Tipp Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Може няма да имаш ядове. Само си купи още един литър да долееш после . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 (Редактирано) Редовно след смяна на масло се обаждат кутии, ако са тръгнали. Редактирано 13 Март 2017 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Така е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar P. Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Преди 14 часа, pe6koo написа: 400лв какво масло са наляли? ЗФ 6 или Ардека ? маслото е ZF 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Затова по-добре ZF 8... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Ами кутията си работи добре, често тръгвах със газ и спирачка (лънч контрол) та май от тогава хидрото умре. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Да, това е смърт за кутията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Тия кутии изобщо нямат лънч контрол хахаха после що родила Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Преди 15 часа, zafirovp написа: Ами кутията си работи добре, често тръгвах със газ и спирачка (лънч контрол) та май от тогава хидрото умре. Sent from my iPhone using Tapatalk Е, колко пъти?.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXploratiOn Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 На 6.01.2017 г. at 12:53, mib написа: Здравейте колеги, Темата е малко стара, но и при мен от няколко месеца го има проблема с тресенето при преминаване от 3-та към 4-та предавка и вариране на оборотите при спускане по наклон. От вчера обаче, колата(Audi A6 4F 3.0 TDI ) вече не иска да превключи на 4-та, опитва за момент светва 4 и след това пак минава на 3-та и след 2-3 такива опита светват всички PRNDS индикации на таблото. това е записаната грешка: Address 02: Auto Trans Labels: 09L-927-760.lbl Part No SW: 4F0 910 156 H HW: 09L 927 156 Component: AG6 09L 3.0lTDI RdW 0080 Revision: --H01--- Serial number: 0084107 Coding: 0000001 Shop #: WSC 02325 785 00200 VCID: 28537BA3CBF31B436B3 1 Fault Found: 17167 - Shift Monitoring P0783 - 000 - 3-4 Shift Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Mileage: 229735 km Time Indication: 0 Date: 2017.01.05 Time: 16:29:48 Freeze Frame: RPM: 1888 /min RPM: 1760 /min RPM: 1088 /min (no units): 42.0 (no units): 27.0 Temperature: 55.0°C T.B. Angle: 11.0° Моля за съвет от колегите с този проблем, как и в кой сервиз са го решили ? колега какво се оказа? че и при мен симптомите са същите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Скъсан вал. И при мен стана така. Направо търси втора ръка кутия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Колега даде 2700лв за ремонт на скъсан вал между 3-та и 4-та. Държеше се по-същия начин, само че това с играенето на оборотите мисля, че ти е от хидротрансформатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Вала в порше беше 500лв нов без отстъпки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXploratiOn Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 Преди 16 часа, pe6koo написа: Скъсан вал. И при мен стана така. Направо търси втора ръка кутия е добре де, като е скъсан тоя вал защо включва четвърта от време на време и няма ли да има някакъв шум поне от кутията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 И моята включваше понякога, но повечето пъти си връщаше 3та. Ако я настъпиш минава в авариен. Карах я известно време на ръчни до 3та и един ден издумка и остана на неутрална Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXploratiOn Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 (Редактирано) аха ясно да не я карам значи. направо на майстор. колко да си приготва горе долу Редактирано 19 Юни 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 Аз имам ударена 6ца за части и ползвах нейната кутия Рециклирах хидрото превантивно, да не се наложи пак да я сваляме и качваме - 500лв 430лв -масло, филтър и гарнитура на ЗФ Вече за труд , кой както се уреди от 150 до 250 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXploratiOn Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 (Редактирано) благодаря ти. Редактирано 19 Юни 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mib Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 (Редактирано) На 16.06.2017 г. at 17:09, eXploratiOn написа: колега какво се оказа? че и при мен симптомите са същите Получи се същото което е писали и колегата pe6koo - в един момент спря и на D се държа като на неутрална, даваш газ и не помръдва. След като я отвориха се оказа че маслената помпа не и е работила и от там скъсан вал, а и хидрото беше заминало . Ремонта излезе 3000 лв. и сега е като нова Редактирано 19 Юни 2017 от mib правописна грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Juanes Публикувано 24 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2017 (Редактирано) On 1/15/2017 at 11:58 AM, dupeto_e said: Да пиша и аз моите наблюдения над скоростната. Взех колата август месец, Сменено масло на скоростната, ала бала. На 4-та , 5-та, 6-та при нормално каране, 1500 оборота, колата тресеше. Сменя ги без да се усети, но тресеше. И аз изчетох доста и си мислех за хидро вече. Това с оригиналните 18"-ки летни. Сега съм с 17"-ки, зимни и няма помен от ритане, тресене или каквото и да било, реди си ги по-масло, колата спи в движение. Чакам да видя на пролет с какво ще ме зарадва, но определено джантата има значение. При мен е същото колега !? Само от гумите ли е проблема, защото аз и с зимни и летни 18-ки все го прави? Редактирано 24 Юни 2017 от Juanes Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
finev_v Публикувано 9 Март 2018 Доклад Share Публикувано 9 Март 2018 На 3/13/2017 at 0:00, Dimitar P. написа: Такива са симптомите на хидротрансформатор. Ремонта на хидрото е 500 лв. Смяна на масло 400 лв. Труд 300 лв. Общо ми излезе 1200 лв. Здравей, болен съм от същата болест и диагнозата ми е 2300-2500 лв съответно с нов и смяна на маслото, което смених преди около 5000 км. Направо съм впечатлен от цифрата която си написал която е всъщност на половина и честно казано само тя ме спира да не продам колата! Може ли малко повече информация къде може да се извърши рециклирането и ремонта. П.с. от Бургас съм ако има значение и още нещо наложително ли е да се сменят отново маслото и другите консумативи, че не мо стана много ясно от форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 9 Март 2018 Доклад Share Публикувано 9 Март 2018 16 minutes ago, finev_v said: Здравей, болен съм от същата болест и диагнозата ми е 2300-2500 лв съответно с нов и смяна на маслото, което смених преди около 5000 км. Направо съм впечатлен от цифрата която си написал която е всъщност на половина и честно казано само тя ме спира да не продам колата! Може ли малко повече информация къде може да се извърши рециклирането и ремонта. П.с. от Бургас съм ако има значение и още нещо наложително ли е да се сменят отново маслото и другите консумативи, че не мо стана много ясно от форума. МиД Авто във Варна, можеш направо да отидеш щом си от Бургас. Ще ти препоръчат и пълен рециклаж на кутията, защото с нова турбина, ако има нещо, което е тръгнсло бързо ще се износи след това и пак цената ще отиде на 2000-2500. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 10 Март 2018 Доклад Share Публикувано 10 Март 2018 И аз съм от Бургас и го правих в Мид. По-добре отиди на място, че еконта ще ти излезе 60+лв. Едно че е тежък, второ му слагат застраховка за 1000лв при транспорта. Ако нещо не си сигурен в диагнозата, пиши ми да се видим, аз попарата съм я сърбал :Д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bolid_auto Публикувано 11 Март 2018 Доклад Share Публикувано 11 Март 2018 (Редактирано) Не е от това че е тръгвал с газ и спирачка. Просто и е дошло времето. Колата ми е 412 кс на двигател и 800 нм. Не се чупи кутия толкова лесно. Проблемите в притрисането се дължат на хидро , а грешката която записва между трета и четвърта е от износен Е - пакет. Най често там се износва , понеже той е най - малкия. Хубаво е да се пусне и един тест за антифриз. Аз имам напълно рециклирана скоростна кутия за такава кола к-т с хидротрансформатор. Мога да я дам с връщане на старата. Давам с ресет и последен ъпдейт на софтуера. Редактирано 11 Март 2018 от bolid_auto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar P. Публикувано 13 Март 2018 Доклад Share Публикувано 13 Март 2018 (Редактирано) На 9.03.2018 г. at 22:38, finev_v написа: Здравей, болен съм от същата болест и диагнозата ми е 2300-2500 лв съответно с нов и смяна на маслото, което смених преди около 5000 км. Направо съм впечатлен от цифрата която си написал която е всъщност на половина и честно казано само тя ме спира да не продам колата! Може ли малко повече информация къде може да се извърши рециклирането и ремонта. П.с. от Бургас съм ако има значение и още нещо наложително ли е да се сменят отново маслото и другите консумативи, че не мо стана много ясно от форума. Това е цена само за ремонт на хидрото, скоростите не са отваряни. След ремонта на хидрото скоростите си работят както трябва. Маслото което сложих е на FEBI. МиД Авто във Варна за рециклиране. Намери сервиз да ти свалят скоростите и изпрати само хидрото. Маслото според мен може и да не го сменяш щом си го сменял преди 5000 км. Редактирано 13 Март 2018 от Dimitar P. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване