Jump to content

Термостaт или нещо друго


dexter1

Recommended Posts

  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Абе Стефчо от вас до работата дигаш ли 90 градуса, че аз трябва да карам със 120, че да дигна 90 градуса на 12тия километър някъде :)

Ако вдигне 90градуса, макар и бавно, и ги държи значи термостата ти е ОК, почне ли да пада/играе температурата- за смяна е. В тези студове е нормално двигателя да загрява по-бавно (а и дизелите на ВАГ осбено ПД не се славят като най-бързо загряващите, особено в града).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не падне температурата като се спускаш без газ и си пуснал отопление. Като не пуска нафта в цилиндрите откъде да дойде тая топлина?

Ще охлажда естествено.

 

Ако го прави обаче при нормално каране тогава вече може да е термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имахме подобен спор в раздела за A3 8P. Един колега с 2.0 TDI сложи чисто нов оригинален термостат и се качихме на Златните мостове с лаптопа. Колата беше загряла идеално до 90 градуса като се качихме горе. След спускане и следене на живи данни през VCDS температурата падна до 68 градуса по спомен в Бояна. Колегата караше почти без да подава гас надолу и с пуснато парно на 3-та степен. Абсолютно нормално поведение е това при такива обстоятелства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Добре,прочетох дотук каквото намерих,при мен 3.0 ТДИ държи постоянна температура 75 градуса,даже и извънградско 100 километра пак си е така,само по някакви нанагорнища за повече километри,тогава вдига 90 градуса и си ги държи,иначе си е постоянно на 75 градуса.Явно термостата е за смяна,може ли да е нещо друго???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

всяко едно играене на температурата след като веднъж колата е стигнала 90 градуса значи че термостата ви е тръгнал- не се залъгвайте!!!

 

И аз бях така до миналата есен, смених го и цяла зима- студ, лед, нанагорнища, нанадолнища- не е о отлепил от 90, това е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това не е вярно просто. Особено 2.0 тди и с чисто нов термостат си държи под 90 градуса зимата по студовете ако не се кара достатъчно дълго време на висока скорост. Колегата, който си купи 3.0 тди също сложи нов термостат още като взе колата и неговата се държеше по същия начин по околовръстното посока центъра където е наклон надолу зимата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На извънградско трябва да държи 90 градуса, само при спускане със спрян ЕГР изстива и то не всички коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

всяко едно играене на температурата след като веднъж колата е стигнала 90 градуса значи че термостата ви е тръгнал- не се залъгвайте!!!

 

И аз бях така до миналата есен, смених го и цяла зима- студ, лед, нанагорнища, нанадолнища- не е о отлепил от 90, това е!

Благодаря колеги,значи термостата явно трябва да бъде сменен.И да държи 90 градуса,както е правилно за двигателя.Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,смених термостата с оригинален 120 лева е,и сега държи 90 градуса без проблеми,като тръгна и за 2-3 километра си е на 90 градуса вече и ги държи постоянно,смяната му е свързана с много разглобяване и много време,който не го е правил не го съветвам да се захваща,да отиде при майстор,около 50-60 лева е.Поздрави.

Редактирано от koceg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе разправям аз че ако термостата е в ред трябва да не мърда от 90 ама..:)

 

 

Оригинален от Порше е към стотина лева

 

 

Колега Koceg радвам се че си ме послушал и че нещата вече са ок:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм доволен от смяната на термостата,благодаря за съвета,и двигателя започна да работи по-добре,поне аз така го усещам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,и аз така знам,че трябва двигателя да е с оптимална температура,сега е доста по-добре,останаха още разни щуротии да се оправят,и таз кола да стане безпроблемна като предните ми 2 аудита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих вчера извън града,минах над 600 км,и мога да кажа,карене на баири,спускане,температурата е твърдо 90 градуса,не мърда,явно така трябва да бъде,така че както каза тука колегата,не държи ли 90 градуса,явно е термостата,поне той де,може и друго да е,но основно е той.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При бензините има файда, ама на тоя дизел мнооого рядко му се разваля термостата. Да пада при спускане е нормално, ако няма други проблеми не виждам защо да се сменя..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимата при -10 градуса и спускане от Пампорово с чисто нов термостат, стрелката пада до към 70, така че няма как да държи винаги 90!


Аз така се подведох та го смених, мислейки че си е заминал, но както и да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...