Preslito Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Аз пък си мислех, че моята няма щото си е платил отгоре д-р Томас да е по стелт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantancho Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Имам целият механизъм с жилата и амортисьорчето (всичко е здраво) ,сменяш ги и без лепене и циганий си решаваш проблема.[emoji6]Колко струва това удоволствие? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Лепенките на задния капак е PR код, което ще рече екстра. Може да се избере като опция да нямаш емблеми и означения отзад и то май е безплатна. Моята А6 е поръчана с тази опция, никъде не пише ауди и какъв двигател е. На мен така ми харесва повече. и А4 ми е така Кодът е: 2Z0 Deletion of model designation Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 The same Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 При мен пише 3.0 тди - куцо магари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Колко струва това удоволствие? Имаш лично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 N1995 пиша ти защото другата тема е заключена за Евро стандартите. Престани да се изказваш винаги неподготвен и с тон, който звучи, че знаеш какво говориш. Има 2.7/3.0 TDI, което не е Евро 4/5, а е 3. Само подвеждаш хората с твоята "компетентност". PR кода е 0GZ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Нещо ги няма тия в офи документите за модела, сигурно са произведени за някоя африканска държава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Моята е 2004, няма DPF /фабрично/ и на талона ми пише Евро 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Погледни ЕТКА какво можеш да си поръчаш. Тия SSP-та са много повърхностни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 И моята е произведена 2004г. фабрично без DPF и съм Евро 4. Нормално ли е като я запаля, извадя от гаража, за да стигна до гумите примерно и после я прибера (това в рамките на 3-5мин без да я гася) да мирише? Двигателят ясно, че е студен, ама как се казва - работи на по-високи обороти, богата смес, неизгоряла нафта...... или проблем? И още не мога да взема решение да махна катализаторите и да изолирам EGR-a, не ми се пипат тия неща, защото си представям тогава как ще люти........... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 (Редактирано) Мирише от незатварящ ЕГР клапан или пикаещи дюзи. Миризмата идва от голямо предварение и люти на очите. Редактирано 21 Май 2015 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 (Редактирано) И моята е произведена 2004г. фабрично без DPF и съм Евро 4. Нормално ли е като я запаля, извадя от гаража, за да стигна до гумите примерно и после я прибера (това в рамките на 3-5мин без да я гася) да мирише? Двигателят ясно, че е студен, ама как се казва - работи на по-високи обороти, богата смес, неизгоряла нафта...... или проблем? И още не мога да взема решение да махна катализаторите и да изолирам EGR-a, не ми се пипат тия неща, защото си представям тогава как ще люти........... Без катализатори си е гадно. Мирише си и то не малко. За шофьора не е голяма драма, докато не свалиш прозореца (и седиш на едно място), но е неприятно за околните. Аз моите ги махнах по необходимост, но смятам в съвсем скоро време да ги заместят 2 къстъм гърнета Това откъм комфорта... От друга страна без катовете и ЕГР-а колата върви много по-добре . Махането само на ЕГР-а обаче по никакъв начин няма да ти влияе на комфорта (освен ако не пътуваш в чужбина, както се повдигна въпроса в друга тема), както махането на катализаторите (или целите гърната ако търсиш максимум ефект ). Относно шума, единствено свистенето се увеличава. Двигателя си е все така бездушно тих Редактирано 21 Май 2015 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Свистенето на празен ход може да се лекува, но повечето тунери не го правят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 (Редактирано) Какво свистене? Или за миризмата говориш. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 21 Май 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 "Относно шума, единствено свистенето се увеличава"Това на празен ход може да се изклекува, в движение почти не се чува. Двигателя става по-шумен, когато е студен зимата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 (Редактирано) Ем аз говорих за в движение, че турбината се чува значително повече, което си е хубаво . На място при мен няма свистене, даже не знаех че може да има Цитиране на предходно мнение! Редактирано 21 Май 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Пусни на Д, дръпни ръчната и иди отзад да чуеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 През това време някой да й подаде и малко газ. По-добре на Р Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Трябва да е на P, защото на D с ръчна и ако се даде газ ще освободи ръчната и да не стане беля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Без сложен колан освобождава ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Първо ставаше дума за празен ход, а с подаване на газ вече е друга ситуацията. Второ защо трябва да се "лекува" свистенето? Смисъл какво му е Не се ли чува повече просто щото си с 2 гърнета по-малко или има и нещо друго замесено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Натоварва се турбината на празен ход без да има нужда. Затова леко отварям геометрията на празния ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Мирише си от липсата на катализатор според мен, и тъй като автоджамбазите ги крадат, преди да продадат колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Не всички джамбази ги крадат, а ти като видиш такава кола трябва да бягаш от нея...Нов внос без катализатор/ДПФ...сметай какви тънкачи са, продават кола за 13-15к, а правят сметка за 200лв... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts