Kissman Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 Колеги,от известно време усещам тропане отпред когато има неравности по пътя,а то винаги има и помня че преди месеци при последното вдигане и оглеждане отдолу майстора ми беше казал ,че в скоро време ще се наложи смяна на биалетки....Възможно ли е това да е причината?Те не са ли част от окачването и може ли само те да сменят или трябва заедно с още куп неща?Става въпрос за A4,B6,2001. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_ganev Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 Възможно е тропането да е от биалетки но е възможно и от някой носач да е.Трбва майстор да поглене и да ти кажи кое точно ти е за смяна че при а4 б6 имаш 8 носача и 2 биалетки така че вариянти много. Възможно е тропането да е от биалетки но е възможно и от някой носач да е.Трбва майстор да поглене и да ти кажи кое точно ти е за смяна че при а4 б6 имаш 8 носача и 2 биалетки така че вариянти много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 всичко по окачванетоспирачни апаратирейка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 Биалетките се разбиват лесно, особено ментаците. Предпоследната която ми сложиха в голям сервиз в моя град, като ме уверяваха в немското качество, изкара 1800км граЦко каране и пазене. Сега съм с AC Metal на 2500 км и ще видим как ще се представи. Иначе не изключвай и амортисьор, аз така гледах един филм с едни пари за здрави носачи( всичките) от дясно, даже един ме убеждаваше 3 пъти че е рейка, а то амортисьор неизпуснал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 (Редактирано) Биелетки, тампони, амортисьори, шарнири, все потропващи нещица, като се разбият !Можеш да смениш само биелетки . Редактирано 8 Февруари 2015 от birdman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 8 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 Ясно,ще се прегледа и ще се види какво е.А може би ще е по- добре да я покарам така докато се увеличи тропането и тогава ще е по-ясно какво е или има опасност да се разбият и други неща....Честно казано не е голямо тропането,може и да преувеличавам малко,знам ли.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 Да ако имаш търпение изчакай да се разхлопа повечко,да е сигурно това което ще сменяш .Аз минах както колегата по горе писа със смяна на всички носачи + биалетка ( oт дясно) а накрая се оказа амортисьора макар НЕ изпуснал ( качвах я на стенд за ам. и показваше 80% годност). Сега пак имам тропане от дясно при леки неравност ама си трая Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 90% от потропванията са амортисьор или ВЪТРЕШЕН кормилен накрайник който рядко гледат майсторите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Аз преди няколко месеца смених всички носачи отпред защото тропаше все едно имам една касетка отпред пълна с празни буркани от лютеница. Остана едно много приглушено хлопване което само аз чувам,но просто си ме твари и мисля да я закарам да и прегледат амортисьорите.Иначе окачването на b6ците на мен никак не ми вдъхва доверие,много кекаво ми се струва,а и возията е доста твърда.При б7 така ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Не, Б7-цата вози стегнато и без тропане. Относно возията много зависи и типа на окачването - пружини и т.н. Освен това на Б6 и Б7 окачването мисля, че е еднакво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leon74 Публикувано 6 Март 2015 Доклад Share Публикувано 6 Март 2015 Вярно е, че В6-цата вози много твърдо. Аз отдавна се канех да попитам и при други ли е така във форума. Защото имам двама познати, возил съм се в колата и на двамата и сякаш не е така. При моята обаче всяка неравност се усеща. Не знам дали ако сложа хубави амортисьори ще има разлика. И ако са хубави, газови ли трябва да са или маслени, понеже виждам, че газовите са доста по-скъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 6 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2015 Не съм се возил в други B6-ци но моята си вози твърдо....Когато съм се качвал в други модели коли,даже и в по- нисък клас като Поло дупките се усещат някак си приглушено....а при моята все едно е каруца :-( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 6 Март 2015 Доклад Share Публикувано 6 Март 2015 (Редактирано) Б6 си вози супер прилично проверете си колите и амортисьорите най-вечеКакто и гумите! Доста важни са Редактирано 6 Март 2015 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 6 Март 2015 Доклад Share Публикувано 6 Март 2015 (Редактирано) Ако са S-лайн и със 17-18 цолови джанти, ще вози твърдо. С 16-ки и нормално окачване е друго.Когато гумите станат на повече от 3-4 години започват да се спичат, губят еластичност и загубват способността да филтрират малките отсечени неравности. Цялата работа се поема от амортисьора и пружината, в резултат на което возията се дЪрви. Гумата има огромно значение за комфорта в един автомобил. Едно 50% зависят от гумата. Поне аз така съм забелязал, но не съм сравнявал в еър матик и подобни кораби. Само при старички. Например сядаш в едно ауди - твоето, но са ти завързали очите, при смяната на 5-годишни 18-ки да речем 235/40 със 225/55 16 от магазина, няма да си познаеш колата по показателя мекота на поемане на ударите от пътя. Може да си помисли човек, че е в а8. Редактирано 6 Март 2015 от Andy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 6 Март 2015 Доклад Share Публикувано 6 Март 2015 Абсолютно съгласен!Никой не обръща внимание на гумите а те са тооолкова важниИ не само да имат грайфер а да не са 2-3 та и четвърта злоУпотреба... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 11 Март 2015 Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 на мен не ми харесва особено возията може би защото преди това карах мерцедес Е-класа 98 година с окачването на първата С-класа (отзад е с въздушни възглавници) е те тая талига как вози не е истина! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki_bendov Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 И при мен потропва в лявото колело на дупки два пъти я гледат майстори и нищо и няма, спорет майсторите и мен е не-изпуснал амортисиор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 При мен е от вътрешен кормилен накрайникна подемник всичко е ок ,много малко майстори го гледат ., Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Едно време заради такова потропване на б7,смених цялото окачване ,заедно със всички кормилни накрайници ,после рейката и накрая се оказа амортисьор .Нямаше омасляване но беше заминал ,след смяната им с два нови от порше колата заспа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 ..........и накрая се оказа амортисьор .Нямаше омасляване но беше заминал.........Това е винаги най-неприятния вариант, че дори и на прехвалените "стендове" не се хващат такива амортисьори. Още по-неприятно е, когато нови и маркови се разтропат за има няма 2-3000 км., мислиш "абе нови са, не е от там". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Точно затова се изнервих и набих два нови от порше по 290 бройката .Поне има нещо хубаво от цялата работа -минах на s-line окачване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Имам такова тропане и аз. Тропа от дясно най-вече при неравности и съм забелязал, че се получава основно ако правя завой на ляво. Сменил съм и от двете страни вътрешните и външните кормилни накрайници. Това тропане обаче остана. Няколко пъти я водя по майстори - всички казват, че окачването е много добре и не могат да хванат проблема. Единия ме кара да сменя тампоните на стабилизиращата щанга, другия ми каза, че има съмнения за един от горните носачи, но трябвало да се разглоби за да е сигурен. Като вариант не изключват и амортисьорите, макар че возията ми е доста добра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Абе то нали и аз така сменях,амортисъори ,тампони,горен носач,,...та накрая се оказа накрайник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Дам... колко се променят усещанията от смяната на накрайници...От тях се усеща много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване