Jump to content

Да си взема ли A4 комби 1.9 TDI 2000


Recommended Posts

Здравейте! В момента карам Голф 3, но пак дойде време за ремонт на глава и ми писна  :D. Реших да сменям колата и си търся нещо по-голямо (като размери) и по-ново и разбира се VAG  :D. Един познат ми предложи А4 комби 116 коня, 2000 година на добра цена. Никога не съм карал А4 комби и ми беше интересно за какво става въпрос. Можете ли да споделите малко информация за цената на резерви части, "чупливост", има ли съществена разлика межде В5 и В6 от 2000 година, как може да се определи возията, заслужава ли си да си купя кола на 15 години и прочие?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип това е много добър автомобил, но е по-скъп поне двойно от Голфа за обслужване. Разлика между Б5 и Б6 със сигурност има, но нямам впечатления от втория.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На стара кола трябва да очакваш, че ще се счупи. По принцип гаранцията мисля, че е около 100 000 км. След това е на късмет независимо от марката и модела. Подръжката може да те стресне ако купиш поочукана, кола която само е зареждана с гориво и предния капак е отварян рядко. При мене за Б5 1997 съм ремонтирал или сменил хидравлична рейка, тресчотка на алтернатора и обгетегач, предно стъкло, два долни носача от дясно,  спукан турбо маркуч, смяна на вакумните маркучи. Сега ще се наложи да сменям  нещо по окачването и от ляво, че притропва. Абе около 700-800 лева на година ми заминават, за раставрация и консумативи до тука, но пък колата я взех за 3800 лева. Така че си прецени. Хубавите части са скъпички, но има и ментета за по тънко, теми във форума бая. Това което съм реставрирал обаче си държи, просто се обаждат други неща загиващи от старостта си. Успех в търсенето на подходящият автомобил, Ауди определено е доста комфортна марка и си заслужава парите.     

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите! Имам идея, че поддръжката ще ми е малко по скъпа. До тук с голфа е подобна история, ремонтирам остарели и амортизирани неща, които повече не се развалят (само двигателя :D). Точно поради тази причина си задавам въпроса дали си заслужава подмяната.

Нямам представа каква е возията на а4 комби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В пъти по-кола е от голфа...даже бих казал,че не можеш да ги сравняваш

Возията също е в пъти над голфа :)

Взимай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Возия/комфорт  : по-добра , вътрешно пространство - същото ( пасажерите ) , багажник - същия ( ако и двата са били комбита )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си склонен на "солидна" подръжка си вземи.

Голфа не ти ли върши работа, че да го сменяш?

 

Ауди има само3  в минуса

1. тази неколкократно по-висока подръжка особенно на 116 коня 

2. паркирането - изисква повечко място, което пък го прави труден за експлоатация в някой градове(трудно му се намира паркинг-място).

3. Разхода, погледнат като пари на 100км.

 

Всичко останало си е + в полза на Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Возил съм се в три голф ІІІ и возеха много прилично. Може окачването да е като на а3, но вози доста по-добре отколкото някои предполагат. Чак пък в пъти да е по-добра возията... Ще имаш различни разходи от сега. Пожелавам ти да са по-ниски, но това силно зависи от купената кола. Най-малкото ще смениш имиджа. Не знам доколко е важно за теб. Според мен въобще това не ти минавало през ума и караш без да мислиш глупости. Паркирането е същото като при сегашната ти кола, само дето ти трябва една идея повече място. Иначе далеч по-удобно се кара и самото усещане, удоволствието е на друго равнище. Покарай го това ауди и го взимай. Ще ти хареса. Всичко му е по-хубаво от на голфа. Ако щеш ключалката на вратата му е по-хубава.

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си склонен на "солидна" подръжка си вземи.

Голфа не ти ли върши работа, че да го сменяш?

 

Ауди има само3  в минуса

1. тази неколкократно по-висока подръжка особенно на 116 коня 

2. паркирането - изисква повечко място, което пък го прави труден за експлоатация в някой градове(трудно му се намира паркинг-място).

3. Разхода, погледнат като пари на 100км.

 

Всичко останало си е + в полза на Ауди.

 

Golf 3 е най-уникалния варел ever,а освен това автора търси нещо по-голямо (освен ако ти не кажеш как от Golf да стане Венто).

1.Неколкократно едва ли,особено на 116кс - кола от среден клас с една идея по скъпо окачване от другите в сегмента.

2.Да не си се объркал нещо?А4 + труден за експлоатация в едно изречение не се връзват,колегата над мен много точно е казал за паркирането.

3.По-добре не коментирай разход,особено като пари - не са кой знае колко големи разликите в пари между едната и другата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само знам, че на колегата голфа 1.8 атмосферка си харчи, колкото моята каляска, но за сметка на това не върви.Возията не може да се коментира въобще.А за това че калниците половината липсват(разбирай ръжда).Вярно, евтина поддръжка, но често налива сериозно суми поради нерегулярна такава.Абе ако трябва да го стегне, поне 1000лв. Ще се наместят без много мислене.Тази кола е морално остаряла и наливаш от пусто в празно, срещу мизерна возия и вървеж насреща.

Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят Голф е 93 година, без никаква електроника (като изключим подгрева на огледалата, шибидаха и ел стъкла които аз съм слагал). Двигателя е 1,6 от първите монтирани на голф 3 и много лесно прегряващи. Газифициран е и ми дава разход между 10 и 11 градско, като не го жаля. Това с проста математика отговаря грубо на разход 5 - 5,5 дизел. Далеч съм от мисълта, че ще успея да го постигна, но съм и далеч от мисълта че а4 с този двигател върви колкото голфа :D. За размерите си дадох сметка и за по-трудното паркиране още в началото. От София съм и липсата на място за паркиране е на лице и пред блока и пред работа. А относно частите - това което видях е малко по-скъпата ходова част, заради носачите. Возията на голфа не е изобщо зле. Когато смених амортисьорите (преди 1 година) и гумите с чисто нови разбрах че тази кола може да вози и добре. Не съм се возил или карал а4, за да мога сам да направя разликата.

 

Като цяло си мисля че си струва инвестицията. Ще се радвам ако чуя още доводи "за" и "против". 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен упражнението ти не си заслужва, а 4 на 15 години карано от италянец което е 90% от пазара, си е подвижна бездънна касичка, постоянно нещо ще спира да работи и ако си перфекционист ще ходиш на майстори и наливаш пари. Ако подръжката не те спира и не ти е проблем гледай само 1,8Т или 1,9тди препоръчително от човек който се е грижил за нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек,просто купи Ш..... Ауди! :)

Хората ти казаха колата която караш,е мъртвец

Разходите няма,да ти скочат до небето! За паркирането,ти гарантирам,че там където спираш Голфа,ще спреш и Аудито

Това, с окачването всяка една зле Ъпгрейдната соц.извадка,от кварталният сервиз при "Бай Кольо",ще ти го говори....

Колата,е прилична моторът е здрав с чудесен вървеж и разход...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И няма опасност с времето да изчезне вследствие минерализацията на купето  ^_^ . Голфките возят съвсем прилично. Ето, пак го казвам. Става въпрос изправни, без тунинг, без къси пружини, без големи `жанти, без двуцевка отзадЕ с права тръбЪ и прегоряла попръдваща генерация. Пътуването в комбито ще е много по-приятно. Също звученето на музиката ще е доста качествено на фона на твоите говорители. Голфовете от тази генерация не се славят с добра фабрична акустика. Айде и да се похвалиш да видим какво си купил и дали си доволен.

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен упражнението ти не си заслужва, а 4 на 15 години карано от италянец което е 90% от пазара, си е подвижна бездънна касичка, постоянно нещо ще спира да работи и ако си перфекционист ще ходиш на майстори и наливаш пари. Ако подръжката не те спира и не ти е проблем гледай само 1,8Т или 1,9тди препоръчително от човек който се е грижил за нея.

Както с голфа така и следващата кола (каквато и да е) ще се обслужва навреме и с истински части и консумативи. Това не се коментира. За това и попитах за цената за подръжка.

 

И няма опасност с времето да изчезне вследствие минерализацията на купето  ^_^ . Голфките возят съвсем прилично. Ето, пак го казвам. Става въпрос изправни, без тунинг, без къси пружини, без големи `жанти, без двуцевка отзадЕ с права тръбЪ и прегоряла попръдваща генерация. Пътуването в комбито ще е много по-приятно. Също звученето на музиката ще е доста качествено на фона на твоите говорители. Голфовете от тази генерация не се славят с добра фабрична акустика. Айде и да се похвалиш да видим какво си купил и дали си доволен.

Звученето е комплексно понятие. Не съм със стоковите говорители. Правил съм промени по корите на вратите и звука си е доста добър в момента. Мога да кажа, че ми харесва повече от стоковото аудио на Голф 4 и Пасат 5 (с тях съм ги сравнявал). Та и от там следва, че ако не ми хареса звученето в аудито ще се преправя. :)

 

Човек,просто купи Ш..... Ауди! :)

Хората ти казаха колата която караш,е мъртвец

Разходите няма,да ти скочат до небето! За паркирането,ти гарантирам,че там където спираш Голфа,ще спреш и Аудито

Това, с окачването всяка една зле Ъпгрейдната соц.извадка,от кварталният сервиз при "Бай Кольо",ще ти го говори....

Колата,е прилична моторът е здрав с чудесен вървеж и разход...

Знам, че е мъртвец въпреки опитите ми да я задържа жива. :D

 

Имал съм поло 1.6 и а4 2000г, но 90к.с двигател. Аудито харчеше значително по-малко, вървеше много повече и беше по-маневрено. На полото единствено застраховката му беше по-ниска, за цените на частите не мога да кажа, понеже и на двете не съм им правил нищо докато ги имах.

 

Благодаря за мнението колега!

 

Мисля, че ще я взема. Нека да отида да я видя на живо. И може би ще се похваля. Поздрави!

Редактирано от papi92
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...