joro09 Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 При мен е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhan Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 (Редактирано) При мен също пали при натиснат съединител Редактирано 11 Юли 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 Как да го направя и при мен така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 12 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 Не съм сигурен, че може. От това, което четох хората по-скоро се опитват да го махнат, а не да го активират (пак без успех). Има доста теми в интернет. Не е лошо някой да се хване и да прочете по сериозно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 17 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2016 (Редактирано) Защо след нулиране на инспекцията за смяна на масло не отброява оставащите километри и дни до следващата? И има ли възможност да се коригира часовника на таблото-дава много големи отклонения? Колата е 8P 2005г. Редактирано 17 Юли 2016 от joro09 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 Като минеш 500км ще почне да показва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 На моята кола 2009г го отчита веднага след зануляване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 И на моята...2004 година. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pharmacist Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 На ме отчита след около 500 км .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Ще изчакам и ще се разбере. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFan7 Публикувано 5 Август 2016 Доклад Share Публикувано 5 Август 2016 Колеги, как мога да си настроя интервала за смяна на маслото да е 10 000 км? Прочетох цялата тема, но не открих информация. Един колега само беше загатнал, но нямаше отговор. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 5 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2016 През адаптационните канали в Instruments. Започни от 43-ти канал. Ползвай и подсказките. Редът не бе последователен. Но в подсказките го пише. Сега съм само с телефон и няма как да ти дам скрийншоти и/или точно описание. Но вярвам ще се оправиш. Всичко е ваписано точно и ясно там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Seher Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Здравейте колеги Имам един проблем със едно ауди а3 8п 2005 , та от 9 канал на vcds не мога да активирам никоя функция от лонг кодинга..като грешка ми изписва 00380 - Special Vehicle Control Module (J608) 004 - No Signal/Communication и даже не ми вдига стъклата като задържам ключа , проблема е от скоро преди го нямаше , имате ли някакви идеи от какво може да е , Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 27 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 За кой девети канал говориш? На девети адрес е Central electric. Грешката е за срециален модул (полиция, такси и т.н., трябва да погледна кой). Стъклата са на 46-ти адрес. Гледам май не си много на ясно къде и защо бърникаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Seher Публикувано 27 Август 2016 Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 от central electric исках да пусна предните мигачи да светят лего със габаритите като американските обаче не ми дава да променям почти нищо на лонг кодинг пък преди 2 месеца бях пуснал задните светлини за мъгла да светят леко заедно със габаритите и също да светят по-силно със натискане на спирачката и нямаше проблем , пък сега кат натисна do it ми исписва някаква грешка и нестава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boshnakov.g Публикувано 4 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2016 Здравейте, колеги. От няколко дена се опитвам да се преборя с adaptation на remote control (имам 2 броя ключа), тъй като един ден просто спряха да работят и двата. През модул 09 Central electronics >> adaptation >> занулявам стойностите през канал 000 >> 001 за remote control matching >> въвеждам новите стойности ,в случая - 2 >> задържам unlock за около секунда и на двата ключа, но те така и не заработват. Аз ли бъркам някъде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 5 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Преди 10 часа, Boshnakov.g написа: Аз ли бъркам някъде? Модулът бъркаш. В "Central conv." се прави. 16 страници по-назад съм описал процедурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boshnakov.g Публикувано 5 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 До колкото успях да сезапозная от други форуми и от сайта на Ross-Tech, при по-новите модели след 2009 година, 35 и 46 модул са недостъпни и всички техни елементи са достъпни в модул 09-Central Electronics. Моето Ауди е края на 2009 година. Дали изобщо процедурата е същата, или има нещо свързано и с имобилайзера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 5 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Кажи номера на Central electric контролера си. Ако завършва на 064 (последните цифри преди индекса), то тогава ти е от новите които са обединени (Central electric и Central conv.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boshnakov.g Публикувано 6 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2016 Контролер 46 при мен не е достъпен. Ето снимка от екрана при отворен контролер 09. Каква е процедурата в моят случай? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 7 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2016 За твоя модул, процедурата и каналите са както ги описваш. Мястото на което се сещам че може да бъркаш е, че когато се обучават дистанционни, по време на цялата процедура е задължително в патронът за палене да има ключ (с ампула) и колата да е на контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
72ivanov Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 Здравейте колеги. Имам малко нужда от помощ и се надявам някой от вас да помогне Опитвам се да вдигна оборотите на празен ход с VCDS15.7,. Сега са 860 и искам да ги вдигна на 900 да кажем. Според инфо-то тук TDI VCDS Info от страницата на Ross Tech, трябва да вляза в 01 - Engine, после Login - 11 или при мен е CODING || -11, след което въвеждаме код 12233 за достъп и след това е описано какво следва. Само, че при мен излиза грешка която се вижда на снимка 7. Не знам къде греша и ако може някой да помогне, моля ! Снимка 1 Снимка 2 Снимка 3 Снимка 4 Снимка 5 Снимка 6 Снимка 7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Логин кодът го напиши в Security Access и ще ти даде достъп до адаптационите канали. Правилната (заводска) стойност на оборотите на празен ход е 830 в адаптациония канал. След като ги зададеш, двигателя трябва да остане на 819 rpm по живи данни. Ако се бориш с тресене, първо пробвай с 830. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
72ivanov Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 (Редактирано) Благодаря за напътствията колега, но пак греда Правя следното: Първо избирам 01- Engine След това 16-Security Access В следващият прозорец въвеждам 12233 И след това ми излиза някакво съобщение за грешка което не разбирам точно какво значи Редактирано 11 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 5 hours ago, bsdnikolov said: Правилната (заводска) стойност на оборотите на празен ход е 830 в адаптациония канал. След като ги зададеш, двигателя трябва да остане на 819 rpm по живи данни. Ако се бориш с тресене, първо пробвай с 830. Мисля че, ако числото е 830 (примерно за обороти на празен ход), то тогава няма как да приеме 12'223 оборота (за обороти на празен ход). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване