krasko7878 Публикувано 19 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2017 здравейте колеги, предстои ми смяна на верига (1,6 FSI,2004 год, 115 к.с. ) понже моята взе да потропва все по често при палене!Някой минавал ли е през тази процедура и колко ще ми струва ориентировъчно?Също съм в дилема дали да закарам колата в Порше или да си я закарам при моя майстор който е много много добър.Дилемата ми е за това дали в Порше ще ми сменят само това което е за смяна или ще ми сменят целия комплект,дали ще ми дадат гаранция и колко по скъпо ще ми излезе?Заедно с веригата ще се сменят и свещи,пистов ремък,водна помпа,антифриз,спирачна течност,масло на скоростна кутия!!1000 лв дали ще ме оправят за всичко?Да очаквам ли някакви отстъпки в Порше?Дали по телефона биха ми дали някаква информация относно крайната сума? Всякакви съвети ще са ми полезни Благодаря Ви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 19 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2017 Силно се съмнявам че ще ти стигнат 1000лв за всичко. Би трябвало по телефона да могат да ти дадат информация. Щом имаш доверен майстор, по-добре иди при него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kristiyanivanov213 Публикувано 19 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2017 Здравейте колеги Препоръки за масло и филтри на 2.0 TDI BKD? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 19 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2017 Препоръка: връщаш се 15-на страници назад в темата и почваш да прелистваш. Ще намериш отговора поне 3 пъти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Титов Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 На 18.07.2017 г. at 19:10, Moonland написа: Същото ще ти кажат от всеки оторизиран сервиз на марката за всяко бензиново Ауди, тъй като по сервизен план филтърът е "вечен". Не знам дали е вечен, но моя го смених и се уплаших каква гняз изтече... Явно предишния собственик също е мислил че е ''вечен'' Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 20 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 Някой има ли опит с амортисьори Koni FSD? Колебая се дали да си купя такива, но чета противоречиви мнения, а комплекта струва над 1000лв и не знам дали си струва да експериментирам. ТУК има подробна информация за тях, но накратко ги рекламират като извънземна технология прадлагаща хем стабилност, хем комфорт в зависимост от пътната обстановка. Колата ми е с фабрично спортно окачване и вози много твърдо и некомфортно. Тъй като така или иначе ми се налага смяна на предните амортисьори, се чудя дали има начин да направя возията малко по-комфортна, но без колата да започне да се клати по завоите като лодка в бурно море. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 20 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 Слагаш маслени амове отпреде и газови отзад. Сменяш и пружините и слагаш пак оригинални втора ръка , но не от спортната линия на модела . И все пак това е ауди А3,то си вози твърдичко. Аз обаче съм карал и S3 8P модела с фабричното му окачване - беше много стабилно в завоите , колата беше видимо по-ниска и в същото време минаваше учудващо меко през дупките....честно казано останах приятно изненадан от возията му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deox87 Публикувано 4 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2017 Каква спирачна течно се слага при А3 8П по каталог и колко литра са нужни? Прерових някой раздели и това липсваше като информация? В autopower по каталог на 2.0 ТДИ БММ 140 HP ми дават DOT 4 + Това ли трябва да взема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 5 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2017 На капачката на резервоарчето пише! Въпросът е да не е под оказания дот, но обикновено е 4 или 4+ (разликата е минимална между двата). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2017 (Редактирано) Преди 2 часа, baha написа: Въпросът е да не е под оказания дот Много погрешен и опасен съвет! DOT 5 не е "под" DOT 4, само че е несъвместим, тъй като е базиран на силикон, а не на гликол. Може обаче да се ползва DOT 4, DOT 4+ и DOT 5.1. Разликата е в температурата на завиранте и общо свойствата им при по-"спортно" или динамично шофиране и съответно спиране. DOT 4+ е в общия случай добър избор. Не съм убеден какво слагат при всяка смяна при мен, но ако не се лъжа е 4+. Редактирано 5 Ноември 2017 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 5 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2017 Оригиналното , което съм си поръчвал от Райно мисля че е дот4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 5 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2017 (Редактирано) Преди 3 часа, Moonland написа: Много погрешен и опасен съвет! Давай маме, объркай постата още, може да сложите и дот 2, стига да пише brake fluid и да не е на силиконова основа........ Отворете си капака и вижте какво пише на капачката! Лесно, бързо и сигурно! Редактирано 5 Ноември 2017 от baha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 23 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2017 (Редактирано) Как мога да разбера каква е била акцията по-номера? П.п: мисля че намерих акцията бобини...нищо особено ако някой все пак търси акцията да се знае Редактирано 23 Декември 2017 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vladislav3337 Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Здравейте, Колеги! Имам Ауди а3 2005г.2.00 /140 конски сили, БММ мотор с DPF филтър за твърди частици. До колкото разбрах от прочетеното до тук, маслото което отговаря по спецификация трябва да е 5х30 или греша? Като правех пълно обслужване майстора ми препоръча Яко 5x40 и съответно вече 7000 км съм с него. Трябва ли да ме претеснява това? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Важен е не толкова вискозитета , а спецификацията на самото масло дали отговаря за твоят двигател. Погледни си в книжката и ако отговаря значи няма ядове. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deox87 Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Аз съм с БММ и карам с 5w30 - Предоставено от представителството за моя двигател. До сега няколко човека ми казаха дали в прав текст или по-пасивен начин,че за кола на толкова години и км е добре да се кара с 5w40 предвид,като се вземе и по топлия климат в който сме.Първата година сипах 5в40 но втората реших да е каквото са си дали от завода и вече 2 години карам с 5в30 има разлика в работата на двигателя и то от кум шум с по рядкото е силно намален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 На BKD за 4 години, веднъж сложих 5W40 и беше ужас. За 2000км го изгоря, 5W30 и колата спи. ( 2003г.). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 А, при мен обратното за BKD- вече почти 3 години и над 70 К км само с 5w-40 (5 смени) ...без разход на масло и въобще някакви проблеми свързани с него и мАторя. Sent from my GT-I9060I using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 (Редактирано) Когато взех колата преди 5 години- BKD, първото обслужване беше с Edge 5/30, но лятото на жегите ми се стори леко шумен. Следващата смяна реших да сложа Edge 5/40 и от тогава, вече почти 90к км съм с този вискозитет. И зима и лято мотора мърка ( до колкото може да се каже за PD) и разхода на масло е под 500мл на 12к км. Редактирано 4 Януари 2018 от baha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vladislav3337 Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 Благодаря ви, Колеги за отговорите. В момента се двоумя дали да пробвам как ще е с 5 на 30. Не че до сега съм имал някакви проблеми, но все пак това дава производителя. Някакви препоръки за масло 5на30 ще са ми от полза. Благодаря ви още веднъж! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deox87 Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Моето мнение да не си правиш екперименти с масла,а да си вземеш оригинално на vw. Има търговци във форума даващи отстъпки, пиши им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 (Редактирано) За BKD : - смяна на ангренаж, ролки, водна помпа, пистов ремък, масло+ всички филтри,антифриз, рециклиране на стартер - тотал 750 лв. И само да добавя нещо, което се е споменавало няколко пъти вече- който има дори и малко затруднено палене на загрял мотор, да не се чуди, а да рециклира стартера- проблемът изчезва безследно Редактирано 5 Януари 2018 от Vantage Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 12 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2018 В повечето случаи не е от стартера, а софтуерен проблем. На 3 колеги BKD-тата имаха труден топъл старт, и след софтуерна намеса изчезна. При мен имаше проблем студения старт и се оказа стартер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 13 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2018 Потвърждавам, според месеца/ годината на производство на конкретното BKD, топлия старт се оправя само със софтуерен ъпдейт. При мен след оправяне на стартера, нямаше никаква промяна. kpematop- а може да помогне с ъпдейт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 15 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 Напълно възможно, не споря. Просто при мен(и на още 2 BKD-та около мен), проблемите със затрудненото топло палене рЕзко се изпариха след рециклиране на стартера. Доволен Sent from my GT-I9060I using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване