kpematop Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 Да, виж ЕГР-а дали работи добре, че той също помага за загряването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 Абе Стефчо от вас до работата дигаш ли 90 градуса, че аз трябва да карам със 120, че да дигна 90 градуса на 12тия километър някъде Ако вдигне 90градуса, макар и бавно, и ги държи значи термостата ти е ОК, почне ли да пада/играе температурата- за смяна е. В тези студове е нормално двигателя да загрява по-бавно (а и дизелите на ВАГ осбено ПД не се славят като най-бързо загряващите, особено в града). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 Защо да не падне температурата като се спускаш без газ и си пуснал отопление. Като не пуска нафта в цилиндрите откъде да дойде тая топлина?Ще охлажда естествено. Ако го прави обаче при нормално каране тогава вече може да е термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Имахме подобен спор в раздела за A3 8P. Един колега с 2.0 TDI сложи чисто нов оригинален термостат и се качихме на Златните мостове с лаптопа. Колата беше загряла идеално до 90 градуса като се качихме горе. След спускане и следене на живи данни през VCDS температурата падна до 68 градуса по спомен в Бояна. Колегата караше почти без да подава гас надолу и с пуснато парно на 3-та степен. Абсолютно нормално поведение е това при такива обстоятелства. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Добре,прочетох дотук каквото намерих,при мен 3.0 ТДИ държи постоянна температура 75 градуса,даже и извънградско 100 километра пак си е така,само по някакви нанагорнища за повече километри,тогава вдига 90 градуса и си ги държи,иначе си е постоянно на 75 градуса.Явно термостата е за смяна,може ли да е нещо друго??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Колеги, всяко едно играене на температурата след като веднъж колата е стигнала 90 градуса значи че термостата ви е тръгнал- не се залъгвайте!!! И аз бях така до миналата есен, смених го и цяла зима- студ, лед, нанагорнища, нанадолнища- не е о отлепил от 90, това е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Ами това не е вярно просто. Особено 2.0 тди и с чисто нов термостат си държи под 90 градуса зимата по студовете ако не се кара достатъчно дълго време на висока скорост. Колегата, който си купи 3.0 тди също сложи нов термостат още като взе колата и неговата се държеше по същия начин по околовръстното посока центъра където е наклон надолу зимата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 На извънградско трябва да държи 90 градуса, само при спускане със спрян ЕГР изстива и то не всички коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 ОК споделям личен опит- аз откакто съм с новия не е мръднал от 90... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Колеги, всяко едно играене на температурата след като веднъж колата е стигнала 90 градуса значи че термостата ви е тръгнал- не се залъгвайте!!! И аз бях така до миналата есен, смених го и цяла зима- студ, лед, нанагорнища, нанадолнища- не е о отлепил от 90, това е!Благодаря колеги,значи термостата явно трябва да бъде сменен.И да държи 90 градуса,както е правилно за двигателя.Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 И аз трябва да го сменям. На спускане ми пада с 10-20 градуса... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantancho Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 (Редактирано) Здравейте колеги,смених термостата с оригинален 120 лева е,и сега държи 90 градуса без проблеми,като тръгна и за 2-3 километра си е на 90 градуса вече и ги държи постоянно,смяната му е свързана с много разглобяване и много време,който не го е правил не го съветвам да се захваща,да отиде при майстор,около 50-60 лева е.Поздрави. Редактирано 23 Май 2015 от koceg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Тегави са всички ремонти на V6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 25 Май 2015 Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Абе разправям аз че ако термостата е в ред трябва да не мърда от 90 ама.. Оригинален от Порше е към стотина лева Колега Koceg радвам се че си ме послушал и че нещата вече са ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 И аз съм доволен от смяната на термостата,благодаря за съвета,и двигателя започна да работи по-добре,поне аз така го усещам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Когато нафтата е студена не върви, има "защита". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Ясно,и аз така знам,че трябва двигателя да е с оптимална температура,сега е доста по-добре,останаха още разни щуротии да се оправят,и таз кола да стане безпроблемна като предните ми 2 аудита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Ходих вчера извън града,минах над 600 км,и мога да кажа,карене на баири,спускане,температурата е твърдо 90 градуса,не мърда,явно така трябва да бъде,така че както каза тука колегата,не държи ли 90 градуса,явно е термостата,поне той де,може и друго да е,но основно е той. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Сега сме 20 градуса, трудно ще падне от 90. На -15 вярвай, че пада, когато се спускаш по баир Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Не им разваляй на хората рахата, нека си мислят, че са свършили нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Постоянно държи 90, само при спускане малко пада. Като купя кола, първата ми работа е да сменя термостата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 При бензините има файда, ама на тоя дизел мнооого рядко му се разваля термостата. Да пада при спускане е нормално, ако няма други проблеми не виждам защо да се сменя.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 При мен държи стрелката на едно положение винаги. По Вагком не съм гледал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio81 Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Зимата при -10 градуса и спускане от Пампорово с чисто нов термостат, стрелката пада до към 70, така че няма как да държи винаги 90!Аз така се подведох та го смених, мислейки че си е заминал, но както и да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване