Jump to content

Масла, консумативи и планово обслужване на A3 8P


Moonland

Recommended Posts

здравейте колеги,

предстои ми смяна на верига (1,6 FSI,2004 год, 115 к.с. ) понже моята взе да потропва все по често при палене!Някой минавал ли е през тази процедура и колко ще ми струва ориентировъчно?Също съм в дилема дали да закарам колата в Порше или да си я закарам при моя майстор който е много много добър.Дилемата ми е за това дали в Порше ще ми сменят само това което е за смяна или ще ми сменят целия комплект,дали ще ми дадат гаранция и колко по скъпо ще ми излезе?Заедно с веригата ще се сменят и свещи,пистов ремък,водна помпа,антифриз,спирачна течност,масло на скоростна кутия!!1000 лв дали ще ме оправят за всичко?Да очаквам ли някакви отстъпки в Порше?Дали по телефона биха ми дали някаква информация относно крайната сума?

Всякакви съвети ще са ми полезни

Благодаря Ви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 548
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Силно се съмнявам че ще ти стигнат 1000лв за всичко. Би трябвало по телефона да могат да ти дадат информация. 

Щом имаш доверен майстор, по-добре иди при него. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
На 18.07.2017 г. at 19:10, Moonland написа:

Същото ще ти кажат от всеки оторизиран сервиз на марката за всяко бензиново Ауди, тъй като по сервизен план филтърът е "вечен".

Не знам дали е вечен, но моя го смених и се уплаших каква гняз изтече... :steinigung:Явно предишния собственик също е мислил че е ''вечен''  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Някой има ли опит с амортисьори Koni FSD? Колебая се дали да си купя такива, но чета противоречиви мнения, а комплекта струва над 1000лв и не знам дали си струва да експериментирам. ТУК има подробна информация за тях, но накратко ги рекламират като извънземна технология прадлагаща хем стабилност, хем комфорт в зависимост от пътната обстановка.

 

Колата ми е с фабрично спортно окачване и вози много твърдо и некомфортно. Тъй като така или иначе ми се налага смяна на предните амортисьори, се чудя дали има начин да направя возията малко по-комфортна, но без колата да започне да се клати по завоите като лодка в бурно море.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш маслени амове отпреде и газови отзад. Сменяш и пружините и слагаш пак оригинални втора ръка , но не от спортната линия на модела . И все пак това е ауди А3,то си вози твърдичко. Аз обаче съм карал и S3 8P модела с фабричното му окачване - беше много стабилно в завоите , колата беше видимо по-ниска и в същото време минаваше учудващо меко през дупките....честно казано останах приятно изненадан от возията му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Каква спирачна течно се слага при А3 8П по каталог и колко литра са нужни? Прерових някой раздели и това липсваше като информация? В autopower по каталог на 2.0 ТДИ БММ 140 HP ми дават DOT 4 + Това ли трябва да взема ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, baha написа:

Въпросът е да не е под оказания дот

 

Много погрешен и опасен съвет!

DOT 5 не е "под" DOT 4, само че е несъвместим, тъй като е базиран на силикон, а не на гликол.

 

Може обаче да се ползва DOT 4, DOT 4+ и DOT 5.1. Разликата е в температурата на завиранте и общо свойствата им при по-"спортно" или динамично шофиране и съответно спиране.

DOT 4+ е в общия случай добър избор. Не съм убеден какво слагат при всяка смяна при мен, но ако не се лъжа е 4+.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Moonland написа:

 

Много погрешен и опасен съвет!

 

Давай маме, объркай постата още, може да сложите и дот 2, стига да пише brake fluid и да не е на силиконова основа........ :hilezh:

 

Отворете си капака и вижте какво пише на капачката! Лесно, бързо и сигурно!

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Как мога да разбера каква е била акцията по-номера? 

 

П.п: мисля че намерих акцията бобини...нищо особено ако някой все пак търси акцията да се знае :)

IMG_23122017_123328.jpg

 

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, Колеги! 

Имам Ауди а3 2005г.2.00 /140 конски сили, БММ мотор с DPF филтър за твърди частици. 

До колкото разбрах от прочетеното до тук, маслото което отговаря по спецификация трябва да е 5х30 или греша? Като правех пълно обслужване майстора ми препоръча Яко 5x40 и съответно вече 7000 км съм с него. Трябва ли да ме претеснява това? Благодаря предварително! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важен е не толкова вискозитета , а спецификацията на самото масло дали отговаря за твоят двигател. Погледни си в книжката и ако отговаря значи няма ядове.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с БММ и карам с 5w30 - Предоставено от представителството за моя двигател. До сега няколко човека ми казаха дали в прав текст или по-пасивен начин,че за кола на толкова години и км е добре да се кара с 5w40 предвид,като се вземе и по топлия климат в който сме.Първата година сипах 5в40 но втората реших да е каквото са си дали от завода и вече 2 години карам с 5в30 има разлика в работата на двигателя и то от кум шум с по рядкото е силно намален. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, при мен обратното за BKD- вече почти 3 години и над 70 К км само с 5w-40 (5 смени) ...без разход на масло и въобще някакви проблеми свързани с него и мАторя.

Sent from my GT-I9060I using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато взех колата преди 5 години- BKD, първото обслужване беше с Edge 5/30, но лятото на жегите ми се стори леко шумен. Следващата смяна реших да сложа Edge 5/40 и от тогава, вече почти 90к км съм с този вискозитет. И зима и лято мотора мърка ( до колкото може да се каже за PD) и разхода на масло е под 500мл на 12к км.

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви,  Колеги за отговорите. В момента се двоумя дали да пробвам как ще е с 5 на 30. Не че до сега съм имал някакви проблеми, но все пак това дава производителя. Някакви препоръки за масло 5на30 ще са ми от полза. Благодаря ви още веднъж! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение да не си правиш екперименти с масла,а да си вземеш оригинално на vw. Има търговци във форума даващи отстъпки, пиши им. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За BKD :

- смяна на ангренаж, ролки, водна помпа, пистов ремък, масло+ всички филтри,антифриз, рециклиране на стартер - тотал 750 лв.

 

И само да добавя нещо, което се е споменавало няколко пъти вече- който има дори и малко затруднено палене на загрял мотор, да не се чуди, а да рециклира стартера- проблемът изчезва безследно :zustimm:

Редактирано от Vantage
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В повечето случаи не е от стартера, а софтуерен проблем. На 3 колеги BKD-тата имаха труден топъл старт, и след софтуерна намеса изчезна. При мен имаше проблем студения старт и се оказа стартер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам, според месеца/ годината на производство на конкретното BKD, топлия старт се оправя само със софтуерен ъпдейт. При мен след оправяне на стартера, нямаше никаква промяна. kpematop- а може да помогне с ъпдейт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно възможно, не споря.

Просто при мен(и на още 2 BKD-та около мен), проблемите със затрудненото топло палене рЕзко се изпариха след рециклиране на стартера. Доволен :)

Sent from my GT-I9060I using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...