Jump to content

Б6 1.8Т прехвърля на бензин при яко настъпване(може би кофти газ)


Recommended Posts

Колеги, не се карайте за глупости, сега се връщам от сервиза и ПРОЛЕМА МИ Е РЕШЕН.

В аванс отбелязвам, че тхнически съм невежа, затова не обръщайте внимание на термините ми:

Проблемът се оказа една гумена мембранка в сондата на бутилката. Залепнала е и затова няма налягане на газта. Действително на теста на компютъра си показа и точно този проблем, решен временно с отстраняването на въпросната мембранка. За по-компетентите ще споделя, че в момента вече нямам евро сонда, но ремонтния комплект срувал около 35лв. и скоро ще го оправя. Просто нямаше наличен.

Редактирано от ivelin_1976
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

При мен пък се появяваше същия проблем от скапания изпарител томасето арктик. Уж е подсилен и държал до 240коня но увисва в студа. Сумати работи смених, на сума работи правих профилактика, но нямаше ефект докато не изхвърлих изпарителя. Това с липсата на налягане в бутилката заради студа ми се струва несериозно. Палиш колата, загрява, парното бичи... в колата да не е -20 че да се понижи налягането в бутилката? Проблема идва от там, че повечето изпарители са поставени точно срещу струя студен въздух, от там се охлажда изпарителя и КПД-то му спада и ако изпарителя си е недъгав по рождение се сещате какво става. Това го установих и тествах какво става ако се обвие изпарителя с изолационен материал. Определено имаше голяма разлика. За да не си завивате изпарителите с "кожуси" зимата си вземайте по-мощтни изпарители или ги каширайте на място на което не "духа" вятър от предницата на колата.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

предложете ми някои  добър газадйия да оправи моята кола audi 1.8T i chip  с газов инжекцион е.този каде ми слага ГИ неможа да я настрои.каза ми да махна чипа иначе колата нямало да трагне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък се появяваше същия проблем от скапания изпарител томасето арктик. Уж е подсилен и държал до 240коня но увисва в студа. Сумати работи смених, на сума работи правих профилактика, но нямаше ефект докато не изхвърлих изпарителя. Това с липсата на налягане в бутилката заради студа ми се струва несериозно. Палиш колата, загрява, парното бичи... в колата да не е -20 че да се понижи налягането в бутилката? Проблема идва от там, че повечето изпарители са поставени точно срещу струя студен въздух, от там се охлажда изпарителя и КПД-то му спада и ако изпарителя си е недъгав по рождение се сещате какво става. Това го установих и тествах какво става ако се обвие изпарителя с изолационен материал. Определено имаше голяма разлика. За да не си завивате изпарителите с "кожуси" зимата си вземайте по-мощтни изпарители или ги каширайте на място на което не "духа" вятър от предницата на колата.

Май нещо сериозно ти куцат познанията по темата. Това за което говорят колегите е че при много ниска температура газта спира да се изпарява, без газова фаза какво точно ще закара течната такава до изпарителя? Предполагам гравитация а?

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не знам при каква температура газта спира да се изпарява, но при -22 градуса външна температура колата си върви без проблеми. Все пак не сме на Аляска :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо обясняваше в другата тема, че нямало значение?

С определни уредби нещата могат да се подобрят,но не и да са както трябва да е.Каквато и уредба да е с нескопосан чип няма как да стане,но вече ми е писнало да говоря по тая тема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, как разбра че чипа в другата тема е "нескопосан", а този от тази тема "става"?

 

И какъв е този интерес към току-що регистриран потребител с ник "1.8т чип проблем" ? :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не исках да пиша но... вие друга работа нямате ли си освен да се заяждате с някой който се опитва да помогне? "С определни уредби нещата могат да се подобрят,но не и да са както трябва да е" как да ви го напише човек че да го схванете? Не можете да помогнете със знания явно, но поне недейте да пречите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вие друга работа нямате ли си освен да се заяждате с някой който се опитва да помогне? 

айде стига глупости. Как помагаш, като в две теми с абсолютно аналогични проблеми подхвърляш две коренно различни хипотези.

 

И как си толкова услужлив към "човек" с едно мнение и тенденциозен ник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата robobug имам чувтвото че е прав не съм много по теорийте за конспирация ама вие си мислите че се бръснем с мотиките и си сеем доматито по асвалта.Дори ако не ме мързеше щях да проверя от какво Ip пише новорегистриралият се потребител ,ама знае ли се може да сте се изхитрили и да сте помолили някой друг да поства

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Смотаният ремап, при който смотаният мапер е задал времена на впръскване, които се застъпват при високи обороти е проблема. От там нататък компа на уредбата не знае какво става и в най-добрия случай ще отвори напълно и газовите инжектори. Е в това е проблемът..."

