Jump to content

Мнение за конкретна обява - А4 1.8Т 2001


Recommended Posts

Мили форумци, бихте ли споделили мнението си за следната обява: http://www.cars.bg/c800311

Още нещо, препоръчвате ли такава кола за първи автомобил. Драмата ми е дали да си купя малко по старо ауди, фолскваген, шкода или за същите пари по-нов форд, тойотка, мазда.

Ако вторият въпрос е оффтопик, моля дайте мнения само за обявата. Благодаря!

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 98
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега petrishki, оправи си линка към обявата. Премахни точката след ***311, че казва че няма такава обява. А за обявата, колата изглежда много добре. Вземи другарче с повечко познания за тези автомобили и да и хвърлите 1 око и пълна диагностика с VAG-COM.

 

Успех с покупката

 

PS Цената е малко височка за кола без Quattro и 2 ел прозореца, но кой знае на място може да се измисли нещо :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едитнах линка, благодаря че забеляза BikerBoy, както и за коментара. Със сигурност ще я водя в сервиз да хвърлят едно око и диагностика. А за пазаренето - да, от коли може да не разбирам много, ама жълтиците ги оправям :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва са страшно много пари за нов внос, на предно, с тенекиени джанти. Около тия пари може да намериш, куатро, обслужена с два комплекта гуми.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва са страшно много пари за нов внос, на предно, с тенекиени джанти. Около тия пари може да намериш, куатро, обслужена с два комплекта гуми.

Ами хубави няма много, или и да има явно не стигат до карс.бг, мобиле.бг., етц. Хората си ги продават чрез познати или по форуми като този. А и аз като не разбирам не мога веднага да ида да я видя, трябва да дойде някой по-разбиращ с мене и така...  Ще потърся няколко месеца и ще видим какъв ще ми е късмета :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

Някак си все ми се иска да е след 2000 година, затова и малко повече пари бих дал. И да е седанче. Благодаря все пак за линковете :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не изглежда зле ама къде са тия 10 аирбега или пак някой джамбаз се изхфърга като суек ...

На всяка греда  и на седалките отстрани+кормило и табло.Моя avant e със 10 също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се струва добре. Задната броня е натисната. Цената е малко висока, но със сигурност ще свали поне 500. Ако ще се взима B5 за мен е най-добре да е поддържан фейс :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали 14 годишна, или 17 е все тая ако не е поддържана.

 

Тук не съм много съгласен, да му предлагаш АЕБ пред фейса, та дори бил той и на предно само :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЕБ 

С газ, регистриран, ЛДЖ, куатро и два комплекта гуми. Това са едни 2000 + лв. предимство на кола струваща 4000. Разликите между фейса и преди са пренебрежимо малки и конкретния екземпляр няма нищо запомнящо се освен високата си цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук съм напълно съгласен с колегата martinich, аз лично не бих дал повече пари за кола без Quattro и други екстри пък имала и тя малко по хубав интериор. За мен по важно е техническото състояние на колата след това екстрите и тогава интериор и т.н. Но всеки си има предпочитания и petrishki да си реши на кое да наблегне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С газ, регистриран, ЛДЖ, куатро и два комплекта гуми. Това са едни 2000 + лв. предимство на кола струваща 4000. Разликите между фейса и преди са пренебрежимо малки и конкретния екземпляр няма нищо запомнящо се освен високата си цена.

 

Така, така и като ги махнеш тези 2000лв., какво получаваме? Пак нов внос, но за 2000лв. може и по-малко. Плюс търкаляне по нашите хубави пътища и модел от първите години, като може и да е в добро техническо състояние, но може и да е пред разпадане.

Защото не са много хората, които знаят какво им е струва поддръжката и следващия момент я дават за 4К. Има и такива, но се броят на пръстите на едната ръка.

 

 

 

А относно разликите преди и след фейслифта, за които казваш, че са "пренебрежимо малки"

 

Подобрения на А4 Б5 след фейслифта от 03.1999 г.

 

1. Кристални фарове с мигачи (наличие на халогени)

2. Стопове

3. Лайстни по вратите

4. Нови странични мигачи по калниците

5. Пръскалките за челното стъкло

6. Задния капак и ключалката му

7. Таблото и воланите

8. Плафоните в купето + нова тапицерия на тавана

9. Климатрониците

10.Осветлението на таблото и регулаторите на въздуховодите

11. Някои от тапицериите

12. Ключовете (сгъваеми)

13. Някои нови двигатели като първата помпа-дюза/116 к.с. - от 2000 г.

14. Други, за които не се сещам в момента

15. различни предна и задна броня, в комплект с багажника при седан.

16. Промени в окачването - биалетките вече не са със шарнири, а само с тампони => по-здрави са

17. серийно 4 въздушни въглавници

18. Серийно датчик за външна температура

19. Серийно климатроник, който е доста различен от стария.

20. Има и някви други промени по окачването отпред и отзад, които ги бях поствал някъде на pdf, но вече не помня къде. Предполагам, че с търсачката ще излязат.

21. Средната конзола е различна и вече има място за телефон под запалката, както е при 80-тките

22. Доколкото знам купето серийно има допълнителна звукоизолация, но затова не съм сигурен на 100%

23. Различни са дръжките на вратите (подобни са на А6 Ц5)

24. Самата централна конзола е по-различна и има място за чашка отгоре на конзолата.

25. Предлага се ЕSP като екстра

26. Новите километражи дето светят в бяло и червено - от 2000 г.

27. Малкия борд компютър - големия като екстра

28. Серийно халогени в бронята

29. Мисля, че съвсем малко е променена формата на огледалата

30. Предлагат се и с хромирани лайстни на вратите (около прозорците) - не са серийни

31. Обновена система на имобилайзера

32. Преден капак

33. Предна решетка

34. Паркторник (не е сериино)

35. Аудио БОСЕ (не е сериино)

36. Обновена система ABS

37. Обновена система AIRBAG

38. CAN шина (не е сериино)

39. Автоматично затъмняеми огледала (не е сериино)

40. Допълнителна защита на вратите

41. Изцяло нова ел.инсталация

42.Колонките м/у страничните стъкла са облечени с полирана черна пластмаса

43.Осветление на духалките на таблото

44.Изход 12В в багажника - стандартно

45.при 1.8 20 клапана АРТ - пластмасови колектори, май е с ел.контрол на дроселната клапа/ не се виждат жила

 

Тези неща, за да ги набавиш от морга колко време и разходи ще ти костват!? Защото в един момент ще те хване яд, че си спестил примерно едни 1000лв. и то за кола преди фейс модела.

 

Запознатите с модела са наясно с разликите, но нека и другите да се запознаят и само да си направят изводите.

Има и още плюсове, но не ми се драска повече :top:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръц нов внос води, до 400 лв, регистрация, обслужване 600-1000 лв, газ - 1000 - 1600 лв, гуми - 500-1000+. Това прибавено към исканата цена от 5000, означава 8000 лв минимум за кола на 14+ години.   Ако сложим и изненади, турбо, дебитомер, дросел, рейка, дискове накладки цената ще надскочи 10 к. За кола на предно без ЕСП, с цепеняк отзад и по тясна от японско голфчи. Не мерси за едни модни фарове, мигачи и лайстни.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Ако сложим и изненади, турбо, дебитомер, дросел, рейка, дискове накладки

 

Това важи и за всички останали. Ама ако си пален лайк на тема коли виж и 10К може и да не ти стигнат независимо нов внос/регистрирана.

 

А за модните фарчета и лайстни всеки сам си преценя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз взвх тръца за 6200 от собственик.Имаше каско, гражданска, преглед и летни гуми бонус.До момента 1500лв.за газ и още 2000к. Лв. за да я стегна, не съм сменял дискове, ролки и ремъци, сменени преди 15к. Км от предишния собственик,ако трябваше и тях да сменя още 1000лв.Има още какво да се прави но подлежи на отлагане, така че какъвто и тръц да вземе 3к. Лв. Се наместват без никакви грижи :-) .

Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това важи и за всички останали. Ама ако си пЪлен лаИк

Ако ще и да си Нострадамус, щом става въпрос за подмяна на консумативи на 13-17 годишен кош, всичко опира до късмет, а не до диагностика.

Аз взвх тръца за 6200 от собственик.Имаше каско, гражданска, преглед и летни гуми бонус

Б5 с модни фарки ли имаш предвид?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@GENIUS а такива,дето са по-на ТИ с тея коли не могат да ги метнат ли?Правилният отговор:могат,малко по-трудно,но не невъзможно.Така че,в подкрепа на мартинич - има си и късмет. 

 

Бобитовн е с Б6,дето сичко му е наред,само маслото му идва на харч като 2.0 бензин.Освен това 2к да я стегне,добре е.

Последната обява на Мартинич е снимана на Орион,Люлин 10 ако има значение.

 

Към автора:Аз лично бих избрал Ауди/VW.За бензинов мотор си избрал доста коментиран и като цяло здрав мотор,така че ако си уверен в избора си - намери си обява и сервиз да я прегледат и каквото "сабя" покаже после.Колкото до дилемата за Форд ,ако се мисли за Фокус тея са невероятни,независимо окачване,стабилни в завои,евтини за поддръжка,с две думи - невероятна пръчка.Ако незнаеш какво значи FORD - Fix Or Repair Daily.За Мазда и Тойотка по-добре питай Пешо от марс,той много ги харесва.ще ти обясни кой кога какво прави там .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И изводът какъв е B)  Купуваш на късмет и к'вото сабя покаже и по възможност преди фейса модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...