Jump to content

Каква е причината за тропането в дупки


Kissman

Recommended Posts

Колеги,от известно време усещам тропане отпред когато има неравности по пътя,а то винаги има и помня че преди месеци при последното вдигане и оглеждане отдолу майстора ми беше казал ,че в скоро време ще се наложи смяна на биалетки....Възможно ли е това да е причината?Те не са ли част от окачването и може ли само те да сменят или трябва заедно с още куп неща?Става въпрос за A4,B6,2001.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е тропането да е от биалетки но е възможно и от някой носач да е.Трбва майстор да поглене и да ти кажи кое точно ти е за смяна че при а4 б6 имаш 8 носача и 2 биалетки така че вариянти много.

Възможно е тропането да е от биалетки но е възможно и от някой носач да е.Трбва майстор да поглене и да ти кажи кое точно ти е за смяна че при а4 б6 имаш 8 носача и 2 биалетки така че вариянти много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биалетките се разбиват лесно, особено ментаците. Предпоследната която ми сложиха в голям сервиз в моя град, като ме уверяваха в немското качество, изкара 1800км  :steinigung:  :steinigung: граЦко каране и пазене. Сега съм с AC Metal на 2500 км и ще видим как ще се представи. Иначе не изключвай и амортисьор, аз така гледах един филм с едни пари за здрави носачи( всичките) от дясно, даже един ме убеждаваше 3 пъти че е рейка, а то амортисьор неизпуснал :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биелетки, тампони, амортисьори, шарнири, все потропващи нещица, като се разбият !Можеш да смениш само биелетки .  :zustimm:

Редактирано от birdman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,ще се прегледа и ще се види какво е.А може би ще е по- добре да я покарам така докато се увеличи тропането и тогава ще е по-ясно какво е или има опасност да се разбият и други неща....Честно казано не е голямо тропането,може и да преувеличавам малко,знам ли....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ако имаш търпение изчакай да се разхлопа повечко,да е сигурно това което ще сменяш .Аз минах както колегата по горе писа със смяна на всички носачи + биалетка ( oт дясно) а накрая се оказа амортисьора макар НЕ изпуснал ( качвах я на стенд за ам. и показваше 80% годност). Сега пак имам тропане от дясно при леки неравност ама си трая ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90% от потропванията са амортисьор или ВЪТРЕШЕН кормилен накрайник който рядко гледат майсторите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди няколко месеца смених всички носачи отпред защото тропаше все едно имам една касетка отпред пълна с празни буркани от лютеница. Остана едно много приглушено хлопване което само аз чувам,но просто си ме твари и мисля да я закарам да и прегледат амортисьорите.Иначе окачването на b6ците на мен никак не ми вдъхва доверие,много кекаво ми се струва,а и возията е доста твърда.При б7 така ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, Б7-цата вози стегнато и без тропане. Относно возията много зависи и типа на окачването - пружини и т.н. Освен това на Б6 и Б7 окачването мисля, че е еднакво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Вярно е, че В6-цата вози много твърдо. Аз отдавна се канех да попитам и при други ли е така във форума. Защото имам двама познати, возил съм се в колата и на двамата и сякаш не е така. При моята обаче всяка неравност се усеща. Не знам дали ако сложа хубави амортисьори ще има разлика. И ако са хубави, газови ли трябва да са или маслени, понеже виждам, че газовите са доста по-скъпи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се возил в други B6-ци но моята си вози твърдо....Когато съм се качвал в други модели коли,даже и в по- нисък клас като Поло дупките се усещат някак си приглушено....а при моята все едно е каруца :-(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б6 си вози супер прилично проверете си колите и амортисьорите най-вече

Както и гумите! Доста важни са

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са S-лайн и със 17-18 цолови джанти, ще вози твърдо. С 16-ки и нормално окачване е друго.

Когато гумите станат на повече от 3-4 години започват да се спичат, губят еластичност и загубват способността да филтрират малките отсечени неравности. Цялата работа се поема от амортисьора и пружината, в резултат на което возията се дЪрви. Гумата има огромно значение за комфорта в един автомобил. Едно 50% зависят от гумата. Поне аз така съм забелязал, но не съм сравнявал в еър матик и подобни кораби. Само при старички. Например сядаш в едно ауди - твоето, но са ти завързали очите, при смяната на 5-годишни 18-ки да речем 235/40 със 225/55 16 от магазина, няма да си познаеш колата по показателя мекота на поемане на ударите от пътя. Може да си помисли човек, че е в а8. 

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съгласен!

Никой не обръща внимание на гумите а те са тооолкова важни

И не само да имат грайфер :) а да не са 2-3 та и четвърта злоУпотреба...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен не ми харесва особено возията може би защото преди това карах мерцедес Е-класа 98 година с окачването на първата С-класа (отзад е с въздушни възглавници) е те тая талига как вози не е истина!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

И при мен потропва в лявото колело на дупки два пъти я гледат майстори и нищо и няма, спорет майсторите и  мен е не-изпуснал амортисиор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време заради такова потропване на б7,смених цялото окачване ,заедно със всички кормилни накрайници ,после рейката и накрая се оказа амортисьор .Нямаше омасляване но беше заминал ,след смяната им с два нови от порше колата заспа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........и накрая се оказа амортисьор .Нямаше омасляване но беше заминал.........

Това е винаги най-неприятния вариант, че дори и на прехвалените "стендове" не се хващат такива амортисьори. Още по-неприятно е, когато нови и маркови се разтропат за има няма 2-3000 км., мислиш "абе нови са, не е от там".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно затова се изнервих и набих два нови от порше по 290 бройката .Поне има нещо хубаво от цялата работа -минах на s-line окачване :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам такова тропане  и аз. Тропа от дясно най-вече при неравности и съм забелязал, че се получава основно ако правя завой на ляво. Сменил съм и от двете страни вътрешните и външните кормилни накрайници. Това тропане обаче остана. Няколко пъти я водя по майстори - всички казват, че окачването е много добре и не могат да хванат проблема. Единия ме кара да сменя тампоните на стабилизиращата щанга, другия ми каза, че има съмнения за един от горните носачи, но трябвало да се разглоби за да е сигурен. Като вариант не изключват и амортисьорите, макар че возията ми е доста добра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...