Jump to content

Голям проблем със запотяване на стъклата при дъжд


angelpeshev

Recommended Posts

Колеги,имам голям проблем  при дъжд всичките стъкла се запотяват яката и нищо не виждам.Пускам климатика на студено и се оправя всичко ,ама не мога всеки път да карам на климатик умирам от студ :D .Нищо друго от функциите на климатроника не помага освен климатика.От какво може да е проблема ,че всеки път като завали карам совалката на магия... :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не да си включил циркулацията в купето, включи го да ти вкарва въздух от вън и не би трябвало да се запотяват.А дали ти работи клапата, която трябва да спира и пуска въздуха от вън?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Има едно като извита стрелка аз съм го спрял то е за вътрешна циркулация  ,а кое е да вкарва от вън въздух ?

Редактирано от angelpeshev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно, извитата стрелка трябва да ти е спряна, за да пренасочи клапата да вкарва въздуха от вън.Ако това си го направил, значи може клапата да не работи и да върти въздуха само в купето.При Б6 клапата се намира зад жабката, при Б5 нека колегите да кажат дали е там.Ослушай се дали се мести като включваш и изключваш копчето с извитата стрелка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се запотяват, в някои случаи е нормално, дори и да ти вкарва въздух отвън. Все пак въздуха е влажен, затова трябва да се пуска климатика- за да изсуши въздуха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Стрелката е спряна и се отваря клапата за въздух отвън.Колега не съм сменял къде се намира да бягам веднага да го сменям не ми мокри никъде вътре,ако е от това причината ще съм много доволен

Редактирано от angelpeshev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така провери въпросната клапа да не е заклинила. Иначе сега с тия дъждове средната влажност е почти 70% без да вали а като завали сигурно се вдига още повече - та може и рпосто да е от времето.

Филтъра за купето е като отвориш капака, махаш пластмасата пред стъклото и той е от пасажерската страна леко наврян под стъклото. На елементарно място е.

Редактирано от TDI_Fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го сменял ,колега ще го сменя още довечера.А клапата се чува как отваря и затваря с копчето,тоест работи.Благодаря ви много колеги , за пореден път

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е и при мен се потят.Просто си карай на климатик или надуй парното на макс и в двата случая се оправя.За настоящия сезон по-добре студено от климатика  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това като пуснеш копчето за изсушаване тръгва климатика, но после може да натсинеш екона и пак да духа силно към прозореца но не климатика. То кофтито на климатика е че изсушава, но пък изстудява стъклото и след това как го спреш и става по-зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз го направих това като  се пусна климатика и като го спрях пак духа само нагоре към стъклото и става "у мъглата съм" :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак въздуха е влажен, затова трябва да се пуска климатика- за да изсуши въздуха.

....това е решението. При мен с обслужена климатична система пак ми запотява стъклата , ако не ползвам климата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отворете си един сантим стъклото и няма да се потите,това с климатика ,само веднъж съм правил,при мн силен дъжд,а да кажеш че карам от вчера...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуска се парното да духа на предното стъкло и ... това е.

Баба все с климатик е карала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При вас не може да е на отопление и да работи компресора?

Хем ти топли, а преди това минава въздуха през изпарителя и се изсушава и после през радиаторчето на парното и се стопля.

 

Страшно бързо изсущава стъклата и не ти е студено. Но много рядко го ползвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради физичните свойства при пускане на климатика, въздуха в купето се изсушава и това е най-ефикасното средство. Останалото са цигании, или мокър филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пу не знаех че съм мангал.пу пу пу,изненадах се,дано само не забравя ника,значи казваш да си карам децата на климатик ,особено когато е влажно ,????? екстра , честито   :flehan: :flehan: :flehan: да си ползваш  хремата  със здраве,аз ще продължа да се циганъосвам с 1 см отворен прозорец и включено парно ,повтарям ,че потен джам не знам какво е!! ,е карам от оня ден ,то няма време да се изпоти

 

 ПП за другите цигани като мен,момци,ако парното ви бълва влага ,то проверете си дренажите ,филтри ,също така погледнете на пода ,ако е доста влажно има проблем,който ще се наложи да търсите

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При вас не може ли да е на отопление и да работи компресора?

Хем ти топли, а преди това минава въздуха през изпарителя и се изсушава и после през радиаторчето на парното и се стопля.

 

Страшно бързо изсущава стъклата и не ти е студено. Но много рядко го ползвам.

Това е правлното решение,пускаш си климатика и вдигаш градусите на 24-25

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да се направят две неща - да се смени салонният филтър и да се постави климатичната система в позиция "AUTO".

Сигурен съм, че няма да се потят стъклата. А и няма да ти е студено, защото автоматично се регулира температурата. При мен целогодишно стоят и двете зони на 22 градуса, ползвам и "ECON"- функцията когато времето го позволява за да щадя компресора на климатика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...