vaninio Публикувано 9 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 Пожелавам успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 9 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 (Редактирано) Колеги, не се карайте за глупости, сега се връщам от сервиза и ПРОЛЕМА МИ Е РЕШЕН.В аванс отбелязвам, че тхнически съм невежа, затова не обръщайте внимание на термините ми:Проблемът се оказа една гумена мембранка в сондата на бутилката. Залепнала е и затова няма налягане на газта. Действително на теста на компютъра си показа и точно този проблем, решен временно с отстраняването на въпросната мембранка. За по-компетентите ще споделя, че в момента вече нямам евро сонда, но ремонтния комплект срувал около 35лв. и скоро ще го оправя. Просто нямаше наличен. Редактирано 9 Януари 2015 от ivelin_1976 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 (Редактирано) При мен пък се появяваше същия проблем от скапания изпарител томасето арктик. Уж е подсилен и държал до 240коня но увисва в студа. Сумати работи смених, на сума работи правих профилактика, но нямаше ефект докато не изхвърлих изпарителя. Това с липсата на налягане в бутилката заради студа ми се струва несериозно. Палиш колата, загрява, парното бичи... в колата да не е -20 че да се понижи налягането в бутилката? Проблема идва от там, че повечето изпарители са поставени точно срещу струя студен въздух, от там се охлажда изпарителя и КПД-то му спада и ако изпарителя си е недъгав по рождение се сещате какво става. Това го установих и тествах какво става ако се обвие изпарителя с изолационен материал. Определено имаше голяма разлика. За да не си завивате изпарителите с "кожуси" зимата си вземайте по-мощтни изпарители или ги каширайте на място на което не "духа" вятър от предницата на колата. Редактирано 7 Февруари 2015 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1.8T chip problem Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 предложете ми някои добър газадйия да оправи моята кола audi 1.8T i chip с газов инжекцион е.този каде ми слага ГИ неможа да я настрои.каза ми да махна чипа иначе колата нямало да трагне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Каква ти е газовата уредба?Какви компоненти са монтирани? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Абе тя е с chip бе, кво значение имат нещата за които питаш?Sent from Мобифоня powered by Мобиком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Има значение щом питам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 А защо обясняваше в другата тема, че нямало значение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Въпроса ми беше по-скоро риторичен ;-) Sent from Мобифоня powered by Мобиком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 (Редактирано) При мен пък се появяваше същия проблем от скапания изпарител томасето арктик. Уж е подсилен и държал до 240коня но увисва в студа. Сумати работи смених, на сума работи правих профилактика, но нямаше ефект докато не изхвърлих изпарителя. Това с липсата на налягане в бутилката заради студа ми се струва несериозно. Палиш колата, загрява, парното бичи... в колата да не е -20 че да се понижи налягането в бутилката? Проблема идва от там, че повечето изпарители са поставени точно срещу струя студен въздух, от там се охлажда изпарителя и КПД-то му спада и ако изпарителя си е недъгав по рождение се сещате какво става. Това го установих и тествах какво става ако се обвие изпарителя с изолационен материал. Определено имаше голяма разлика. За да не си завивате изпарителите с "кожуси" зимата си вземайте по-мощтни изпарители или ги каширайте на място на което не "духа" вятър от предницата на колата.Май нещо сериозно ти куцат познанията по темата. Това за което говорят колегите е че при много ниска температура газта спира да се изпарява, без газова фаза какво точно ще закара течната такава до изпарителя? Предполагам гравитация а? Редактирано 1 Април 2015 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 (Редактирано) Колега, не знам при каква температура газта спира да се изпарява, но при -22 градуса външна температура колата си върви без проблеми. Все пак не сме на Аляска Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Това на какъв мотор? Ако е на атмосферка хич и не ми се хвали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 А защо обясняваше в другата тема, че нямало значение?С определни уредби нещата могат да се подобрят,но не и да са както трябва да е.Каквато и уредба да е с нескопосан чип няма как да стане,но вече ми е писнало да говоря по тая тема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Добре де, как разбра че чипа в другата тема е "нескопосан", а този от тази тема "става"? И какъв е този интерес към току-що регистриран потребител с ник "1.8т чип проблем" ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angeltsankov Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Колеги не исках да пиша но... вие друга работа нямате ли си освен да се заяждате с някой който се опитва да помогне? "С определни уредби нещата могат да се подобрят,но не и да са както трябва да е" как да ви го напише човек че да го схванете? Не можете да помогнете със знания явно, но поне недейте да пречите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 вие друга работа нямате ли си освен да се заяждате с някой който се опитва да помогне? айде стига глупости. Как помагаш, като в две теми с абсолютно аналогични проблеми подхвърляш две коренно различни хипотези. И как си толкова услужлив към "човек" с едно мнение и тенденциозен ник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Кое им е различно на тезите?