jbiznesa Публикувано 14 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 и след това се предполага че проблема е решен с кутията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 14 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 Ако надереш конусите на първичния вал и си довиждане... на същия вал е забучен и диференциала и отлиташ директно за нова кутия или търсиш донор за насаждане на ръчна кутияТвърдението че за 2500 можеш да решиш всеки проблем с кутията е меко казано грешно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony7466 Публикувано 14 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 Някой беше казал,че. Един проблем,ако може да се реши с пари,то не е проблем,а разход! Не ви ли писна да пишете глупости? Един карал,друг само виждал трети ходи пеш,но плюе.Ако, не сте имали,карали или ремонтирали 2.5 мулти защо по дяволите изказвате компетентно мнение??? Пич,едни и съши хора плюят! Хиляди мнения,без опит. Интернет МЕХАНИЦИ! Имах точно такава кола.До преди да се регистрирам тук,нямах и на идея, какъв БОКЛУК съм имал! Срамно е, да занете! Все пак са на 10+ години тези коли..Дет се казва са на до изживяване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 14 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 Предполагам, че ясно обоснованото мнение отгоре е насочено към мен Я кажи колега как се решава описания от мен проблем - добре вкопана верига в конусите на първичния вал и колко би струвало то? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 (Редактирано) Явно не иска да отговаря) Понеже чисто нова кутия някой надали ще си купи, че сумата е умопомрачаваща! Следва кутия втора ръка с ненадран конус..... смяна на верига, разните му уплътнения, масло, филтър........ и сумата няма да спре преди 5 000, като се има впредвид, че монтаж-демонтаж .... и ремонт...нагласяне на софтуера .....всичко това също струва пари!За жалост няма как с 2500 лева човек да е готов да посрещне всяка неволя с такава кутия..... Цитиране на предходен пост! Редактирано 16 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony7466 Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Ти мене не ме мисли... Аз не чакам ББ да ми вдигне заплатата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Моля за отговори за помощ само по въпросите.Въпреки, че го прочетох, ще споделя една информация, което може да е полезна и на други колеги, търсещи по-нова кола с автомат, който не е мултитроник.Фейслифтовите пасати Б5.5 продължават да ги оборудват с истински типтроник на предно и след 2001-ва.Типтроника след 2000г има леки подобрения и като цяло по-добро поведение от типтроника до 2000г. Дали 163 коня душегуб има разлика с първия 2.5 може лесно да се провери в ЕТКА. Е, и от 2,5 се оплакват много хора. Едната група са го виждали само по улицата, другата са си купили такива с 20-30 % под пазарната цена и се чудят защо е такъв боклук.Аз продадох едно 2.5 на части, което беше перфектно (блокът и едната глава още стоят за доказателство) и продължавам да се чудя какво намират хората в здрав душегуб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony7466 Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Ама хич не им обеснявай,те просто са свикнали да калят 2.5,и това е! Може би,защото са големи инженери! или..? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Какво по-точно за AYM мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian92 Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Каква хубава тема за 2.5tdi. Как се развиха нещата с мен - четох 3г форума и колко е лош 2.5tdi. След това видях обявата на Любо и Цецо за на Любо А6 с 2.5тди двигател и въпреки че бе постна от към екстри им се доверих за състоянието на двигателя и заобикалящите го агрегати. Ами за вече почти 2г само масло, нафта и филтри. Един път почистих турбото и турбо пътищата. Разхода - смешен, на фона на стила ми на шофиране. Кофтито е само че е с 225/50/17-ки и са скъпи гумите а и на 3-та ми се е случвало да превъртят летните... От 4-5 месеца я продавам, защото ще ми трябва по-висока кола и дуракоустойчива на планински пътища. 2-ма познати си закупиха 2.5 с автомат и куп екстри 4х4 за по ~ 4500лв "нов внос" и само за 1 месец вече бяха на 10 000лв, а аз им давах моята за 6000лв Сега кълнат хората които са им продали колите, като не виждат че сами са си виновни И аз едно време бях пред избора 4х4 автомат за по-малко пари или сегашната ми.. Сега съм щаслив от избора ми. Предполагам същата е историята и с Мултитроника! Лек ден! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Ами при мен Мултитроника работи като часовник.....засега! Но това е след едва 13 месеца каране и 16-тина хиляди километра.....Всичко което зависи от мен за да е в добро състояние се прави......а какво ще стане с годините ще видим......За 2.5 мотора нямам лични наблюдения..... имам само добри познати с такива коли и..... ще си спестя мнениетоВ крайна сметка при покупка на автомобил трябва малко или повече късмет и......много грижи и немалко средства след покупката, каквато и да е колата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Нормално е да не ви харесва 2.5Аз прнзнавам проблемите на моторите с код започващ с буква А, но в семейството имахме 2 163-ки и нмам никакви забележки. Разхода е много нисък за V6, но всичко опира до километрите и поддръжката. Няма как кола на над 300 000км и масло сменяно през 40 000 - 60 000 км нещата за са ок. А такива на малко километри са все по рядко срещани. То вече 3.0 TDI трудно се намира около 100 000км. Не говорим разбира се за БГ пазара, където всички коли са ЧИСТО НОВА или УНИКАЛНА. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian92 Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Моята е с код на двигателя AFB, при закупуването на автомобила и вкарването му в България 2008г е сменен (ама уж) филтър за картерни газове в резултат при смяна на гарнитури на главите е имало паднала кобилица, тогава вече наистина е сменен този филтър както и целия набор кобилици и повдигачи. От тогава с новия модел филтър и масло 5W40 и 5W50 никакви проблеми Сменя се на 10 000км маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Доколкото знам, филтъра за картерни газове на 155 и 163 коньовите мотори е несменяем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Пластмасов е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 19 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Колеги здравейте,след дълго отсъствие/4 мес./,реших да кажа няколко думи.тъй като взех книжка януари и мислех за а4 б6 2.5 тди 163 мулти,не съм се отказал но си взех една евтинка кола докато свикна,въпроса ми е следния,тъй като темата която разисквахме е въпросното ауди да е с автомат и се изсипаха едни коментари с една дума не купувай..обаче свикнах и с ръчка та въпроса е 163 или 180 кс но ръчка....така ще изчезне ли прозвището''душегуб''.и по добре ли е от това да е автомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Ако ти се кара на предно-163 коня,ако ти се кара quattro-180 коня.Автоматичната кутия типтроник е само при 180 коня версията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Ако не е автомат си спестяваш евентуално проблеми с него, т.е. един риск по-малко. Понятието "душегуб" обаче си остава за мотора (макар и по-новия с ролкови кобилици...). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Добре де,защо тогава аз съм с предно и типтроник?150 коня 2.5 ТДИ 98г. седан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislavg Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Защото си преди 2000-ната година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Някой има ли идея, Шкода супърб с типтроник ли е? След 2000 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ropotamo Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Шкода с мултитроник няма, ако това те интересува- мултито си го слагат в Ауди, шкода не е дорасла за такива кутии Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 7 Август 2015 Доклад Share Публикувано 7 Август 2015 и кво излиза, че няма типтроник при 2.5-163 ? Мислех си , че има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 7 Август 2015 Доклад Share Публикувано 7 Август 2015 Има по обявите на търгашите,срещал съм и аудита със 7g-tronik:)само по описание разбира се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 9 Август 2015 Доклад Share Публикувано 9 Август 2015 (Редактирано) ясноо Цитиране на предходно мнение! Редактирано 10 Август 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване