Jump to content

Относно двигателя 2.0 tfsi


bubblebee

Recommended Posts

  • Отговори 77
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз съм с 2,8 FSI -165 KW -220 КС.След 15 000 км маслото си е на макс и не е мръднало.Зимата прави проблем при студен старт и къси разстояния.Вкарва конденз от бензиновите пари в маслото, поради богата бензинова смес.С това се покачва леко нивото на маслото, но не е болка за умиране.Иначе мотора е много икономичен.При 120 км/час дава 7/100 разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е безпроблемен мотор.. Нищо страшно ще е да си поливаш периодично масълце. Все пак е по добре от това да виси по сервизи за други проблеми.

Sent from my ST25i

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не знам що за заблуден човек си за да си мислиш, че бензинов мотор може да ти създаде повече проблем от нафтов такъв... Чак се чудя до сега дали си карал кола. Аз не познавам човел с дизел дето колата да не му е срала.. Без значение марка, модел, година. Ако някой с дизел може да каже, такова нещо, просто лъже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не познавам човел с дизел дето колата да не му е срала.. Без значение марка, модел, година. Ако някой с дизел може да каже, такова нещо, просто лъже.

Никакви, купена нова A3 8PA, на 99 000 км, излишно да споменавам, че са реални :), естественно поддържана само в Ауди, без гаражни майстери и " направи си сам пред блока " .

 

 

Иначе по темата, имах известно време Шкода Окатвия III или както я водят 2014 г, тая новата 1.2 TSI ( също малолитражен, с директно впръскване и турбинa, нa VAG ), доста често с 210 км/ч. - данни от FISа, по Аутобана, гори супер малко, върви прилично, въпреки голямото купе, което носи, също никакви доливания на масла и прочие. Също взета нова и карана до 20 000км.

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не знам що за заблуден човек си за да си мислиш, че бензинов мотор може да ти създаде повече проблем от нафтов такъв... Чак се чудя до сега дали си карал кола. Аз не познавам човел с дизел дето колата да не му е срала.. Без значение марка, модел, година. Ако някой с дизел може да каже, такова нещо, просто лъже.

 

Аз досега сериозни проблеми не съм имал - 3та кола дизел карам (1.6 TD, 1.9 JTD, 3.0 TDI). За сметка на това познавам 2ма човека конкретно с 2.0Т, единия на А6, другия на А4, които са имали проблеми. Като казвам проблеми имам предвид да работи мотора на 3 цилиндъра и някакви такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък това ми е 5-тото TDI (2x1.9, 2x2.5, 1x3.0)  :hilezh: . От мъркането на мотора душата ми се рее в небесата ......

Дето Sag казва - няма да се убеждаваме сега. Всеки го кефи нещо.

4Ф-ката пък направо като бензинов мотор се чува

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То кефенето е отделен въпрос..

Тук някакви внушения се правят, че видиш ли тея нафтови печки са ги правили по трудово в някое софийско ОУ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам нищо против дизеловия двигател, просто условията в нашата мила държава не са за него. Първо не е толкова голяма, че да гониш кой знае каква иконимия, второ нафтата ни е гадна, трето сигурно има 1 на 50 майстора който знае какво прави и защо го прави и на последно място тука много малко хора си сменят правилно маслото. Даже съм сигурен, че тук има много хора които го сменят на 20 000км което е пълно безумие. А и няко да ми каже, че дизеловия мотор му мърка... явно не е спирал до бензинова кола на сфетофара... защото като спра някаде и си сваля прозореца ако няма някой варел на корабно говориво около мен, си чувам само компресора на климатика с перката... А не идиотското чаткане на железа в дизеловия мотор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чаткането на железа в дизеловия мотор беше доста отдавна (когато карах още бензини) - примерно в трактора на село и мерцедесите от '85. С риск да се повторя --> новият дизел е супер тих и работи като "бензинка". За незапознатите е трудно да отгатнат по звука що е туй....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом живота ви е по лек като де заблуждавате няма проблем. Като идвам до Варна специално ще ти с обадя за да ти покажа какво имам в предвид под тих двигател ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само аз ли виждам в този "спор" някаква безсмислица и тъпо надцакване на хора без конкретна цел????? Дори и така да е, ще помоля да бъде прекратена селската седянка с наддумването на тема кой е по- велик спец, естет и фактор в автомобилизма. Има доста по-смислени и градивни теми за обсъждане, без да се превръщат в цирк.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

itolev, колега,

въобще не поставям под съмнение безшумността на бензинката (особено новата). Ами те (от Ауди де) щом са направили дизела тих, то какво остава за бИнзина  :hilezh: . Просто казвам, че 3.0 TDI е супер тих (за 2.0 не знам, stodi да каже), в сравнение с 1.9 и 2.5, с които имам доста опит. На мен лично, като го слушам ми прилича на бензинов мотор (имам доста добър слух..... и вкус)

Itolev, наистина ако идваш насам, драсни два реда, с удоволствие ще послушаме заедно тишината на бенза, сериозно... :flehan: 

И накрая, колеги, нищо лично, нека има настроение в дискусията ---> Лятото дойде :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...