 

Цитирам мнението на доста запознат колега (от друг форум).С това не искам никой в нищо да убеждавам... всеки си има глава на раменете. А за ИП-то може ли да удариш едно рамо колега (любопитно ми е има ли такива шашми) ?

Редактирано от angeltsankov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пробвай от настройките ти да и кажеш при какви условия да минава на газ . Моята преминава само при нещо изгоряло по ГИ или свършила газ но явно е настроена и на много ниско защото като ми свърши я карам като на обикновена газова докато не почне да не върви на високи и не минава аз я пускам на бензин . Моята зимата като я настъпвах и почваше да прекъсва на високите обороти замръзваше нещо ,сега като се постопли нямам ядове . Пробвай да видиш замръзва ли .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на какъв мотор? Ако е на атмосферка хич и не ми се хвали.

Да колега, на атмосферка. Но до колкото съм чувал преминаването на пропан-бутана от течна в газообразна фаза става в редуктора. До там налягането е около 10 атмосфери, но при преминаването в газообразно състояние се акумулира много топлина и затова при недостатъчно затопляне на редуктора се получава и обледеняването му. Това го казвам с уточнението, че съотношението на пропан и бутан е съобразено със сезона!!!

п.п."За да се използва газта , тя трябва да премине от течна в газообразна фаза. При бутана, това ще се случи при температура над -2ºС, докато при пропана тази температура е много по-ниска - -42ºС"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 атмосфери на кукуво лято, при -15/-20 не може да "дуне у гайда" ще захранва турбо мотор.....

 

Както казах изпускаш съществен момент. При автомобил с инжекционна система за подаване на горивото помпата Е В резервоара и съответно подава налагане 3--6 Bar-а по системата към двигателя (така е също и при ГИ -тата на течна фаза). При нормалния ГИ се разчита на изпаряването на част от газта за да създаде налягане в бутилката което да изтласква течната фаза до редуктор-изпарителя който вече да я изпарява и дрън-дрън нататък.

То и затова има уж "лята" и "зимна" газ, зимната трябва да има повечко пропан за да може все пак да продължи да се изпарява и при -20 например, а не като е с повечко бутан на -10 да опне петалата.

 

Разликата в захранването на атмосферен и турбо мотор са че няма прилика. При атмосферния разликата между минимално консумирано и максимално консумирано гориво е несравнимо по-малка и се случва в несравнимо по-дълъг период от време по сравнение с пиковата консумация на мотор влязал в "буст".

 

Затова казвам че хабер си нямаш за какво се говори, без да ми се сърдиш.

 

 

Затова и се побългаряват системите като се зареждат с известно количество въздух под налягане който да служи точно както сгъстения въздух при разширителните съдове на ОВИ-тата. Въздуха служи да изтласква течната фаза към редуктора, като при това оставайки отгоре на бутилката се губи много малко. Но наистина не е гот, има си подход при компонентите доколкото е възможно да се компенсира смотаната булгаристанска газ.

 

 

Валю а ти като все в устата ти е Ланди Ренцо, я кажи колко често тръца ти вижда отметката от 4000 об/мин. Не ми приличаш на състезател та докрай в зимни условия да си проверил великата безотказност на Ланди-то.....

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги си достига крайни обороти А4-ката (1.8Т предполагам за него говорим) без значение от температурата - дори и при много ниски температури. Нещо повече - досега за над 3 години ползване не имало проблем с вървежа на високи, ниски или каквито и да е обороти, не ми се е налагало да допълвам бутилката с въздух и други подобни глупости. Специално съм я пробвал, когато си надувахте бутилките със сгъстен въздух преди време. Просто е глупаво да се слагат всички производители на газови инжекциони под един знаменател ;).

Забравих да пиша за "отметката" от 4000 оборота - често я стига, дори и до към 7000 оборота стига, когато се налага. И да, Ланди-Ренцо са ми "все на устата" защото нямам никакви оплаквания и проблеми с тях на всичките си коли, а и хората на които съм я препоръчал също нямат. Ако се огледа малко човек из темите, ще види че няма оплаквания за техния ГИ, а карат много хора с такъв. Говорим за новозакупени уредби монтирани и карани в БГ с "лошата" ни газ, не говорим за 10-та употреба "нов внос" ;).

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...