Колегата както и аз твърдим,че кола с кьопав чип и газ НЯМА КАК ДА СТАНЕ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravito Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Колегата robobug имам чувтвото че е прав не съм много по теорийте за конспирация ама вие си мислите че се бръснем с мотиките и си сеем доматито по асвалта.Дори ако не ме мързеше щях да проверя от какво Ip пише новорегистриралият се потребител ,ама знае ли се може да сте се изхитрили и да сте помолили някой друг да поства Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angeltsankov Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 (Редактирано) "Смотаният ремап, при който смотаният мапер е задал времена на впръскване, които се застъпват при високи обороти е проблема. От там нататък компа на уредбата не знае какво става и в най-добрия случай ще отвори напълно и газовите инжектори. Е в това е проблемът..." Цитирам мнението на доста запознат колега (от друг форум).С това не искам никой в нищо да убеждавам... всеки си има глава на раменете. А за ИП-то може ли да удариш едно рамо колега (любопитно ми е има ли такива шашми) ? Редактирано 2 Април 2015 от angeltsankov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Колега пробвай от настройките ти да и кажеш при какви условия да минава на газ . Моята преминава само при нещо изгоряло по ГИ или свършила газ но явно е настроена и на много ниско защото като ми свърши я карам като на обикновена газова докато не почне да не върви на високи и не минава аз я пускам на бензин . Моята зимата като я настъпвах и почваше да прекъсва на високите обороти замръзваше нещо ,сега като се постопли нямам ядове . Пробвай да видиш замръзва ли . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Това на какъв мотор? Ако е на атмосферка хич и не ми се хвали.Да колега, на атмосферка. Но до колкото съм чувал преминаването на пропан-бутана от течна в газообразна фаза става в редуктора. До там налягането е около 10 атмосфери, но при преминаването в газообразно състояние се акумулира много топлина и затова при недостатъчно затопляне на редуктора се получава и обледеняването му. Това го казвам с уточнението, че съотношението на пропан и бутан е съобразено със сезона!!!п.п."За да се използва газта , тя трябва да премине от течна в газообразна фаза. При бутана, това ще се случи при температура над -2ºС, докато при пропана тази температура е много по-ниска - -42ºС" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerekovski Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Налягането до редуктора изобщо не е 10 атмосфери, а варира страшно много в зависимост от много фактори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 (Редактирано) 10 атмосфери на кукуво лято, при -15/-20 не може да "дуне у гайда" ще захранва турбо мотор..... Както казах изпускаш съществен момент. При автомобил с инжекционна система за подаване на горивото помпата Е В резервоара и съответно подава налагане 3--6 Bar-а по системата към двигателя (така е също и при ГИ -тата на течна фаза). При нормалния ГИ се разчита на изпаряването на част от газта за да създаде налягане в бутилката което да изтласква течната фаза до редуктор-изпарителя който вече да я изпарява и дрън-дрън нататък.То и затова има уж "лята" и "зимна" газ, зимната трябва да има повечко пропан за да може все пак да продължи да се изпарява и при -20 например, а не като е с повечко бутан на -10 да опне петалата. Разликата в захранването на атмосферен и турбо мотор са че няма прилика. При атмосферния разликата между минимално консумирано и максимално консумирано гориво е несравнимо по-малка и се случва в несравнимо по-дълъг период от време по сравнение с пиковата консумация на мотор влязал в "буст". Затова казвам че хабер си нямаш за какво се говори, без да ми се сърдиш. Затова и се побългаряват системите като се зареждат с известно количество въздух под налягане който да служи точно както сгъстения въздух при разширителните съдове на ОВИ-тата. Въздуха служи да изтласква течната фаза към редуктора, като при това оставайки отгоре на бутилката се губи много малко. Но наистина не е гот, има си подход при компонентите доколкото е възможно да се компенсира смотаната булгаристанска газ. Валю а ти като все в устата ти е Ланди Ренцо, я кажи колко често тръца ти вижда отметката от 4000 об/мин. Не ми приличаш на състезател та докрай в зимни условия да си проверил великата безотказност на Ланди-то..... Редактирано 3 Април 2015 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 (Редактирано) Винаги си достига крайни обороти А4-ката (1.8Т предполагам за него говорим) без значение от температурата - дори и при много ниски температури. Нещо повече - досега за над 3 години ползване не имало проблем с вървежа на високи, ниски или каквито и да е обороти, не ми се е налагало да допълвам бутилката с въздух и други подобни глупости. Специално съм я пробвал, когато си надувахте бутилките със сгъстен въздух преди време. Просто е глупаво да се слагат всички производители на газови инжекциони под един знаменател .Забравих да пиша за "отметката" от 4000 оборота - често я стига, дори и до към 7000 оборота стига, когато се налага. И да, Ланди-Ренцо са ми "все на устата" защото нямам никакви оплаквания и проблеми с тях на всичките си коли, а и хората на които съм я препоръчал също нямат. Ако се огледа малко човек из темите, ще види че няма оплаквания за техния ГИ, а карат много хора с такъв. Говорим за новозакупени уредби монтирани и карани в БГ с "лошата" ни газ, не говорим за 10-та употреба "нов внос" . Редактирано 5 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване