Jump to content

Гуми и джанти за A3 8P


Moonland

Recommended Posts

При еднаква ширина на гумата няма да имаш разлика в разхода.

Разликата във визията е значителна. Разбира се става малко по-твърда возията, но вероятно по-малко от колкото си представяш.

17 не е въобще голям размер, че да мислиш окачването. За него се притеснявай от 18 нагоре. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 832
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Карах а3-ката с летни 17-ки и зимни 16-ки.

Никаква разлика в разхода и возията, но пък визията със 17-ките е доста по-добра.

Грехота е да караш S line 8P със спортно окачване и 16-ки ;).

Мятай се на 17 или дори помисли за 18-ки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vanu

От джанта до джанта има разлика. Гумите са по-леки. Възможно е съвсем спокойно и комбинацията да е по-лека. Това не е фактор.

Естетически минималния приемлив размер джанта при A3 8P лично за мен е 17". На Голф и 16 е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен 17" е минимума за тази кола. Разликата в разхода(независимо надолу или нагоре) ще бъде пренебрежителна, ако въобще я има.

Няма какво да се чудиш....някои вече мислят за 18" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите,определено ме навихте.Сега остава да намеря и читава джанта-задължително оригинална на ауди.Масовия размер на гумите за този цолаж джанти е 225/45/17 какво се случва с 225/50/17 не е ли по добре и пази повече джантата....?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почти се припокрива, 225/50/17 е като 245/45/17, цените и на двете са доста неприятни. При 235/45 на 140 по километраж е 132 по gps, на 150 е 141, ако това не му е проблем да скача на тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимата съм карал с 225/50/17 - няма проблеми, комфортът е една малка идея по-добър. Но за летния сезон предпочитам 225/45.

Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Пичове помагайте,

харесал съм джанти 8,5J x 19  ET32; 5х112мм; центр. 57,1 /с втулка/ и гуми: предни-225х35х19; задни-255х30х19

Колата е 8Р1 2008г фейслифт.

На първо четене ми се струват големички с това ЕТ, но все пак искам да чуя вашето мнение преди да се разкарвам да ги пробвам.

10х предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

20+ страници до тук, обазалагам се, че поне на 15 от тях можеш да прочетеш "мнението" по върпоса ЕТ. Може би си поне 7-мия който задава този въпрос. Моля те прелисти назад и ако останат неотговорени въпроси - пак питай. Но съм уверен, че ще намериш многократно отговора. Има и снимки и разяснения... просто не знам повече какво може да се добави. 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

мислиш ли, че след като толкова харесах джантата, първата ми работа не беше да изчета всичко написано дотук:razz:

Знам перфектно препоръчителните размери за модела, но доста колеги твърдят, че при ЕТ30-35 опиране по подкалниците няма или се усеща само при претоварване. Щеше ми се да чуя мнение от някой, който е пробвал реално точно този размер, за да си спестя разкарването.

Но както се казва кефа цена няма и явно ще се наложи да се убедя на място - с монтаж и проба, като се силно се надявам на положителен резултат:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не е твърдял, че няма опиране особено при ЕТ30-35 камо ли с 8.5J и гуми 255.

В тази конфигурация опирането ти е 100%-тово, но най-добре тествай ако имаш възможност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност в случая няма да става дума за "опиране", а направо за стъргане!

Многократно назад е писано, че риск за опиране при натоварена кола има още при ЕТ42, 7,5J, 225. Някои имат, други не при сходен размер.

Тук обаче се говори за ЕТ 30, 8,5J и 255 :stupid:

Не знам какво мнение очакваш да прочетеш... явно някое, което да обори всичко писано до тук на 20 и нещо страници и да ти каже, че до ЕТ20 и 280 гуми няма никакви проблеми. 

 

Абстрахирайки се от техническите ограничения, колата ще изглежда просто комично...

Но разбира се пробвай и сподели снимки и опит :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно си прав за последното, мен също ме притеснява факта, че колкото и да са хубави джантите, има вероятност да не отиват на колата и да изглеждат големи за нея.

Иначе всички гуми са смяна, така че в случая размерът им не е фактор.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро ще се откажа да ходя на проба, че много условности станаха...

Явно, че лимитът ще бъде:  8Jx19  ET45   с гуми 235х19 

Ако излезе разбира се нещо привлекателно с ЕТ40, със сигурност ще се пробва, че хич не ме кефи прибрана джанта:stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕТ40 би трябвало да е ОК в зависимост от размера на гумата и ширината на джантата, но и да вземеш с 45 винаги можеш да сложиш фланци.

Аз карам с ЕТ33 + 20 мм фланци на всички колела, но колата е А5 Sportback, давам го просто за пример.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4/20/2017 at 21:52, Wolfgar написа:

 

Директно купувай Michelin Pilot Sport 5. Сега има промоция в Radial и са по 202 лева бройката за 225/45/17

Извинявам се за тъпия въпрос, но какъв е този модел, за който Michelin не са и чували...последният Pilot Sport e 4 и 4S, дори да не отваряме въпрос последните от какви размери започват да се произвеждат :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/10/2017 at 0:13 AM, todor1976 said:

Благодаря за съветите,определено ме навихте.Сега остава да намеря и читава джанта-задължително оригинална на ауди.Масовия размер на гумите за този цолаж джанти е 225/45/17 какво се случва с 225/50/17 не е ли по добре и пази повече джантата....?

Само позитиви ще откриеш, ако се решиш да скочиш на 225/50R17!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като например отклонение на километража?

Има си зададени допустими размери от производителя... експерименти са излишни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отклонението е 4% в реалната скорост. Не виждам никакви съществени негативи/вреди. За сметка на това предимствата са много повече, особено за автомобил, който непрекъснато се кара по БГ пътища. Ако сме в Германия, приказката ще е друга.

 

На колегата todor1976, който питаше за по-високите гуми, ако иска да ми пише ЛС. С радост  ще се срещна с него и ще му предоставя реална възможност сам да се убеди в предимствата при минаването от *45 на *50, както и сам да реши кое е най-добро за него и неговата кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...