Moonland Публикувано 9 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 При еднаква ширина на гумата няма да имаш разлика в разхода. Разликата във визията е значителна. Разбира се става малко по-твърда возията, но вероятно по-малко от колкото си представяш. 17 не е въобще голям размер, че да мислиш окачването. За него се притеснявай от 18 нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 абе може да има лека разлика в разхода, гума+джанта 17-ки са по-тежки, иначе окачването не вярвам и аз да се затормози. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 Карах а3-ката с летни 17-ки и зимни 16-ки. Никаква разлика в разхода и возията, но пък визията със 17-ките е доста по-добра. Грехота е да караш S line 8P със спортно окачване и 16-ки ;). Мятай се на 17 или дори помисли за 18-ки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 @vanu От джанта до джанта има разлика. Гумите са по-леки. Възможно е съвсем спокойно и комбинацията да е по-лека. Това не е фактор. Естетически минималния приемлив размер джанта при A3 8P лично за мен е 17". На Голф и 16 е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 преди 14 минути, fifipaldi написа: Грехота е да караш S line 8P със спортно окачване и 16-ки ;). +1 Подкрепям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 За мен 17" е минимума за тази кола. Разликата в разхода(независимо надолу или нагоре) ще бъде пренебрежителна, ако въобще я има. Няма какво да се чудиш....някои вече мислят за 18" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor1976 Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 Благодаря за съветите,определено ме навихте.Сега остава да намеря и читава джанта-задължително оригинална на ауди.Масовия размер на гумите за този цолаж джанти е 225/45/17 какво се случва с 225/50/17 не е ли по добре и пази повече джантата....? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 Като им видиш цените на 225/50/17 и ще се откажеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 225/50R17 се припокрива с 235/45R17.Но това са размери за А6 и А4. За А3 размера е 225/45R17. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 10 Май 2017 Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 почти се припокрива, 225/50/17 е като 245/45/17, цените и на двете са доста неприятни. При 235/45 на 140 по километраж е 132 по gps, на 150 е 141, ако това не му е проблем да скача на тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 10 Май 2017 Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 Зимата съм карал с 225/50/17 - няма проблеми, комфортът е една малка идея по-добър. Но за летния сезон предпочитам 225/45. Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nerezanov Публикувано 22 Май 2017 Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 Пичове помагайте, харесал съм джанти 8,5J x 19 ET32; 5х112мм; центр. 57,1 /с втулка/ и гуми: предни-225х35х19; задни-255х30х19 Колата е 8Р1 2008г фейслифт. На първо четене ми се струват големички с това ЕТ, но все пак искам да чуя вашето мнение преди да се разкарвам да ги пробвам. 10х предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 22 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 (Редактирано) 20+ страници до тук, обазалагам се, че поне на 15 от тях можеш да прочетеш "мнението" по върпоса ЕТ. Може би си поне 7-мия който задава този въпрос. Моля те прелисти назад и ако останат неотговорени въпроси - пак питай. Но съм уверен, че ще намериш многократно отговора. Има и снимки и разяснения... просто не знам повече какво може да се добави. Редактирано 22 Май 2017 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nerezanov Публикувано 23 Май 2017 Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 Привет, мислиш ли, че след като толкова харесах джантата, първата ми работа не беше да изчета всичко написано дотук Знам перфектно препоръчителните размери за модела, но доста колеги твърдят, че при ЕТ30-35 опиране по подкалниците няма или се усеща само при претоварване. Щеше ми се да чуя мнение от някой, който е пробвал реално точно този размер, за да си спестя разкарването. Но както се казва кефа цена няма и явно ще се наложи да се убедя на място - с монтаж и проба, като се силно се надявам на положителен резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 23 Май 2017 Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 Никой не е твърдял, че няма опиране особено при ЕТ30-35 камо ли с 8.5J и гуми 255. В тази конфигурация опирането ти е 100%-тово, но най-добре тествай ако имаш възможност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 23 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 Всъщност в случая няма да става дума за "опиране", а направо за стъргане! Многократно назад е писано, че риск за опиране при натоварена кола има още при ЕТ42, 7,5J, 225. Някои имат, други не при сходен размер. Тук обаче се говори за ЕТ 30, 8,5J и 255 Не знам какво мнение очакваш да прочетеш... явно някое, което да обори всичко писано до тук на 20 и нещо страници и да ти каже, че до ЕТ20 и 280 гуми няма никакви проблеми. Абстрахирайки се от техническите ограничения, колата ще изглежда просто комично... Но разбира се пробвай и сподели снимки и опит Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nerezanov Публикувано 23 Май 2017 Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 Абсолютно си прав за последното, мен също ме притеснява факта, че колкото и да са хубави джантите, има вероятност да не отиват на колата и да изглеждат големи за нея. Иначе всички гуми са смяна, така че в случая размерът им не е фактор.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 23 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 Фактор са, защото ширината на джантите (8,5J) e определяща за това какви гуми можеш (или би било естетично) да сложиш.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nerezanov Публикувано 24 Май 2017 Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 По скоро ще се откажа да ходя на проба, че много условности станаха... Явно, че лимитът ще бъде: 8Jx19 ET45 с гуми 235х19 Ако излезе разбира се нещо привлекателно с ЕТ40, със сигурност ще се пробва, че хич не ме кефи прибрана джанта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 24 Май 2017 Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 ЕТ40 би трябвало да е ОК в зависимост от размера на гумата и ширината на джантата, но и да вземеш с 45 винаги можеш да сложиш фланци. Аз карам с ЕТ33 + 20 мм фланци на всички колела, но колата е А5 Sportback, давам го просто за пример. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 24 Май 2017 Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 На 4/20/2017 at 21:52, Wolfgar написа: Директно купувай Michelin Pilot Sport 5. Сега има промоция в Radial и са по 202 лева бройката за 225/45/17 Извинявам се за тъпия въпрос, но какъв е този модел, за който Michelin не са и чували...последният Pilot Sport e 4 и 4S, дори да не отваряме въпрос последните от какви размери започват да се произвеждат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 24 Май 2017 Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 4 да. Объркал съм се със зимните Alpin 5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 On 5/10/2017 at 0:13 AM, todor1976 said: Благодаря за съветите,определено ме навихте.Сега остава да намеря и читава джанта-задължително оригинална на ауди.Масовия размер на гумите за този цолаж джанти е 225/45/17 какво се случва с 225/50/17 не е ли по добре и пази повече джантата....? Само позитиви ще откриеш, ако се решиш да скочиш на 225/50R17!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 30 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Като например отклонение на километража? Има си зададени допустими размери от производителя... експерименти са излишни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Отклонението е 4% в реалната скорост. Не виждам никакви съществени негативи/вреди. За сметка на това предимствата са много повече, особено за автомобил, който непрекъснато се кара по БГ пътища. Ако сме в Германия, приказката ще е друга. На колегата todor1976, който питаше за по-високите гуми, ако иска да ми пише ЛС. С радост ще се срещна с него и ще му предоставя реална възможност сам да се убеди в предимствата при минаването от *45 на *50, както и сам да реши кое е най-добро за него и неговата кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване