Jump to content

Audi A4 B6 2.5TDI 163 ks-мулти


Recommended Posts

  • Отговори 80
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако надереш конусите на първичния вал и си довиждане... на същия вал е забучен и диференциала и отлиташ директно за нова кутия или търсиш донор за насаждане на ръчна кутия

Твърдението че за 2500 можеш да решиш всеки проблем с кутията е меко казано грешно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой беше казал,че. 

 

Един проблем,ако може да се реши с пари,то не е проблем,а разход! Не ви ли писна да пишете глупости? Един карал,друг само виждал трети ходи пеш,но плюе.Ако, не сте имали,карали или ремонтирали 2.5 мулти защо по дяволите изказвате компетентно мнение??? 

Пич,едни и съши хора плюят! Хиляди мнения,без опит. Интернет МЕХАНИЦИ! :wall:  Имах точно такава кола.До преди да се регистрирам тук,нямах и на идея, какъв БОКЛУК съм имал! Срамно е, да занете! Все пак са на 10+ години тези коли..Дет се казва са на до изживяване.

:stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че ясно обоснованото мнение отгоре е насочено към мен :)

Я кажи колега как се решава описания от мен проблем - добре вкопана верига в конусите на първичния вал и колко би струвало то?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не иска да отговаря:)) Понеже чисто нова кутия някой надали ще си купи, че сумата е умопомрачаваща! Следва кутия втора ръка с ненадран конус..... смяна на верига, разните му уплътнения, масло, филтър........ и сумата няма да спре преди 5 000, като се има впредвид, че монтаж-демонтаж .... и ремонт...нагласяне на софтуера .....всичко това също струва пари!

За жалост няма как с 2500 лева човек да е готов да посрещне всяка неволя с такава кутия.....

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Моля за отговори за помощ само по въпросите.

Въпреки, че го прочетох, ще споделя една информация, което може да е полезна и на други колеги, търсещи по-нова кола с автомат, който не е мултитроник.

Фейслифтовите пасати Б5.5 продължават да ги оборудват с истински типтроник на предно и след 2001-ва.

Типтроника след 2000г има леки подобрения и като цяло  по-добро поведение от типтроника до 2000г.

 

Дали 163 коня душегуб има разлика с първия 2.5 може лесно да се провери в ЕТКА.

 

Е, и от 2,5 се оплакват много хора. Едната група са го виждали само по улицата, другата са си купили такива с 20-30 % под пазарната цена и се чудят защо е такъв боклук.

Аз продадох едно 2.5 на части, което беше перфектно (блокът и едната глава още стоят за доказателство:)) и продължавам да се чудя какво намират хората в здрав душегуб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Каква хубава тема за 2.5tdi. Как се развиха нещата с мен - четох 3г форума и колко е лош 2.5tdi. След това видях обявата на Любо и Цецо за на Любо А6 с 2.5тди двигател и въпреки че бе постна от към екстри им се доверих за състоянието на двигателя и заобикалящите го агрегати. Ами за вече почти 2г само масло, нафта и филтри. Един път почистих турбото и турбо пътищата. Разхода - смешен, на фона на стила ми на шофиране. Кофтито е само че е с 225/50/17-ки и са скъпи гумите а и на 3-та ми се е случвало да превъртят летните... От 4-5 месеца я продавам, защото ще ми трябва по-висока кола и дуракоустойчива на планински пътища. 2-ма познати си закупиха 2.5 с автомат и куп екстри 4х4 за по ~ 4500лв "нов внос" и само за 1 месец вече бяха на 10 000лв, а аз им давах моята за 6000лв :) Сега кълнат хората които са им продали колите, като не виждат че сами са си виновни :) И аз едно време бях пред избора 4х4 автомат за по-малко пари или сегашната ми.. Сега съм щаслив от избора ми. Предполагам същата е историята и с Мултитроника! :) 
Лек ден! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при мен Мултитроника работи като часовник.....засега!  Но това е след едва 13 месеца каране и 16-тина хиляди километра.....

Всичко което зависи от мен за да е в добро състояние се прави......а какво ще стане с годините ще видим......:)

За 2.5 мотора нямам лични наблюдения.....     имам само добри познати с такива коли и..... ще си спестя мнението;)

В крайна сметка при покупка на автомобил трябва малко или повече късмет и......много грижи и немалко средства след покупката, каквато и да е колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да не ви харесва 2.5

Аз прнзнавам проблемите на моторите с код започващ с буква А, но в семейството имахме 2 163-ки и нмам никакви забележки. Разхода е много нисък за V6, но всичко опира до километрите и поддръжката. Няма как кола на над 300 000км и масло сменяно през 40 000 - 60 000 км нещата за са ок. А такива на малко километри са все по рядко срещани. То вече 3.0 TDI трудно се намира около 100 000км. Не говорим разбира се за БГ пазара, където всички коли са ЧИСТО НОВА или УНИКАЛНА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с код на двигателя AFB, при закупуването на автомобила и вкарването му в България 2008г е сменен (ама уж) филтър за картерни газове в резултат при смяна на гарнитури на главите е имало паднала кобилица, тогава вече наистина е сменен този филтър както и целия набор кобилици и повдигачи. От тогава с новия модел филтър и масло 5W40 и 5W50 никакви проблеми :) Сменя се на 10 000км маслото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колеги здравейте,след дълго отсъствие/4 мес./,реших да кажа няколко думи.тъй като взех книжка януари и мислех за а4 б6 2.5 тди 163 мулти,не съм се отказал но си взех една евтинка кола докато свикна,въпроса ми е следния,тъй като темата която разисквахме е въпросното ауди да е с автомат и се изсипаха едни коментари с една дума не купувай..обаче свикнах и с ръчка та въпроса е 163 или 180 кс но ръчка....така ще изчезне ли прозвището''душегуб''.и по добре ли е от това да е автомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти се кара на предно-163 коня,ако ти се кара quattro-180 коня.

Автоматичната кутия типтроник е само при 180 коня версията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е автомат си спестяваш евентуално проблеми с него, т.е. един риск по-малко. Понятието "душегуб" обаче си остава за мотора (макар и по-новия с ролкови кобилици...).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...