Jump to content

Audi A5. Избор на двигател.


Recommended Posts

За лонг лайф масло обърни внимание,че пробегът зависи,и варира от типа ГОРИВО и региона в,който се кара колата!!!!!

Айде никой,да не вярва,на пробег 20-30000км с уникалното масло!

Няма такъв филм! Бил съм,на десетки семинари,на големите производители на базистни масла,и всички посочват удълженият пробег,като маркетингов ход!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение колко премиум е колата...... литър на хиляда километра си е конкурент на Вартбург от по-старите  :hilezh:

Интересно колко са убедени някои колеги че няма нищо притеснително...   ама на чужд гръб и сто тояги са малко.....

Има много марки автомобили, които от своя страна имат голямо разнообразие на мотори.....        толкоз ли е зор да се наденеш точно там, дето не се знае колко литрова туба с масло трябва да носиш като тръгнеш на път?!  И макар да карам Ауди /което не ме прави сляп и глух за проблемите им/, мога да кажа че все техни мотори са маслояди......един го свалят от производство и пускат друг:)



Martin54:
Премиум, премиум... Какво е премиум? Това не е Бентли, а лъскав Фолксваген, също както останалите така наречени "премиум" марки, а и дори Бентли не могат да преодолеят ограниченията на техниката каквато е днес... Не и ако не искаш колата ти да струва колкото совалка на НАСА.

Шокиран съм, че има хора, които нито веднъж не са открехнали дори инструкцията на автомобила си - там по спомен се препоръчва проверка на нивото на маслото на всеки 5000км. И именно защото ценят времето на хората, производителите са измислили електронна сигнализация за критично ниско ниво на всяка една течност, удължен сервизен интервал до 30 000км според стила на шофиране и какво ли още не. Просто нещата са каквито са и ако смяташ, че е ненормално една "премиум" марка да харчи масло, мога да ти пожелая успех с "премиум" конкуренцията BMW и MB.

Не разбирам защо се преекспонира нещо толкова нормално - нима не доливаш течност за чистачките? Или очакваш от "премиум" марка да има резервоар за дъждовна вода, че да не трябва и това да правиш.

Да долееш литър масло отнема по-малко време от това да напишеш този твой пост... Толкова на тема колко в ценно времето :)

Колега.....ако колата ти гори литър на хиляда, а ти си гледаш маслото веднъж на 5000 км.......  ще стигнеш ли изобщо до навременната проверка?!  :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички си плачат за А5 1.9TDI :D. Сега ще кажа нещо като собственик на такъв автомобил. Това с маслото изобщо не е както си го представяте, колата сигнализира, когато маслото е в минимума, а от минимума до максимума са, обърнато в масло - 5 000км. При положение, че от 2 литра обем върви на куче и харчи прилично, на мен лично не би ми пукало, че ще трябва през 2 месеца да сипвам. Пък и то на всеки 2 месеца се минава в сервиз се за нещо, така че не е чак такъв филм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ка, го правиш бе пич! От 20 годишен ръждиви опел,на 2010 А5??? Чак цяло село двигател ти избира!

Редактирано от tony7466
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може да кажеш, че е нормално една кола (каквато и да била) да гори литър масло на 1000км, ами аз на година минавам по 15000, какво излиза,че трябва да сипя 15литра масло ли (това са около 300лв) ?!?

300 лв ми е едно зареждане на бензиностанцията, за 1-2 дни или седмица макс? wtf?!

Само за едно съм съгласен – необходимостта да проверяваш нивото и да доливаш, е дразнеща. Вероятно се свиква, един път на месец например да си я провериш и подхраниш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера всъщност защо е спора... Нещата са каквито са - точка. TFSI харчат масло и това е нормално в смисъл, че е общовалидно макар и с леки вариации и е зададено дори официално от производителя. Такова е и положението при конкуренцията, вероятно има причина да е така и на практика няма нищо чак толкова лошо в това. На който не му харесва, не вярва, не му се струва нормално и т.н. е свободен да продължи да кара 15-20 годишен автомобил и/или нафтова печка и готово. Или да конструира нов "премиум" турбо бензинов двигател с подобни параметри, който не харчи ни гориво, ни масло. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забавно :D

Мисля, че премиум не е подходящата дума за това, пък кой каквото иска да си мисли.

Колега това е всичко друго но не и нормално. Иначе си прав който иска си взима, който не иска не си взима.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ка, го правиш бе пич! От 20 годишен ръждиви опел,на 2010 А5??? Чак цяло село двигател ти избира!

Ами предполагам както всички останали го правят, с работа. За друг начин в момента не се сещам, но не изключвам възможността да има такъв.

 

Опела е "фейслифтов" и няма никаква ръжда, нито пък ми създава каквито и да било проблеми. Просто е доста старичък и ми се кара нещо по-ново. Вариант беше и новата Astra J GTC, но в крайна сметка се спрях на А5.

 

Както и да е, всичко това е супер встрани от темата. Благодаря на всички, които участват в нея, защото това е най-добрия начин да отсея различните мнения и да изградя свое такова. За сега май съм се насочил към 1.8 TFSI, ама 170 кончета ми се струват прекалено малко за такава кола... от друга страна може и да греша. Принципно винаги бих избрал малко по-големия двигател (в случая 2.0 TFSI 211 HP ми се струва най-примамлив), но съм малко озадачен от всички тези твърдения, доказани или не, за това колко масло гори. Проблема не е толкова в парите за самото "изгорено" масло, колкото в това, че не ми се струва нормално един "читав" двигател да го прави. Въпреки всичко съм лаик в тази област и точно за това избрах форума като най-добър начин за получаване на полезна информация.

 

Относно премиум колите и цените, всичко това е ужасно субективно и зависи до най-голяма степен от месечния доход на съответния човек. С 5К/месец е едно, с 30К/месец е друго, но във всички случаи, плащайки "премиум" цена, човек очаква да си кара колата с удоволствие, а не да мисли за този или онзи дефект и кога ще могат да му запишат час в сервиза, където ще плати отново "премиум" за евентуалния ремонт.

Редактирано от Loyal2DaGame
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отдавна е нормално един "читав" турбо двигател да гори масло....дано не си се подвел само от всичко изчетено по темата,че доста небивалици има :D търси и стари теми, има доста инфо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С borgbg съм на тази тема! Личи и, че много от хората, които се разфилосовстваха тук, нямат никаква представа и опит с TFSI и аналогичните при други марки. Но в крайна сметка преценката е твоя :) А "премиум" го забрави! Премиум е дизайна и имиджа, останалото е просто автомобил. Не е Бентли, не е Aston. Не забравяй и че стремежът за дълголетие на по-новите автомобили е 150 000км (били те "премиум" или не). Всичко отгоре е бонус. Колкото по надалеч си при покупката от тези цифри (надолу разбира се), толкова по-добре! Не изхождай от представите от преди 15-20 години, че 200 000км са нищо....

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля да трупам и една минута опит с масларка 2.0тфси. Рискът да попадна на маслояд е огромен. Достатъчен ми е факта как видях три на един паркинг и на трите кюнците им бяха омазани в масло. Да не е имало други аудита и други марки все сравнително свежи модели да сравня, пък то...

На колега фиата преди да му сменят гумичките и преглед сегментите не цапаше ауспуха така, а няма катализатор от 4 години. Харчеше му много масло и постоянно се оплакваше как носи туби в багажника понеже много пътува. Засега рекордът за масларка, която съм видял с очите си какво прави, е една алфа 156 с 1.6 двигател - за 60 км половин литър масло. Карах малко зад нея (на мой близък беше колата) и наистина беше много неприятно. Искаше да ми направи демо как пуши като я настъпи. Точно като 25-годишен икарус пълен с народ по баира нагоре. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бъркай сажди с масло! Едва ли ще видиш омаслен ауспух, за това пък е напълно нормално за всеки бензинов двигател с директно впръскване пък и турбо да хвърля малко сажди и ауспухът да е черен! Вероятно те ще са следващите за DPF, но за сега не са. Единствената причина да не виждаш същото при по-новите TDI е именно DPF филтъра...

 

Но пак не разбирам защо някои хора държат да споделят какво не биха си купили... - не си купувайте, това е ваш избор :) Никой не ви кара :)

Вече 2 страници драскаме само за да изясним, че това е положението и то не говори за дефект или проблем и е напълно, напълно нормално, няма нищо плашещо и границите са зададени от производителя ясно и точно. На който по каквито и да е причини не му допада, да търси спасение в печките, в конкуренцията (успех! :hilezh: ) или в 15 годишните автомобили :) Избор винаги има :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купувам 6л. масло и минавам 15000км, като 4.5 л. са първоначална смяна.Това е горенето  1.5 л./15000км.,не е голяма драма

според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...