст: По добре е да си купиш някой дизел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Само не знам що за заблуден човек си за да си мислиш, че бензинов мотор може да ти създаде повече проблем от нафтов такъв... Чак се чудя до сега дали си карал кола. Аз не познавам човел с дизел дето колата да не му е срала.. Без значение марка, модел, година. Ако някой с дизел може да каже, такова нещо, просто лъже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 ей са ща издът ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Почна се [emoji106] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Holz_8885 Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 (Редактирано) Аз не познавам човел с дизел дето колата да не му е срала.. Без значение марка, модел, година. Ако някой с дизел може да каже, такова нещо, просто лъже.Никакви, купена нова A3 8PA, на 99 000 км, излишно да споменавам, че са реални , естественно поддържана само в Ауди, без гаражни майстери и " направи си сам пред блока " . Иначе по темата, имах известно време Шкода Окатвия III или както я водят 2014 г, тая новата 1.2 TSI ( също малолитражен, с директно впръскване и турбинa, нa VAG ), доста често с 210 км/ч. - данни от FISа, по Аутобана, гори супер малко, върви прилично, въпреки голямото купе, което носи, също никакви доливания на масла и прочие. Също взета нова и карана до 20 000км. Редактирано 19 Май 2014 от Holz_8885 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Само не знам що за заблуден човек си за да си мислиш, че бензинов мотор може да ти създаде повече проблем от нафтов такъв... Чак се чудя до сега дали си карал кола. Аз не познавам човел с дизел дето колата да не му е срала.. Без значение марка, модел, година. Ако някой с дизел може да каже, такова нещо, просто лъже. Аз досега сериозни проблеми не съм имал - 3та кола дизел карам (1.6 TD, 1.9 JTD, 3.0 TDI). За сметка на това познавам 2ма човека конкретно с 2.0Т, единия на А6, другия на А4, които са имали проблеми. Като казвам проблеми имам предвид да работи мотора на 3 цилиндъра и някакви такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 и аз сменям 3-то TDI и нямам никакви оплаквания, но мисля че няма нужда да се обясняваме като ученички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Върна Q-to ли? Или визираш 6-тицата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 На мен пък това ми е 5-тото TDI (2x1.9, 2x2.5, 1x3.0) . От мъркането на мотора душата ми се рее в небесата ......Дето Sag казва - няма да се убеждаваме сега. Всеки го кефи нещо.4Ф-ката пък направо като бензинов мотор се чува Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 То кефенето е отделен въпрос..Тук някакви внушения се правят, че видиш ли тея нафтови печки са ги правили по трудово в някое софийско ОУ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Аз нямам нищо против дизеловия двигател, просто условията в нашата мила държава не са за него. Първо не е толкова голяма, че да гониш кой знае каква иконимия, второ нафтата ни е гадна, трето сигурно има 1 на 50 майстора който знае какво прави и защо го прави и на последно място тука много малко хора си сменят правилно маслото. Даже съм сигурен, че тук има много хора които го сменят на 20 000км което е пълно безумие. А и няко да ми каже, че дизеловия мотор му мърка... явно не е спирал до бензинова кола на сфетофара... защото като спра някаде и си сваля прозореца ако няма някой варел на корабно говориво около мен, си чувам само компресора на климатика с перката... А не идиотското чаткане на железа в дизеловия мотор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Да развеселя малко, само внимавайте с газчицата: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Чаткането на железа в дизеловия мотор беше доста отдавна (когато карах още бензини) - примерно в трактора на село и мерцедесите от '85. С риск да се повторя --> новият дизел е супер тих и работи като "бензинка". За незапознатите е трудно да отгатнат по звука що е туй.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Ше стане интересно. 2т не е от най тихите двигатели :-) Sent from my ST25i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Щом живота ви е по лек като де заблуждавате няма проблем. Като идвам до Варна специално ще ти с обадя за да ти покажа какво имам в предвид под тих двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 На място е тих, като набира си бръмчи доста повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Аз понеже съм шумен от 14.00 до 16.00 ч. и след 23.00 се возя с такси на бензин/газ Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Само аз ли виждам в този "спор" някаква безсмислица и тъпо надцакване на хора без конкретна цел????? Дори и така да е, ще помоля да бъде прекратена селската седянка с наддумването на тема кой е по- велик спец, естет и фактор в автомобилизма. Има доста по-смислени и градивни теми за обсъждане, без да се превръщат в цирк. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 itolev, колега,въобще не поставям под съмнение безшумността на бензинката (особено новата). Ами те (от Ауди де) щом са направили дизела тих, то какво остава за бИнзина . Просто казвам, че 3.0 TDI е супер тих (за 2.0 не знам, stodi да каже), в сравнение с 1.9 и 2.5, с които имам доста опит. На мен лично, като го слушам ми прилича на бензинов мотор (имам доста добър слух..... и вкус)Itolev, наистина ако идваш насам, драсни два реда, с удоволствие ще послушаме заедно тишината на бенза, сериозно... И накрая, колеги, нищо лично, нека има настроение в дискусията ---> Лятото дойде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване